KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen.

Carmen
Vieras

#751 Terttu Kanervo

02.02.2011 15:03

Eiköhän ole aivan turhaa ja ikävää tällainen riitely, sekä Terttu Kanervon "piiskaaminen", se on kyllä jo vähän liikaa ihmiselle joka on tehnyt 30 vuotta työtä KKY:n hyväksi, eikö olisi järkevintä, että Pirjo Peltoniemi ystävineen alkaisi uuden yhdistyksen kissojen hyväksi, alkoihan aikoinaan ko yhdistyskin ihan tyhjästä, ilman rahaa, kartuttaen sitä kaikintavoin. Mutta herää ajatus, onko nyt sitten kuitenkin kysymys vain rahasta.
ÄLÄ LÄSSYTÄ
Vieras

#752 Re: Terttu Kanervo

02.02.2011 15:35

#751: Carmen - Terttu Kanervo 

Kyse on todellakin rahasta. Minä lahjoittajana VAADIN, että KKYlle lahjoittamani rahat käytetään niille osoittamiini tarkoituksiin!

Minä lahjoittajana VAADIN myös, että KKYllä on sellainen puheenjohtaja ja hallitus, joka sallii minunkin lahjoittamieni varojen käytön niille osoittamiini tarkoituksiin!

Minä lahjoittajana VAADIN, että tällainen rahojen suoranainen KUSETTAMINEN ihmisiltä loppuu. Tällä tarkoitan sitä, että jos aikanaan olisin tiennyt rahojeni jäävän makaamaan tileille, en olisi antanut tähän toimintaan senttiäkään. 

Kyllä, rahasta tässä on todellakin kyse. Ne rahat eivät ole KKYn rahoja, eivät hallituksen rahoja, eivät jäsenien rahoja. Ne ovat KISSOJEN RAHOJA, kun ne kerran niille on ilmoitettu kerättävän ja niiden tarpeisiin käytettävän.

Toivoa todellakin herättää nämä muutoksen tuulet, jotka toivottavasti takaavat sen, että LAHJOITTAJILTA KERÄTYT RAHAT MENEVÄT NIIDEN OIKEAAN TARKOITUKSEEN.

 

Ja toistona, jos et edelleenkään ymmärtänyt: KYSE ON RAHASTA, KISSOJEN RAHASTA, SIITÄ, ETTÄ KISSAT SAAVAT KAIKKI NIILLE KERÄTYT RAHAT AVUKSEEN.

K-I-S-S-O-J-E-N  R-A-H-AT!!!!!!!

 

Vieras
Vieras

#753 Re: Terttu Kanervo

02.02.2011 15:43

#751: Carmen - Terttu Kanervo 

 

Nämä riitelyt ovat seurausta Kanervon toimista. Hän on vääryyksien alullepanija, joita tässä tuodaan esiin. On ikävää riidellä, mutta jos ei toimita reilusti niin eihän siitä mitään tule. Faktat tästä on lyöty pöytään.Ei nämä esitetyt jutut ole uusia. Osa juontuu vuosien taakse. ne on vain peitetty sinunkaltaisilta ihmisiltä, jotka tykkäisivät että oltaisiin ihan kivasti ja nätisti. Uusimmassa Katti-Matisa sen tulet näkemään. Kanervon propagandan johon hän ei antanut Pirjolle mahdollisuutta esittää omaa näkemystään. Peittely jatkuu, kun väärät mielipiteet ovat poistettu. Mihin meni Facebook sivut? Haluatko itse elää maailmassa, jossa näennäisesti on kaikki hyvin, mutta alla sorretaan? Jos jäsenet ovat yhtälaisilla oikeuksilla varustettuja, miksi joku saa sortaa ja sorretun pitää lähteä? Koulukiusaamisessa tälläiset, kaikki on hyvin tyypit ovat avainasemassa, kun meno halutaan muuttaa. Oletko ajatellut, että seuraava väärinajattelija voit olla sinä vai onko mukavampaa olla vain johdettu? Yhdistyksen jäsenet edelleen valvovat rahojen käyttöä. Samoin viranomaiset. Mitä niille voi tapahtua? Vaikka ennen on ollut hieno ihminen ja palkittu, pitää kannukset ansaita joka päivä, eikä toisia saa kiusata!!!
Vieras
Vieras

#754 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi

02.02.2011 15:45

#750: Asiakirjat nähnyt - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi 

 Et tainnut nyt oikein olla "kartalla", vastasin kirjoittajan epäilyyn, "et taida tuntea ja tietää KKY: asioista"

johonka todellakin vastasin "tunnen ja tiedän enempi, kuin arvaatkaan..tarkoittaa sitä, että minulla on pitkäaikainen tuntemus ja tietämys KKY:n asioista

huolissaan oleva
Vieras

#755 MIKÄ TAHO TUTKII?

02.02.2011 15:46

Mikä taho tutkii yhdistyksien toimintaa? Onko se poliisi vai onko esim. PRH?
Miten toimitaan tilanteessa, jossa on epäselvyyttä siitä, ovatko kerätyt varat menneet oikeaan tarkoitukseen?

Tietääkö joku viisaampi vastauksen tähän?
Vieras
Vieras

#756 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi

02.02.2011 15:50

#754: Vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi 

Näillä sun kommenteilla ilman minkäänlaisia perusteluja/näyttöä on yhtä paljon painoarvoa, kun sillä, että mä väittäisin olevani Joulupukki.

Vieras
Vieras

#757 Re: Re: Terttu Kanervo

02.02.2011 16:00

#753: Vieras - Re: Terttu Kanervo 

Kuka estää perustamasta esim. julkista Facebook-ryhmää, jota kautta saadaan eteenpäin tietoa todellisesta tilanteesta, tyyliin "Pelastakaa Kissojen rahat" tms? Eihän se Katti-Matti ainoa kanava ole? Ei ainakaan massiivisin kanava.

 

Hus pahat ihmiset
Vieras

#758 Re: Terttu Kanervo

02.02.2011 16:03

#751: Carmen - Terttu Kanervo 

 

Eiku joo hyssytellään vaan. Silmät kiinni ja maailma on hyvin. Varmasti nämä ihmiset ovat lähteneet tälläiseen kavaltaakseen kissojen ajat hassaukseen. Pahat pahat ihmiset. Eihän se Kanervo voi olla tehnyt noin, vaikka ne on mulle tosi asiat näyttäneet. Kanervo mulle lähinna kertoi, että ne on pahoja ihmisiä, mut ei se näyttäny mitää todistetta siitä. No uskon silti sitä.... EI HERRAN JUMALA Oikeasti mua HÄVETTÄÄ ihmiset, jotka ei ota asioista selvää, ketä on piiskattu ja miksi
toinen Vieras
Vieras

#759 Vieraalle joka ei usko ilmisen hyvyyteen

02.02.2011 16:20

#732: Vieras - Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi 

 Sinua vaivaa, että ryhmä joka piti palaverin selvittääkseen KKY:n ristiriitoja, olikin halunnut maksaa oman osuutensa kahvittelustaan ja ilmoitus ystävällisesti maksamistavasta häiritsee mielenrauhaasi.

Kukaan meistä ei halunnut maksattaa syömisiään yhdellä henkilöllä, vaikka hän senkin olisi tehnyt.

Tässä porukassa sentään vallitsee demokratia. Oletko kenties kateellinen?

Mielipiteen ilmaisija.
Vieras

#760 Re: Re: Re: Terttu Kanervo

02.02.2011 16:23

#757: Vieras - Re: Re: Terttu Kanervo 

Tätä on harkittu. Yhdistyksellä on ollut kanavat joilla voi kommunikoida jäsenten kesken. Niillä keskustelu estettiin. Katti-Matti kirjoittaminen estettiin.  Ihmiset ovat halunneet olla yhdistyksen sisällä keskustelemassa, mutta se ei ollut mahdollista. Protestiliike halusi toimia, kuten yhdistyksessä toimitaan ja aluksi yritettiin useaan otteeseen selvittää nämä asiat. Kuitenkin tässä kohtaa Kanervo alkoi hankaloittaa kaikkea ja kohdistaa toimet ihmisiin, jotka toimivat nimillään. Huomasimme, ettemme ole oikeutettu ottamaan kantaa. Epäkohtien esille tuontiin suhtauduttiin vihamielisesti ja tämän takia sihteeri sai muun muassa lähteä. Onko siis ihme, ettei suurin osa jäsenistä tiedä tästä tilanteesta oikeita faktoja. 

Jäsenillä ei siis ole yhtälaisia oikeuksia. Joillakin on enemmän. Ilmeisesti isompiin oikeuksiin pääsee olemalla väh 15-20 vuotta jäsenenä (vrt valvontaelin)  

Adressi tuli, kun mikään ei enää auttanut. Se on ollut loistava kanava tuoda esiin ongelmat ilman pelkoa siitä, että ketään vainottaisiin myöhemmin mielipiteittensä takia. Facebook vaatii, että olet omalla nimelläsi liikkeellä. Se huolestuttaa monia. Ja syystä. Samoin se ei tavoita kaikkia jäseniä. Ei ainakaan näitä, jotka eivät ole enää niin sinut nykytekniikan kanssa.  

Täytyy miettiä vielä, miten Facebookin kanssa saataisiin jäsenistölle sana kuulumaan. Kukaan kun ei halua myöskään käyttää KKY:n nimeä tiedottamisessa, millä ei ole ensin KOKO jäsenistöltä kysyttyä mandaattia. Adresseja saa onneksi tälläin laatia hienoa asiaa edistämään.  Jos siis tiedät jonkin KKY:n jäsenen, joka ei vielä tiedä näistä jutuista, ohjaa hänet tänne. Minua ainakin nämä jutut kiinnostavat.

 

Toistan vielä. Tässä ei haluttu ketään piiskata. Haluttiin keskustella. Se estettiin. Pyydän nyt nöyrimmästi niitä, jotka tätä eivät usko tapahtuneen, ottamaan selvää tilanteesta ja oikeista piiskaajista. Ihmettelen, miksi nämä todistukset eivät kelpaa, vaan pelätään edelleen vallanhimoisia pahoja ihmisiä.

Vieras
Vieras

#761 Re: Re: Re: Re: Terttu Kanervo

02.02.2011 16:41

#760: Mielipiteen ilmaisija. - Re: Re: Re: Terttu Kanervo 

Tällä ajattelinkin niiden ihmisten tavoittamista, jotka eivät vielä jäseniä ole, mutta tiedon saatuaan haluavat ehkä toimintaan liittyä ja myös esim.osallistua äänestämällä tulevassa vuosikokouksessa.

Voihan sivuston luonteeksi ilmoittaa linkkeineen esim. että ylläpito kopioi näitä täällä ja muuallakin olevia kirjoituksia nähtäväksi, jolloin myös anonymiteetti säilyy tarpeen niin vaatiessa. Mutta tieto saavuttaa lukijat kuitenkin.

Kokisin kuitenkin KKYstä nimellä keskustelun täysin lailliseksi silloin, kun ylläpito pitää huolen sen seikan selkeästä ilmoittamisesta, että KKY ei ole sivuston takana, vaan että KKY:STÄ keskustellaan.

Sananvapaushan Suomessa on.

...vielä
Vieras

#762 Re: Re: Re: Re: Terttu Kanervo

02.02.2011 16:45

#760: Mielipiteen ilmaisija. - Re: Re: Re: Terttu Kanervo 

Myös ei-jäseniä, mutta lahjoittajia kiinnostaa kovasti, mitä tapahtuu yhdistyksessä, johon rahaa ovat lahjoittaneet. Samoin, tämä viestiketju on ikävä kyllä kovin pitkä, joten moni ei tähän niin pitkälti jaksa/ehdi paneutua.

Tarvitaan "tietopakettia pähkinänkuoressa".

Mielipiteen ilmaisija.
Vieras

#763 Re: Re: Re: Re: Re: Terttu Kanervo

02.02.2011 16:49

#761: Vieras - Re: Re: Re: Re: Terttu Kanervo 

Hyvä idea. Vois se toimiakin. JOS yhdistykseen saisi joku liittyä. Kanervohan on tämän hallitustyössä estänyt.. YHDISTYKSEEN EI SAA LIITTYÄ, VAIKKA OLISI TOIMINUT PITKÄÄN ENSIKOTINA. 

Infopaketti tiivistettynä on todella tarpeellinen. Olet oikeassa

Pääasiassa tässä tavoitellaan ihmisiä, jotka jo ovat yhdistyksessä. Heidän asiasta tässä on kysymys. Samalla kukaan ei halua sellaisia puheita, että tässä joku yrittää vallata yhdistyksen. SE ON MEINAAN JOILLAKIN PELKONA. Suurin osa protestiliikkeestä kuitenkin on ollut jäsenenä jo useamman hetken.

Uudet ihmiset ovat kuitenkin minusta jäseneksi liityttyään täysin oikeutettuja tekemään päätöksiä muiden rinnalla olivat mitä mieltä tahansa. 

Sananvapaus on Suomessa, ei aina KKY:ssä. Kiitos rakentavasta viestistäsi. Olethan jo mukana toiminnassa?  Jos haluat siihen tarkemmin tutustua, niin ota tuohon aikaisemmin mainittuun osoitteeseen yhteyttä.  Tervetuloa!

:-)

HMMMMMM
Vieras

#764 RAHAAAAAAAA

02.02.2011 16:51

#733: Vieras - Re: Hatunnosto Pirjo Peltoniemelle! 

 No kukas siellä taas kummittelee rahojen perässä? Sirkkako, niin tuttua tekstä. Vai onko niitä muitakin hassahtaneita, jotka pelkäävät kaikkea ja kaikkia.

Tietääkseni KKY on perustettu kissoja varten, eikö?   Kissojen hoito vaatii paljon RAHAAAA., eikö?

Tietenkään ei kukaan tavallinen ihminen, jolla ei tulot ole kummoiset, pysty hotamaan talteenotettuja kissoja ilman RAHAAAAA. Kyllä tämä nyt jo pitäisi olla selvää jokaiselle.

Jos niitä RAHOJAAAA ei saa käyttää kissoihin, niin mihin sitten? Minkä vuoksi sitten yhdistys on perustettu?  Minkä vuoksi rahaa kerätään joka vuosi aina lisää ja lisää ?

Miksi yhdistys yleensä on lainkaan perustettu, jos siinä toimivat eivät saa käyttää sitä RAHAAAAAAA. Ja nimenomaan kissojen vuoksi.

Toisten kustannuksella ei yhdistyksessä voi ratsastaa, RAHAAAAThan eivät ole kenenkään yksin. Kukaan ei omista yhdistystä, vaan jäsenet omistavat sen ja kaikki RAHAAAAAAT.

Kun kuitenkin JOKAINEN maksaa aina osan kissojen kuluista itse, vaikka ruoat ja hiekan +eläinlääkärikulut saakin yhdistykseltä. Ei voi olla rahojen haluamisesta kyse, vaan todellisesta auttamisen halusta.

Ei kai tällä kirjoittajalla vain ole oma lehmä ojassa? loppuuko sinulta joku avustus jos hallitus vaihtuu? RAHA RAHA RAHAA kun tuntuu olevan elämäsi ainoa asia. Ota muita harrastuksia että pääset tuosta harhastasi.

 


Vieras

#765 Koska on KKY:n seuraava kokous?

02.02.2011 16:54

Koska KKY kokoontuu seuraavan kerran?
Vieras
Vieras

#766 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Terttu Kanervo

02.02.2011 17:05

#763: Mielipiteen ilmaisija. - Re: Re: Re: Re: Re: Terttu Kanervo 

Pidetäänkö ikkuna auki kuitenkin sille, että yhdistykseen saa vielä tulevaisuudessa liittyä? Silloin tämä tieto olisi jo halukkailla.

En ole ikävä kyllä mukana toiminnassa tämän enempää, juuri tuon liittymiskiellon vuoksi. Minä jo monet muut olemme huolissamme juuri siitä, että tilanne ei muutu ja emme koskaan toimintaan mukaan pääsekään, mikäli tieto nykyisestä tilanteesta ei tavoita mahdollisimman monia.

 

Niin ja miksi noita puheita "yhdistyksen valtaamisesta" pitää pelätä? Yhdistyshän HALUTAAN vallata, TAKAISIN KISSOILLE.:)

entinen ensikotilainen
Vieras

#767 Re: Yksi kokemus KKY:stä

02.02.2011 17:30

#724: yx entinen jäsen - Yksi kokemus KKY:stä 

Kiitos kun kerroit! Kuulostaa tutulta.

Toimin itse tuohon aikaan ensikotina ja kissojen hoito vei kaiken mielenkiintoni ja aikani leipätöiden jälkeen. Mutta olin kuitenkin selvillä tuosta tilanteesta oltuani melkein päivittäin yhteyksissä kissa-asioissa kissjojen sijoittajiin ja tuttuun ensikotiin mistä hankin omat kissani,

Olin myös yhteyksissä Terttuun ja silloin opin tietämään ettei hänelle kannattanut soittaa, häneltä apua ei herunut. Sen verran sain myös kokemusta siitä ettei kannattanut ehdotella mitään ensikotien toiminnan tai minkään muunkaan asian kehittämiseksi. Ne torpedoitiin välittömästi. Kaipasin uutena ensikotina monenlaisia neuvoja ja apuja mutta turhaan niitä kyseli pj,ltä jolla piti olla se vuosikymmenien kokemus löytökissojen hoidosta, jossa on kuitenkin omat eritysipiirteensä.

Sen kuvan sain yhteydenottojeni välityksellä, ettei hän arvostanut ensikotien toimintaa, eikä piitannut muusta kuin kissojen lukumäärästä ja luovareista.

Seurattuani aikani pj,n touhua päätin lopettaa ensikotina toimimisen. En halunnut olla missään tekemisissä enää koko yhdistyksen kanssa johtuen pj,stä kannattajineen.

Olen seurannut yhdistyksen tilannetta, koska työ mikä on yhdistyksen ydinajatus ja tarkoitus on tärkeää mutta tällä menolla pj kannattajineen upottaa sen, ja se kai onkin tarkoitus. JOs ei nykyinen pj saa jatkopestiä, niin sitten ei kukaan tuntuvat he ajattelevan kommenteista päätellen. Täten tämä olisi katastrofi kissoille.

Mutta ystävyys jatkuu edelleen joidenkin aktiivien kanssa ja kodittomat kissat ovat edelleen minulle tärkeitä ja niiden hyvinvointi vaikken olekaan toiminnassa mukana. Mutta ehkä.....

 

Vieras
Vieras

#768 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi

02.02.2011 17:41

#730: Vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi 

Tuntuu perin kummallliselta, että yksi ihminen on johtanut yli 30v. yleishyödyllistä vapaaehtoisyhdistä??!! Siitäkin huolimatta, että on itse perustanut sen. Mutta niin on kaikki vapaaehtoisjärjestöt perustettu jonkun ihmisen toimesta. Mutta eivät he ole kuitenkaan asettuneet ja jääneet puheenjohtajaksi loppuelämäkseen! Ovat pitäneet järjestön toimintaa tärkeämpänä kuin omaa asemaansa ja sen puolustamista. Ovat luovuttaneet viestikapulan jatkajalle.

Siitä syystä tilanne KKY;ssä on nyt se mikä se on, on ollut jo vuosia ja siksi tämä adressikin on laadittu.

Vieras
Vieras

#769 Re: Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi

02.02.2011 17:51

#732: Vieras - Re: Re: Re: Uudeksi puheejohtajaksi KKY:n Pirjo Peltoniemi 

Voi herranenaika...VÄLIAIKA KAHVIA JA PULLAA!!

Siis pulla-kahvitko ja kahvittelukestitkö ne ovatkin se ydin yhdistyksessä!?!? Mutta sitä se sitten kai onkin pj,n ja tynkähallituksen kokoontuessa, kun tuo kahvit ja pullat tullee tavan takaa esille AINA!!

Jumankekka, että mua naurattaa.... ihan okeasti :DDDD

Vieras
Vieras

#770 Re: Re: Hatunnosto Pirjo Peltoniemelle!

02.02.2011 17:55

#733: Vieras - Re: Hatunnosto Pirjo Peltoniemelle! 

Tuota noin, ihan viisasta kirjoittaa tuntemattomana sillä tuon jälkeen en sinuna kehtaisi kulkea ihmisten ilmoilla.

Meidän edustajajäsen
Vieras

#771 Re: Terttu Kanervo

02.02.2011 17:58

#751: Carmen - Terttu Kanervo 

 Mielenkiintoinen asenne sinulla Carmen tähän asiaan. Kukaan ei halua riidellä, mutta Terttu Kanervo ei anna muunkaanlaiseen toimintatapaan mahdollisuutta. Hän on ajanut koko yhdistyksen toiminnan alas nyt muutamassa kuukaudessa ja miksi? Sen tekijän pelossa, että hänet syrjäytetään puheenjohtajan pallilta, koska hän ei ole kykenevä enää siihen työhön. Pelko on kyllä täysin aiheellinen, mutta eikö Tertun olisi jo aika väistyä suosiolla ja jättää tehtävät häntä nuoremmille henkilöille, joilla on uutta puhtia toimen jatkamiseen. Terttu valittaa muutenkin työtehtävien määrää ja että ei jaksa tehdä niitä.

Me olemme tämän yhdistyksen jäseniä ja yhdistys kuuluu sen jäsenille eli MEILLE! Terttu Kanervo ei omista tätä yhdistystä millään tavalla. ME olemme lahjoittaneet yhdistykselle paljon rahaa ja myös paljon työvoimaamme ja haluamme jatkaa myös työtä KKY:n toiminnan parissa kissojen hyväksi. Mikä siinä on vaikea ymmärtää? KKY on siis minunkin yhdistykseni siinä kuin jonkun muun jäsenen. Terttu Kanervo on perustaja ja jäsen, mutta omaa sen enempää valtaa kuin kukaan muukaan yhdistyksessä.

Kissojen puolesta
Vieras

#772 Re: Koska on KKY:n seuraava kokous?

02.02.2011 18:08

#765: - Koska on KKY:n seuraava kokous? 

KKY:n vuosikokous
27. maaliskuuta 2011 · 14:00 - 16:00
Paikka: Joukahaisenkatu 7, Tampere (Kalevan uintikeskus, kerhohuone 53 )

Tule äänestämään Pirjo Peltoniemi uudeksi puheenjohtajaksi KKY:n!

Pirjo Peltoniemi kertoo puheenjohtajaehdokkuudestaan seuraavaa:

KISSOJEN KATASTRIFIYHDISTYKSEN vuosikokous on taas lähestymässä ja uusien tuulien on aika puhaltaa. Hallituksella on ollut vaikea vuosi ja haluaisin helpottaa tulevaa vuotta kaikkien osalta. Olen miettinyt pitkään yhdistyksen toimintaa ja todennut, että KKY:llä olisi mahdollisuuksia ja potentiaalia kehittyä yhdistyksenä monin eri tavoin. SIKSI OLENKIN PÄÄTTÄNYT ILMOITTAA HALUKKUUTENI PUHEENJOHTAJAEHDOKKAAKSI TULEVASSA VUOSIKOKOUKSESSA 27.3.2011.

Olen toiminut KKY:n hallituksessa jäsenenä jo useamman vuoden. Olen ollut myös kunnallisvaaliehdokkaana kotikunnassani Orivedellä ja toiminut aiemmin vuosien ajan kahdessa eri yhdistyksessä puheenjohtajana ja sihteerinä. Omaan kokemusta yli 30 vuoden ajalta lisäksi yksityisyrittäjänä, joka on vaatinut hyvää järjestely- ja suunnittelukykyä sekä tietotaitoa taloudellisissa asioissa, jotka ovat myös tärkeitä ominaisuuksia puheenjohtajan tehtävissä.

Uskon vakaasti, että haluni toimia avoimesti ja hyvässä yhteistyössä hallituksen ja aktiivisten toimijoiden kanssa, loisi entistä paremman yhteishengen KKY:n toimintaan ja vahvistaisi sitä entisestään. KKY on minulle se kaikkein tärkein ja sydäntäni lähinnä oleva yhdistys, sillä siellä pääsen niiin monella eri tavalla auttamaan kodittomia kissoja - löytämään niille uuden kodin ja turvaamaan siten kissojen elämän mahdollisimman laadukkaana. Parhaan kiitoksen tästä työstämme saamme aina lopulta tyytyväisiltä kissoilta, kuten me kaikki kissaihmiset hyvin tiedämme.

KKY:ssä olen neljän vuoden aikana loukuttanut ja hakenut kissoja ympäri Pirkanmaata ja välillä hieman kauempaakin. Vuosittain olen ottanut talteen keskimäärin 150 -200 kissaa, joista olen hoitanut itse lähes puolet. Monilla ensikodeilla ei ole kulkuneuvoa ja siksi myös kuljetukset ensikoteihin kuuluivat työhöni. Lisäksi vastasin yhdistyksen neuvovan puhelimen toiminnasta, josta kissaihmiset saivat kysyä veloituksetta neuvoja. Olen ollut mukana eri tavoin myös useissa KKY:n tapahtumissa.

Olen pitänyt yhteyksiä useisiin muihin alan eri tahoihin, jotka toimivat myös kissojen asialla. Heiltä on mahdollista saada apua aina tarvittaessa ja yleensäkin toimiminen yhteistyössä tuo mukanaan aina suurempia mahdollisuuksia kehittää toimintaa eteenpäin. Mielestäni KKY ei hyödynnä tässä hetkessä parhaalla mahdollisella tavalla näitä yhteistyömahdollisuuksia hyväkseen.

Tarkoituksenani olisi uudistaa KKY:tä avoimempaan ja positiivisempaan suuntaan ja aktivoida yhteistyötä toiminta-alueen löytöeläinkotien kanssa. Haluaisin saattaa mukaan toimintasuunnitelmiin myös tehokkaampia avustus- ja valistuskampanjoita. Kissanruokavalmistajilta saisi myös helposti ilmaista kuivamuonaa esim. mainoskampanjoiden yhteydessä.

Nuorissa kyvykkäissä ja eläinrakkaissa ihmisissä löytyy paljon vielä hyväksikäyttämätöntä potentiaalia ja energiaa, joka kannattaa ehdottomasti valjastaa käyttöön. Koska KKY:n pitkään toimineet hallituksen jäsenet alkavat kaikki jo lähestyä eläkeikää, nuorta aktiivista verta kaivataan avuksi. Siten KKY voisi toimia täysillä kissojen hyväksi vielä seuraavatkin 30 vuotta ja voisimme varmistaa toiminnan jatkuvuuden ja sen kehityksen mahdollisimman laaja-alaisena.

Arvostan suuresti kaikkia KKY:n jäseniä ja jokaisen heidän työpanostaan yhdistyksen hyväksi. Kaikkien jäsenen apu ja kokemus otetaan ilolla vastaan. Haluaisin antaa niin vanhoille kuin uusillekin jäsenille mahdollisuuden vaikuttaa KKY:n toimintaan kunkin omien resurssien ja kykyjen mukaisesti.

Toivoisin kaikilta jäseniltä nyt positiivista ajattelua ja uudistushenkisyyttä. Hyvällä yhteistyöhengellä, toistemme näkökantoja kunnioittaen ja reilulla että avoimella toiminnalla, saamme ihmeitä aikaan tässä työssämme kissojen pelastamiseksi ulkoa ja niiden elämän turvaamiseksi.

Työtä tällä saralla on vielä moniksi vuosiksi eteenpäin ja mitä enemmän teemme asian eteen, sitä paremmin kissat voivat. Kissojen hyvinvointi on kaiken tämän työn perusta ja eteenpäin vievä voima.

Niin kauan kun me toimijat jaksamme ja TUEMME TOISIAMME, niin kauan muutkin meitä myös auttavat ja jaksavat uskoa KKY:n toimintaan että sen mahdollisuuksiin.


Pirjo Peltoniemi

Kissojen Katastrofiyhdistyksen hallituksen jäsen, sijoittaja ja ensikoti sekä kissojen loukuttaja ja maaseudun ihmisten valistaja

 
Utelias Aatu ja jäsenkin
Vieras

#773 Terttu Kanervolle postia

02.02.2011 18:12

Hukkaatte yhdistyksen rahoja omiin kanteisiinne!

Kanteet, joita teitä tynkähallituksen jäseniä vastaan on nostettu, perustuvat teidän laittomiin toimiinne hallituksessa kanteen nostajia vastaan ja ovat täysin perusteltuja! Toisin kuin teidän yritelmänne T. Peltoniemeä vastaan. Ette ole pystyneet edes puhumaan tilanteesta vaikka vastapuoli on yrittänyt ottaa teihin yhteyttä.
Nyt keskustelette vain asianajajan välityksellä yhdistyksen perustavaalaatua olevista asioista ja oman asianajajanne palkkiot sen kun vaan kasvavat. Nämä kulut maksatatte yhdistyksen rahoista, vaikka olette itse henkilökohtaisesti kanteen saajia, EI yhdistys. Jos on itse mokannut, niin pitää myös olla tekemisistään vastuussa! Nyt vain pakoilette raukkamaisesti velvollisuuksianne.

Miten Terttu selitätte tämän? Kanteet teitä kohtaan ovat täysin perusteltuja, ettekä edes yritä neuvotella! Törkeää ja erittäin tyhmää käytöstä teiltä!

Vieras
Vieras

#774 Re: Terttu Kanervolle postia

02.02.2011 18:17

#773: Utelias Aatu ja jäsenkin - Terttu Kanervolle postia 

Jos tämä on totta, niin nyt on kyllä jo selvästi rikollista toimintaa minusta. Minä en ole lahjoittanut rahaa yhtäkään ihmisten välistä oikeusjuttua varten, vaan kissoille!

Mihin lahjoittaja voi tehdä asiasta tutkintapyynnön? Poliisille vai PRHlle?

Vieras
Vieras

#775 Re: Re: Re: Hatunnosto Pirjo Peltoniemelle!

02.02.2011 18:22

#743: ANONYMOUS - Re: Re: Hatunnosto Pirjo Peltoniemelle! 

Kyllä!

Vaikken olekaan se kommentin #733 henkilö jolle vastaat. Mutta antaa tulla vaan totuus esiin!