KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Carmen
Vieras

#751 Terttu Kanervo

02.02.2011 15:03

Eiköhän ole aivan turhaa ja ikävää tällainen riitely, sekä Terttu Kanervon "piiskaaminen", se on kyllä jo vähän liikaa ihmiselle joka on tehnyt 30 vuotta työtä KKY:n hyväksi, eikö olisi järkevintä, että Pirjo Peltoniemi ystävineen alkaisi uuden yhdistyksen kissojen hyväksi, alkoihan aikoinaan ko yhdistyskin ihan tyhjästä, ilman rahaa, kartuttaen sitä kaikintavoin. Mutta herää ajatus, onko nyt sitten kuitenkin kysymys vain rahasta.

Vastaukset

ÄLÄ LÄSSYTÄ
Vieras

#752 Re: Terttu Kanervo

2011-02-02 15:35:29

#751: Carmen - Terttu Kanervo 

Kyse on todellakin rahasta. Minä lahjoittajana VAADIN, että KKYlle lahjoittamani rahat käytetään niille osoittamiini tarkoituksiin!

Minä lahjoittajana VAADIN myös, että KKYllä on sellainen puheenjohtaja ja hallitus, joka sallii minunkin lahjoittamieni varojen käytön niille osoittamiini tarkoituksiin!

Minä lahjoittajana VAADIN, että tällainen rahojen suoranainen KUSETTAMINEN ihmisiltä loppuu. Tällä tarkoitan sitä, että jos aikanaan olisin tiennyt rahojeni jäävän makaamaan tileille, en olisi antanut tähän toimintaan senttiäkään. 

Kyllä, rahasta tässä on todellakin kyse. Ne rahat eivät ole KKYn rahoja, eivät hallituksen rahoja, eivät jäsenien rahoja. Ne ovat KISSOJEN RAHOJA, kun ne kerran niille on ilmoitettu kerättävän ja niiden tarpeisiin käytettävän.

Toivoa todellakin herättää nämä muutoksen tuulet, jotka toivottavasti takaavat sen, että LAHJOITTAJILTA KERÄTYT RAHAT MENEVÄT NIIDEN OIKEAAN TARKOITUKSEEN.

 

Ja toistona, jos et edelleenkään ymmärtänyt: KYSE ON RAHASTA, KISSOJEN RAHASTA, SIITÄ, ETTÄ KISSAT SAAVAT KAIKKI NIILLE KERÄTYT RAHAT AVUKSEEN.

K-I-S-S-O-J-E-N  R-A-H-AT!!!!!!!

 

Vieras
Vieras

#753 Re: Terttu Kanervo

2011-02-02 15:43:51

#751: Carmen - Terttu Kanervo 

 

Nämä riitelyt ovat seurausta Kanervon toimista. Hän on vääryyksien alullepanija, joita tässä tuodaan esiin. On ikävää riidellä, mutta jos ei toimita reilusti niin eihän siitä mitään tule. Faktat tästä on lyöty pöytään.Ei nämä esitetyt jutut ole uusia. Osa juontuu vuosien taakse. ne on vain peitetty sinunkaltaisilta ihmisiltä, jotka tykkäisivät että oltaisiin ihan kivasti ja nätisti. Uusimmassa Katti-Matisa sen tulet näkemään. Kanervon propagandan johon hän ei antanut Pirjolle mahdollisuutta esittää omaa näkemystään. Peittely jatkuu, kun väärät mielipiteet ovat poistettu. Mihin meni Facebook sivut? Haluatko itse elää maailmassa, jossa näennäisesti on kaikki hyvin, mutta alla sorretaan? Jos jäsenet ovat yhtälaisilla oikeuksilla varustettuja, miksi joku saa sortaa ja sorretun pitää lähteä? Koulukiusaamisessa tälläiset, kaikki on hyvin tyypit ovat avainasemassa, kun meno halutaan muuttaa. Oletko ajatellut, että seuraava väärinajattelija voit olla sinä vai onko mukavampaa olla vain johdettu? Yhdistyksen jäsenet edelleen valvovat rahojen käyttöä. Samoin viranomaiset. Mitä niille voi tapahtua? Vaikka ennen on ollut hieno ihminen ja palkittu, pitää kannukset ansaita joka päivä, eikä toisia saa kiusata!!!
Hus pahat ihmiset
Vieras

#758 Re: Terttu Kanervo

2011-02-02 16:03:21

#751: Carmen - Terttu Kanervo 

 

Eiku joo hyssytellään vaan. Silmät kiinni ja maailma on hyvin. Varmasti nämä ihmiset ovat lähteneet tälläiseen kavaltaakseen kissojen ajat hassaukseen. Pahat pahat ihmiset. Eihän se Kanervo voi olla tehnyt noin, vaikka ne on mulle tosi asiat näyttäneet. Kanervo mulle lähinna kertoi, että ne on pahoja ihmisiä, mut ei se näyttäny mitää todistetta siitä. No uskon silti sitä.... EI HERRAN JUMALA Oikeasti mua HÄVETTÄÄ ihmiset, jotka ei ota asioista selvää, ketä on piiskattu ja miksi
Meidän edustajajäsen
Vieras

#771 Re: Terttu Kanervo

2011-02-02 17:58:27

#751: Carmen - Terttu Kanervo 

 Mielenkiintoinen asenne sinulla Carmen tähän asiaan. Kukaan ei halua riidellä, mutta Terttu Kanervo ei anna muunkaanlaiseen toimintatapaan mahdollisuutta. Hän on ajanut koko yhdistyksen toiminnan alas nyt muutamassa kuukaudessa ja miksi? Sen tekijän pelossa, että hänet syrjäytetään puheenjohtajan pallilta, koska hän ei ole kykenevä enää siihen työhön. Pelko on kyllä täysin aiheellinen, mutta eikö Tertun olisi jo aika väistyä suosiolla ja jättää tehtävät häntä nuoremmille henkilöille, joilla on uutta puhtia toimen jatkamiseen. Terttu valittaa muutenkin työtehtävien määrää ja että ei jaksa tehdä niitä.

Me olemme tämän yhdistyksen jäseniä ja yhdistys kuuluu sen jäsenille eli MEILLE! Terttu Kanervo ei omista tätä yhdistystä millään tavalla. ME olemme lahjoittaneet yhdistykselle paljon rahaa ja myös paljon työvoimaamme ja haluamme jatkaa myös työtä KKY:n toiminnan parissa kissojen hyväksi. Mikä siinä on vaikea ymmärtää? KKY on siis minunkin yhdistykseni siinä kuin jonkun muun jäsenen. Terttu Kanervo on perustaja ja jäsen, mutta omaa sen enempää valtaa kuin kukaan muukaan yhdistyksessä.

Vieras
Vieras

#780 Re: Terttu Kanervo

2011-02-02 18:56:15

#751: Carmen - Terttu Kanervo 

Nyt ei riidelläkään turhasta, vaan vakavista asioista, kodittomien kissojen asioista on nyt kyse!!JOs et ole sattunut huomaamaan!! Terttu itse toiminnallaan on kaivanut verta nenästään, kuten sanonta kuuluu.

KUKAAN EI KIISTÄ TERTUN AIKAANSAANNOKSIA!!! MUTTA PITÄÄKÖ NIITÄ TUODA JOKAISEN ESILLE, JOKA KOMMENTISSAAN???? EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!! TÄÄHÄN KUULOSTAA JO IHAN KIINALAISELTA JUTULTA MAO TSE TUNG TAI P-KOREAN ISÄ AURINKOINEN KIM IL JONG JA HEIDÄN MUINAISET TEKONSA JOITA KANSAN PITI PÄIVITTÄIN HOKEA JA PALVOA AAMUHARTAUDESSAAN!

Nyt pitää mennä jo vihdoin eteenpäin eikä luutua ja juuttua em. maiden tapaiseen henkilöpalvontaan "tehnyt hyvää 30v." ja kukaan muu ei sitten tee????

Sanon vaan, että sitä saa mitä tilaa, Terttukin, ja sitä mitä kylvää niin sitä myös korjaa ja nyt on Tertun ja kumppaneiden sadonkorjuun aika.

Ja mikä ihmeen hokema tuo "perustakaa oma yhdistys" on? Luuletteko tosiaan, että sillä on jotain vaikutusta? Se on kuin rukousmylly ja mantra, jota jauhatte toivoen, että se totetuu kuin ihmeen kaupalla.

Miksi ihmeessä pitäisi perustaa??? Ei ole mitään syytä, on jo olemassa KKY, joka ikävä kyllä ei nyt toimi perusideologiansa mukaan laisinkaan.

Nyt ollaan irrottamassa käsijarrua ja kääntämässä taas vaihdetta silmään, että meno jatkuisi eteenpäin vihdoista viimein ja kissoja, niitä kodittomia poimittaisiin kyytiin.

NIITÄ JOITA VARTEN YHDISTYS ON OLEMASSA JA JOITA VARTEN NIITÄ VAROJA ON KERÄTTY!!