KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

entinen ensikotilainen
Vieras

/ #767 Re: Yksi kokemus KKY:stä

02.02.2011 17:30

#724: yx entinen jäsen - Yksi kokemus KKY:stä

Kiitos kun kerroit! Kuulostaa tutulta.

Toimin itse tuohon aikaan ensikotina ja kissojen hoito vei kaiken mielenkiintoni ja aikani leipätöiden jälkeen. Mutta olin kuitenkin selvillä tuosta tilanteesta oltuani melkein päivittäin yhteyksissä kissa-asioissa kissjojen sijoittajiin ja tuttuun ensikotiin mistä hankin omat kissani,

Olin myös yhteyksissä Terttuun ja silloin opin tietämään ettei hänelle kannattanut soittaa, häneltä apua ei herunut. Sen verran sain myös kokemusta siitä ettei kannattanut ehdotella mitään ensikotien toiminnan tai minkään muunkaan asian kehittämiseksi. Ne torpedoitiin välittömästi. Kaipasin uutena ensikotina monenlaisia neuvoja ja apuja mutta turhaan niitä kyseli pj,ltä jolla piti olla se vuosikymmenien kokemus löytökissojen hoidosta, jossa on kuitenkin omat eritysipiirteensä.

Sen kuvan sain yhteydenottojeni välityksellä, ettei hän arvostanut ensikotien toimintaa, eikä piitannut muusta kuin kissojen lukumäärästä ja luovareista.

Seurattuani aikani pj,n touhua päätin lopettaa ensikotina toimimisen. En halunnut olla missään tekemisissä enää koko yhdistyksen kanssa johtuen pj,stä kannattajineen.

Olen seurannut yhdistyksen tilannetta, koska työ mikä on yhdistyksen ydinajatus ja tarkoitus on tärkeää mutta tällä menolla pj kannattajineen upottaa sen, ja se kai onkin tarkoitus. JOs ei nykyinen pj saa jatkopestiä, niin sitten ei kukaan tuntuvat he ajattelevan kommenteista päätellen. Täten tämä olisi katastrofi kissoille.

Mutta ystävyys jatkuu edelleen joidenkin aktiivien kanssa ja kodittomat kissat ovat edelleen minulle tärkeitä ja niiden hyvinvointi vaikken olekaan toiminnassa mukana. Mutta ehkä.....