KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Utelias Aatu ja jäsenkin
Vieras

#773 Terttu Kanervolle postia

02.02.2011 18:12

Hukkaatte yhdistyksen rahoja omiin kanteisiinne!

Kanteet, joita teitä tynkähallituksen jäseniä vastaan on nostettu, perustuvat teidän laittomiin toimiinne hallituksessa kanteen nostajia vastaan ja ovat täysin perusteltuja! Toisin kuin teidän yritelmänne T. Peltoniemeä vastaan. Ette ole pystyneet edes puhumaan tilanteesta vaikka vastapuoli on yrittänyt ottaa teihin yhteyttä.
Nyt keskustelette vain asianajajan välityksellä yhdistyksen perustavaalaatua olevista asioista ja oman asianajajanne palkkiot sen kun vaan kasvavat. Nämä kulut maksatatte yhdistyksen rahoista, vaikka olette itse henkilökohtaisesti kanteen saajia, EI yhdistys. Jos on itse mokannut, niin pitää myös olla tekemisistään vastuussa! Nyt vain pakoilette raukkamaisesti velvollisuuksianne.

Miten Terttu selitätte tämän? Kanteet teitä kohtaan ovat täysin perusteltuja, ettekä edes yritä neuvotella! Törkeää ja erittäin tyhmää käytöstä teiltä!

Vastaukset

Vieras
Vieras

#774 Re: Terttu Kanervolle postia

2011-02-02 18:17:59

#773: Utelias Aatu ja jäsenkin - Terttu Kanervolle postia 

Jos tämä on totta, niin nyt on kyllä jo selvästi rikollista toimintaa minusta. Minä en ole lahjoittanut rahaa yhtäkään ihmisten välistä oikeusjuttua varten, vaan kissoille!

Mihin lahjoittaja voi tehdä asiasta tutkintapyynnön? Poliisille vai PRHlle?

Lahjoitin kissoillem en puheenjohtajalle
Vieras

#835 Kissojen rahat käytetään muuhun kuin kissoihin!

2011-02-06 15:06:30

#773: Utelias Aatu ja jäsenkin - Terttu Kanervolle postia 

 Järkyttävää, että puheenjohtaja tuhlaa yhdistyksen rahoja oman asianajajansa palkkioon!!!!

Minä en ainakaan ole lahjoittanut Terttu Kanervon asianajajakuluihin pesoakaa, MINÄ OLEN LAHJOITTANUT RAHAA KISSOILLE!!!

Yhdistystä eli KKY:tä vastaan EI ole nostettu yhtäkään kannetta tms, vaan puheenjohtajaa ja tynkähallitusta vastaan. Puheenjohtaja tynkähallituksineen ovat itse päättäneet, että saavat käyttää yhdistyksen varoja omiin asianajakuluihinsa.

Kissoja "ei ole varaa" lumihangesta paukkupakkasella pelastaa, mutta kyllä on varaa palkata asianajaja!!!!

HÄVETKÄÄ PUHEENJOHTAJA SEKÄ TYNKÄHALLITUS!!! HÄVETKÄÄ!!!!