KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen.

Terttu Kanervo
Vieras

#626 Re: Re: Re: Re: Kanervolle

30.01.2011 16:13

#605: Kirsi - Re: Re: Re: Kanervolle 

Sinähän et kuulu yhdistykseen etkä siis ole edes jäsen. Miksi puutut tämän yhdistyksen asioihin. Tietosi ovat hataria ja kuulopuheita, esim. ne kissamäärät ovat lievästi sanoen liioiteltuja, joita olet esittänyt näissä kirjoituksissasi. Mene ihmeessä johonkin toiseen yhdistykseen, missä sinulla ei olisi niin paljon arvosteltavaa. Kerropa, mikä pitää sinua tämän yhdistyksen liepeillä roikkumassa. Poliisihan kehoitti sinua pysymään erossa tästä yhdistyksestä. 

Vieras
Vieras

#627 Re: Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan

30.01.2011 16:30

#624: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan 

Ja ainoa totuus on sinun totuutesi? Jos edes lukisit kunnolla kommentit niin tietäisit vähän paremmin mistä puhutaan.

Täällä on useasti kerrottu ja satun tietämään muutenkin, että kanteet on nostettu SINUA vastaan, EI yhdistystä vastaan. Se EI tunnu menevän sinun ymmärrykseesi.

Eikä minun tarvitse täällä toistaa mokiasi, ne ovat kyllä jo tulleet täällä esille monissa postauksissa. Ja sitä paitsi, kyllä sinun itsekin ne pitäisi jo tietää jos kerran viranomaiset jo toimiasi tutkivat.

Jätän arvelusi minusta täysin omaan arvoonsa. Minun ei tarvitse selitellä sinulle mitään. Suomessa vallitsee sananvapaus ja vapaus kirjoittaa nimettömänä.

Nyt on merkitystä vain niillä asioilla mitkä tulevat esille. Ja on erittäin hyvä että näitä asioita paljastetaan.

"mikäli edes olet yhdistyksessämme, joka on toiminut jo pitkään ilman kärkkäitä mielipiteitäsi."

Niin, sinä ja politbyroo kaverisi olettekin jo tehokkaasti siivonneet ulos yhdistyksestä "kärkkäät mielipiteet"=erimieltä olevat ja pyrit tekemään sitä myös näköjään täällä. Yrität määrätä myös siitä täällä kuka saa puhua ja kuka ei.

Voi voi......

ps. täällä on monessa postauksessa tehty sinulle todella asiallisia ja hyviä kysymyksiä MIKSI ihmeessä et vastaa niihin vaan takerrut kuin terrieri esim. mm. minun "kärkkäisiin mielipiteisiin" mutta olisi elintärkeää että vaivautuisit vastaamaan niihin asiallisiin, käytä voimasi niihin. Älä tuhlaa voimiasi turhiin vääntöihin. Muista sanonta; se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Jos toimisit viisaasti niin jättäisit "kärkkäät mielipiteet" omaan arvoonsa ja keskittyisit asiallisiin kommentteihin, sillä niitäkin täältä kyllä löytyy.

Vieras
Vieras

#628 Re: VaanTerttua, EI yhdistystä vastaan

30.01.2011 16:50

#625: Vieras - VaanTerttua, EI yhdistystä vastaan 

alla olevassa esimerkissä se ei kylläkään ole ollut aku ankka vaan tuossa käy ihan selvästi esille kuka vaatii ja mitä,

"YIIDISTYKSEN  YLIMÄÄRÄISEN VUOSIKOKOUKSEN

PUHEENJOHTAJALLE LUETAVAKSI KOKOUKSESSA 13.5.2006

UUDISTUS PYKÄLÄÄN 4 HALLlTUS

Yhdistyksen perustajana vaadin yllämainitun uudistuksen alla mainitussa muodossa

Määrätään valvova elin:

Perustajajäsen Terttu Kanervo"

 

voiko selvemmin enää sanoa että kuka ja mitä.....eiköhän se tahti ole ollut tätä rataa, Terttu Kanervo vaatii.

Vieras
Vieras

#629 Re: Porukalla vuosikokoukseen maaliskuun lopulla!!!

30.01.2011 17:22

carmen
Vieras

#630 porukalla kokoukseen

30.01.2011 17:24

Niin, eihän se niin mene, että porukalla kokoukseen, pitäähän olla KKY:n jäsen joten voi tulla yhdistyksen kokoukseen ja äänestää, tuskimpa tämän komenttin heittäjä edes tuntee yhdistyslakia
kärkäs mielipide
Vieras

#631 jäseneksi

30.01.2011 17:36

Uusien jäsenien yhdistykseen liittyminen on ilmeisesti tarkoitushakuisesti estetty, miten muuten on selitettävissä se, että kesken tämän selkkauksen ja vuosikokouksen lähestyessä on luukkuja yhdistyksessä paiskottu kiinni ja heitetty ulos aktiivijäseniä?
tyhjää puhetta
Vieras

#632 Re: Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan

30.01.2011 17:41

#624: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan 

No tuotakaan kommenttia sinun ei olisi kannattanut kirjoittaa ja tuhlata siihen kallista aikaasi (olisit senkin ajan käyttänyt kissojen asioiden hoitamiseen), ei tuossa ole mitään asiaa eikä tuosta kukaan kostu mitään.

Sanna
Vieras

#633 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan

30.01.2011 17:46

#622: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan 

Terttu: Pata kattilaa soimaa.. todella! Sinähän (ja tietysti muutama muukin hallituksen jäsen) sitä oman käden oikeutta ja manipulointia harrastat oikein urakalla. Sitten vaan verhoudutaan siihen että että hallitus tekee päätökset. Kyllä joo, hallitus jossa sinä olet puheenjohtajana ja sinä ja sinun lakeijasi muodostavat enemmistön.

On se kumma ettet uskalla reilulla pelillä lähteä puheenjohtajuudesta kisaamaan vaan teet kaikki kepulikonstit, jotta demokraattinen äänestys ei onnistuisi: jäsenlistaa ei pääse katsomaan, uusien jäsenten otto on kielletty, hallituksen kokoukset järjestetään niin että kaikki osalliset eivät työnsä takia pysty osallistumaan jne jne.

KYLLÄ TÄMÄ KERTOO JO KAIKEN OLEELLISEN TYNKÄHALLITUKSEN TOIMINNASTA JA SEN MORAALISTA. REILULLA PELILLÄ EI USKALLETA LÄHTEÄ PUHEENJOHTAJUUDESTA KISAAMAAN.

Lue nyt hyvä ihminen tuo yksi teksti muutaman kirjoituksen ylempää, jossa sinua kehotetaan vastaamaan noihin kyselyihin joita täällä pari henkilöä on esittänyt saadakseen edes jonkinlaista järkevää kommentointia puheenjohtajalta...

Asiakirjat nähnyt
Vieras

#634 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan

30.01.2011 17:55

#622: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan 

Keneksi minut kuvittelet? Peltoniemiksi vai Fabritiukseksi? Ikävä kertoa sinulle sellainen seikka, että kaikki eivät ole sinun puolellasi... ENKÄ ole kumpaakaan sukunimeä.

 

Nämä paperit on ollut nähtävillä kenellä tahansa ensikodilla, joka osaa ottaa asioista selvän. JOs tässä kirjoittaa joku nimimerkillä sinun päässäsi se kääntyy joksikin tietyksi ihmiseksi. Onko sinusta ihmeellistä, kun käytetään nimimerkkiä. Syykin on selvä. Sinä kostat sen. Nimimerkkiä voin käyttää. Minulla on siihen oikeus, jotta vältyn sinun kostoltasi. Jokainen, joka epäilee, että valehtelen näistä tapahtumista ja papereista saa pyydettäessään kopiot. Kanervo varmasti itse muistaa tekemisensä, joten hänen niitä on naurettava pyytää.

 

 Ei minulla ole mitään mappia. Tietoni olen koonnut eri lähteistä jotka ovat puolueettomia. Aineisto on kerätty AJAN saatossa. Lisäksi kaikissa aineistossani on selkeät nimet ja ajat näkyvillä. Ikävä kertoa, mutta tälläinen käytös ei ole sinulta ensimmäinen kerta. Älä syyttele minua ja uhkaile poliisilla!!!

ONKO SINUN YHDISTYKSESI JOTENKIN SALAINEN? NÄMÄ OVAT TÄYSIN JULKISTA TIETOA. Normaaleihin yhdistyksen vuosikokouksiin pääsee niin jäsenet ja ulkopuolisetkin, Joten sinun vaatimasi ÄÄNEEN luku on julkista tietoa. SINÄ VAADIT SUORASTAAN SITÄ!!

MIETI TÄTÄ JÄLLEEN TARKKAAN ENNEN SEURAAVAA VIESTIÄ.. 

Älä uhkaile. Kokoa älä eroita jäseniä.

 


Vieras

#635 TÄRKEÄÄ ASIAA KISSOJEN YSTÄVILLE!!!

30.01.2011 19:12

HYLÄTYT & KODITTOMAT KISSAT TARVITSEVAT APUASI! Pirkanmaalla toimiva Kissojen Katastrofiyhdistys eli KKY on auttanut 32 vuotta apua tarvitsevia kissoja pääsemään uuteen kotiin. Viime vuonna toimintaa alettiin kuitenkin... supistamaan. Me haluamme kehittää KKY:n toimintaa aktiivisemmaksi, avoimemmaksi sekä tietysti auttaa useampia kissoja kuin nyt. Jäseneksi liittymällä voit vaikuttaa satojen kissojen tulevaisuuteen. Uutena puheenjohtajaehdokkaana vuosikokouksessa 27.3 on PIRJO PELTONIEMI. Pirjo on 4 vuoden aikana KKY:ssä mm. hankkinut yksin yli 600 kissalle uuden kodin. Lisätietoa kaikesta saat laittamalla yhteystietosi osoitteeseen kissojenystavat@luukku.com. Kissat kiittävät!
mielenkiinnolla seurannut
Vieras

#636 presentaatio

30.01.2011 19:26

Uuden puheenjohtajaehdokkaan Pirjo Peltoniemen vaalipuheen olemme täältä saaneet jo lukea ja hänen toimintansa on yhteneväinen kirjoituksensa kanssa. Eikä siinä ole mitään "10 hyvää ja 20 kaunista" höpönlöpön lupausta vaan asioita, jotka Pirjo kyllä tulee pitämään ja täyttämään.

MUTTA...entäs nykyisen pj,n vaalipuheet?? Kovin ovat olleet ala-arvoista ärhentelyä ja oman kunniansa perään huutelua. Ilmeisesti hän on niin varma jatkostaan, ettei hän vaivaudu edes vastaamaan asiallisiin kysymyksiinkään.

Tunnen molempien toimintatavat, eikä ole vaikeuksia valita kumman takana seisoo.

vastarintaliikkeen yksi ääni
Vieras

#637 JÄSENEKSI?

30.01.2011 20:40

Voinko liittyä jäseneksi maksamalla jäsenmaksun 25e KKYn tilille, lisäämällä viestiin oman nimeni ja esim. merkinnän "jäsenmaksu 2011", vaikka jäseneksi liittyminen on KKYn sivuilla estetty? Ja saanko tällä toimella itselleni oikeuden äänestää maaliskuun vuosikokouksen puheenjohtajavaalissa? Tätä miettii minun lisäkseni lukuisat muut kissojen ystävät.
Koska en ole mistään lukenut virallista kokouspäätöstä/ilmoitusta siitä, ettei KKY kuitenkaan jäseniä ota, niin oletan, että liittyminen onnistuu siis ilman nettisivujen jäsenkaavakettakin? Vai aikooko hallitus todellakin kaivaa esiin jokaisen "väkisin liittyneen" ja palauttaa rahat?

Myös, koska nämä jäsenmaksut ovat olennainen osa kissojen hyväksi kerättäviä varoja, eikä jo näistä varoista kieltäytyminen ole yhdistyksen oman toiminnan vastaista? Mitä seuraavaksi; jos henkilökemiat eivät kohtaa, ei myöskään saa lahjoittaa rahaa???

Muistan jostain lukeneeni, että yleishyödyllinen yhdistys ei saa rajoittaa yksittäisten henkilöiden liittymisvapautta muussa, kun tilanteessa, jossa henkilön liittyminen saattaa aiheuttaa vahinkoa yhdistyksen tarkoitukselle/toiminnalle. Rahan antaminen ei liene tällaisen yhdistyksen ollessa kyseessä kovin vahingollista.
Edellämainitussa saatan olla väärässäkin.

Valaiskaa joku viisaampi. Ja tällä en nyt tarkoittanut Terttu Kanervoa.
Sanna
Vieras

#638 Re: JÄSENEKSI?

30.01.2011 20:48

#637: vastarintaliikkeen yksi ääni - JÄSENEKSI? 

 Tertulta itse asiassa tätä kannattaisikin kysyä. Mulla siskokin liittyisi jäseneksi ja kysyin henk.koht. Tertulta tätä asiaa mutta en saanut vastausta. Eli siis ei Tertulta kannata kysyä... ei se vastaa :)

Asiakirjat nähnyt
Vieras

#639 Re: Re: Re: Re: Re: Kanervolle

30.01.2011 21:59

#626: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Re: Kanervolle 

Terttu.. Teit sen taas. Hätistelet ihmisiä pois yhdistyksestä. SIKSI kerron muutaman esimerkin tapahtumista:

Tiedät hyvin miksi Kirsi ei ole enää jäsen. Se on sinun aiheuttamaa.


Kirsillä on kärkkäät mielipiteet, mutta niiden pohja on vahva. Silloin saakin olla tiukka. Kirsillä oli myös hienoja toimivia ideoita, jotka nähtiin toimiviksi myös käytännössä, varainhankintaan, sinun rakkaimpaasi, mutta halusit kuitenkin liikaa kyselevän pois yhdistyksestä. Hän häiritsi sinun mielestäsi toimintaa. Tämä on useamman henkilön mielipide.


Olet monelle ilmaissut seuraavan kannan:
Tulevien puheenjohtajiksi haluavien tulisi kertoa halustaan hallitukselle vähintään kaksi kuukautta ennen yleiskokousta. JOTTA hallitus voi sitten esittää niin halutessaan ehdokasta kokouksessa. Se on jo itsessään melkoinen vaatimus, että hallitus seuloisi halukkaita. Suorastaan hälyttävän väärää toimintaa.


Peltoniemi on näin tehnyt ja halusi esittää saman tiedon Katti-Matissa, koska olet estänyt häneltä kaikki muut keinot lähestyä yhdistyksen jäseniä. SINÄ Kielsit MYÖS Katti-Matin julkaisijaa julkaisemasta YHTÄKÄÄN Peltoniemen tekstiä. Onko se reilua? MItä pelkäät? Ehkä totuutta tai arvostelua? Ymmärräthän, että asemassasi sinun täytyy olla sanojesi takana ja olla reilu. Haluatko ehkä kokouksessa nostaa viimevuotisen kaltaisen haloon?

 

Turhaan edelleen haet minun nimeä. En ole Tampereella, enkä Orivedellä. Olen tässä aikani KKY:tä seurannut ja hämmästynyt miten historia toistaa itseään.

kissojen asialla?
Vieras

#640 Re: Re: Re: Re: Re: Kanervolle

30.01.2011 22:00

#626: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Re: Kanervolle 

 

Minäkään en ole jäsen.

Olen vuosikymmenien aikana tukenut toimintaanne kovastikin mm. ostamalla tuotteitanne. Olen aina olettanut, että myös mielipiteitä saisi toiminnasta esittää, jos mieleen olisi jotakin tullut.

Tosin itse en esim. ole ollut kiinnostunut koskaan mistään tarkoista lukumääristä, mitä kissoja pelastetaan ja mitä ei, vaan olen luottanut siihen, että te hoidatte kissojen asioita asianmukaisesti joka tapauksessa.

 On melkoisen erikoista että täällä puheenjohtaja kyselee ihmisiltä miksi ”roikkuu liepeillä”  

Onko tämä ymmärrettävissä niin, että on parempi pysyä yhdistyksestä kaukana tai tulee poliisit perään?

 Olen todella pöyristynyt!

 Enpä taida enää kannattaakaan tätä yhdistystä.

Erikoista toimintaa on kyllä puheenjohtajalta, tämä täytyy todeta.

Carmen
Vieras

#641 puheenjohtaja

30.01.2011 22:42

Kovin on heikot eväät Peltoniemellä, kun lähtee "kisaan" haukkuen ja syyttäen nykyistä puheenjohtajaa, siis tyyliin hajota ja hallitse. Sillä reseptillä ei kyllä pitkälle pötkitä.
Vieras
Vieras

#642 Re: puheenjohtaja

30.01.2011 22:51

#641: Carmen - puheenjohtaja 

 En tunne Peltoniemeä enkä oikeastaan Kanervoakaan, mutta minä en ole törmännyt siihen, että Peltoniemi olisi haukkunut nykyistä puheenjohtajaa. Missä näin on tehty?

Ihan täällä palstaa seuraamalla olen kyllä saanut hyvinkin päinvastaisen kuvan.

Vieras
Vieras

#643 Re: puheenjohtaja

30.01.2011 23:02

#641: Carmen - puheenjohtaja 

HÖH! Mitä?!? Salli mun hörönauraa!!

Etkö osaa lukea vai onko päässäsi kääntäjä joka skippaa asiat nurinperin?!? Kukahan se oikeasti täällä syyttelee ja haukkuu? Ei ainakaan Pirjo!! Pirjolta on tullut ainoastaan asiallisia kannanottoja ja kysymyksiä joihin nykyinen pj ei vastaa, niinkuin ei vastaa muihinkaan asiallisiin kysymyksiin.

Tsot tsot...Olet nyt tainnut sotkea nämä kaksi henkilöä, sillä nykyisen pj,n tapa toimia on juuri tuo hajoita ja hallitse EI Pirjon. Nykyisellä pj,llä ne heikot eväät vasta ovatkin, ei Pirjolla.

Taidat olla niitä aivopestyjä, vailla omaa tahtoa ja mielipiteitä olevia "lapasia" ja pj,n lakeijoita ja räkytät nyt käskystä.

Olet ainoastaan säälittävä ja surkuhupaisa. Mutta täytyy antaa tunnustusta uskollisuudestasi suurelle johtajallesi (vai onko se nuoleskelua ettet joutuisi epäsuosioon ja sitä tietä ulos yhdistyksestä?.)

Läpi tulen ja kiven, niinkö? Kautta kiven ja kannon?

 

Vieras
Vieras

#644 Re: puheenjohtaja

30.01.2011 23:09

#641: Carmen - puheenjohtaja 

Puhut silkkaa bull shittiä, etkä raukka edes tiedä mistä puhut!! Ja jonkun käskystä?

Tunnen Pirjon, eikä Pirjo hauku ketään (ei edes Kanervoa vaikka aihetta olisi), ei edes kahden keskisissä keskusteluissa!

Jos olet pj,n kaartilaisia niin SE linja on teillä kaikilla; syytä,hauku hajoita ja hallitse. Ei tartte kun vähän lukea näitä juttuja täällä...

Vieras
Vieras

#645 kyllä maailmaan puhetta mahtuu

30.01.2011 23:11

#641: Carmen - puheenjohtaja 

HÖPÖHÖPÖ.:D

Minä ja me muut jäseniksi haluavat olemme kyllä vetäneet omat johtopäätöksemme ihan tämän nykyisen puheenjohtajan omista kirjoituksista täällä, sekä kohtaamisista hänen kanssaan menneessä. Ja vaikka keskustelua on yritetty estää kaikin mahdollisin tavoin, tieto tästä tilanteesta leviää kuin kulovalkea edelleen mm. Facebookissa meidän nuorten (ja vanhempienkin) toimesta. Tämä kaikki on lähtenyt käyntiin sen jälkeen, kun nykyinen pj on alkanut jakaa tässä keskustelussa "faktoja" ja suoranaisia käskyjä. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

Turha Pirjon päätä tässä pölkylle laittaa sen vuoksi, että hän uskaltautuu asettumaan ENEMMISTÖN äänitorveksi!

Mustamaalauskampanja on todellakin käynnissä, mutta se ei kylläkään ole käynnissä Pirjon, eikä "Pirjon leirin" toimesta.:D Tavoitteena onkin nyt saada yhdistykselle puheenjohtaja, joka ohjaa lahjoittamamme rahat niille tarkoitettuun käyttöön, KISSOILLE, pois pankkitileiltä lojumasta!

Nykyisellä hallituksella on nyt pahasti mennyt määreet "hallitus" ja "yhdistys" sekaisin. Jäsenet omistavat yhdistyksen ja hallitus on yhdistyksen(jäsenten) palkollinen, ei toisinpäin.

Ja "Carmen", en ole jäsen, VIELÄ, sattuneesta syystä, mutta tunnen huomattavan määrän jäseniä, joiden kanssa tätä keskustelua myös aktiivisesti käydään.

 

Totuus ei pala tulessakaan.

Vieras
Vieras

#646 Re: puheenjohtaja

30.01.2011 23:17

#641: Carmen - puheenjohtaja 

On vai? Näytä missä on haukkunut!

Toinen vieras
Vieras

#647 Re: Re: puheenjohtaja

30.01.2011 23:27

#643: Vieras - Re: puheenjohtaja 

 Olen samaa mieltä, että tässä taitaa Carmenilla olla joku, joka laittaa sanoja suuhun.

Sanohan Carmen, miten Peltoniemi on yrittänyt hajottaa yhtään mitään? Kyseessähän on puheenjohtajaehdokas, joka ajattelee kissoja, ei kuluta energiaa toisten mustamaalaamiseen eikä todellakaan hallitisisi yksinvaltiaana.

Ymmärtäisin, jos antaisit jonkun käytännön esimerkin tai asiallisen mielipiteen Peltoniemestä ja hänen "paheksuttavasta" toiminnastaan. Tuo mustamaalaaminen, kimppuun hyökkääminen ja epäasiallinen syytös on niin tuttua kaikille, jotka ovat jollakin lailla saaneet osansa tietyltä taholta, eri henkilöiden saattamana.

Olen Carmen puolestasi pahoillani, että olet niiiin vietävissä.

 

Tuttu
Vieras

#648 Soppa

31.01.2011 10:05

Luettuani tätä viesti ketjua on todettava, että on melkoinen soppa teillä siellä KKY:ssä.
Tässä muutama kommentti, toivottavasti avuksi:
Kukaan ei pystyne kiistämään nykyisen pj:n ansioita KKY:n alkuajoilta, siitä tunnustusta. Mutta meille kaikille tulee jossain vaiheessa se hetki jolloin on aika siirtää valta ja vastuu seuraavalle, toivon itse huomaavani milloin minun on aika se tehdä.
Suuri osa tälle palstalle kirjoittavista näyttäisi saaneen tarpeekseen nykyisestä pj:stä, eli tuskin auttaisi vaikka pj muuttaisikin toiminta tapojaan. Pj:nä jatkamisen edellytykset ovat menneet, on väkisinkin aika uudellle pj:lle.
Tulevaisuudessa pitää muistaa avoimuus, se on kaiken toiminnan onnistumisen edellytys, jäsenistölle voi kertoa pieniltäkin tuntuvista, tapahtuneista ja tulevista, vastailla jäsenien lähettämiin kyselyihin avoimesti ja mahdollisuuksien mukaan viipymättä.
Uuden pj:n, on sitten kuka tahansa, on puututtava tämän tapaisiin riitoihin, rakentavasti keskustellen osapuolien kesken. Mikäli joutuu itse osapuoleksi, auttaa toisen asemaan asettuminen ymmärtämisessä ja ratkaisun löytämisessä. Jos toistuvasti on itse riidan osapuolena, pitää miettiä edellytyksiään toimia pj:nä, jonka tehtäviin kuuluu myös yhteishengen rakentaminen.
Miten tästä eteenpäin? Itse, kaikesta huolimatta, nimittäisin nykyisen pj:n yhdistyksen kunniajäseneksi, viitaten ansioihin yhdistyksen alkuajoilta. Uudeksi pj:si etsisin henkilön jolla on kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja toteuttaisi avoimuuden politiikkaa. Isohko ongelma tulevalla uudella pj:llä on saada porukka yhtenäiseksi, vallalla olevalla toisten syyttelyllä on ikävä tapa pesiytyä, uhri vain vaihtuu.
Nykyiselle pj:lle, kirjoittelun mukaan, näyttäisi nykyisin olevan tärkeintä rahan keruu, sekin on toki tärkeätä, ellei ole rahaa on tarvikkeiden saaminen vain lahjoituksina melkein mahdotonta. Mutta käsittääkseni KKY:n perus tehtävä on kissojen auttaminen, kaiken tekemisen pitäisi tähdätä siihen, se täytyy pitää kirkkaana mielessä.
Miettisin lisäksi voisiko yhdistys olla enemmän julkisuudessa, facebook on nykypäivää, sivut ovat ilmeisesti olleetkin, mutta poistettu.

-
Terttu Kanervo
Vieras

#649 Re: TÄRKEÄÄ ASIAA KISSOJEN YSTÄVILLE!!!

31.01.2011 10:26

#635: - TÄRKEÄÄ ASIAA KISSOJEN YSTÄVILLE!!! 

Mistä sait sen kissamäärän. Tilastoissa on 321 kissaa 4 vuoden aikana. Tilasto tehdään vuosittain. Jos esität faktatietoa, tee se rehellisesti. 

jäsen
Vieras

#650 Terttu Kanervolle

31.01.2011 10:28

Jos sinulla Terttu on yhtään oikeudentajua ja järjen hiventä, annat jäsenistön päättää yhdistyksen tulevaisuudesta ilman että työnnät kapuloita rattaisiin, niin kuin sen kuuluukin tehdä. Anna siten myös uusille jäsenille mahdollisuuden liittyä ja toimia mukana. Nykyinenn toimintatapasi kaataa koko yhdistyksen ja saa sen moraalisesti kuin laillisestikin erittäin huonoon valoon. Sinulla ei ole enää muutakaan keinoa säilyttää kasvojasi edes jollain tavalla. Itsevaltiudenaikasi on nyt päättymässä varsinaiseen farssiin. Pilaat itse sen kaiken työsi, jota olet tehnyt vuosikymmenet kissojen hyväksi, ellet nyt osaa lopettaa tätä touhuiluasi pikapuoliin. Kohta siinä e nimittäin auta mitkään kunniajäsenyydetkään enää...