KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

vastarintaliikkeen yksi ääni
Vieras

/ #637 JÄSENEKSI?

30.01.2011 20:40

Voinko liittyä jäseneksi maksamalla jäsenmaksun 25e KKYn tilille, lisäämällä viestiin oman nimeni ja esim. merkinnän "jäsenmaksu 2011", vaikka jäseneksi liittyminen on KKYn sivuilla estetty? Ja saanko tällä toimella itselleni oikeuden äänestää maaliskuun vuosikokouksen puheenjohtajavaalissa? Tätä miettii minun lisäkseni lukuisat muut kissojen ystävät.
Koska en ole mistään lukenut virallista kokouspäätöstä/ilmoitusta siitä, ettei KKY kuitenkaan jäseniä ota, niin oletan, että liittyminen onnistuu siis ilman nettisivujen jäsenkaavakettakin? Vai aikooko hallitus todellakin kaivaa esiin jokaisen "väkisin liittyneen" ja palauttaa rahat?

Myös, koska nämä jäsenmaksut ovat olennainen osa kissojen hyväksi kerättäviä varoja, eikä jo näistä varoista kieltäytyminen ole yhdistyksen oman toiminnan vastaista? Mitä seuraavaksi; jos henkilökemiat eivät kohtaa, ei myöskään saa lahjoittaa rahaa???

Muistan jostain lukeneeni, että yleishyödyllinen yhdistys ei saa rajoittaa yksittäisten henkilöiden liittymisvapautta muussa, kun tilanteessa, jossa henkilön liittyminen saattaa aiheuttaa vahinkoa yhdistyksen tarkoitukselle/toiminnalle. Rahan antaminen ei liene tällaisen yhdistyksen ollessa kyseessä kovin vahingollista.
Edellämainitussa saatan olla väärässäkin.

Valaiskaa joku viisaampi. Ja tällä en nyt tarkoittanut Terttu Kanervoa.