KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Asiakirjat nähnyt
Vieras

/ #634 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan

30.01.2011 17:55

#622: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan

Keneksi minut kuvittelet? Peltoniemiksi vai Fabritiukseksi? Ikävä kertoa sinulle sellainen seikka, että kaikki eivät ole sinun puolellasi... ENKÄ ole kumpaakaan sukunimeä.

Nämä paperit on ollut nähtävillä kenellä tahansa ensikodilla, joka osaa ottaa asioista selvän. JOs tässä kirjoittaa joku nimimerkillä sinun päässäsi se kääntyy joksikin tietyksi ihmiseksi. Onko sinusta ihmeellistä, kun käytetään nimimerkkiä. Syykin on selvä. Sinä kostat sen. Nimimerkkiä voin käyttää. Minulla on siihen oikeus, jotta vältyn sinun kostoltasi. Jokainen, joka epäilee, että valehtelen näistä tapahtumista ja papereista saa pyydettäessään kopiot. Kanervo varmasti itse muistaa tekemisensä, joten hänen niitä on naurettava pyytää.

Ei minulla ole mitään mappia. Tietoni olen koonnut eri lähteistä jotka ovat puolueettomia. Aineisto on kerätty AJAN saatossa. Lisäksi kaikissa aineistossani on selkeät nimet ja ajat näkyvillä. Ikävä kertoa, mutta tälläinen käytös ei ole sinulta ensimmäinen kerta. Älä syyttele minua ja uhkaile poliisilla!!!

ONKO SINUN YHDISTYKSESI JOTENKIN SALAINEN? NÄMÄ OVAT TÄYSIN JULKISTA TIETOA. Normaaleihin yhdistyksen vuosikokouksiin pääsee niin jäsenet ja ulkopuolisetkin, Joten sinun vaatimasi ÄÄNEEN luku on julkista tietoa. SINÄ VAADIT SUORASTAAN SITÄ!!

MIETI TÄTÄ JÄLLEEN TARKKAAN ENNEN SEURAAVAA VIESTIÄ..

Älä uhkaile. Kokoa älä eroita jäseniä.