KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #645 kyllä maailmaan puhetta mahtuu

30.01.2011 23:11

#641: Carmen - puheenjohtaja

HÖPÖHÖPÖ.:D

Minä ja me muut jäseniksi haluavat olemme kyllä vetäneet omat johtopäätöksemme ihan tämän nykyisen puheenjohtajan omista kirjoituksista täällä, sekä kohtaamisista hänen kanssaan menneessä. Ja vaikka keskustelua on yritetty estää kaikin mahdollisin tavoin, tieto tästä tilanteesta leviää kuin kulovalkea edelleen mm. Facebookissa meidän nuorten (ja vanhempienkin) toimesta. Tämä kaikki on lähtenyt käyntiin sen jälkeen, kun nykyinen pj on alkanut jakaa tässä keskustelussa "faktoja" ja suoranaisia käskyjä. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

Turha Pirjon päätä tässä pölkylle laittaa sen vuoksi, että hän uskaltautuu asettumaan ENEMMISTÖN äänitorveksi!

Mustamaalauskampanja on todellakin käynnissä, mutta se ei kylläkään ole käynnissä Pirjon, eikä "Pirjon leirin" toimesta.:D Tavoitteena onkin nyt saada yhdistykselle puheenjohtaja, joka ohjaa lahjoittamamme rahat niille tarkoitettuun käyttöön, KISSOILLE, pois pankkitileiltä lojumasta!

Nykyisellä hallituksella on nyt pahasti mennyt määreet "hallitus" ja "yhdistys" sekaisin. Jäsenet omistavat yhdistyksen ja hallitus on yhdistyksen(jäsenten) palkollinen, ei toisinpäin.

Ja "Carmen", en ole jäsen, VIELÄ, sattuneesta syystä, mutta tunnen huomattavan määrän jäseniä, joiden kanssa tätä keskustelua myös aktiivisesti käydään.

Totuus ei pala tulessakaan.