KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #627 Re: Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan

30.01.2011 16:30

#624: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan

Ja ainoa totuus on sinun totuutesi? Jos edes lukisit kunnolla kommentit niin tietäisit vähän paremmin mistä puhutaan.

Täällä on useasti kerrottu ja satun tietämään muutenkin, että kanteet on nostettu SINUA vastaan, EI yhdistystä vastaan. Se EI tunnu menevän sinun ymmärrykseesi.

Eikä minun tarvitse täällä toistaa mokiasi, ne ovat kyllä jo tulleet täällä esille monissa postauksissa. Ja sitä paitsi, kyllä sinun itsekin ne pitäisi jo tietää jos kerran viranomaiset jo toimiasi tutkivat.

Jätän arvelusi minusta täysin omaan arvoonsa. Minun ei tarvitse selitellä sinulle mitään. Suomessa vallitsee sananvapaus ja vapaus kirjoittaa nimettömänä.

Nyt on merkitystä vain niillä asioilla mitkä tulevat esille. Ja on erittäin hyvä että näitä asioita paljastetaan.

"mikäli edes olet yhdistyksessämme, joka on toiminut jo pitkään ilman kärkkäitä mielipiteitäsi."

Niin, sinä ja politbyroo kaverisi olettekin jo tehokkaasti siivonneet ulos yhdistyksestä "kärkkäät mielipiteet"=erimieltä olevat ja pyrit tekemään sitä myös näköjään täällä. Yrität määrätä myös siitä täällä kuka saa puhua ja kuka ei.

Voi voi......

ps. täällä on monessa postauksessa tehty sinulle todella asiallisia ja hyviä kysymyksiä MIKSI ihmeessä et vastaa niihin vaan takerrut kuin terrieri esim. mm. minun "kärkkäisiin mielipiteisiin" mutta olisi elintärkeää että vaivautuisit vastaamaan niihin asiallisiin, käytä voimasi niihin. Älä tuhlaa voimiasi turhiin vääntöihin. Muista sanonta; se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Jos toimisit viisaasti niin jättäisit "kärkkäät mielipiteet" omaan arvoonsa ja keskittyisit asiallisiin kommentteihin, sillä niitäkin täältä kyllä löytyy.