KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Terttu Kanervo
Vieras

#626 Re: Re: Re: Re: Kanervolle

30.01.2011 16:13

#605: Kirsi - Re: Re: Re: Kanervolle 

Sinähän et kuulu yhdistykseen etkä siis ole edes jäsen. Miksi puutut tämän yhdistyksen asioihin. Tietosi ovat hataria ja kuulopuheita, esim. ne kissamäärät ovat lievästi sanoen liioiteltuja, joita olet esittänyt näissä kirjoituksissasi. Mene ihmeessä johonkin toiseen yhdistykseen, missä sinulla ei olisi niin paljon arvosteltavaa. Kerropa, mikä pitää sinua tämän yhdistyksen liepeillä roikkumassa. Poliisihan kehoitti sinua pysymään erossa tästä yhdistyksestä. 

Vastaukset

Asiakirjat nähnyt
Vieras

#639 Re: Re: Re: Re: Re: Kanervolle

2011-01-30 21:59:00

#626: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Re: Kanervolle 

Terttu.. Teit sen taas. Hätistelet ihmisiä pois yhdistyksestä. SIKSI kerron muutaman esimerkin tapahtumista:

Tiedät hyvin miksi Kirsi ei ole enää jäsen. Se on sinun aiheuttamaa.


Kirsillä on kärkkäät mielipiteet, mutta niiden pohja on vahva. Silloin saakin olla tiukka. Kirsillä oli myös hienoja toimivia ideoita, jotka nähtiin toimiviksi myös käytännössä, varainhankintaan, sinun rakkaimpaasi, mutta halusit kuitenkin liikaa kyselevän pois yhdistyksestä. Hän häiritsi sinun mielestäsi toimintaa. Tämä on useamman henkilön mielipide.


Olet monelle ilmaissut seuraavan kannan:
Tulevien puheenjohtajiksi haluavien tulisi kertoa halustaan hallitukselle vähintään kaksi kuukautta ennen yleiskokousta. JOTTA hallitus voi sitten esittää niin halutessaan ehdokasta kokouksessa. Se on jo itsessään melkoinen vaatimus, että hallitus seuloisi halukkaita. Suorastaan hälyttävän väärää toimintaa.


Peltoniemi on näin tehnyt ja halusi esittää saman tiedon Katti-Matissa, koska olet estänyt häneltä kaikki muut keinot lähestyä yhdistyksen jäseniä. SINÄ Kielsit MYÖS Katti-Matin julkaisijaa julkaisemasta YHTÄKÄÄN Peltoniemen tekstiä. Onko se reilua? MItä pelkäät? Ehkä totuutta tai arvostelua? Ymmärräthän, että asemassasi sinun täytyy olla sanojesi takana ja olla reilu. Haluatko ehkä kokouksessa nostaa viimevuotisen kaltaisen haloon?

 

Turhaan edelleen haet minun nimeä. En ole Tampereella, enkä Orivedellä. Olen tässä aikani KKY:tä seurannut ja hämmästynyt miten historia toistaa itseään.

kissojen asialla?
Vieras

#640 Re: Re: Re: Re: Re: Kanervolle

2011-01-30 22:00:18

#626: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Re: Kanervolle 

 

Minäkään en ole jäsen.

Olen vuosikymmenien aikana tukenut toimintaanne kovastikin mm. ostamalla tuotteitanne. Olen aina olettanut, että myös mielipiteitä saisi toiminnasta esittää, jos mieleen olisi jotakin tullut.

Tosin itse en esim. ole ollut kiinnostunut koskaan mistään tarkoista lukumääristä, mitä kissoja pelastetaan ja mitä ei, vaan olen luottanut siihen, että te hoidatte kissojen asioita asianmukaisesti joka tapauksessa.

 On melkoisen erikoista että täällä puheenjohtaja kyselee ihmisiltä miksi ”roikkuu liepeillä”  

Onko tämä ymmärrettävissä niin, että on parempi pysyä yhdistyksestä kaukana tai tulee poliisit perään?

 Olen todella pöyristynyt!

 Enpä taida enää kannattaakaan tätä yhdistystä.

Erikoista toimintaa on kyllä puheenjohtajalta, tämä täytyy todeta.

Kirsi
Vieras

#672 POLIISI SOITTI SINULLE TERTTU KANERVO!!!!

2011-01-31 18:07:46

#626: Terttu Kanervo - Re: Re: Re: Re: Kanervolle 

 Äläs nyt viitti koko ajan VALEHDELLA Terttu!!!!

MINÄ kävin Poliisilaitoksella, koska SINÄ Terttu Kanervo yhdessä PALKALLISEN taloudenhoitaja Marko Karin kanssa loukkasitte mm. kunniaani, ahdistelitte ja kiusasitte minua. POLIISI SOITTI TEILLE MOLEMMILLE JA KÄSKI LOPETTAA AHDISTELUNI. Kaikki viime vuoden vuosikokouksessa olleet näkivät osan toiminnastanne.

Toimitin sinulle viime vuonna kirjallisen eroilmoituksen, koska en voinut enää olla yhdistyksessä mukana jäsenenä, jossa puheenjohtaja rikkoo lakia. Muistat varmasti etten ollut ainoa, joka kirjallisesti erosi viime vuonna, koska ei voinut olla yhdistyksessä mukana, jossa puheenjohtajan käytös on ala-arvoista ja vielä lakeja halveksivaa.

Minulla on lain suoma sananvapaus, joka oikeuttaa minun kertomaan mielipiteeni. KKY ei ole mikään FBI, vaikka sinä Terttu niin luuletkin. Vaan ihan vapaaehtoinen yhdistys, joka toiminnasta saa puhua.

Tietoni yhdistyksestä perustuvat omiin kokemuksiini, sinun sanomiisi ja tekemisiisi Terttu, eikä kuulopuheisiin. Etkä kyllä ole uskaltanut minua valehtelijaksi väittääkään, koska tiedät, että puhun totta ja niin tietävät muutkin.

Arvostelet, kun kaikki eivät uskalla kirjoittaa omalla nimellään. ITSE ET TERTTU USKALLA / ET PYSTY VASTAAMAAN SINULLE ESITETTYIHIN KYSYMYKSIIN. Etkö uskalla kertoa totuutta?

Kysyt, että mikä pitää minut KKY "liepeissä roikkumassa". Voi Terttu vastaus pitäisi olla jopa sinulle itsestäänselvyys: KISSAT - NE PITÄVÄT MINUT MUKANA!!!!

Mikä pitää sinut Terttu KKY:ssä roikkumassa? Kissat EIVÄT ainakaa enää ole sinun syysi, minkä kaikki voivat lukea adressiin kirjoittamistasi jutuista. Et puhu ollenkaan siitä, mikä olisi kissoille parasta, vaan ainoastaa kehuskelet jollai, mitä olet tehnyt joskus 30 vuotta sitten.... Sinua vastustavat haluavat palauttaa KKY:n KISSOJEN yhditykseksi, sinä haluat vaimentaa heidät likaisilla ja jopa laittomilla keinoilla.

Ymmärräthän Terttu, että KKY on vapaaehtoinen yhdistys, jossa EI sinunkaan ole pakko olla mukana??!!

Pitäisiköhän SINUN TERTTU perustaa OMA yhdistys??!!

Kun KKY on KISSOJEN ei Tertun Katastrofiyhdistys.