KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen.


Vieras

#2676 Re: Re: Käännös

22.11.2011 22:02

#2658: Tuulia - Re: Käännös

Kuule, näinhän se on KKY,n kanssa todellakin..tyhjän saa pyytämättäkin. Koettu on.


Vieras

#2677 Re: Re: Käännös

22.11.2011 22:19

#2658: Tuulia - Re: Käännös

No sinun kannanotothan ne ovatkin varsinaisia esimerkkejä rakentavasta kommentoinnista.


Vieras

#2678 Re: Re: Re: Käännös

22.11.2011 22:24

#2669: - Re: Re: Käännös

Ja sinä sisällä?


Vieras

#2679 Re:

22.11.2011 22:32

#2670: Tuulia -

Siinä puhut totta, että KKY on fiksumpi MUTTA siinä fiksumpi kuin sen työrukkanen eli HALLITUS!!! KKY,ssä on varmasti paljon fiksumpia ihmisiä kuin itseään yhdistyksen keulakuvana ja kermana itseään pitävä hallitus. Kun nämä ihmiset oikeasti heräävät näkemään sen realismin mihin heidän jäsenmaksunsa menee ja minkälaista toimintaa he sillä jäsenmaksulla kannattavat, niin luulen että alkaa tapahtua .... mitä tapahtuu kun herättää nukkuvan leijonan...


Vieras

#2680 Re: Leikitään KISUA

22.11.2011 22:35

#2672: KGB - Leikitään KISUA

Lantalinkoja on monenlaisia ja tässä yksi esimerkiksi.

Tuulia

#2681 Re: Re:

23.11.2011 00:11

#2675: - Re:

Eihän täällä kissoista kuulu puhua vaan haukkua KKy:tä. Päättäkää nyt mitä haluatte. Poikkoilette asiasta toiseen kuin pullop....siat. Sitä paitsi, en kuulu mihinkään sisäpiiriin. Seurasin tätä kirjoittelua. On vaan niin yksipuolista. Laittakaa nyt sitten ne oikeuskäyntipaperit tänne kun niitä haluatte julkaista. Olisi kiva lukea niitä ja tehdä niistä omat johtopäätökset. Turhaan te mua haukutte, haukutte väärää puuta. En m ä ole mitään pahaa tehnyt, muuta kun ollut eri miletä mitä te itse ootte.

Utelias

#2682 Re: Re: Re:

23.11.2011 02:37

#2681: Tuulia - Re: Re:  

Voi Tuulia, sun dementias sen kuin pahenee. Kissoistahan täällä puhutaan juurikin. Nimikin sen jo kertoo; KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen! Sanohan nyt, että mitä mieltä sinä olet siitä, että KKY jätti hädänalaisemmat kissat kuolemaan talven pakkasiin.Onko oikein, että nämä kissat hylättiiin, sillä nehän sitä apua eniten tarvitsevat???

Mitä itse luulisit näille kissoille tapahtuvan nyt talven tullen (siis jos eräs toinen yhdistys ei olisikaan hoitamassa niitä suojaan)? Kunnillahan ei ole resursseja näiden yksilöiden hoitamiseen pois ulkoa!


Vieras

#2683 Re: Re: Re:

23.11.2011 08:52

#2681: Tuulia - Re: Re:  

 Täällä kuuluukin haukkua KKY,tä SIITÄ MITÄ HE JÄTTIVÄT TEKEMÄTTÄ HÄDÄNALAISILE KISSOILLE VAIKKA OVAT SAANEET RAHAA SIIHEN TOIMINTAAN!! Ymmärrys hoi äly älä jätä!

Tankerolla päähän

#2684 Addressin aihe

23.11.2011 08:54

"Kissojen Katastrofiyhdistys KKY RY
(The Catastrophe Association for Cats in Peril)

was founded in 1979 to save homeless cats from getting frozen in wintertime, starving to death or becoming ill."

Tässä KKY:n toimintaperiaate. In english. KKY on tehnyt oikein hallituksen siunauksella (ei jäsenien siunauksella) päätöksen omaa toimintaperiaatettaan vastaan ja juuri siksi tämä addressi on perustettu.

Onko Tuulialle vielä epäselvää, että mikä tässä mättää ja on ristiriitaista? Mikä olisi se rautalanka, jolla saisi näihin kovapäisiin lillukanvarsia tyrkyttäviin inttäjiin sanoman menemään perille? Häh? Mikä?


Vieras

#2685 Missä viipyvätkään pakkaset?

23.11.2011 09:48

Missä viipyvätkään ne pakkaset? Upeaa että KISU ry ennakoi ja pelastaa valmiiksi kaikki hädänalaiset kissat ja kertoo tämän kaikelle kansalle. Adressi on täyttänyt merkityksensä ja hyvä joulumieli voi saapua kissoille.
sarvikuonot

#2686 Re: Missä viipyvätkään pakkaset?

23.11.2011 11:16

#2685: - Missä viipyvätkään pakkaset? 

Luoja armahtaa mutta KKY EI edelleenkään!!. Onneksi viipyvät! Muut kuin KKY ehtivät auttaa enemmän ja kissat kärsivät vähemmän paleltumavammoja!!

JA Olisipa se noin yksinkertaista (mutta näin yksinkertaisesti kky,n kannattajat täällä tuntuvat ajattelevan, joka osoittaa  vaan sen ettei ole todellisesta tilanteesta MITÄÄN KÄSITYSTÄ) MUTTA kyllä niitä kissoja riittää ihan varmasti myös muiden eläinsuojeluyhdistysten ja yksityisten ihmisten ja MYÖSKIN KKY,n pelastettavaksi!!!..ei ne KKY,n leikkauskampanjat ole vielä purreet ja siihenkin menee vielä PIIIIITKÄ  (vuosia) aika että tulos niistä alkaa näkyä. Joten jätetääs v....tuilut sikseen ja aletaan ihan oikasti ajattelemaan ja toimimaan niitten kissojen auttamiseksi jotka tuolla maastossa vielä vilistää ja ONNEKSI pakkaset viipyvät!! Luoja on armahtanut (koska KKY ei armahda) niitä kissoja siellä lauhkeilla syyssäillä jotka tuntuvat onneksi jatkuvan. KKY,llä on se isoin vastuu keräämiensa satojen tuhansien lahjoituseurojen vuoksi. Mitä enemmän toimintaan on kerätty varoja=sitä enemmän vastaavassa suhteessa velvoittaa toimimaan!!! Eivät he voi kiemurrella  vastuustaan vaikka kuinka tahtosivat vaikka olisivatkin niin rakastuneita rahoihin.

Lopuksi täytyy vielä sanoa että on h a r v i n a i s e n pököpäistä ja jästipäistä kommentointia (1+1=0) (kts. viite kommenttiin) menee jo tahallisen ilkeilyn ja tahallisen pahansuopuuden puolelle vahvasti, kun vetää tähän KKY,n oma keittämään myrkkysoppaan täysin asiaan kuulumattoman ja sivullisen yhdistyksen ja sen mukana ison joukon asiasta tietämättömiä ja asiaan syyttömiä hmisiä.

Hyvä antaa vähästäänkin mutta paha ei anna paljostaankaan.

Utelias

#2687 Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

23.11.2011 12:35

Tuulia, odotan sulta vastauksia kommentin 2682 kysymyksiini! Miksi et vastaa? Etkö pystykään? Mitä se kertookaan sinusta? Viilailet pilkkua vähemmän tärkeistä asioista, mutta et pysty kommentoimaan tärkeimpään asiaan?? Voi Ter.... tuulia sua!
Tuulia

#2688 Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

23.11.2011 12:56

Miksi mun pitäisi vasta kysymyksiin? Jos kuvittelet, että olen joku muu kun itseni, erehdyt. Jos haluat vastauksia voit kysyä niitä KKY:ltä. En edes osaa vastata varmasti niihin oiken kun ei oo tietoa arpeeksi. Ihmettelen vaan tän sivuston käyttäytymistä. Jos haluan saada selville jotain, kysyn sitä tai haen tietoa. Täältä tietoa ei saa.

trolli

#2689 Re: Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

23.11.2011 13:38

#2688: Tuulia - Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini? 

 Oli miten oli, oli kuka oli. Homma on lähtenyt lapasesta molemmilta puolin jo jonkin aikaa sitten.

Nyt tarvittaisiiin kypsyyttä molemmillta puolilta ja keskusteltaisiin asiat halki rakentavasti, kumpikin osapuoli myöntäisi ilmeiset virheensä ja ylilyöntinsä. Fiksumpi osapuoli tekee aloitteen tapaamisesta. Sen jälkeen lähdettäisiin yhdessä toimimaan yhteisen tavoitteen eteen.

Tuskin kannattaa henkeään pidätellä tätäkään odotellessa.

Timo P.

#2690 Osapuolista

23.11.2011 14:30

#2689: trolli - Re: Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

Nimimerkki trolli kirjoitti, että "Nyt tarvittaisiiin kypsyyttä molemmillta puolilta ja keskusteltaisiin asiat halki rakentavasti, kumpikin osapuoli myöntäisi ilmeiset virheensä ja ylilyöntinsä".

Mitä trolli tarkoitat sanonnoilla "molemmilta puolilta" ja "kumpikin osapuoli"?

KKY:n ymmärrän yhdeksi osapuoleksi, sillä sen hallituksen enemmistön tekemää päätöstä vastaan on joku henkilö perustanut tämän adressin.

En tunne perustajaa, joten ilmoitan, että en tiedä kuuluvani kumpaankaan "osapuoleen". Minä olen minä edelleenkin!

Omasta puolestani olen yrittänyt olla KKY:n hallituksen enemmistöön yhteydessä sinnikkäästi jo keväästä 2010 lähtien. Vastauksia ei ole kuulunut eikä omassa "tapaamisessani" heidän kanssaan ole ainakaan minulle myönnetty mitään "virheitä eikä ylilyöntejä". Kerran yritin soittaa puheenjohtajalle, mutta hän alkoi heti alussa puhua päälle ja sitten katkaisi puhelun. Ei häntä kiinnostanut tietää, mitä minulla oli asiana. Olin silloin vielä (hänenkin mielestään) jäsen.

KKY:n hallituksen kutsumiin "tapaamisiin" en ainakaan minä enää halua heiltä kutsua saada. Tai ainakaan kutsua noudattaa. En ole ansainnut sellaista eikä minun tarvitse.

Tosin - siksi olen nyt oikeusprosessissa kyseisen yhdistyksen kanssa. Kun en hyväksynyt sitä, mitä minut pakotettiin ottamaan vastaan , olen nyt käräjillä.


Vieras

#2691 Mistä KISU ry:n myymät pennut ovat peräisin?

23.11.2011 14:37

Mistä KISU ry:n myymät pennut ovat peräisin?

Vieras

#2692 Re: Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

23.11.2011 14:37

#2688: Tuulia - Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini? 

 sun omat kommentit ovat siitä pahimmasta päästä. eli älä suotta ihmettele käyttäytymistä täällä. käyttäytyminen on just sen mukaista mitä ovat naurettavimmat kommentitkin. olet jostain syystä KKY:n puolella, syytä en tiedä jos et kerta sisäpiiriin kuulu. mielipiteitä esität ja morkkaat vaikka myönnät että sulla ei ole edes tietoa asioista. hitusen noloa sanoisin.

suurimmalle osalle tämä adressi on täysin selkeä. tiedetään mistä täällä puhutaan ja mitä tavoitellaan. ja adressi on täynnä asiaa ja faktoja. mistäkö tiedän? oon ollut mukana alusta asti ja nähny kuinka asiat ovat kehittyneet. kommentit toki rönsyilee välillä kun joku pölvästi käy heittämässä täysin asiaan kuulumatonta kettuilua. pölvästejä on molemmin puolin mutta pääasiassa kyllä KKY:n kannattajia. se taas varmaan johtuu siitä että kun fakta on se, että KKY todella rupesi ajamaan alas osaa toiminnastaan ja sen seurauksena osa kissoista jäi ilman apua, niin mitäpä siihen sitten enää voi muuta sanoa puolustuksekseen kuin järjettömiä ja naurettavia kommentteja.


Vieras

#2693 Re: Mistä KISU ry:n myymät pennut ovat peräisin?

23.11.2011 14:40

#2691: - Mistä KISU ry:n myymät pennut ovat peräisin? 

 Kysyhän sitä suoraan Kisulta ja voit sitten meitä muitakin infota asiasta? Tosin joku täällä jo taisi vastata aiemmin että ovat niitä pentuja, joita juuri erityisesti syntyy olosuhteisiin missä ne ovat ns. ei toivottuja.


Vieras

#2694 Re: Re: Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

23.11.2011 14:59

#2689: trolli - Re: Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini? 

 Olipas hyvä neuvo ja noinhan se yksinkertaisuudessaan meneekin MUTTA MUTTA, paitsi ettei se ole toiminut millää ilveellä lukuisista yrityksistä huolimatta. Olet ihan mitä ilmeisimmin pihalla kun lumiukko tässä asiassa ja taustoista ja siitä mitä on todellisuudessa tapahtunut!!! Olet hypännyt tähän "junaan" vasta nyt tällä sivulla ja luulet ,että asia on sillä silipai kun tehdään niinkuin neuvot? ja että täällä ihmiset ihan vaan huvikseen ränttälöimisen ja keljuilun  halustaan käyvät kommentoimassa!? Tuo mitä neuvot tekemään niin sitä on yritetty jo ja siinä ei ole onnistuttu, joten muuta vaihtoehtoa ei ole ollut kuin tämä adressi!!

Ei millään pahalla MUTTA Jos asia kiinnostaa noin paljon, että katsot tarpeelliseksi antaa neuvoja niin kehoitan siinä tapauksessa lukemaan myös koko ketjun ja perehtymään asiaan niin tiedät mistä on kyse ja että minkälaisia neuvoja alat jakelemaan....mistähän näitä viisastelijoita oikein tulee?!?!?

Tuulia

#2695

23.11.2011 15:13

En mielestäni anna neuvoja, vaan herätän keskustelua hieman toisesta näkökulmasta. Tossa tuli hyvä ehdotus muutama kommentti taaksepäin. Jos te haluatte vaan haukkua, niin antaa palaa vaan, ilman minua. En ole blondi, vaikka niin luulette ja osaan tehdä omat päätelmäni. Ette näköjään halua muuta keskustelua, vaan kieritte omassa liemessänne keskenänne, niin olkoon niin. Hoidan kissojani ja jätän teidät rauhaan. Sääli.
Vanha KKY:en jäsen

#2696 KKY:en hallitus hylkäsi ei jäsenistö

23.11.2011 15:17

Kertauksen vuoksi: KKY:en hallitus teki väärän päätöksen, jota jäsenistö ei hyväksy. KKY:en hallitus todella hylkäsi avuttomimmassa asemassa olevat kissat.
Vaikka leikkaustempaukset ovat hyviä, niin ne eivät auta jo syntyneitä kissoja.
utelias

#2697 Re: Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

23.11.2011 17:48

#2688: Tuulia - Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini? 

Olet kuka olet, Tuulia, MUTTA kysyinkin sinun henkilökohtaista mielipidettäsi asiasta! Saanko sen nyt? Osaat kaiketi sen sanoa, kun paljon muustakin sanot, vaikka kertomasi mukaan sinulle ei ole juuri mistään tietoa. Silti täällä kommentoit ja peräänkuulutat erinäisiä asiota! Voisitko siis ystävällisesti vastata kysymyksiini nyt?


Vieras

#2698 Re: Re: Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

23.11.2011 18:00

#2689: trolli - Re: Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini? 

Luuletko TOSIAAN, ETTEI OPPOSITIO OLE YRITTÄNYT SAADA KESKUSTELUA HALLITUKSEN KANSSA AIKAISEKSI? HALLITUS KUTSUTTIIN KAHTEEN TAI KOLMEEN ERI OTTEESEEN KESKUSTELEMAAN RISTIRIIDOISTA, MUTTA TERTTU KANERVO EIKÄ KUKAAN MUKAAN HALLITUKSESTA SUOSTUNUT TULEMAAN PAIKALLE ANNELI REPOA LUKUUNOTTAMATTA, JOKA HÄNKIN KOMMENTOI ASIOITA LÄHINNÄ HENKILÖKOHTAISESTA NÄKÖKULMASTA! EI SIIS HALLITTUKSEN VIRALLISENA EDUSTAJANA. 

TAPAAMISET OLIVAT SITEN YHTÄ TYHJÄN KANSSA, KUN EMME SAANEET NEUVOTTELUYHTEYTTÄ TOISEEN OSAPUOLEEN!

VASTAPUOLI EI PYSTYNYT MINKÄÄNLAISEEN ASIALLISEEN JA RAKENTAVAAN KESKUSTELUUN OPPOSITION KANSSA. HALLITUS PÄINVASTOIN TEKI KOKO AJAN KIUSAA ERI TOIMINNOLLAAN OPPOSITIOLAISIA VASTAAN.OPPOSITION MASSIIVINEN MUSTAMAALAUS JA TOIMINTOJEN ALASAJO OLIVAT HALLITUKSEN TOIMINNAN KESKEISIN STRATEGIA!

Utelias

#2699 Tuuliaa...

23.11.2011 19:17

Tuulia, odotan vastauksiasi kommentissa 2682 esittämiini kysymyksiin. Kerrohan nyt henkilökohtainen melipiteesi niihin, jos pystyt? ;)
Kaikki eläimet ovat tankeroita

#2700 Heh....

23.11.2011 20:59

"Kun olet kielinero olevinasi, niin anna sitten oikea muoto jonka voi laittaa esille. älä soita suutasi, vaan anna ehdotus miten itse kääntäisit asian. Kyllä Suomessa pätee suomalaiset, suomen kielellä tehdyt säännöt, käännös on viitteellinen ja lähinnä informatiivinen. Turha siihen on tarttua. Odotellaan Sinun versiotasi käännöksestä."

"Sitä paitsi, en kuulu mihinkään sisäpiiriin. Seurasin tätä kirjoittelua.""En edes osaa vastata varmasti niihin oiken kun ei oo tietoa arpeeks."

Heh heh. LMAO. Älä ny viitti, "Tuulia". Kuka ventovieras sivullinen ja satunnainen selailija ottaa tommoset kierrokset siitä, että uskalsin arvostella englanninkielen tasoa KKY:n sivuilla. Paljastit itsesi vetämällä herneet tosi syvälle nokkaan. Loukkaantunut itteminä on helppo tunnistaa. Ja sitten jatkossa väität silmät kirkkaina, ettet kuulu sisäpiiriin.

Mielestäsi meidän keskustelumme on tätä: "Poikkoilette asiasta toiseen kuin pullop....siat." Mutta omat juttusi menee samalla rataa. Välillä kunnolla kierroksia, kun uskalletaan arvostella ja välillä ollaan vaan ihan sattumalta paikalle eksyneitä. Voisit sinäkin nyt päättää edes jotain. Vaikkapa sen, että luovut suosiolla puheenjohtajan paikasta ja annat sen sellaisella, jonka muisti ja pää pelaa vähän paremmin eli sellaiselle, joka muistaa oman henkilöllisyytensä koko ajan.