KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #2692 Re: Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

23.11.2011 14:37

#2688: Tuulia - Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

sun omat kommentit ovat siitä pahimmasta päästä. eli älä suotta ihmettele käyttäytymistä täällä. käyttäytyminen on just sen mukaista mitä ovat naurettavimmat kommentitkin. olet jostain syystä KKY:n puolella, syytä en tiedä jos et kerta sisäpiiriin kuulu. mielipiteitä esität ja morkkaat vaikka myönnät että sulla ei ole edes tietoa asioista. hitusen noloa sanoisin.

suurimmalle osalle tämä adressi on täysin selkeä. tiedetään mistä täällä puhutaan ja mitä tavoitellaan. ja adressi on täynnä asiaa ja faktoja. mistäkö tiedän? oon ollut mukana alusta asti ja nähny kuinka asiat ovat kehittyneet. kommentit toki rönsyilee välillä kun joku pölvästi käy heittämässä täysin asiaan kuulumatonta kettuilua. pölvästejä on molemmin puolin mutta pääasiassa kyllä KKY:n kannattajia. se taas varmaan johtuu siitä että kun fakta on se, että KKY todella rupesi ajamaan alas osaa toiminnastaan ja sen seurauksena osa kissoista jäi ilman apua, niin mitäpä siihen sitten enää voi muuta sanoa puolustuksekseen kuin järjettömiä ja naurettavia kommentteja.