KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Tuulia

#2688 Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

23.11.2011 12:56

Miksi mun pitäisi vasta kysymyksiin? Jos kuvittelet, että olen joku muu kun itseni, erehdyt. Jos haluat vastauksia voit kysyä niitä KKY:ltä. En edes osaa vastata varmasti niihin oiken kun ei oo tietoa arpeeksi. Ihmettelen vaan tän sivuston käyttäytymistä. Jos haluan saada selville jotain, kysyn sitä tai haen tietoa. Täältä tietoa ei saa.

Vastaukset

trolli

#2689 Re: Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

2011-11-23 13:38:39

#2688: Tuulia - Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini? 

 Oli miten oli, oli kuka oli. Homma on lähtenyt lapasesta molemmilta puolin jo jonkin aikaa sitten.

Nyt tarvittaisiiin kypsyyttä molemmillta puolilta ja keskusteltaisiin asiat halki rakentavasti, kumpikin osapuoli myöntäisi ilmeiset virheensä ja ylilyöntinsä. Fiksumpi osapuoli tekee aloitteen tapaamisesta. Sen jälkeen lähdettäisiin yhdessä toimimaan yhteisen tavoitteen eteen.

Tuskin kannattaa henkeään pidätellä tätäkään odotellessa.


Vieras

#2692 Re: Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

2011-11-23 14:37:42

#2688: Tuulia - Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini? 

 sun omat kommentit ovat siitä pahimmasta päästä. eli älä suotta ihmettele käyttäytymistä täällä. käyttäytyminen on just sen mukaista mitä ovat naurettavimmat kommentitkin. olet jostain syystä KKY:n puolella, syytä en tiedä jos et kerta sisäpiiriin kuulu. mielipiteitä esität ja morkkaat vaikka myönnät että sulla ei ole edes tietoa asioista. hitusen noloa sanoisin.

suurimmalle osalle tämä adressi on täysin selkeä. tiedetään mistä täällä puhutaan ja mitä tavoitellaan. ja adressi on täynnä asiaa ja faktoja. mistäkö tiedän? oon ollut mukana alusta asti ja nähny kuinka asiat ovat kehittyneet. kommentit toki rönsyilee välillä kun joku pölvästi käy heittämässä täysin asiaan kuulumatonta kettuilua. pölvästejä on molemmin puolin mutta pääasiassa kyllä KKY:n kannattajia. se taas varmaan johtuu siitä että kun fakta on se, että KKY todella rupesi ajamaan alas osaa toiminnastaan ja sen seurauksena osa kissoista jäi ilman apua, niin mitäpä siihen sitten enää voi muuta sanoa puolustuksekseen kuin järjettömiä ja naurettavia kommentteja.

utelias

#2697 Re: Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

2011-11-23 17:48:19

#2688: Tuulia - Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini? 

Olet kuka olet, Tuulia, MUTTA kysyinkin sinun henkilökohtaista mielipidettäsi asiasta! Saanko sen nyt? Osaat kaiketi sen sanoa, kun paljon muustakin sanot, vaikka kertomasi mukaan sinulle ei ole juuri mistään tietoa. Silti täällä kommentoit ja peräänkuulutat erinäisiä asiota! Voisitko siis ystävällisesti vastata kysymyksiini nyt?


Vieras

#2701 Re: Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

2011-11-23 21:45:41

#2688: Tuulia - Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

Ihan tässä nyt pilkkua viilailen MUTTA mitähän mahdat tarkoittaa tällä:

"Ihmettelen vaan tän sivuston käyttäytymistä."

Tämä sivusto ei taida kyllä käyttäytä mitenkään, se on täysin neutraali bittimaailmaan tehty virtuaalisivu jolla ei ole omaa tahtoa eikä tunteita eikä siten myöskään se käyttyäydy..kyllä tää sivusto toimii mielestäni ihan normaalisti niinkuin nettisivuilla on tapana; siitä voi lukea ja kommentteja voi kirjoittaa....pomppiiko rivit ja kirjaimet? alkaako sivu lepattaa juuri sillähetkellä kun alat lukea? jos sulla ei sivu näy oikein niin sitten vika on koneessasi tai tms. en tiiä....

Jos tää mun vastaus kuulostaa ihan pöljältä niin se on ihan yhtä pöljä kun sun kommentti :) Olet vikissyt täällä ennenkin ja samalla tavalla kun nytkin, esität viatonta ja kyselet muka saadaksesi tietoa..höpö höpö sanon minä. Olet ihan ilmi"virtuaali"elävä trolli..ei siinä mitään täällä saa käydä höpisemässä kuka vaan ja tää on avoin kanava toisin kuin KKY.


Vieras

#2703 Re: Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

2011-11-23 22:00:41

#2688: Tuulia - Re: Tuuliaa, mikset vastaa kysymyksiini?

Miksi kenenkään pitäisi vastata sinun kysymyksiisi?!? Jos et itse ole valmis vastaamaan kun sinulta kysytään!!!