KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Tuulia

#2681 Re: Re:

23.11.2011 00:11

#2675: - Re:

Eihän täällä kissoista kuulu puhua vaan haukkua KKy:tä. Päättäkää nyt mitä haluatte. Poikkoilette asiasta toiseen kuin pullop....siat. Sitä paitsi, en kuulu mihinkään sisäpiiriin. Seurasin tätä kirjoittelua. On vaan niin yksipuolista. Laittakaa nyt sitten ne oikeuskäyntipaperit tänne kun niitä haluatte julkaista. Olisi kiva lukea niitä ja tehdä niistä omat johtopäätökset. Turhaan te mua haukutte, haukutte väärää puuta. En m ä ole mitään pahaa tehnyt, muuta kun ollut eri miletä mitä te itse ootte.

Vastaukset

Utelias

#2682 Re: Re: Re:

2011-11-23 02:37:40

#2681: Tuulia - Re: Re:  

Voi Tuulia, sun dementias sen kuin pahenee. Kissoistahan täällä puhutaan juurikin. Nimikin sen jo kertoo; KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen! Sanohan nyt, että mitä mieltä sinä olet siitä, että KKY jätti hädänalaisemmat kissat kuolemaan talven pakkasiin.Onko oikein, että nämä kissat hylättiiin, sillä nehän sitä apua eniten tarvitsevat???

Mitä itse luulisit näille kissoille tapahtuvan nyt talven tullen (siis jos eräs toinen yhdistys ei olisikaan hoitamassa niitä suojaan)? Kunnillahan ei ole resursseja näiden yksilöiden hoitamiseen pois ulkoa!


Vieras

#2683 Re: Re: Re:

2011-11-23 08:52:15

#2681: Tuulia - Re: Re:  

 Täällä kuuluukin haukkua KKY,tä SIITÄ MITÄ HE JÄTTIVÄT TEKEMÄTTÄ HÄDÄNALAISILE KISSOILLE VAIKKA OVAT SAANEET RAHAA SIIHEN TOIMINTAAN!! Ymmärrys hoi äly älä jätä!


Vieras

#2707 Re: Re: Re:

2011-11-23 22:27:29

#2681: Tuulia - Re: Re:

Tsot tsot..eipäs pilkata ja haukuta sikoja, ne ovat fiksuja eläimiä ja toimivat järkevästi lajityypilliseen tapaansa, jos saavat siihen mahdollisuuden (nykysikaloissa ei saa koska siellä on liian ahdasta ja se näkyy käyttäytymisessä) kuten myös ihmiset jotka ovat yhden geenin päässä sioista :) joka taas on häpeäksi sioille koska ihmiset käyttäytyvät hyvin usein moukkamaisesti.

BTW..missä kohtaa olet yrittänyt herätellä asiallista keskustelua kissoista ja niiden auttamisesta?!? Voisitko kertoa niiden kommenttisi numerot joissa puhut aiheesta?