KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen.
Jaana Vuorenpää Vieras |
#1876 Re: Työrauha08.04.2011 17:59#1871: Ari Sandberg - Työrauha Eipä hallituspuolen kannattajatkaan ole täällä nimillä juuri kirjoitelleet. Minusta on tärkeintä, että kirjoitetaan asiasta ja asiallisesti - on niissä nimeä sitten tai ei. Täällä on kyllä pilvin pimein esimerkkejä siitä, miten KKY:n toimintaa voitaisiin parantaa, sillä nythän hallitus ei ole viimeisen vuoden aikana tehnyt muuta kuin ajanut toimintaa alas ja jättänyt kissat pakkaseen! Otappa Ari tehtäväksesi lukea koko tämä viestiketju ja puhutaan sitten asioista! :) Järjestämme vaikka tapaaminen ihan varta vasten sinulle opposition edustajien kanssa. |
Vieras |
#1877 häiritsee hallituksen työrauhaa?!?08.04.2011 18:24Miten tämä adressin keskustelupalsta häiritsee hallituksen työrauhaa?!? Ei näitä kenenkään ole pakko lukea! |
oppositiolainen Vieras |
#1878 Re: Re: Työrauha08.04.2011 18:31#1876: Jaana Vuorenpää - Re: Työrauha Olen samaa mieltä! Ari, onko sinulla rohkeutta tulla keskustelemaan kanssamme? Tämän adressin alkutaipaleella pj yritti tukkia ihmisten suut mikä ei ole demokratiaa MUTTA demokratiaan kuuluu se, että ihmisillä on vapaus ilmaista mielipiteensä myös nimettömänä, jos niin parhaaksi katsovat. Se on demokratiaa. |
Kirsi Vieras |
#1879 Kissat edelleen pakkasessa ja siellä taitavat pysyäkkin...09.04.2011 02:25#1869: Todella outo pj - Kirsi 1863 Oppositio on useita kertoja koittanut saada Terttu Kanervoa puhumaan asioista, jotta sotakirveitä ei olisi edes tarvinnut nostella. Vaikka valheellisia haukkumakirjeitä oppositiosta jäsenille Kanervo eli KKY:n puheenjohtaja lähettelikin keltaisen läpyskän ja jäsenlehden muodossa, koittivat oppositiolaiset silti saada Kanervoa keskustelemaan asioista. Hänelle mm. lähetettiin kutsu Kissa Vieköön keskustelutilaisuuteen, jotta ilma olisi saatu putsattua ennen vuosikokousta. Mutta TERTTU KANERVO EI MISSÄÄN VAIHEESSA SUOSTUNUT EDES PUHUMAAN ASIOISTA. Kaikesta päätellen helposti voi olla puheenjohtajana KISSOJEN katastrofiyhdistyksessä KOSKEMATTA KISSOIHIN, kun se kerran Kanervolta onnistui ainakin koko 2010 vuoden ajan. En tullut kysyneeksi, että koska hän viimeksi on ylipäätään koskenut kissaan.... Ensikotina Terttu Kanervo on omien sanojensa mukaan toiminut 15 vuotta sitten. Hänellä itsellään ei ole ollut kissaa ainakaan viimeiseen 3 vuoteen. Olen kuullut, että hänellä olisi ollut kissa itsellään viimeksi 7 vuotta sitten, mutten tiedä pitääkö ajanjakso tarkalleen paikkansa. Ei ole mikään ihme, jos KISSAT UNOHTUVAT KISSATTOMALTA KOKONAAN.... Kumpa Terttu ymmärtäisi kissojen parhaan ja antaisi jaksavien ihmisten palauttaa KISSOJEN Katastrofiyhdistyksen takaisin kissojen pelastajan maineeseen. Valta hänelle tuntuu olevan kissoja paljon paljon tärkeämpi, mikä on todella surullista....
|
Kirsi Vieras |
#1880 Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg?09.04.2011 02:31#1871: Ari Sandberg - Työrauha Mikseivät ihmiset saisi kirjoittaa nimimerkeillä? Et varmaan ymmärrä lainkaan, että millaisen rääkkäyksen kohteeksi kymmenet KKY:n jäsenet ovat vuosien varrella joutuneet, kun ovat asiansa omalla nimellään esittäneet? Itse olen joutunut olemaan kiusaamisesta mm. poliisiin yhteydessä, kun 16.000€ palkkaa saava taloudenhoitaja sekä puheenjohtaja Terttu Kanervo eivät lopettaneet kiusaamistani. Demokratiaan kuuluu se, että saa nimimerkin TURVIN halutessaan kirjoittaa. MIKSET MUUTEN VASTANNUT MINUN JA SANNAN SINULLE ESITTÄMIIN KYSYMYKSIIN LAINKAAN?
|
Ihmettelijä Vieras |
#1881 Re: Re: Tietääkö kukaan09.04.2011 12:30#1706: Koira - Re: Tietääkö kukaan Niinpä. Aivan näin on asia |
Ari Sandberg Vieras |
#1882 Re: Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg?09.04.2011 12:34#1880: Kirsi - Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg Omalla nimellään esiintyvälle voidaan vastata suoraan, nimimerkki "pakoilee" ( henilökohtainen mielipiteeni). Mistähän kysymyksiin olisi pitänyt vastata.? Oliko kysymys vuosikokouksessa esitettyyn kysymykseen? Ei siellä ainakaan osoitettu minulle kysymystä. Lähetetyihin sähköpostiviesteihin olen kaikkiin avstannut. |
Ari Sandberg Vieras |
#1883 Re: Re: Työrauha09.04.2011 12:42#1875: Sanna Kaski - Re: Työrauha Jokainen saa tietysti kirjoittaa nimimerkillä, en sitä voi iletää. Kysymys on vain avoimmuudesta ja näkyvyydestä, juuris iitä mistä vuosikokouksessakin puhuttiin ja toivottiin. Nyt halutaan olla "näkymättömiä". Mikäli lähestytte minua asioissa, tehkää se omalla nimellänne. Mikäli joku haluaa lähettää viestiä, voi sen tehdä sen sähköpostiosoitteeseeni ( julkastu aiemmin). |
Vieras |
#1884 Re: Re: Re: Tietääkö kukaan09.04.2011 12:43#1881: Ihmettelijä - Re: Re: Tietääkö kukaan Heh, kyllä koira koiran tuntee! ;) |
Jaana Vuorenpää Vieras |
#1885 Re: Re: Re: Työrauha09.04.2011 12:55#1883: Ari Sandberg - Re: Re: Työrauha Sinä olet ainoa, joka on kirjoittanut hallituspuolen osalta nimellä täällä adressissa! Nimimerkillä kirjoittaminen on jokaisen oikeus ja myös niihin kirjoituksiin voi vastata helposti! Kysymyksiä on tämä adressi täynnä, joihin hallitus ei ole ollut kykenevä vastaamaan! On täysin ymmärrettävää, että kaikki eivät halua/uskalla kirjoittaa täällä nimellään! Silloin suuri vaara joutua hallituksen tiettyjen henkilöiden "mustalle listalle" ja kiusaamisen että mustamaalauksen uhriksi! Näin on käynyt monille viime vuosina. PP, TP ja AF ovat sen viimeisimmät uhrit, ja jonka me kaikki voimme todistaa keltaisen jäsentiedotteen ja viimeisimmän Katti-Matin perusteella. |
Vieras |
#1886 Kysymykset Arille09.04.2011 12:57Kommenteissa #1851 Kirsi ja #1854 Sanna esittivät sinulle liudan asiallisia kysymyksiä joihin vastausta odottaa moni muukin. |
Jaana Vuorenpää Vieras |
#1887 Kysymys Ari Sandbergille09.04.2011 13:07Uskotko aivan tosissasi, ettei KKY:ssä ole tapahtunut mitään väärinkäytöksiä hallituksen osalta ja kaikki opposition väitteet niistä ovat perättömiä? Luitko sen vuosikokouksessa käytävällä sinulle antamani Pirjo Peltoniemen kirjoittaman tiedotteen, jossa kerrottiin mistä kaikki alkoi ja mitä todellisuudessa tapahtui! Miten kommentoit tiedotteen sisältöä? Jos et uskalla kirjoittaa vastausta tänne, niin laita se meilitse: jaana@jaamedia.fi, kiitos! Jos sinulla ei ole ko. dokumenttia enää, voit lukea sen myös Facebookista "Pirjo Peltoniemi Kissojen katastrofiyhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi" -sivustolta muistiinpanoista! |
Sanna Kaski Vieras |
#1888 Re: Re: Re: Työrauha09.04.2011 13:12#1883: Ari Sandberg - Re: Re: Työrauha Tämä meidän oppositio toimiin täysin avoimesti. Suurin osa meistä kirjoitttaa täällä omalla nimellään (Kirsin tietää kaikki jotka ovat jutussa mukana olleet, joten ei ole varmaan katsonut aiheelliseksi sukunimeään lisätä: Arille tiedoksi: Kirsi oli äänessä vuosikokouksessa ja esitti Tertulle kysymyksiä, lyhyt blonditukka, menevän näköinen nuori nainen :)) JOka tapauksessa täällä tullaan nimimerkillä kirjoittamaan, kuka mistäkin syystä. Terttu kirjoitti alussa omalla nimellään, mutta kukaan muu ei tosiaan ole hänen joukkiostaan nimeään laittanut tänne. Mutta pakko on vähän koiranleukailla: syynkin ymmärrät kun luet näitä häntä puoltavia tekstejä :):) |
Ari sandberg Vieras |
#1889 Vastaus 1886:lle09.04.2011 13:17Näyttää nyt siltä, että minulta vaaditaan sellaista mitä minulla ei ole. Kuten olen jo kirjoittanut, olen vastannut KAIKKIIN minulle lähetteyihin viesteihini. Tällä palstalla en ala käymään kirjeenvaihtoa liiaksi asti. Mikäli 1886 haluaa vastauksia, niin olen ne jo kertonut. Tämä foorumi ei ole minun tapanilähestyä asioita. Olen joihin kommentteihin täällä vastannut, mutta laajemmin esitän vastuksiin virallisissa yhteyksissä. |
Pirjo Peltoniemi Vieras |
#1890 Re: Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg?09.04.2011 14:00#1880: Kirsi - Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg? Hei kaikki oppositiolaiset. Nyt pitää ymmärtää ettei uudet hallituksen jäsenet pysty hahmottamaan näitä kysymyksiä näin nopeasti. Tämä riita-asia on kovin monimutkainen ja rönsyilevä. siihen on vaikea päästä sisälle nopeasti , eikä voi ymmärtää vallan väärinkäyttöä, lukemalla muutamia kommentteja täällä adressissa. kirjoituksia on yli 1800, vaikka osa niistä onkin poistettu hävyttömän kirjoitustavan vuoksi. Ei niiden lukeminen silti valaise kaikkia kohtia riidasta, eikä niitä kukaan jaksa lukea yhteenmenoon. Ihmisen muistikin on rajallinen. Älkää vaatiko liikoja, kyllä nämä asiat saadaan vähitellen kerrottua niille ihmisille jotka osaavat ajatella itse. Ja jotka haluavat tietää mitä kaikki merkitsee. Uuden asian sisällön hyväksyminen vie aikaa, eikä painostaminen helpota ketään. sekin on todettu viimeisen vuoden aikana. Kysymykset olivat hyviä, mutta oikeudenmukaisen vastauksen antaminen voi viedä aikaa. |
Sanna Kaski Vieras |
#1891 Re: Re: Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg?09.04.2011 14:11#1890: Pirjo Peltoniemi - Re: Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg? totta turiset Pirjo. Annetaan Arille nyt rauhaa tutustua asioihin ja laitetaan meilillä hänelle ne kysymykset, joihin vastausta kaivataan. ja annetaan aikaa vastata! Ari on teoriassa ja käytännössä ainoa toivomme jonkinlaiseen sopuun. |
1886 Vieras |
#1892 Re: Re: Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg?09.04.2011 14:12#1890: Pirjo Peltoniemi - Re: Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg? Tulin myös siihen tulokseen, että se kuka haluaa myös pystyy selvittämään itse sen mistä tässä on kyse. Materiaalia löytyy vaikka kuinka paljon ja niiden löytöpaikatkin on jo kerrottu. Joten mitään ei piilotella kenenkään selän takana ja kaikki argumentit on löydettävissä. Pakkosyöttö ei auta ja jokaisella on oikeus ummistaa silmänsä mutta sitten pitää olla myös rehti siinä ettei aleta laukomaan mielipiteitä, eikä arvostelemaan asioista joista ei tiedä mitään. Antoisia lukuhetkiä kaikille totuudesta kiinnostuneille. Joten kaikki on kiinni siitä onko halukkuutta ottaa selvää siitä miten asiat ovat. |
Jaana Vuorenpää Vieras |
#1893 Soitellen sotaan?09.04.2011 14:47Kaikella kunnoituksella sinua kohtaan, hallituksen jäsen Ari Sanberg, mutta olit aika tavalla opposition vastainen vuosikokouksessa ja käytit äänesi oppositiota vastaan. Mihin puolesi valinta loppuen lopuksi perustuu, jos et oikeasti tiedä mistään mitään? Itse yritän ainakin selvittää ristiriitatilanteissa MOLEMPIEN osapuolten tilannetta, ennen kuin teen johtopäätöksiä ja alan toimimaan konkreettisesti. Näin tein myös viime syksynä järjestäessäni ensimmäistä keskustelutilaisuutta, jolla oli tarkoitus selvittää yhdistyksen ristiriitoja. Aika pian totuus todellisuudesta selvisi ja ns. puolen valinta oli itsestäänselvä. Olisi hyvä, jos sinäkin voisit tällä foorumilla kommentoida asioita AVOIMESTI, kun avoimella linjalla toivot muidenkin olevan! ;) |
Entinen Tertun kannattaja Vieras |
#1894 Oppositio avasi silmäni10.04.2011 18:48Totuus löytyy, jos sen haluaa löytää. |
Vieras |
#1895 Re: Oppositio avasi silmäni10.04.2011 19:01#1894: Entinen Tertun kannattaja - Oppositio avasi silmäni Toivottavasti kaikki ne joiden silmät ovat avatuneet voisivat sen tuoda esille täällä kuten sinäkin toit. Kiitos siitä! |
sukankutoja Vieras |
#189611.04.2011 01:16Kyllä ne silmät avautuvat toivoakseni hallituspuolen kannattajillakin pikku hiljaa tai ainakin suurimmalta osalta, joilla järki vielä pelaa. Toivottavasti se ei ole silloin vain liian myöhäistä! Kissat tässä kuitenkin ovat niitä, jotka eniten tilanteesta kärsivät!:( |
Kissaraukat Vieras |
#1897 Kissathan ne kärsivät11.04.2011 09:36En todellakaan voi ymmärtää, miten KKY ei auta enää katastrofikissoja.... |
SBT Vieras |
#1898 Re: Kissathan ne kärsivät11.04.2011 10:11#1897: Kissaraukat - Kissathan ne kärsivät Ilmeisesti rahaan on kerätty riittävästi ja kissoja ei enään tarvita kulissiksi rahan keräykselle. Nyt säätiöidään ja "avustetaan" muita yhdistyksiä. Ja ennenkaikkea eräs huomionkipeä hlö säätiön johdossa ja yhdistykset anelemassa häneltä rahaa... |
Outoa hommaa Vieras |
#1899 Hyväksyykö jäsenistö säätiöittämisen?11.04.2011 12:02Minä en ainakaan hyväksy...eikö pitäisi laittaa jäsenkysely? |
Vieras |
#1900 Re: Re: Kissathan ne kärsivät11.04.2011 12:59#1898: SBT - Re: Kissathan ne kärsivät Juuri tältä näyttäisi asiat olevan mallilllaan! |
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
50873 Luotu: 27.09.2024
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
747 Luotu: 13.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2781 Luotu: 07.10.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
3447 Luotu: 02.11.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
881 Luotu: 05.11.2024
Suomen valtion on pyydettävä anteeksi Israelilta
4861 Luotu: 27.09.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
325 Luotu: 07.11.2024
Helsinkiin tulee perustaa kansallinen kaupunkipuisto
854 Luotu: 15.05.2023
Vetoomus Launeen lähikirjaston säilyttämisen puolesta
189 Luotu: 05.11.2024
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
1077 Luotu: 08.10.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28408 Luotu: 08.10.2024
Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa
18071 Luotu: 01.03.2023
Wileniuksen perinnetelakan tulevaisuuden ja porvoolaisen monisatavuotisen puuvenekulttuurin puolesta
3091 Luotu: 13.01.2023
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
597 Luotu: 15.10.2024
Palaute Murronväljän aurinkovoimalan osallistumis- ja arviointisuunnitelmaan (OAS) sekä kaavan valmisteluvaiheen aineistoon
59 Luotu: 10.11.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14945 Luotu: 15.07.2023
Piilolankankaan lähiötuvan toiminnan on jatkuttava
37 Luotu: 14.11.2024
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
1592 Luotu: 25.10.2024
Yrttisuonperhepuistoa ei tule lakkauttaa!
133 Luotu: 07.11.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
627 Luotu: 01.11.2024