KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen.

Jaana Vuorenpää
Vieras

#1876 Re: Työrauha

08.04.2011 17:59

#1871: Ari Sandberg - Työrauha 

 Eipä hallituspuolen kannattajatkaan ole täällä nimillä juuri kirjoitelleet. Minusta on tärkeintä, että kirjoitetaan asiasta ja asiallisesti - on niissä nimeä sitten tai ei.

Täällä on kyllä pilvin pimein esimerkkejä siitä, miten KKY:n toimintaa voitaisiin parantaa, sillä nythän hallitus ei ole viimeisen vuoden aikana tehnyt muuta kuin ajanut toimintaa alas ja jättänyt kissat pakkaseen!

Otappa Ari tehtäväksesi lukea koko tämä viestiketju ja puhutaan sitten asioista! :) Järjestämme vaikka tapaaminen ihan varta vasten sinulle opposition edustajien kanssa.


Vieras

#1877 häiritsee hallituksen työrauhaa?!?

08.04.2011 18:24

Miten tämä adressin keskustelupalsta häiritsee hallituksen työrauhaa?!?
Ei näitä kenenkään ole pakko lukea!
oppositiolainen
Vieras

#1878 Re: Re: Työrauha

08.04.2011 18:31

#1876: Jaana Vuorenpää - Re: Työrauha

Olen samaa mieltä! Ari, onko sinulla rohkeutta tulla keskustelemaan kanssamme?

Tämän adressin alkutaipaleella pj yritti tukkia ihmisten suut mikä ei ole demokratiaa MUTTA demokratiaan kuuluu se, että ihmisillä on vapaus ilmaista mielipiteensä myös nimettömänä, jos niin parhaaksi katsovat. Se on demokratiaa.

Kirsi
Vieras

#1879 Kissat edelleen pakkasessa ja siellä taitavat pysyäkkin...

09.04.2011 02:25

#1869: Todella outo pj - Kirsi 1863 

 Oppositio on useita kertoja koittanut saada Terttu Kanervoa puhumaan asioista, jotta sotakirveitä ei olisi edes tarvinnut nostella. Vaikka valheellisia haukkumakirjeitä oppositiosta jäsenille Kanervo eli KKY:n puheenjohtaja lähettelikin keltaisen läpyskän ja jäsenlehden muodossa, koittivat oppositiolaiset silti saada Kanervoa keskustelemaan asioista. Hänelle mm. lähetettiin kutsu Kissa Vieköön keskustelutilaisuuteen, jotta ilma olisi saatu putsattua ennen vuosikokousta.

Mutta TERTTU KANERVO EI MISSÄÄN VAIHEESSA SUOSTUNUT EDES PUHUMAAN ASIOISTA.

Kaikesta päätellen helposti voi olla puheenjohtajana KISSOJEN katastrofiyhdistyksessä KOSKEMATTA KISSOIHIN, kun se kerran Kanervolta onnistui ainakin koko 2010 vuoden ajan. En tullut kysyneeksi, että koska hän viimeksi on ylipäätään koskenut kissaan....

Ensikotina Terttu Kanervo on omien sanojensa mukaan toiminut 15 vuotta sitten. Hänellä itsellään ei ole ollut kissaa ainakaan viimeiseen 3 vuoteen. Olen kuullut, että hänellä olisi ollut kissa itsellään viimeksi 7 vuotta sitten, mutten tiedä pitääkö ajanjakso tarkalleen paikkansa.

Ei ole mikään ihme, jos KISSAT UNOHTUVAT KISSATTOMALTA KOKONAAN....

Kumpa Terttu ymmärtäisi kissojen parhaan ja antaisi jaksavien ihmisten palauttaa KISSOJEN Katastrofiyhdistyksen takaisin kissojen pelastajan maineeseen. Valta hänelle tuntuu olevan kissoja paljon paljon tärkeämpi, mikä on todella surullista....

 

Kirsi
Vieras

#1880 Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg?

09.04.2011 02:31

#1871: Ari Sandberg - Työrauha 

 Mikseivät ihmiset saisi kirjoittaa nimimerkeillä?

Et varmaan ymmärrä lainkaan, että millaisen rääkkäyksen kohteeksi kymmenet KKY:n jäsenet ovat vuosien varrella joutuneet, kun ovat asiansa omalla nimellään esittäneet?

Itse olen joutunut olemaan kiusaamisesta mm. poliisiin yhteydessä, kun 16.000€ palkkaa saava taloudenhoitaja sekä puheenjohtaja Terttu Kanervo eivät lopettaneet kiusaamistani.

Demokratiaan kuuluu se, että saa nimimerkin TURVIN halutessaan kirjoittaa.

MIKSET MUUTEN VASTANNUT MINUN JA SANNAN SINULLE ESITTÄMIIN KYSYMYKSIIN LAINKAAN?

 

Ihmettelijä
Vieras

#1881 Re: Re: Tietääkö kukaan

09.04.2011 12:30

#1706: Koira - Re: Tietääkö kukaan 

 Niinpä. Aivan näin on asia

Ari Sandberg
Vieras

#1882 Re: Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg?

09.04.2011 12:34

#1880: Kirsi - Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg

Omalla nimellään esiintyvälle voidaan vastata suoraan, nimimerkki "pakoilee" ( henilökohtainen mielipiteeni). Mistähän kysymyksiin olisi pitänyt vastata.? Oliko kysymys vuosikokouksessa esitettyyn kysymykseen? Ei siellä ainakaan osoitettu minulle kysymystä. Lähetetyihin sähköpostiviesteihin olen kaikkiin avstannut.

Ari Sandberg
Vieras

#1883 Re: Re: Työrauha

09.04.2011 12:42

#1875: Sanna Kaski - Re: Työrauha 

 Jokainen saa tietysti kirjoittaa nimimerkillä, en sitä voi iletää. Kysymys on vain avoimmuudesta ja näkyvyydestä, juuris iitä mistä vuosikokouksessakin puhuttiin ja toivottiin. Nyt halutaan olla "näkymättömiä". Mikäli lähestytte minua asioissa, tehkää se omalla nimellänne.  Mikäli joku haluaa lähettää viestiä, voi sen tehdä sen sähköpostiosoitteeseeni ( julkastu aiemmin).


Vieras

#1884 Re: Re: Re: Tietääkö kukaan

09.04.2011 12:43

#1881: Ihmettelijä - Re: Re: Tietääkö kukaan 

Heh, kyllä koira koiran tuntee! ;)

Jaana Vuorenpää
Vieras

#1885 Re: Re: Re: Työrauha

09.04.2011 12:55

#1883: Ari Sandberg - Re: Re: Työrauha 

Sinä olet ainoa, joka on kirjoittanut hallituspuolen osalta nimellä täällä adressissa! Nimimerkillä kirjoittaminen on jokaisen oikeus ja myös niihin kirjoituksiin voi vastata helposti! Kysymyksiä on tämä adressi täynnä, joihin hallitus ei ole ollut kykenevä vastaamaan!

On täysin ymmärrettävää, että kaikki eivät halua/uskalla kirjoittaa täällä nimellään! Silloin suuri vaara joutua hallituksen tiettyjen henkilöiden "mustalle listalle" ja kiusaamisen että mustamaalauksen uhriksi! Näin on käynyt monille viime vuosina. PP, TP ja AF ovat sen viimeisimmät uhrit, ja jonka me kaikki voimme todistaa keltaisen jäsentiedotteen ja viimeisimmän Katti-Matin perusteella. 


Vieras

#1886 Kysymykset Arille

09.04.2011 12:57

Kommenteissa #1851 Kirsi ja #1854 Sanna esittivät sinulle liudan asiallisia kysymyksiä joihin vastausta odottaa moni muukin.

Jaana Vuorenpää
Vieras

#1887 Kysymys Ari Sandbergille

09.04.2011 13:07

Uskotko aivan tosissasi, ettei KKY:ssä ole tapahtunut mitään väärinkäytöksiä hallituksen osalta ja kaikki opposition väitteet niistä ovat perättömiä? Luitko sen vuosikokouksessa käytävällä sinulle antamani Pirjo Peltoniemen kirjoittaman tiedotteen, jossa kerrottiin mistä kaikki alkoi ja mitä todellisuudessa tapahtui! Miten kommentoit tiedotteen sisältöä? Jos et uskalla kirjoittaa vastausta tänne, niin laita se meilitse: jaana@jaamedia.fi, kiitos! Jos sinulla ei ole ko. dokumenttia enää, voit lukea sen myös Facebookista "Pirjo Peltoniemi Kissojen katastrofiyhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi" -sivustolta muistiinpanoista!

Sanna Kaski
Vieras

#1888 Re: Re: Re: Työrauha

09.04.2011 13:12

#1883: Ari Sandberg - Re: Re: Työrauha 

 Tämä meidän oppositio toimiin täysin avoimesti. Suurin osa meistä kirjoitttaa täällä omalla nimellään (Kirsin tietää kaikki jotka ovat jutussa mukana olleet, joten ei ole varmaan katsonut aiheelliseksi sukunimeään lisätä: Arille tiedoksi: Kirsi oli äänessä vuosikokouksessa ja esitti Tertulle kysymyksiä, lyhyt blonditukka, menevän näköinen nuori nainen :))

JOka tapauksessa täällä tullaan nimimerkillä kirjoittamaan, kuka mistäkin syystä. Terttu kirjoitti alussa omalla nimellään, mutta kukaan muu ei tosiaan ole hänen joukkiostaan nimeään laittanut tänne. Mutta pakko on vähän koiranleukailla: syynkin ymmärrät kun luet näitä häntä puoltavia tekstejä :):)

Ari sandberg
Vieras

#1889 Vastaus 1886:lle

09.04.2011 13:17

Näyttää nyt siltä, että minulta vaaditaan sellaista mitä minulla ei ole. Kuten olen jo kirjoittanut, olen vastannut KAIKKIIN minulle lähetteyihin viesteihini. Tällä palstalla en ala käymään kirjeenvaihtoa liiaksi asti. Mikäli 1886 haluaa vastauksia, niin olen ne jo kertonut. Tämä foorumi ei ole minun tapanilähestyä asioita. Olen joihin kommentteihin täällä vastannut, mutta laajemmin esitän vastuksiin virallisissa yhteyksissä.
Pirjo Peltoniemi
Vieras

#1890 Re: Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg?

09.04.2011 14:00

#1880: Kirsi - Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg? 

 Hei kaikki oppositiolaiset.   Nyt pitää ymmärtää ettei uudet hallituksen jäsenet pysty hahmottamaan näitä kysymyksiä näin nopeasti.

Tämä riita-asia on kovin monimutkainen ja rönsyilevä. siihen on vaikea päästä sisälle nopeasti , eikä voi  ymmärtää vallan väärinkäyttöä, lukemalla muutamia kommentteja täällä adressissa. kirjoituksia on yli 1800, vaikka osa niistä onkin poistettu hävyttömän kirjoitustavan vuoksi.

Ei niiden lukeminen silti valaise kaikkia kohtia riidasta, eikä niitä kukaan jaksa lukea yhteenmenoon. Ihmisen muistikin on rajallinen.

Älkää vaatiko liikoja, kyllä nämä asiat saadaan vähitellen kerrottua niille ihmisille jotka osaavat ajatella itse. Ja jotka haluavat tietää mitä kaikki merkitsee. Uuden asian sisällön hyväksyminen vie aikaa, eikä painostaminen helpota ketään. sekin on todettu viimeisen vuoden aikana.

Kysymykset olivat hyviä, mutta oikeudenmukaisen vastauksen antaminen voi viedä aikaa.

Sanna Kaski
Vieras

#1891 Re: Re: Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg?

09.04.2011 14:11

#1890: Pirjo Peltoniemi - Re: Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg? 

 totta turiset Pirjo. Annetaan Arille nyt rauhaa tutustua asioihin ja laitetaan meilillä hänelle ne kysymykset, joihin vastausta kaivataan. ja annetaan aikaa vastata! Ari on teoriassa ja käytännössä ainoa toivomme jonkinlaiseen sopuun.

1886
Vieras

#1892 Re: Re: Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg?

09.04.2011 14:12

#1890: Pirjo Peltoniemi - Re: Miksei nimimerkkejä Ari Sandberg?

Tulin myös siihen tulokseen, että se kuka haluaa myös pystyy selvittämään itse sen mistä tässä on kyse.

Materiaalia löytyy vaikka kuinka paljon ja niiden löytöpaikatkin on jo kerrottu. Joten mitään ei piilotella kenenkään selän takana ja kaikki argumentit on löydettävissä.

Pakkosyöttö ei auta ja jokaisella on oikeus ummistaa silmänsä mutta sitten pitää olla myös rehti siinä ettei aleta laukomaan mielipiteitä, eikä arvostelemaan asioista joista ei tiedä mitään.

Antoisia lukuhetkiä kaikille totuudesta kiinnostuneille.

Joten kaikki on kiinni siitä onko halukkuutta ottaa selvää siitä miten asiat ovat.

Jaana Vuorenpää
Vieras

#1893 Soitellen sotaan?

09.04.2011 14:47

Kaikella kunnoituksella sinua kohtaan, hallituksen jäsen Ari Sanberg, mutta olit aika tavalla opposition vastainen vuosikokouksessa ja käytit äänesi oppositiota vastaan. Mihin puolesi valinta loppuen lopuksi perustuu, jos et oikeasti tiedä mistään mitään? Itse yritän ainakin selvittää ristiriitatilanteissa MOLEMPIEN osapuolten tilannetta, ennen kuin teen johtopäätöksiä ja alan toimimaan konkreettisesti. Näin tein myös viime syksynä järjestäessäni ensimmäistä keskustelutilaisuutta, jolla oli tarkoitus selvittää yhdistyksen ristiriitoja. Aika pian totuus todellisuudesta selvisi ja ns. puolen valinta oli itsestäänselvä.

Olisi hyvä, jos sinäkin voisit tällä foorumilla kommentoida asioita AVOIMESTI, kun avoimella linjalla toivot muidenkin olevan! ;)

KKY tulee olemaan tiensä päässä, jos ei jotain oleellista tehdä ja pian!

Entinen Tertun kannattaja
Vieras

#1894 Oppositio avasi silmäni

10.04.2011 18:48

Totuus löytyy, jos sen haluaa löytää.

Vieras

#1895 Re: Oppositio avasi silmäni

10.04.2011 19:01

#1894: Entinen Tertun kannattaja - Oppositio avasi silmäni

Toivottavasti kaikki ne joiden silmät ovat avatuneet voisivat sen tuoda esille täällä kuten sinäkin toit. Kiitos siitä!

sukankutoja
Vieras

#1896

11.04.2011 01:16

Kyllä ne silmät avautuvat toivoakseni hallituspuolen kannattajillakin pikku hiljaa tai ainakin suurimmalta osalta, joilla järki vielä pelaa. Toivottavasti se ei ole silloin vain liian myöhäistä!

Kissat tässä kuitenkin ovat niitä, jotka eniten tilanteesta kärsivät!:(

Kissaraukat
Vieras

#1897 Kissathan ne kärsivät

11.04.2011 09:36

En todellakaan voi ymmärtää, miten KKY ei auta enää katastrofikissoja....
SBT
Vieras

#1898 Re: Kissathan ne kärsivät

11.04.2011 10:11

#1897: Kissaraukat - Kissathan ne kärsivät 

 Ilmeisesti rahaan on kerätty riittävästi ja kissoja ei enään tarvita kulissiksi rahan keräykselle. Nyt säätiöidään ja "avustetaan" muita yhdistyksiä. Ja ennenkaikkea eräs huomionkipeä hlö säätiön johdossa ja yhdistykset anelemassa häneltä rahaa...

Outoa hommaa
Vieras

#1899 Hyväksyykö jäsenistö säätiöittämisen?

11.04.2011 12:02

Minä en ainakaan hyväksy...eikö pitäisi laittaa jäsenkysely?

Vieras

#1900 Re: Re: Kissathan ne kärsivät

11.04.2011 12:59

#1898: SBT - Re: Kissathan ne kärsivät 

 Juuri tältä näyttäisi asiat olevan mallilllaan!