KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Jaana Vuorenpää
Vieras

#1893 Soitellen sotaan?

09.04.2011 14:47

Kaikella kunnoituksella sinua kohtaan, hallituksen jäsen Ari Sanberg, mutta olit aika tavalla opposition vastainen vuosikokouksessa ja käytit äänesi oppositiota vastaan. Mihin puolesi valinta loppuen lopuksi perustuu, jos et oikeasti tiedä mistään mitään? Itse yritän ainakin selvittää ristiriitatilanteissa MOLEMPIEN osapuolten tilannetta, ennen kuin teen johtopäätöksiä ja alan toimimaan konkreettisesti. Näin tein myös viime syksynä järjestäessäni ensimmäistä keskustelutilaisuutta, jolla oli tarkoitus selvittää yhdistyksen ristiriitoja. Aika pian totuus todellisuudesta selvisi ja ns. puolen valinta oli itsestäänselvä.

Olisi hyvä, jos sinäkin voisit tällä foorumilla kommentoida asioita AVOIMESTI, kun avoimella linjalla toivot muidenkin olevan! ;)

KKY tulee olemaan tiensä päässä, jos ei jotain oleellista tehdä ja pian!

Vastaukset

Ari sandberg
Vieras

#1915 Re: Soitellen sotaan?

2011-04-12 14:20:19

#1893: Jaana Vuorenpää - Soitellen sotaan? 

Yksinkertainen vastaus on: En ole lähtenyt soitellen sotaan! Mihin sotaan? Erotetaan selkeästi virallisesti valittujen henkiklöiden tehtävät ja henkilökohtaiset viestit. Joo kyllä, olen kyllä ottanut asiasta selkoa. Avoimmuutta olen jo kommentoinut aiemmin.