Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto.
Vieras |
#18176 Re: Re: Re:31.07.2013 10:14Yksi tallenne on minulla tässä työpöydällä: Raamattu. |
Älä anna uunottaa itseäsi |
#18177 Re: Mitä muita välineitä shamaani käyttää?31.07.2013 10:22#18172: - Mitä muita välineitä shamaani käyttää? Rehellisesti sanottuna: shamanismissa kutsutaan pahoja, valehtelevia henkiä. Näitä pahoja henkiä eli riivaajia Jeesus ajoi monista ihmisistä ulos. Pahat henget teeskentelevät olevansa jotain muuta kuin todella ovat. Ne saattavat esim. esiintyä jonain edesmenneenä läheisenä ihmisenä, johon haluat saada yhteyden. Paholainen on lukemattomien valepukujen ja tuhansien valheiden mestari. Hän ja pahat henget polvistuvat kerran Jeesuksen edessä ja tunnustavat : Jeesus on Herra. |
Vieras |
#18178 Re: Re: Re: Re:31.07.2013 10:26
Saisinko vastauksen kysymyksiini? Missäs se henkiolento näin sanoi ja keiden kuullen? Onko tallenteita saatavissa?
|
Vieras |
#18179 Re: Re: Re: Re:31.07.2013 10:28
Jaa. Onko Raamattu itsensä Jumalan kirjoittama? Tämäkin on täysin uutta tietoa.
|
Vieras |
#18180 Mihin jumaliin shamaanit uskovat?31.07.2013 10:34#18177: Älä anna uunottaa itseäsi - Re: Mitä muita välineitä shamaani käyttää?
Nykyaikana on vallalla monenlaisia tapoja lähestyä shamanismia. Shamanismin harjoittaja voi olla jonkun muun uskonnon edustaja (kristitty, wicca, buddhalainen…), jolloin tämä uskonto usein sisältää jumalkäsityksen ja shamanismi toimii tekniikkana siinä rinnalla. Toiset ovat panteisteja, jotkut uskovat elämänvoiman energiaan ja löytyypä joukosta myös ateisteja, joille shamanismi on psykologinen työkalu. Shamanismi ei siis velvoita minkäänlaiseen jumaluskoon, vaan pikemminkin antaa mahdollisuuksia toteuttaa omaa henkilökohtaista uskoa sen puitteissa.
|
Vieras |
#18181 Re: Re: Re: Re:31.07.2013 10:55
Raamatun totuudellisuuden ainut todiste on Raamattu itse? Mahdatko tietää, mitä kehäpäätelmä tarkoittaa?
|
Vieras |
#18182 Re: Re: Mitä muita välineitä shamaani käyttää?31.07.2013 13:16#18177: Älä anna uunottaa itseäsi - Re: Mitä muita välineitä shamaani käyttää? El anna ainoastaan meidän hihhuluida rauhassa, muille ekstaattiset kokemukset ovat kiellettyjä....? |
Vieras |
#18183 Miten shamaanin tehtävän voi lyhyesti kiteyttää?31.07.2013 13:21Shamaani on välittäjä ja tasapainottaja, joka välittää viestejä henkimaailman ja tämän maailman välillä. Shamaani tuo maailmojen välille harmoniaa usealla eri tavalla; hän voi ottaa energiaa pois sieltä missä sitä on liikaa ja tuoda sitä sinne, missä sitä on liian vähän. Tämä voi tarkoittaa käytännössä sairauksien parantamista, ongelmien syiden selvittämistä, sateen tai auringon tuomista viljelyksille, tiedon hakemista, jumalten ja henkien kanssa yhteydenpitoa kiitoksineen ja erilaisine toimineen. Shamaani voi vetää rituaaleja, jotka liittyvät vuodenkierron juhliin tai elämän taitoskohtiin. Hän voi olla enneunien näkijä tai asioiden ennaltatietäjä. Persoonasta ja kutsumuksesta usein riippuu, toimiiko shamaani yhteisöllisenä tekijänä vai enemmän henkilökohtaisesti. Nykyään internet antaa mahdollisuuksia elää erakkona, mutta jakaa ajatuksiansa muiden kanssa. |
Vieras |
#18184 Re: Re: Mitä muita välineitä shamaani käyttää?31.07.2013 14:47#18177: Älä anna uunottaa itseäsi - Re: Mitä muita välineitä shamaani käyttää? Ootkos kokeillu vai mistä niin hyvin tiijät? |
Vieras |
#18185 Kohusaarna äänitteenä31.07.2013 14:57
|
Vieras |
#18186 Re: Kohusaarna äänitteenä31.07.2013 15:42#18185: - Kohusaarna äänitteenä Aivan kauheaa fundisjuubaa, kirkosta eroaminen kiihtyy varmaan tämän mukana!! |
Vieras |
#18187 Re: Re: Kohusaarna äänitteenä31.07.2013 16:09#18186: - Re: Kohusaarna äänitteenä
Erokäyrä on nousussa, syynä ilmeisesti Imatran kohusaarna:
http://eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/
|
Vieras |
#1818831.07.2013 17:01
|
Vieras |
#18189 Millainen on shamaanin maailmankuva?31.07.2013 17:07
Keskinen on tämän maailman henkinen ulottuvuus, joten se ei vaadi transsissa erityistä siirtymistä ylös ja alas. |
Vieras |
#18190 Lapsi31.07.2013 17:15Homojen ottopoika = PUPPELSSON |
Signal |
#18191 Re: Re: Sisäministeri Päivi Räsänen - jälleen kerran31.07.2013 17:20#18126: - Re: Sisäministeri Päivi Räsänen - jälleen kerran Miksi sairaanhoitohenkilökunnan on pakko osallistua tappamaan avuttomia keskosia, vaikka eivät sitä omantunnon syistä itse haluasi? Koulussa jopa aamuhartauteen ei ole pakko osallistua, on oikeus pitää uskontonsa mukaista asustetta, on oikeus kieltäytyä armeijasta, on oikus sitä ja tätä... Suomi ja Ruotsi ovat ainoat länsi-Euroopan maat, jossa sairaalan hoitohenkilökunnalla ei ole valinnanvapautta näistä veriteoista. Missä on se kuuluisa suvaitsevaisuus ja ihmisarvo? Jopa median narsistisilla toimittajillamme on sopimuksissa vapaus kieltäytyä 'etiikkaansa' vedoten heille epämieluisista jutuista, siis kirjoittamisesta. Mikä etiikka heillä on? Media suoltaa törkyä ja valhetta, ei väliä kunhan vain lehtiä myydään ja rahaa tulee. Mikä oikeus heillä on arvoida, jos hoitohenkilökunta ei omantunnonsyistä halua olla mukana keskosmurhissa. Ei mikään. Nyt kun Räsnänen nosti rohkeasti tämän tärkeän asian esille, niin voi kauheata, voi kauheata. Voi teitä te ulkokullatut. |
Vieras |
#18192 Kohusaarna tuomiokapitulin käsiteltäväksi31.07.2013 17:30
Imatralainen pastori piti kesäkuussa Tainionkosken kirkossa seurakuntalaisia kuohuttaneen saarnan. Saarnassaan pastori muun muassa tuomitsi naispapit ja homoseksuaalit sekä arvosteli kovin sanoin seurakuntalaisia. Saarna on pidettävä kirkkokäsikirjan määräämistä teksteistä. Lisäksi sen on oltava kirkon tunnustuksen mukaista, eikä se saa sisältää sopimatonta viittausta henkilöön tai kiihotusta ketään kohtaan. - Näin selkeästi kirkkojärjestyksessä todetaan, Häkkinen sanoo.
|
Megafon Vieras |
#18193 Re: Re: Re: Sisäministeri Päivi Räsänen - jälleen kerran31.07.2013 17:32#18191: Signal - Re: Re: Sisäministeri Päivi Räsänen - jälleen kerran Koulussa jopa aamuhartauteen ei ole pakko osallistua, on oikeus pitää uskontonsa mukaista asustetta, on oikeus kieltäytyä armeijasta, on oikus sitä ja tätä...
Mikään mainitsemistasi oikeuksista ei liity työtehtävien suorittamisesta kieltäytymiseen.
|
Signal |
#18194 Re: Re: Re: Re: Re: Jeesus puhuu itsestään "Minä olen"31.07.2013 17:35#18148: A ja O - Re: Re: Re: Re: Jeesus puhuu itsestään "Minä olen" Se oli Kyyroksesta, mutta Raamatussa on monta kohtaa jotka toistuvat. Tässä Jesajan lohduttavaa tekstiä lähitulevaisuudesta suomalaisille. Jes.44:1(-6) "Mutta nyt kuule, Jaakob, minun palvelijani, ja Israel, jonka minä olen valinnut. Jes.44:2 ”Näin sanoo Herra, sinun Luojasi, joka on valmistanut sinut hamasta äidin kohdusta, joka sinua auttaa: Älä pelkää. minun palvelijani, Jaakob, sinä Jesurun, jonka minä olen valinnut." Jes.44.3 ”Sillä minä vuodatan vedet janoavaisen päälle, ja virrat kuivan maan päälle. Minä vuodatan Henkeni sinun ja siemenesi päälle ja siunauksekseni sinun vesojesi päälle.” Jes.44:4 ”niin että ne kasvavat nurmikossa kuin pajut vesipurojen partaalla.” jes.44:5 ”Mikä sanoo: "Minä olen Herran oma", mikä nimittää itsensä Jaakobin nimellä, mikä piirtää käteensä: "Herran oma", ja ottaa Israelin kunnianimeksensä.” Jes.44:6 ”Näin sanoo Herra, Israelin kuningas, ja sen lunastaja, Herra Sebaot: Minä olen ensimmäinen, ja minä olen viimeinen, ja paitsi minua ei ole yhtäkään Jumalaa."
|
Vieras |
#18195 Re: Re: Re: Kohusaarna äänitteenä31.07.2013 17:39 |
Vieras |
#18196 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jeesus puhuu itsestään "Minä olen"31.07.2013 17:39#18194: Signal - Re: Re: Re: Re: Re: Jeesus puhuu itsestään "Minä olen"
Luuk 1:6 Mutta he olit molemat hurskat JUMALAN edes waeltawaiset caikisa HERRAN käskyise ia Sädhyise laittamattomat.
|
Signal |
#18197 Re: Re: Re: Re: Sisäministeri Päivi Räsänen - jälleen kerran31.07.2013 17:42#18193: Megafon - Re: Re: Re: Sisäministeri Päivi Räsänen - jälleen kerran Onko todellakin niin, että Sinulle keskosten tappaminen hyvin sopii? Jokatapauksessa se ei sovi niille, jotka omantunnon syitä eivät hallua olla siinä osallisena. Länsi-Euroopassa tätä ei sallita muualla kuin Suomessa ja Ruotsissa. Mikä Sinä olet muita siihen pakottamaan? |
Megafon Vieras |
#18198 Re: Re: Re: Re: Re: Sisäministeri Päivi Räsänen - jälleen kerran31.07.2013 17:45#18197: Signal - Re: Re: Re: Re: Sisäministeri Päivi Räsänen - jälleen kerran
Mikä sinä olet naisia syyllistämään? Kysymys on naisen oikeudesta omaan kehoonsa. Ilmeisesti olet fundamentalistikristitty sovinistisikamies. Lisäksi abortoitavat sikiöt eivät ole keskosia, vaan sikiöitä. Abortteja tehdään aina tietyillä sairaalaosastoilla. Jollei ei halua aborttilääkäriksi, ei kannata hakeutua tieten tahtoen töihin niille osastoille.
|
Vieras |
#18199 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jeesus puhuu itsestään "Minä olen"31.07.2013 17:51#18194: Signal - Re: Re: Re: Re: Re: Jeesus puhuu itsestään "Minä olen"
Luuk 3:8 Tehcket sis otoliset Paranoxen hedhelmet/ ia elkette ruuetko sanoman itzellen/ Abraham ombi meiden Isen. Sille mine sanon teille/ Ette JUMALA woipi neiste Kiuiste ylesherettä poighat Abrahamille.
|
Vieras |
#18200 Mikä on transsi ja shamaanimatka?31.07.2013 18:04Transsi on tekniikka, joka muuttaa ihmisen tajunnan tasoa niin, että hän vaipuu erilaiseen tajunnan tilaan. Tietoisuus arkitodellisuudesta vaipuu taustalle ja vahvassa transsissa ihminen saa kokemuksen loveen lankeamisesta ja hänen shamanistinen näkökykynsä aukeaa. Joskus tuntuu, kuin heräisi tumman unen kautta uuteen maailmaan. Transsissa shamaani kulkee henkimaailman eri tasoilla ja etsii vastausta kysymykseen tai tehtävään. Matkaa ei tehdä kevyin perustein tai huvikseen, vaan tiedonhaku- tai avunhakutarkoituksessa. Matkalla näkee, kuulee, haistaa ja maistaa, usein myös havainnot tulevat tietämisenä. Transsiin on monta tekniikkaa; ekstaattinen tanssi ja rytmin lyöminen reisiin / jaloilla polkien, polvikeinunta, kehon täristäminen – joista seuraa kokemukseni mukaan voimakkaampi loveen lankeamisen tai lentoon nousun kokemus, kuin ydinshamanismissa käytetystä – mutta hyvin yleisestä ja aloittelijalle turvallisesta – selinmakuusta rummutuksen aikana. Rummun tai polkemisen rytmi on avain tajunnantilan muuttumiseen, sillä se vaikuttaa aivoaaltoja stimuloivasti. Shamaanin matkalle kutsutaan aina henget mukaan ja matkaa ei tehdä yleensä ilman omaa voimaeläintä, joka ydinshamanismin kursseilla haetaan ensimmäiseksi alisesta. Ensimmäisiä matkoja on hyvä tehdä kokeneen ihmisen avustamana, sillä matkaaminen ei ole leikin asia. Esimerkiksi Shamaaniseura ry järjestää ydinshamanismin peruskursseja ja järjestän silloin tällöin alkeiskursseja kotonani Espoossa. Matkaamisen oppiminen vie joillekin vuosia. Toisilla se käy luonnostaan. Apuna voi käyttää alussa visualisaatiota eli aktiivista kuvittelua. Kuitenkin syvässä transsissa matkaa ei kuvitella itse vaan matka hyvin selvästi vie kokijaa eteenpäin. |
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
48233 Luotu: 27.09.2024
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
586 Luotu: 13.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2732 Luotu: 07.10.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
866 Luotu: 05.11.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
3431 Luotu: 02.11.2024
Helsinkiin tulee perustaa kansallinen kaupunkipuisto
832 Luotu: 15.05.2023
Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa
18065 Luotu: 01.03.2023
Eteläisen Kouvolan koulujen säilyttämisen puolesta!
417 Luotu: 30.09.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28394 Luotu: 08.10.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14942 Luotu: 15.07.2023
Piilolankankaan lähiötuvan toiminnan on jatkuttava
11 Luotu: 14.11.2024
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
1033 Luotu: 08.10.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
323 Luotu: 07.11.2024
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
591 Luotu: 15.10.2024
Yrttisuonperhepuistoa ei tule lakkauttaa!
131 Luotu: 07.11.2024
Suomen kielilainsäädäntö muutettava kansanvaltaiseksi
44 Luotu: 11.10.2023
Vetoomus Launeen lähikirjaston säilyttämisen puolesta
185 Luotu: 05.11.2024
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
6779 Luotu: 27.09.2024
Jättipäiväkotien perustaminen on lopetettava
2181 Luotu: 10.02.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
625 Luotu: 01.11.2024