Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

#13676 Re: Re: Musiikkia maailmalta

16.05.2013 11:49

#13673: Vieras - Re: Musiikkia maailmalta

Koosteessa on mainittu: Mateo 24:31-51 siis ks. Matteus 24:31-51.

Siis pieni korjaus asiaan!

Nämähän ovatkin sitten uskonasioita ja jokainen käsittäköön ne omalla tavallaan.


Vieras

#13677 Re: Re: Re: Musiikkia maailmalta

16.05.2013 12:03

#13676: Vieras - Re: Re: Musiikkia maailmalta

Käsittää, miten käsittää, periaatteessa kunkin oma asia....

Jos tästä kuitenkin johdetaan toisten elämään merkittavasti vaikuttavia asioita, kuten tasa-arvoinen avioliitto lopun ajan syntinä, ollaan sekopäisiin ilmestysleikkeihin perustuen sotkeutumassa vakaviin asioihin, kuten ihmisten perusoikeuksiin. Siksi saatte täällä niin voimakasta vastustusta.

 

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

16.05.2013 12:08


Vieras

#13679 Re: Re: Re: Re: Musiikkia maailmalta

16.05.2013 12:21

#13678: p. - Re: Re: Re: Musiikkia maailmalta

Toivottavasti asiasta löytyy muitakin videoita.

Kauhistelin itsekin tuota kielenkäyttöä.  Mainitsin Tammelan vain siksi, että Suomestakin löytyy ko ilmiö.

 

 

taku

#13680 Re: Näin naapurissa...

16.05.2013 12:37

#13674: "Strange fruit" - Näin naapurissa...

Nyt taitaa mennä puurot ja vellit sekaisin.Homokysymys on yksi juttu.Elämänpyhyys toinen.ortodoksinen kirkko on vahvsti sitoutunut elämänpyhyyden vaalimiseen mikä näkyy mm suhtautumisessa aborttiin. Kuinka kukaan elämän pyhyyttä yli kaiken arvostava voisi hyväksyä toisen tappamisen.Sillä mitä me ajattelemme homoudesta ei ole mitään EI KERTAKAIKKIAAN MITÄÄN tekemistä sen kanssa miten suhtaudumme ihmiselämään.Kirjoituksistasi saa sen käsityksen että sinulle homojen oikeudet ovat tärkeämpi asia kuin jokaisen oikeus elämään. Eli jos tyyppi olisi tapettu vaikka siksi että on soittanut suutaan jollekin niin se olisi jotenkin hyväksyttävämpää niinkö?Tarvitseeko muistuttaa että Hollanti oli patsi ensimmäinen joka salli homojen avioitumisen myös ensimmäinen joka sallii saiaiden lasten murhaamisen.Eli eräiden näemys on seuraava on aivan kauheata jos joku tapetaan siksi että on homo mutta josjoku tapetaan siksi että on sairas eikä kykene kommunikoimaan niin sehän onkin sitten ihan ok.pitäisi ehkä tarkistaa onko Hollannin "armomurhien" kohteena minkä verran homoseksualeja ja minkä verran heteroja niin saisi teidätkin tuomitsemaan murhat.

Jatuosta Venäjän homolaista sanottakoon että minusta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.jos se että puolustaa homoutta johtaa syytteeseen siinä on kyse SAnANVAPAUDESTA!puolustan jokaisen oikeutta ilmaista mielipiteensä mutta minun ei tarvitse olla niistä samaa mieltä.saanen huomauttaa että Ruotsissa jotkut ovat ajaneet sellaista lakia että jos pitää homoutt syntinä syylistyy rikokseen mutta siitä ei puhuta mitään.

Vieras

#13681 Re: Re: Re: Re: Musiikkia maailmalta

16.05.2013 12:43

#13678: p. - Re: Re: Re: Musiikkia maailmalta

Pastori Paul Begley käsittelee tätäkin asiaa:

Laitan tähän vielä yhden vinkin:

You tube Paul Begley

Apocalypse sounds played all at once amazing bible prophesy 2.2.2012

Itse en ole sofarin asiantuntija. Begleyllä on muitakin videoita, toivottavasti niistä on apua, jos haluat asiaa tutkiskella.


Vieras

#13682 Re: Re: Re: Re: Musiikkia maailmalta

16.05.2013 13:02

#13678: p. - Re: Re: Re: Musiikkia maailmalta

Tarvitaan sokean uskon lisäksi kieroon kuulevia korvia, jos tuo ääni on sofarin ääni! Se muistuttaa ennemminkin suuren suihkukoneen ääntä, joita taloni yli menee päivittäin lukemattomia.

 

http://www.lubavitch.fi/holidays/JewishNewYear/template_cdo/aid/1961329/jewish/The-Shofar-Blower.htm

 

Sofar on siis se sarvi, ei alussa soiva pasuuna.

Eikö teillä ole mitään itsekriittiikkiä uskomustenne ja ajan merkkienne kanssa?

p

#13684 Re: Re: Re: Re: Re: Musiikkia maailmalta

16.05.2013 14:00

#13682: - Re: Re: Re: Re: Musiikkia maailmalta

Niin,  enemmän näistä kyllä tulee lentomelu mieleen kuin soofar. Vaikka ei olis pitänyt sanoa mitään suuntaan eikä toiseenkaan tästä,  kun on pelkkää arvausta.  Otin siksi tuon klipin pois.


Vieras

#13685 Re: Re: Re: Re: Re: Musiikkia maailmalta

16.05.2013 15:38

p niinkuin pikkarainen tai paremminkin paksu pirkko

#13686

16.05.2013 16:50

No, mitenkäs siellä mökkirannoilla mennään? Täälläpäin on hiirikäsi/hartiaseudun häiriötila niin pahassa mallissa, että kirjoittelemiset voi jäädä tauolle kohta, jollei keksi jonninmoista konstia. että pieni vinkki ei olis pahitteeks!!

Vieras

#13687 Re:

16.05.2013 17:28

#13686: p niinkuin pikkarainen tai paremminkin paksu pirkko -

 

Kiitos, mukavasti menee ja jännä peli menossa jääkiekossa.

Terveisin Keski-Suomesta.


Vieras

#13688 Re: Re:

16.05.2013 17:42

#13687: - Re:

Tuli matka Tukholmaan, hyvä, hyvä Suomi!


Vieras

#13689 Re: Re: Re:

16.05.2013 17:48

#13688: - Re: Re:

Ei ole enään lippuja :-( Jos et sitten halua ihan älyttömiä maksaa! Vai saako Suomesta jostain ostettua? Itse kun asun Tukholmassa.


Vieras

#13690 Re: Re: Re: Re:

16.05.2013 18:10

#13689: - Re: Re: Re:

En ole menossa, fiilistelin  tuossa pelin loputtua. Oli jännä peli. Enkä tiedä lipuistakaan, kun ei ole ollut aikomusta lähteä.


Vieras

#13691 Re:

16.05.2013 18:14

#13686: p niinkuin pikkarainen tai paremminkin paksu pirkko -

Oletko kokeillut kylmähoitoa sinne hartialle ja käteen, siihen kohtaan missä särkee. Vaikka vihannespussit pakkasesta, tai oikein kylmään veteen kastellut pyyhkeet, rauhoittaa aluksi.  Tulehduskipulääke varmaan jo otettu ja sitten  lääkäriin menoksi jollei rauhoitu. En ole lääkäri, joten omalla vastuulla nämä toimet...


Vieras

#13692 Re:

16.05.2013 18:25

#13686: p niinkuin pikkarainen tai paremminkin paksu pirkko -

Ihan vaikka olenkin "vastapuolella" niin voin suositella Aloe Geeliä..en tiedä saako Suomesta kun Ruotsissa asun.  On olemassa kahta lajia kylmentävää ja kuumentavaa ja se kuumentava on todella ihme aine! Meikäläinen tekee ruumiillista työtä ja joskus hartiat täysin jumissa ja kipeinä mutta toi aine todella auttaa! Yritän Googlailla jos löytyis Suomesta. Ootahan.

Jos tän näköstä ainetta löydät niin kannattaa kokeilla..ite olin aika skeptinen ennen kun kokeilin mutta kivut hävis!

https://www.google.se/search?q=Aloe+Heat+lotion&client=firefox-a&hs=9hj&rls=org.mozilla:fi:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=hSWVUbXfIIP-4QSczICoBw&ved=0CEcQsAQ&biw=1280&bih=612

Ainoa huono puoli että haisee aika voimakkaalle!

Ja on ihan luonnon tuote!!

Strange fruit

#13693 Re: Re: Näin naapurissa...

16.05.2013 18:48

#13680: taku - Re: Näin naapurissa... 

 Niin,että mitäs siitä jos joku homo-sanaa käyttänyt nyt murhataan tai kidutetaan kuoliaaksi, sehän on vain...homo.Eihän sillä ole mitään tekemistä minkään ´elämän pyhyyden´kanssa... Näinkö se oli? Eihän tällä toki ole mitään tekemistä sen Moskovan patriarkan "homopropagandan"vastaisen julistuksen kanssa? Venäjällähän sukupuolivähemmistön ihmisoikeudet ovat kunnossa ja aivan yhtä hyvät ,elleivät paremmatkin, kuin esim. Hollannissa, Norjassa, Tanskassa ja kaikkialla sivistyneissä ja humaaneissa maissa joihin Venäjäkin ilman muuta kuuluu, ellei suorastaan toimi näille suunnannäyttäjänä.... tällä tavallako asiasta  tosiaan arvioit?Onko Venäjä sananvapauden airut mielestäsi? Vai olisiko meidän turvallisempaa ja miellyttävämpää uppoutua nyt tällaisten puheenaiheiden sijasta vain johonkin esim ." Rooomalaiskirjeiden tulkintaan" tai "kertomuksiin vedenpaisumuksesta"yms. loputtomiin jaarituksiin asian vierestä ja itse asiassa mitä kauimmalta se  kiertäen. Hyvä,hyvä Taku-suuri kristillinen humanistimme luennoimassa jumalattomille homoille näiden oikeuksista ihmisoikeuksiin!Bravo!


Vieras

#13694

16.05.2013 19:01








Minulle oli yllätys, että tämä Suomen Evankelisen Allianssin perustama adressi on itse asiassa Kristillisdemokraattien peitehanke, sillä änkyräkristittyjen Allianssin puheenjohtaja Timo Keskitalo on Kristillisdemokraattien puolueaktiivi. Näin Päivi Räsänen tekee jälleen politiikkaa uskonnon avulla, joskin bulvaanin kautta.






Vieras

#13695

16.05.2013 19:01

Niin en kyllä tajua tätä homo vihaa! Että homoille riittää rekistöröity parisuhde..niinkö? Kuinkahan monta homoa ja lesboa tekin olette tunteneet ilman että tiedätte siitä? Olette ottaneet heidät tasa arvoisina ihmisinä..mutta jos olisitte tienneet heidän seksuaalisen suuntautumisen?? Olisitte ilmeisesti muuttaneet käyttäytymisenne heitä kohtaan! Siis..On esim. monia työnantajia jotka näkevät että ..jaha rekisteröity parisuhde..hmmm..en tykkää homoista joten..Onkos se sitä tasa arvoa? Ei, se on syrjintää! Ja kirkkohan saa taas ITSE päättää vihkiikö homopareja. Niin että mikä ongelma?

Vieras

#13696 Re:

16.05.2013 19:03

#13694: -

Hyvä kommentti! Toivottavasti tulee enemmänkin julkisuuteen!

p.

#13697 Re: Re:

16.05.2013 19:25

#13692: - Re:

No tuntuipa mukavalta saada hoito - ohjeita.  Olen ollutkin kylmägeelien suurkuluttaja.  Se olikin lähes ainoa helpottava lääke  parikymmentävuotta sitten saatuun peräänajovammaan.  Muttei sekään suurta helpotusta kyennyt tuomaan.  Tässä yhteydessä voinkin palata siihen keskeneräiseen historiaan. -

Näin keväisin Suomeen tulvahtaa aina erikoinen muuttolintu Australiasta,  Marie Licciardo.

Olin sinä keväänä ensi kertaa kuuntelemassa tuota merkillistä naisihmistä toiseltapuolen maailmaa.  Jäi siitä puheesta erityisesti mieleen sanansa, "  teillä on yhtä paljon voimaa  kuin teillä on sanaa elämässänne."   Erittäin ailahtelevainen raamatunlukuni sai siitä kummasti pysyvyyttä ja säännöllisyyttä.  Olin kyllä viihtynyt psalmeissa ja Jesajassakin,  ja Jesaja oli todella mahtava,  ja on tänä päivänäkin.  Mutta arka olin lähtemään muualle.  Eritoten Mooseksen kirjat hirvittivät,  uhreineen ja väkivaltaisuuksineenkin.

Jottei menisi liian kauaksi,  palaan tuohon iltaan, - hehkeimmällä,  kesän juuri puhkeavalla hetkellä olimme siis koolla kauniissa yksityiskodissa - illan päätteeksi oli rukouspalvelu.  Johon kaikki hikisissä,  mutta odottavissa tunnelmissa valmistautuivat omalla vuorollaan.

Kun oma vuoroni koitti,  en kertonut itsestäni mitään,  enkä pyytänytkään.  Olimme siihen jo suomalaistenkin kanssa tottuneet.  Jos jollakin armolahjat toimivat,  hän kyllä tietää kertomattakin.

Licciardo ojensi kätensä siunaukseen,  - oh - tämä olikin erilaista.  Hän sanoi heti vammaani liittyen,  että se paranee. Myös toinen eräs sairaus,  josta mainitsi.  No  -  olin jo niin kauan sairastanut,  etten siihen enempää kiinnittynyt,  toisesta korvasta meni ulos jne...

 

Seuraavan kevään koittaessa huhtikuussa yhtäkkiä huomaan, että enhän ollenkaan enää ole lapannut kylmägeeliä siihen tahtiin kuin ennen,   nimittäin jatkuvalla syötöllä!    Olen muutaman kerran käyttänyt koko kuun aikana.   Sitten muistin edellisen kevään ja Licciardon.  Se ei ollut täydellinen parantuminen,  mutta niin suuri helpotus kuitenkin oireisiin,  että oli todella helpotus!

Nyt olen kokeillut pakastevihanneksia niinkuin kehoititkin ja geeliä ja tulehduskipulääkettäkin vähän.  Mutta tuo aloegeeli  onkin ihan uusi tuttavuus,  sitä täytyy ehdottomasti hankkia.

Että - Oikein sydämestäni Kiitän teitä kultaisista neuvoista ja etenkin rakkaudellisesta välittämisestä.  Ihan tässä tulee tippa  linssiin.


Vieras

#13698 Re:

16.05.2013 19:29

#13695: -

Näiden kanssa on vähän vaikeaa.... kun joku "oikea" henkilö kertoo, että taivaalta tuuttaillaan soofarilla tai että Raamatussa homoutta pidetään pahimpana syntinä, nämähän uskovat, koska haluavat niin uskoa. Joku taisi tuon soofarisoovan toki fuulaksi tunnustaa, joten jospa olisi toivoa, että järkiintyisivät siinä toisessakin asiassa.


Vieras

#13699 Re: Re: Re:

16.05.2013 19:43

#13697: p. - Re: Re:

 

 

Et tarvitse lääkkeitä etkä lääkäreitä, sillä Jeesus parantaa kaikki vaivasi. Mutta vain, jos olet helluntailainen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=446a6y3sTow

 

 

 


Vieras

#13700 Re:

16.05.2013 19:48

#13695: -

Ja ei muuten päätä. Tiesitkö, että HOMOT eivät lopeta siihen, jos he saavat tahtonsa läpi. Eli siis kirkkoon he marssivat ja nyt jos mussutat vastaan niin katsotaan sitä sitten viiden vuoden päästä kuka oli oikeassa. Muista tämä kirjoitus sitten viiden vuoden päästä kun katsot vastanainueita Perttiä ja Marttia.

Tiedätkö, että olen törmännyt varmaan jo useampnaa kuin sataan homoon elämäni aikana tietämättä asiasta yhtään mitään. Luuletko tosiaan, että jos hän paljastaisi itsensä, niin aloittaisin saarnaamisen tai välttelisin tällaista ihmistä?

Tunnen myös ihmisiä jotka eivät ole konservatismeja, fanaatikkoja tai fundamentalisteja kuten yleisesti yleistetään, ketkä eivät suvaitse homoutta.

Niin ja siis kukaan ei VIHAA homoja vaan heidän haureutensa harjoittamista (korjatka kristityt jos olen väärässä). Te ketkä puollatte homoja käytätte vääriä argumentteja. Esimerkiksi luonnosta ei voida ottaa mitään esimerkkiä (evolutiivisesta näkökulmasta) sillä luonnossa esiintyy paljon muutakin "hyväksyttävää" kuin homous. (kannibalismi, heikoimpien tappamista jne...)

Pakko kysyä homopuoltajilta, että kannatatteko te tosiaan sitä, että transnainen/mies saa mennä haluamalleen puolelle uimahalleissa/wc:issä?? Lukekaa Tampereen uimahallia koskeva lehtiartikkeli. Olin suorastaan tyrmistynyt lukiessani kyseistä artikkelia.