Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Strange fruit

#13693 Re: Re: Näin naapurissa...

16.05.2013 18:48

#13680: taku - Re: Näin naapurissa... 

 Niin,että mitäs siitä jos joku homo-sanaa käyttänyt nyt murhataan tai kidutetaan kuoliaaksi, sehän on vain...homo.Eihän sillä ole mitään tekemistä minkään ´elämän pyhyyden´kanssa... Näinkö se oli? Eihän tällä toki ole mitään tekemistä sen Moskovan patriarkan "homopropagandan"vastaisen julistuksen kanssa? Venäjällähän sukupuolivähemmistön ihmisoikeudet ovat kunnossa ja aivan yhtä hyvät ,elleivät paremmatkin, kuin esim. Hollannissa, Norjassa, Tanskassa ja kaikkialla sivistyneissä ja humaaneissa maissa joihin Venäjäkin ilman muuta kuuluu, ellei suorastaan toimi näille suunnannäyttäjänä.... tällä tavallako asiasta  tosiaan arvioit?Onko Venäjä sananvapauden airut mielestäsi? Vai olisiko meidän turvallisempaa ja miellyttävämpää uppoutua nyt tällaisten puheenaiheiden sijasta vain johonkin esim ." Rooomalaiskirjeiden tulkintaan" tai "kertomuksiin vedenpaisumuksesta"yms. loputtomiin jaarituksiin asian vierestä ja itse asiassa mitä kauimmalta se  kiertäen. Hyvä,hyvä Taku-suuri kristillinen humanistimme luennoimassa jumalattomille homoille näiden oikeuksista ihmisoikeuksiin!Bravo!

Vastaukset

taku

#13704 Re: Re: Re: Näin naapurissa...

2013-05-16 21:01:10

#13693: Strange fruit - Re: Re: Näin naapurissa...

En oikein ymmärrä kuinka tulkitset sanomisiani.En hyväksy KENENKÄÄN ihmisen tappamista oli hän sitten kuka tahansa koska minulle JOKAINEN ihmishenki on korvaamaton. Tässä mainitsemasasi tapauksesta on kyse siitä että jokuihminen on tapettu.Kysymys siitä onko jokaisella oikeus elämään on ihan eri kuin kysymys siitä onkohomoseksuaalisuudenharjoittaminen hyväksyttävää. Eli tuomitsen täysin tuon teon ja toivon että syyliset saadaan oikeuteen.Ja Venäjä ei tosiaankaan ole sananvapauden airut.puolustan jokisen oikeutta elämään ja sananvapauteen myös homojen.En kyllä ymmärrä mistä olet tuollaisen tulkintasi vetänyt samalla logiikalla Suomen lakeja voisi tukita niin että jokisella on velvollisuus raiskata ja murhata lapsia.Kun minä selkeästi sanon etten hyväksy kenenkään tappamista niin sinä väität minun sanoneen että hyväksyisin