Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Sano nämä sanat israelilaisille!

#3502 Re: Re: Re: Re: Israel perusti siirtokuntaan ensimmäisen yliopiston

26.12.2012 22:38

#3498: - Re: Re: Re: Israel perusti siirtokuntaan ensimmäisen yliopiston

Armosta ei ansiosta, ei israelilisten itsensä vaan Herran itsensä tähden:

Enkä minä enää anna sinun joutua kuulemaan pakanakansojen pilkkaa, eikä tarvitse
sinun enää kärsiä kansojen herjauksia, et myöskään sinä enää omaa kansaasi
kaada, sanoo Herra, Herra." Ja minulle tuli tämä Herran
sana: "Ihmislapsi, kun Israelin heimo asui maassansa, he
saastuttivat sen vaelluksellaan ja teoillaan. Niinkuin kuukautistilan
saastaisuus oli minun edessäni heidän vaelluksensa. Niin
minä vuodatin kiivauteni heidän ylitsensä veren tähden, jota he olivat
vuodattaneet maassa, ja heidän kivijumalainsa tähden, joilla he olivat sen
saastuttaneet.

Ja minä hajotin heidät pakanakansojen
sekaan, ja heidät siroteltiin muihin maihin. Vaelluksensa ja tekojensa mukaan
minä heidät tuomitsin. Niin he tulivat pakanakansain 
sekaan; minne tulivatkin, he häpäisivät minun pyhän nimeni, kun heistä
sanottiin: 'Nämä ovat Herran kansa, mutta heidän on täytynyt lähteä pois hänen
maastansa'.

Niin minun tuli sääli pyhää nimeäni, jonka
Israelin heimo saastutti pakanakansain seassa, minne tulivatkin.
Sentähden sano Israelin heimolle: Näin sanoo Herra, Herra: En
tee minä teidän tähtenne, Israelin heimo, sitä minkä teen, vaan oman pyhän
nimeni tähden, jonka te olette häväisseet pakanakansain seassa, minne
tulittekin.

Minä pyhitän suuren nimeni, joka on häväisty
pakanakansain seassa, jonka te olette häväisseet heidän keskellänsä.
Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, sanoo Herra, Herra, kun
minä osoitan teissä pyhyyteni heidän silmäinsä edessä.
Minä otan teidät pois pakanakansoista ja kokoan teidät kaikista maista ja
tuon teidät omaan maahanne.
Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne
ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan. 
Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne.
Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.
Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te
vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.

Niin te saatte asua maassa, jonka minä annoin teidän
isillenne; ja te olette minun kansani, ja minä olen teidän Jumalanne.
Minä vapahdan teidät kaikista saastaisuuksistanne. Ja minä
kutsun esiin viljan ja teen sen runsaaksi enkä anna teille nälänhätää.
Minä teen runsaaksi puitten hedelmän ja pellon sadon, niin
ettette enää joudu kärsimään kansojen seassa herjausta nälän takia.
Niin te muistatte huonon vaelluksenne ja tekonne, jotka eivät
olleet hyvät, ja teitä kyllästyttää oma itsenne rikostenne ja kauhistustenne
tähden.

En minä teidän tähtenne sitä tee, sanoo Herra,
Herra: se olkoon teille tiettävä. Hävetkää ja tuntekaa häpeätä vaelluksenne
tähden, te Israelin heimo. Näin sanoo Herra, Herra: Sinä
päivänä, jona minä teidät puhdistan kaikista pahoista teoistanne, minä asutan
kaupungit, ja rauniot rakennetaan jälleen,

 

Se on Jumalan teko!


Vieras

#3503 Ei ohi Jumalan sanan KOKO totuuden

27.12.2012 11:21



Lupauksia ei saa irrotella raamatusta mielensä mukaan. Jumala toteuttaa KOKO sanansa, ei kenenkään lempilupauksia irrallaan raamatun kokonaisilmoituksesta.



Tulee muistaa lupaukset ja armo. Mutta armo pätee VAIN KRISTUKSEN SOVITUSTYÖSSÄ, JA SEN SAAVAT OSAKSEEN VAIN NE, JOTKA NÖYRTYVÄT OTTAMAAN VASTAAN YESHUAN MESSIAANAAN.


6 Ja jos häneltä kysytään: "Mitä ovat nuo haavat sinun rinnassasi?" vastaa hän: "Ne lyötiin minun ystäväini (JUUTALAISTEN)  huoneessa".
7 Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.
8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle (NE, JOTKA OTTAVAT VASTAAN YESHUAN).


9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan.

He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille.

Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani"

 

 

 

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

27.12.2012 11:44


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

27.12.2012 12:19


Sano nämä sanat israelilaisille!

#3506 Re: Ei ohi Jumalan sanan KOKO totuuden

27.12.2012 17:34

#3503: - Ei ohi Jumalan sanan KOKO totuuden

Ei luvusta ole irrotettu mitään, vaan se on oma kokonaisuutensa, jotakin vierasta on sinun kirjoituksissasi.

Jumalan teko, ei ihmisen omia haluja ja pyytetitä:
http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1933,38/Hes.36.html


Vieras

#3507 Re: Re: Ei ohi Jumalan sanan KOKO totuuden

28.12.2012 01:51

#3506: Sano nämä sanat israelilaisille! - Re: Ei ohi Jumalan sanan KOKO totuuden

 

Opetat ns. kahden tien teologiaa. Mielestäsi ns. pakanakristityt pelastuvat Jeesuksen sovitustyön kautta, mutta juutalaiset Jumalan "halvasta armosta", eli yksinomaan siksi, että ovat Vanhan Liiton kansa, Jumalan omistuskansa.

On siis kaksi tietä pelastukseen, juutalaisille omansa, LIITON ARMO, ja muille Jumalan kallis armo, Jeesuksen Kristuksen VEREN ARMO.

 

Jumalan teko on sovitus ja lunastus Jeesuksen Kristuksen kalliissa uhriveressä.

Raamatun kokonaistotuudesta irrottaminen EI tarkoita sitä, että samasta luvusta olisi irrotettu jotain. Kokonaistotuus tarkoittaa Vanhaa testamenttia JA Uutta testamenttia. Lupaukset juutalaisille eli Vanha Liitto on Vanhassa Testamentissa, Jeesuksen lunastuskuoleman konkretisoituminen ja sitä kautta Vanhan Liiton voimaanastuminen on Uudessa Testamentissa.

Raamatun kokonaisilmoitus sisältää molempien totuuksien, molempien Liittojen yhtaikaisen huomioonottamisen. Vanhan Liiton profetioissa tulee ilmi se, että Vanha Liitto sisältää kyllä lupaukset ja ehdot juutalaisille, mutta että vasta Uusi Liitto TÄYTTÄÄ Vanhassa Liitossa annetut lupaukset.

Näin juutalainen, joka noudattaa tunnontarkasti Vanhaa Liittoa, eikä irrota sieltä ainuttakaan kohtaa irralleen, joutuu kadotukseen, jos ei tunnusta Uutta Liittoa. Vanha Liitto täytyy liittää raamatun kokonaisilmoitukseen, se täytyy liittää Uuteen Liittoon.

 

Esim. seuraava  Hes. 11-luvun kohta kertoo Vanhan Liiton toteutumisesta vasta Uudessa Liitossa: uusi henki tarkoittaa tietysti Pyhää Henkeä, joka vuodatettiin Helluntaina, Vanhan lakiin perustuvan Liiton ja kivisydämen tilalle Jumala Jeesuksen sovitustyön tähden antaa Jeesuksen verellä pestyn elävän lihasydämen jne.

Erityisesti kannattaa huomata, että vasta tässä, uudestisyntyneessä ja Pyhän Hengen sinetöimässä tilassa ihminen kuuluu Jumalan kansaan:  he ovat minun kansani, ja minä olen heidän Jumalansa.

Lakiliiton noudattajat eivät ole Jumalan Kansa. Vasta Pyhän Hengen Liiton noudattajat ovat Jumalan Kansa.

 

19 Ja minä annan heille yhden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne, ja minä poistan kivisydämen heidän ruumiistansa ja annan heille lihasydämen,
20 niin että he vaeltavat minun käskyjeni mukaan ja noudattavat minun oikeuksiani ja pitävät ne; ja he ovat minun kansani, ja minä olen heidän Jumalansa.

 

6 Mutta ei niin, että Jumalan sana olisi harhaan mennyt. Sillä eivät kaikki ne, jotka ovat Israelista, ole silti Israel,
7 eivät kaikki ole lapsia sentähden, että ovat Aabrahamin siementä, vaan: "Iisakista sinä saat nimellesi jälkeläiset";
8 se on: eivät ne, jotka lihan puolesta ovat lapsia, ole Jumalan lapsia, vaan lupauksen lapset, ne luetaan siemeneksi.

 

 

 

Ei näillä teologioilla ole merkitystä teologioiden takia. Jos haluat uskoa kahden tien teologiaan, se on yhdentekevää minulle.

Mutta valitettavasti siitä on vakavat seuraukset juutalaisille, jos sitä koko ajan opetat, ja muut sinua uskovat. Kahden tien teologia nimittäin johtaa siihen, että juutalaiset uskovat, etteivät tarvitse Uutta Liittoa, eivät tarvitse Jeesuksen sovitusta omiin synteihinsä. Juutalaiset luulevat, että heille rittää se, että ovat Aabrahamin jälkeläisiä ja Jumalan valittua kansaa.

Sellaisesta luulosta seuraa se, että he eivät tunnusta itseään syntisiksi, eivät tee parannusta, eivätkä huuda avukseen Yeshuaa Messiasta, joka yksin voi puhdistaa juutalaistenkin synnit verellään.

 

Siksi on hyvin tärkeää selvittää, mihin uskoo. Jos uskot ja opetat kahden tien teologiaa, olet opettamassa eksytystä, joka johtaa juutalaiset suoraan helvettiin ja iankaikkiseen kuolemaan.

Holokaustissa noin 6 miljoonaa juutalaista ei ainoastaan kuollut keskitysleireillä ja kaasukammioissa. Holokaustissa noin 6 miljoonaa juutalaista meni suoraan helvettiin, koska he uskoivat vain vanhaan Liittoon, mutta eivät Yeshuan Messiaan sovitustyöhön.

Se, mikä Taivaallista Isää eniten koskee, on, että joka hetki juutalaisia päätyy helvettiin. Joka vuosi, joka vuosikymmen, joka vuosisata ja joka vuosituhat juutalaiset ovat päätyneet helvettiin.

 

Kahden tien teologia on tuomio ikuiseen kuolemaan, helvettiin.  SE on vakava asia.

 

 

 

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

28.12.2012 15:53


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

28.12.2012 16:21


Gavriel

#3510 VUOSI 2013, arvio II

29.12.2012 16:19

VUOSI 2013, arvio II

Mitä on odotettavissa vuoden 2013 aikana? Muutamista tapahtumista on sovittu selkeät aikataulut, jotka toteutunevat kuten on suunniteltu, mutta paljon tapahtuu niiden ohella.

1. ISRAELIN Knessetin vaalit pidetään suunnitelmien mukaan 22. tammikuuta ensi vuonna. Sen jälkeen alkavat kiihkeät neuvottelut hallituksen kokoamiseksi ja pääministerin valitsemiseksi. Tämän hetken tietojen mukaan Likudin ja Israel Beitenun vaaliliitto Likutenu saanee 35-38 edustajaa seuraavaan parlamenttiin ja muodostaa oikeisto-keskusta hallituksen. Tuekseen se tarvitsee pari kolme pienempää puoluetta, joita on tarjolla useita.
Israelin taloudellinen asema on kiinteä, ensi vuoden kasvuksi esitetään 3.5 % ja seuraavaksi 3.9 %, tämän vuoden kasvu jäänee 3 %:n tienoille.
Israelin löytämät valtavat kaasuesiintymät Välimerellä otetaan hyötykäyttöön ensi vuoden alkupuolella. Aikataulua on kiristetty kaasutoimitusten loputtua Egyptistä terroristien toistuvasti hyökkäillessä kaasujohtoa vastaan, mikä lopetti kaasutoimitukset myös Jordaniaan. Israelista voi tulla jopa kaasunviejä, koska löydöt ovat yli oman tarpeen.

ISRAELILLA on myös arviolta 250 miljoonan tynnyrin öljylöydöt Negevin erämaassa, mutta öljy on siellä sitoutunut kiveen, minkä johdosta sen hyödyntämistä ei ole haluttu aloittaa. USA:ssa kehitetyn vaakaporauksen ansiosta öljyn hyödyntäminen helpottuu ympäristöä turmelematta. Auringon lämpöä pyritään hyödyntämään suurissa aurinkokennolaitoksissa, joita rakennetaan pääosin Negeviin, jossa on runsaasti avointa tilaa. Myös tuulivoimaa on alettu hyödyntämään, kuten myös meren aaltojen kineettistä energiaa.

KOSKA rauhan mahdollisuudet eivät anna aihetta muuttaa aseitaan vesureiksi tai auroiksi, Israel joutuu jatkuvasti ylläpitämään paitsi sotilaallista valmiuttaan, myös kehittämään armeijan käyttöön tarkoitettua välineistöä. Yhä runsaammin turvaudutaan teknisten laitteiden eli robottien käyttöön, jotka paitsi korvaavat henkilöstön puutteen säästävät ihmishenkiä.
Israelin ilmailuteollisuuden kehittämät miehittämättömät UAV-koneet tarkkailevat jatkuvasti Israelin ilmatilaa ja sen rajoja, mutta myös useiden muiden maiden alueita, sillä koneista on tullut haluttu vientiartikkeli Israelin teknologian osoittaessa huippua alallaan.
Israelilla on oma rakettiteollisuutensa, jonka tuotteet Jerico I ja II hoitavat tarvittaessa hyökkäyksiä aina Iraniin saakka, ja ne voidaan varustaa ei-tavanomaisin kärjin.

ISRAELIN kehittämät ilmatorjuntajärjestelmät, jotka on tarkoitettu ensisijaisesti rakettien ja ohjusten torjuntaan, ovet nekin herättäneet ansaittua huomiota maailmalla. Lyhyen- ja keskimatkan rakettien torjuntaan kehitetty Iron Dome osoitti luotettavuutensa eliminoimalla lähes 90 % lähestyvistä raketeista operaatio ”Pilvenpatsas” aikana, mitä voidaan pitää erinomaisena saavutuksena. Järjestelmää kehitetään edelleen USA:n avokätisellä avustuksella, joka hyötyy sen teknisistä hienouksista.
Kaksi muuta torjuntajärjestelmää on myös kehityksen alla. Magic Wand eli Davidin linko on tarkoitettu keskimatkan ballististen ohjusten ja Arrow II ja III pitkän matkan ballististen ohjusten torjuntaan. Molempia on testattu, ja tulokset ovat lupaavia.
Israel on kehittänyt omat satelliittinsa, joita se on lähettänyt maata kiertäville radoilleen kymmenkunta joko omilla tai vuokratuilla ohjuksillaan. Osa niistä on kaupallisia, osa sotilaallisia, joiden teknologia on kehitetty pienen maan tarpeita varten pienentämällä niiden kokoa, mutta tinkimättä niiden teknisistä ominaisuuksista.

ISRAELIN kehittämät robottiveneet on tarkoitettu rannikon vartiointiin ja eliminoimaan mahdolliset yritykset soluttaa aseita ja miehiä rannikolle, mutta niillä pystytään myös puolustamaan hyökkäyksiä kaasunporauslauttoja vastaan.
Pienet moottorikäyttöiset robottiautot partioivat Gazan turvallisuusaidan varrella. Ne on varustettu kameroilla, joilla ne pystyvät havaitsemaan pienimmätkin liikkeet aidan toisella puolella, ensin varoittaen ja sitten käyttäen aseitaan, jos käsky ei kuulu. Niitä valvotaan valvontakeskuksista, joita hoitavat pääasiassa naissotilaat.
Mitä tapahtuu Dimonan ydintutkimuskeskuksessa, on vain arvailujen varassa, mutta tuskin he siellä vain aurinkoa ottavat, vaikka julkisuudessa siitä ei juuri kerrota mitään.
Asiantuntijat väittävät, että Israelilla on jopa 200 ydinpommia, niiden joukossa pisimmälle kehitettyjä taktisia, taisteluolosuhteisiin sopivia sekä neutronipommeja. Israel itse ei myönnä eikä kiellä niiden olemassaoloa, eikä Israel ole allekirjoittanut NPT-sopimusta.

ISRAELIN vihamieliset naapurit, joista Jeremia puhuu, ovat koonneet arsenaaliinsa huikeat 200 000 rakettia ja ohjusta, jotka on suunnattu Uudenmaanläänin kokoista maapalaa kohti, jota länsimaat yrittävät kaikin voimin jakaa antaakseen osan siitä palestiinalaisvaltiolle.
KAIKEN SOTALEIKIN ohella Israel toimii kuitenkin rauhanomaisen kehityksen hyväksi Afrikan maissa, mistä mainitaan Israelin kehittämä malli aavikoiden muuttaminen hedelmälliseksi. Vesivarantojen hupeneminen estää perinteisen kastelun käytön, minkä vuoksi Israelissa kehitetty ns. tiputus-järjestelmä atk-ohjattuine valvontamenetelmineen yleistyy maailmalla. Israelilaiset asiantuntijat ovat useissa Afrikan maissa asentamassa niitä ja opastamassa niiden käyttöön. Tämä on juuri sitä, missä juutalainen äly ja innovaatio toimii parhaimmillaan.

2. EGYPTISSÄ järjestetty kansanäänestys antoi 63.8 %:n kannatuksen Muslimiveljeskunnan laatimalle uudelle perustuslaille, joka perustuu islamin sharialain periaatteisiin, mutta vain kolmannes, 32.9 %, äänioikeutetuista käytti oikeuttaan. Oppositiossa oleva ”kansallinen pelastusrintama”, protestoi useista vaalivirheistä ja lupaa, ettei laki tule olemaan pitkäikäinen. Vaalikomitea vahvisti tulokset ja presidentti Mohammed Mursi allekirjoitti sen tiistaina.
Tämän jälkeen Egypti valmistelee parlamentin alahuoneen vaaleja 3 kuukauden aikana. Väliaikana parlamentin ylähuone, ääri-islamin valvoma Shura-neuvosto, toimii parlamentin ominaisuudessa, mutta sen päätökset voivat aiheuttaa kovaa kritiikkiä.
85-miljoonaisen kansan pitäminen rauhallisena työttömyyden ja taloudellisten vaikeuksien keskellä voi aiheuttaa verisiäkin mellakoita tai taisteluja maassa, jossa päivittäiset mielen-osoitukset ovat arkipäivää. Hallitukset usein turvautuvat sotilaallisiin selkkauksiin siirtääkseen kansan huomion omasta kyvyttömyydestään parantaa tilannetta.
Sopii vain toivoa, ettei tämä selkkausten etsiminen kohdistu Israeliin. Egyptin armeija on varustettu nykyaikaisin amerikkalaisin asein.
Jos tiedot presidentti Mursin aivokasvaimesta ovat tosia, se voi aiheuttaa suuria muutoksia maan sisällä.

3. SYYRIAN yli 21 kuukautta kestäneiden taistelujen aikana on surmattu 45 000 asukasta, eikä taistelujen loppumisesta ole tietoa. Venäjä suunnittelee yhdessä USA:n kanssa vallansiirtoa helmikuussa ensi vuonna, mutta mikä ryhmittymä Syyriaa tulisi hallitsemaan? Kapinallisten joukossa on al-Qaidan, Islamic Jihadin ja Muslimiveljeskunnan taistelijoita, jotka ovat osittain osoittaneet, mitä voisi tapahtua Assadin otteen herpaantuessa, eivätkä ennusteet lupaa hyvää. Heidän tiedetään teloittaneen kristittyjä ja muitakin ja antaneen heille uhkavaatimuksia: Liity meihin tai kuole; aitoon islamin tyyliin: Käänny tai kuole.
Kapinalliset ovat väittäneet Assadin käyttäneen kemiallisia aseita 18 kohteessa, mutta Israelin tietojen mukaan väitteitä ei ole pätevästi todistettu. Israel seuraa tilannetta huolellisesti, mutta ei halua puuttua tilanteeseen, ellei siihen ole pätevää syytä. Assadin viimeisenä puolustus-keinona väitetään hänen voivan vetäytyä alaviittien asutusalueille rannikon tuntumassa.
Toisaalta Iranin kerrotaan suunnittelevan yhdessä Hizbullahin kanssa terrorijoukkoja, jotka tulisivat toimimaan maassa Assadin hallituksen luovuttaessa, kuten Debkafile raportoi.

4. TURKKI seuraa tapahtumia Syyriassa sivusta ja pyysi NATO:lta Patriot ilmatorjunta-pattereita Syyrian mahdollisten ilma- tai ohjushyökkäysten varalta. Syyrian kymmenet tuhannet pakolaiset Turkin pakolaisleireillä hermostuttavat sitä, sillä paitsi että ne aiheuttavat taloudellista ahdinkoa maalle, ne ennen pitkää voivat alkaa toimia aktiivisesti olojensa parantamiseksi varsinkin talven kylmyydessä ja heikosti varustetuissa sosiaalioloissa.
Turkki on alkanut lieventää jyrkän tuomitsevaa asennettaan Israeliin. Turkki voisi Syyrian alkaessa hajota miehittää osia siitä rajojensa tuntumassa pakolaisten majoittamiseksi.

5. PA:n puheenjohtaja Mahmoud Abbas sai USA:n ja Israelin vastuksesta huolimatta junailtua ”Palestiinan” YK:n yleiskokouksen päätöksellä 29.11.12 järjestön tarkkailijajäseneksi, minkä johdosta Israelin hallitus julkisti useita rakennuskohteita Jerusalemin itäosissa ja lupaa lisää Juudean ja Samarian juutalaisyhteisöissä. YK on alkanut lausunnoissaan käyttää PA:n sijasta termiä ”Palestiinan valtio”, mikä lisää Abbasin mahtipontisuutta. YK:n päätöksen johdosta Palestiinan fiktiivinen valtio voidaan nyt valita YK:n alaisiin toimikuntiin ja komiteoihin, joista käsin se voi entistä tehokkaammin jatkaa Israelin vastaista diplomaattista sotaansa. PA:n talous on täysin retuperällä. Arabimaitten lupaamat avustukset ovat saamatta ja Israel siirtää pidättämänsä vero- ym. saatavat maksamattomien sähkömaksujen katteeksi. Fatah ja Hamas ovat lähentymässä toisiaan, mikä voi johtaa Hamasin vallankaappaukseen Länsirannalla. Hamas uhkaa aloittaa kolmannen intifadan Israelissa itsemurhaiskuineen siviilikohteisiin.

6. IRAN jatkaa ydinpomminsa rakentamista, onpa sillä joidenkin tietojen mukaan tarpeeksi rikastettua uraania neljää tai viittä 20 kt:n atomipommia varten. Sen aseteollisuus työskentelee kuumeisesti uusien aseiden, sota-alusten ja UAV-koneiden valmistamiseksi.

7. YHDYSVALLOISSA Obaman hallituksen laatima terveysohjelma Obamacare tulee voimaan maaliskuun 23. päivänä 2013. Siihen liittyy oleellisesti seurantajärjestelmä, joka on tarkoitus suorittaa jokaiseen ihmiseen liitettävällä mikrosirulla, RFID tai vastaavalla järjestelmällä, johon on koottu tärkeimmät ihmistä koskevat tiedot ja jonka kautta ihmisen toimintaa voidaan seurata ja hänen henkilötietojaan tarkistaa koska tahansa.
Terveyspakettia kuvaavan lain alaotsikossa C-11 Sec 2521 sanotaan näin: ”The secretary shall establish a national medical device registry to facilitate analysis of postmarket safety and outcomes data on each device, that “A/ is or has been used in or on patient; and B/ is a class III device or C/ a class II device, that is implantable.” Tämä oudosti ja tarkoituksellisen epäselvästi ilmaistu teksti kertoo, että sihteeri tulee perustamaan kansallisen terveyspalvelun rekisterin mahdollistaakseen kunkin sirun turvallisuuden ja sen sisältämän tiedon analyysin, joka A/ on tai on käytetty potilaassa; ja B/ on luokan III laite tai C/ luokan II laite, joka voidaan asentaa. Lakiteksti ei kerro, mitä nämä laitteet (sirut) ovat.

MIELENKIINTOISTA, että tässä mainitaan kolmenlaisesta ihmiseen asennettavasta laitteesta, kuten myös Ilmestyskirjassa kerrotaan: ”Ja hän pakottaa kaikki, sekä pienet että suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja vangitut, ottamaan merkin oikeaan käteensä ja otsaansa, ja ettei kukaan voi ostaa tai myydä, paitsi ne, joilla on merkki, tai pedon nimi, tai hänen nimensä luku”. (Ilm.13:16-18)
USA:n presidentti Barack Hussein Obama asetetaan virkaansa 20.tammikuuta 2013 yksityisessä tilaisuudessa, josta joku arveli, että siihen voi liittyä okkultistinen seremonia, mutta virallinen virkaanasettaminen suoritetaan 21.tammikuuta 2013.
Useissa kouluissa koululaisille jaetaan identiteettikortti, johon on liitetty RFID-siru, jonka avulla heidän olinpaikkaansa voidaan seurata kaiken aikaa.
Paavi Benedict XVI määräsi, että Vatikaanin kaikki tuhannet virkailijat ja tutkijat varustetaan identiteettikortilla, johon on liitetty RFID-siru.

Kastel 26.12.12 Gavriel
Kaikki toteutuu, mitä on kirjoitettu!

#3511 Shalom Ystävät!

30.12.2012 21:22

Shalom Ystävät!

TV7 Ohjelma-arkistosta löytyy mielenkiintoinen ohjelma Kuningaskunnan paluusta
Israeliin. Ohjelma on tehty täysin Raamatun pohjalla. Arkistossa on jo 4
ohjelmaa, mutta lisää on tulossa. Alimmasta linkistä pääsee (toivottavasti)
suoraan ensimmäiseen ohjelmaan. Ylempi vie sinut pääsivulle, josta voit valita Ohjelma-arkisto
ja sieltä Kuningaskunnan Paluu . Tämä keskittyy niihin 10 heimoon, jotka
joutuivat assyriaan pakkosiirtolaisuuteen yli 100 vuotta Juudan joutumista
Babyloniaan siirtolaisiksi. Israel ja Juuda usein sotketaan keskenään, vaikka
Profeetat selvästi kutsui heitä omilla nimillään. Täällä tulee olemaan Suomen
kanssa myös tekemistä, joten suosittelen.  Tapani


http://www.tv7.fi/


http://www.tv7.fi/vod/player/?program=25099


Vieras

#3512 Re: Shalom Ystävät!

31.12.2012 20:40

#3511: Kaikki toteutuu, mitä on kirjoitettu! - Shalom Ystävät!

 

Seuraavakin liittyy aiheeseen. TV7-ohjelmassa käsitellään vain Efraimin, eli kadonneiden sukukuntien paluuta Juudan vuorille.

Mutta Jumala on varannut Juudan vuorilta paikan myös muille, esim. kaikille muukalaisille, jotka Jumala on kansansa keskuuteen kutsunut asumaan. Jo tänä päivänä Israelissa asuu monia muukalaisia, joilla on Jumalan sanan mukaan siellä oikeus asua. Vierastyöläisiä, palestiinalaisia, kristittyjä kaikista kansoista jne.

 

 

Mitä Jumala on säätänyt perinnöksi palestiinalaisille?

 



Hannu Elo pohtii artikkelissaan Shalom-lehdessä seuraavasti:

Shalom-lehti 6/2011, artikkeli

 

"Kamppailu Israelin maasta"



"Onko Jumala luvannut jotain palestiinalaisille? Sakarjan kirjassa (Sak. 9:6-7) on lupaus, että filistealaisistakin jää jäännös Jumalalle ja "hän on oleva niinkuin sukuruhtinas Juudassa". Heprean kielessä filistealainen on sama sana kuin palestiinalainen, joskin nykyisiä palestiinalaisia pidetään yleensä arabeina.

 

Tämän Raamatun kohdan voi ymmärtää siten, että palestiinalaisten jäännös saa lopulta Juudean alueella, missä he nytkin osaksi asuvat itsehallintoalueellaan, tasa-arvoisen hallinnollisen aseman israelilaisten rinnalla, nin kuin heidän sukulaisinaan.



Samansuuntainen kohta on Hesekielin kirjassa (Hes. 47:21-23), missä todetaan muukalaisten oikeus Israelin maassa asumiseen. Muukalaiset, jotka asuvat israelilaisten keskuudessa, ja ovat synnyttäneet lapsia heidän keskuudessaan, ovat samanarvoisia kuin maassa syntyneet israelilaiset. He saakoot arvalla perintöosan Israelin sukukuntien keskuudessa heidän kanssaan. 'Missä sukukunnassa muukalainen asuu, siinä annettakoon hänelle perintöosa, sanoo, Herra, Herra.' "

http://www.10losttribes.com/uploads/5/4/1/1/5411038/514017610_orig.jpeg?381...

 

 

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSYVrabUfMZDC7TLBNq1qE_basvHRNERTtt0adT1...


Alkuperäiset filistealaiset (kreetalainen kansa) ovat jo hävinnyt kansa, eli Jumala ei tässä profetiassa voi tarkoittaa heitä.

 


Vieras

#3513 USA:n ulkoministeriksi Skull & Bones-salaseuran John Kerry

01.01.2013 05:00



USA:n ulkoministeriksi Skull & Bones-salaseuran John Kerry


Näin se vaan menee.

Presidentti Barack Obama nimitti toisen kauden ulkoministerikseen Skull & Bones-salaseuraan kuuluvan, CFR:än jäsenen John Kerryn. Kerryn nimitys kertoo miten CFR:ällä ja Yalessa sijaitsevassa Skull & Bones-salaseuralla on edelleen erittäin vahva asema USA:n hallinnossa.

Kirjoitin 14.11.2012 Verkkomedian blogissani kuinka Skull & Bones oli mukana rahoittamassa natseja valtaan Saksassa 1930-luvulla. Tuolloin natseja rahoitettiin valtaan Wall Streetillä sijainneen Union Banking Corporation-pankin kautta, jota johtivat Skull & Bonesiin kuuluneet Prescott Bush ja Averell Harriman.

Aina kun Skull & Bonesiin kuulunut henkilö on päässyt korkeaan asemaan USA:n hallinnossa, edessä on häämöttänyt sota jossakin. Kun George H. W. Bush nousi USA:n presidentiksi 1988, edessä oli pian Panaman huumesota 1989, jossa USA syrjäytti Panaman diktaattorin Manuel Noriegan kun tämä oli kaapannut Panaman huumereitit hallintaansa.

Skull & Bonesiin kuuluneella George H. W. Bushilla oli pitkä ura takanaan CIA:ssa ja muissa operaatioissa, muun muassa Sikojen lahden epäonnistuneessa maihinnousuyrityksessä 1961, josta alkoi prosessi, joka johti presidentti Kennedyn salamurhaan Dallasissa 1963.

Panaman sodan jälkeen alkoi 1991 alkanut Persianlahden I sota, jossa Bush aloitti sodan Kuwaitin vallannutta Irakin diktaattoria Saddam Husseinia vastaan. Hussein ajettiin pois Kuwaitista. Kyseessä oli Persianlahden ensimmäinen öljysota.

Kun George W. Bush nousi presidentiksi 2001, edessä häämötti uusi Persianlahden sota kun 11.9.2001 tapahtuivat New Yorkin iskut WTC-pilvenpiirtäjiin. Skull & Bonesiin kuulunut George W. Bush aloitti sodan Saddam Husseinia vastaan ja samalla hyökkäsi Afganistaniin, vaikka Irakin diktaattorilla ja Afganistania hallinneilla talibaaneilla ei ollut mitään tekemistä iskujen kanssa.

Irakin sodassa Saddam Hussein syöstiin vallasta ja lopulta hirtettiin 2006. New Yorkin iskujen väitettiin olleen saudiarabialaisen Osama Bin Ladenin suunnittelemia. Obaman hallinto tappoi Bin Ladenin 2011. Mitään oikeudenkäyntejä ei haluttu ketään vastaan.

Millaiseksi muodostuu presidentti Obaman toisen kauden ulkopolitiikka kun siitä on vastaamassa CFR:ään ja Skull & Bonesiin kuuluva John Kerry?

Jos katsotaan luumiesten edellisiä toimia, edessä ei voi olla kuin tuhoa, kuolemaa ja sotaa. Skull & Bonesin keskiössä on kuoleman ihannointi. Luumiesten virallinen nimi kuoleman veljeskunta. John Kerry vihittiin veljeskunnan jäseneksi 1966.

Mitä Kerryn nimitys kertoo presidentti Obamasta? Obama itse on Rockefellerien valinta USA:n presidentiksi. Obama aloitti uransa Rockefellerien luomassa Chigacon yliopistossa, jossa tämä opetti valtiotieteitä ennenkuin lähti mukaan politiikkaan.

John Kerry oli puolestaan demokraattien presidenttiehdokkaana 2004 vaaleissa vastassaan luumiehiin kuulunut George W. Bush. Tuolloin sisäpiiriläisille oli kaikkein tärkeintä, että tapahtui mitä tahansa, Valkoisessa talossa piti olla luumiehiin kuulunut presidentti. Irakin sota oli tuolloin vielä käynnissä. Taistelu Irakin öljyvaroista ja Afganistanin huumeviljelmistä kävi vielä kuumana.

Mihin Kerry kiinnittää huomionsa Obaman ulkoministerinä? USA on keskittämässä huomionsa Aasiaan. Tilanne Kiinan lähi-alueilla on kiristymässä. Kiina käy kiivasta sanasotaa Japanin kanssa lähialueidensa saarien omistusoikeuksista. Saarien merialueilla on öljy- ja kaasuesiintymiä.

Samalla kiista Iranin ydinohjelmasta on kärjistymässä. Viekö Kerry maailman 3. maailmansotaan? Vai Iranin vastaiseen sotaan? Obaman toisesta kaudesta tulee maailman kannalta erittäin vaikea.



Blogikirjoitus: Jan Rossi
31.12.2012, Verkkomedia.org


Vieras

#3514 Skull_and_Bones

01.01.2013 05:07




http://fi.wikipedia.org/wiki/Skull_and_Bones

 

Skull and bones-presidenteistä George W. Bush oli mielestään aidosti uudestisyntynyt kristitty.

Skull and bones palvoo Kuolemaa.

Voiko samasta lähteestä kummuta makeaa ja karvasta vettä?

 


Herran siunaus rikkaaksi tekee, ei oma vaiva siihen mitään lisää.

#3515 "Hyvää alkanutta vuotta ja Jumalan siunausta"

01.01.2013 17:47

"Hyvää alkanutta vuotta ja Jumalan siunausta"
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/hyvaa-alkanutta-vuotta-ja-jumalan-siunausta/1284270

STT
14:11

– Presidentti Sauli Niinistö toivotti suomalaisille ensimmäisen uudenvuodenpuheensa päätteeksi "hyvää alkanutta vuotta ja Jumalan siunausta".


Vieras

#3516 Allekirjoita kansalaisaloite: Kansanäänestys Suomen eroamisesta Euroopan unionin jäsenyydestä

01.01.2013 19:40




Allekirjoita kansalaisaloite: Kansanäänestys Suomen eroamisesta Euroopan unionin jäsenyydestä


Oikeusministeriön nettipalvelussa voit nyt allekirjoittaa kansalaisaloitteen, jolla vaaditaan neuvoa-antavan kansanäänestyksen järjestämistä Suomen eroamisesta Euroopan unionin jäsenyydestä.

Allekirjoita osoitteessa:

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11
Lakialoite menee eduskuntaan kun aloitteen taakse on kerätty puolen vuoden aikana 50 000 nimeä. Allekirjoitukseen vaaditaan tunnistautuminen pankkitunnuksilla.

Aloitteelle kerätään nimiä myös perinteisesti paperilla. Keräyskaavakkeita voi tilata:

jakeneva@yahoo.com

On jo aika kansalaisten päästä sanomaan sanansa EU-kysymyksessä.


***


Aloitteen sisältö

Suomen eroamisesta Euroopan unionin jäsenyydestä toimitetaan neuvoa-antava kansanäänestys.



Kysymyksenasettelu ja vastausvaihtoehdot

Kansanäänestyksessä esitetään äänestäjien vastattavaksi seuraava kysymys: "Tuleeko Suomen erota Euroopan unionin jäsenyydestä?" Äänestäjän tulee vastata kysymykseen joko "KYLLÄ" tai "EI".



Perustelut

Suomen asema Euroopan unionin jäsenenä on aivan toinen kuin Suomen valtiojohdon taholta luvattiin v. 1994 ennen neuvoa-antavaa kansanäänestystä Euroopan unioniin liittymisestä. Suomi on mm. luopunut omasta rahastaan ilman, että kansalaiset ovat voineet asiaan vaikuttaa kansanäänestyksessä. Lisäksi EU:sta on Lissabonin sopimuksella tullut oikeushenkilö, joka voi solmia kansainvälisiä sopimuksia jäsenvaltioiden puolesta.

Vuoden 1976 jälkeen syntyneet kansalaiset eivät ole voineet kertoa kantaansa EU-jäsenyyteen minkäänlaisessa kansanäänestyksessä. Heilläkin on kuitenkin oikeus vaikuttaa tulevaisuuteensa. Ns. edustuksellinen demokratia ei riitä kansalaisten tahdon toteuttamiseen. Tästä kertoo mm. laskeva äänestysaktiivisuus.

Euroopan unionin liittovaltiokehitys etenee nopeasti. Kansalaisilla tulee olla mahdollisuus ottaa osaa keskusteluun maamme tulevaisuudesta ja valtiollisesta asemasta. Kansanäänestyksen järjestäminen mahdollistaa laajan kansalaiskeskustelun.

Suomen perustuslain ydin on maamme ”täysivaltaisuus”, siis valtiollinen itsenäisyys ja ”valtiovallan”, siis ylimmän vallan kuuluminen maassamme Suomen kansalle. On vähintään kyseenalaista toteutuuko perustuslain ydin Suomen ollessa Euroopan unionin jäsen. Kansanäänestyksen järjestäminen tarjoaa hyvän mahdollisuuden ottaa kantaa tähän laillisuuden ja demokratian toteutumisen kannalta keskeiseen kysymyksenasetteluun

Mikäli eduskunta ennen ehdotetun lain säätämistä hyväksyy lain, joka mahdollistaa sitovan kansanäänestyksen järjestämisen, on sellainen järjestettävä myös Suomen eroamisesta Euroopan unionin jäsenyydestä.

Kansanäänestys voidaan järjestää tulevien eduskuntavaalien yhteydessä, kuitenkin viimeistään v. 2015.



Aloitteen taloudellinen tuki

Ei ole



"Levitäthän tietoa nimenkeräyksestä!"



Ryhmä Facebookissa:

https://www.facebook.com/pages/Kansan%C3%A4%C3%A4nestys-Suomen-eroamisesta-Euroopan-unionin-j%C3%A4senyydest%C3%A4/303954446392399
Allekirjoita aloite osoitteessa:

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11



Vieras

#3517 Luonnonilmiöiden käyttäminen aseena - tuomiopäivän ase: 'Project Seal'

01.01.2013 19:42



Tsunami-aseen lähes 70-vuotinen historia paljastui - tuomiopäivän ase: 'Project Seal'


Luonnonilmiöiden käyttäminen aseena on kiehtonut sotaherroja läpi historian. Jatkuvasti paljastuu uusia salassa pidettyjä ohjelmia, jotka osoittavat mahdollisuuden, että ainakin osa 'luonnonilmiöistä' saattaa hyvinkin olla sodankäyntiä. Nyt ranskalainen France24-uutiskanava kertoo tsunami-aseen historiasta.

Lähde: France 24, AFP
Toimittajat: Riikka Söyring, Janus Putkonen
31.12.2012, Verkkomedia.org



Tsunami-aseen lähes 70-vuotinen historia paljastui - tuomiopäivän ase: 'Project Seal'

Uusiseelantilainen Ray Waru on kirjoittanut kirjan, joka taltioi Wellingtonissa sijaitsevan kansallisarkiston asiapapereista löytyneitä arkistojen aarteita. Wellingtonin arkistossa on lähes 100 hyllykilometrin mitalla asiapapereita.

Alkuaan Waru oli aikeissa kirjoittaa Waitangin sopimuksesta (Uuden Seelannin perustamiskirja), naisten äänioikeudesta, itsenäisyysjulistuksesta ja muista vastaavista asioista, mutta materiaalin selaaminen vei miehen mennessään ja syntyikin kirja "Secrets and Treasures" ("Salaisuuksia ja aarteita").

Kirja sisältää sellaisia kuriositeetteja kuin Kapteeni Cookin kirje ennen hänen viimeistä matkaansa sekä tietoja Project Seal -nimisestä ("Projekti Hylje") suunnitelmasta.





Sekä Japanin maanjäristyksestä ja tsunamista vuonna 2011, että varsinkin Indonesiaa pahoin kohdanneesta tsunamista 2004 levisi epäilyksiä siitä, että tapahtumien taustalla olisi nähtävissä poliittisia tarkoitusperiä. Indonesiassa tuhoutui maata ravistellut sissiarmeija sen tukialueineen - Japanissa tapahtunut lähentyminen kohti Kiinaa "päättyi kuin seinään" tsunamin jälkiseurauksena. Salaiset aseohjelmat lisäävät paljastuessaan kansojen ja hallitusten välistä epäluottamusta.



Tsunami-ase: Project Seal

Project Seal oli Yhdysvaltain ja Uuden Seelannin huippusalainen yhteistyöprojekti, jolla oli tarkoitus kehittää ydinasetta vastaava tuomiopäivän tuho -ase.

Projekti aloitettiin kesäkuussa vuonna 1944 sen jälkeen kun Yhdysvaltain merivoimien upseeri oli huomannut koralleja räjäytellessään, että räjäytykset toisinaan matkaansaattoivat suuren hyökyaallon. Project Seal tutki mahdollisuutta luoda "tsunami-pommi".

Aucklandin rannikolla tehtyjen räjäytyskokeiden jälkeen tiedemiehet päättelivät aseen olevan kehittelykelpoinen: kymmenen räjäytyksen sarja nostatti 10-metrisen tsunamiaallon, joka oli riittävän suuri tuhoamaan pienehkön rannikkokaupungin.

Arkistossa on myös pitkät nivaskat puolustusministeriön keräämiä ufo-havaintoilmoituksia. Waru sanoo arkistojen tarjonneen kiehtovan aikaikkunan sen ajan ihmisten ajatusmaailmaan ja asenteisiin.

Riikka Söyring @ 31.12.2012 16:46


Vieras

#3518 Valtiontarkastajan lausunto Netanyahun luxusmatkoista ja kaksoislaskutuksista annettu

01.01.2013 19:50



State Comptroller sends draft of 'Bibi Tours' report to Netanyahu
PM and some 30 ministers and deputy ministers received copies of draft report on their non-government financed travels abroad; examination was prompted by 'Bibi Tours' story aired by Channel 10.
By Ofra Edelman and Jonathan Lis | 22:28 27.12.12 |

 

............

 

Netanyahu, Israeli TV channel settle 'Bibi-Tours' libel case out of court

Suits stemmed from two Channel 10 reports claiming Netanyahu's overseas trips, when he was leader of the opposition, were financed by wealthy donors.

By Revital Hovel | 07:44 30.10.12 |

http://www.haaretz.com/images/icons/comment.png...

0
.................

Comptroller sends 'Bibi-Tours' report draft to PM

By JPOST.COM STAFF
12/27/2012 21:20

Netanyahu, 30 other ministers, deputy ministers to receive report draft over allegations of improper funding of international trips.

http://www.jpost.com/HttpHandlers/ShowImage.ashx?ID=149343...

PHOTO: MOSHE MILNER GPO

State Comptroller Joseph Shapira sent Prime Minister Binyamin Netanyahu the draft of his report on the “Bibi-Tours Affair,” Channel 2 reported on Thursday.

In March 2011, Channel 10 investigative reporter Raviv Drucker reported on his show Hamakor on a series of flights that Netanyahu took with his wife, Sara, in the late 1990s and early 2000s, flights allegedly paid for by wealthy associates.

The comptroller’s draft report was also sent to 30 other ministers and deputy ministers from three Israeli governments over similar allegations of improper funding of international trips.

According to Drucker’s report, Netanyahu allegedly used a carefully crafted network of wealthy associates to finance private flights, luxury hotel suites, first-class restaurants, and trips abroad for him and his family – benefits that the show characterized as ethical infractions.

In April 2011, Drucker made additional allegations on his show, alleging that on two occasions before he became prime minister, Netanyahu billed different organizations for the same flight.

According to Drucker, in one case, Netanyahu attended a fund-raising event in the US in 2006 for the Ashdod Medical Center, billing it $8,237 for the flights. He also allegedly billed the Jewish Heritage Foundation the same amount for flights taken on the same dates.

The prime minister and other ministers involved in the affair have been given until January 31 to respond to the comptroller’s report.

The final report is expected to be released in a few months.


 


Vieras

#3519 Re: Valtiontarkastajan lausunto Netanyahun luxusmatkoista ja kaksoislaskutuksista annettu

01.01.2013 19:53

#3518: - Valtiontarkastajan lausunto Netanyahun luxusmatkoista ja kaksoislaskutuksista annettu

 

 

 

State comptroller secretly quizzed Netanyahu in 'Bibi-Tours' probe

02.03.2012 17:18

 

This story is by:

http://www.haaretz.com/polopoly_fs/1.413027.1329299417!/image/22064585.jpg_gen/d...

Yossi Verter



The State Comptroller's Office secretly questioned Prime Minister Benjamin Netanyahu this week about his alleged financial improprieties over the last decade or so, sources told Haaretz.

This is the first time Netanyahu has been questioned in the so-called Bibi Tours probe, which began around 11 months ago amid allegations that he had traveled at the expense of businessmen and donors, that some of his trips had been double-billed and that he had illegally obtained campaign funds.


http://www.haaretz.com/polopoly_fs/1.415978.1330643205!/image/3662699185.jpg_gen...

 

 

 

 

 





The interview, which lasted for about two and a half hours, was held on Monday in the prime minister's Jerusalem office, the sources said. Neither the Prime Minister's Office nor the comptroller's office gave a statement to the press afterward.

In recent months the comptroller interviewed several of Netanyahu's former advisers and aides who had worked with him in the past 10 years during his terms as finance minister and opposition leader.

The aides and advisers testified about the ways Benjamin and Sara Netanyahu's luxury trips abroad were financed, how the money was transferred and how the couple's expenses for their flights and luxury hotels were covered.

Meanwhile, Netanyahu's attorneys gave the comptroller's office documents, receipts and invoices related to the Netanyahus' trips abroad over the past six years, in a bid to prove that nothing improper was done.

Legal sources said on Thursday that Netanyahu's interview was probably the final stage of the investigation and he would receive a first draft of the comptroller's report in a month or two.

State Comptroller Micha Lindenstrauss is due to retire in four months and is expected to release the final report on the probe before he does.

http://www.haaretz.com/print-edition/news/state-comptroller-secretly-quizzed-netanyahu-in-bibi-tours-probe-1.415964

 

 


Vieras

#3520 Re: Valtiontarkastajan lausunto Netanyahun luxusmatkoista ja kaksoislaskutuksista annettu

01.01.2013 20:01

#3518: - Valtiontarkastajan lausunto Netanyahun luxusmatkoista ja kaksoislaskutuksista annettu

 

 

State comptroller secretly quizzed Netanyahu in 'Bibi-Tours' probe

 

 

Rahoitussotkut piinaavat Israelin Netanjahua

02.03.2012 16:50

 




Rahoitussotkut piinaavat Israelin Netanjahua


2.3.2012 12:54 | 0 | HELSINGIN SANOMAT

Israelin valtion tilintarkastajat ovat jo 11 kuukauden ajan hissukseen tutkineet, mistä pääministeri Benjamin Netanjahu on saanut rahaa ylellisiin matkoihin, loistohotelleihin ja kampanjointiin, Haaretz.com-verkkolehti kertoi perjantaina.

Netanjahua on alkuviikosta kuulusteltu matkoista, jotka lehti leimaa nimellä "Bibi-Tours". Bibi on Netanjahun etunimestä luotu lempinimi.

Kuulusteltavina ovat olleet myös Netanjahun avustajat viimeisten kymmenen vuoden ajalta.

Haaretzin tiedon mukaan rahoittajat olivat liikemiehiä ja "lahjoittajia".

Israelilainen televisiotoimittaja väittää Netanjahun perheen saaneen yksityistä hyötyä myös valtion varoista.

http://www.hs.fi/ulkomaat/Rahoitussotkut+piinaavat+Israelin+Netanjahua/a1305556848995

 

http://www.jpost.com/HttpHandlers/ShowImage.ashx?ID=194143...

Ensi kertaa tällä vuosituhannella ”Jumalan siunausta”

#3521 Re: "Hyvää alkanutta vuotta ja Jumalan siunausta"

01.01.2013 20:11


Vieras

#3522 Re: "Hyvää alkanutta vuotta ja Jumalan siunausta"

01.01.2013 20:16

#3515: Herran siunaus rikkaaksi tekee, ei oma vaiva siihen mitään lisää. - "Hyvää alkanutta vuotta ja Jumalan siunausta"

 

 

Netanyahu se siunaa itse itseään ja vaimoaan luxusmatkoilla, hotelleilla jne, vaikka samaan aikaan Israelin juutalaislapsista 1/3 elää köyhyysrajan alapuolella, ja 25% lapsista ei saa tarpeeksi ruokaa.

Kyllä vaan oma vaiva on ainakin kolmen miljoonan edestä lisännyt Netanyahun rikkautta, eikä siitä mitään tuomiota Netanyahulle tule. Kunhan pyörittävät raporttejaan.

Vaaleihin mennessä koko asia on unohdettu, Netanyahu saa rauhassa jatkaa rahojen pistämistä omiin luksuslomiinsa. Rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy. Ei se Netanyahua haittaa, jos nyt lapset nälkää näkee, kunhan hän vain pääsee luxuslomille. Takuuvarmasti kansa palvoo edelleen ahnetta, itsekästä johtajaansa, ja valitsee hänet uudelleen pääministeriksi.

Mutta jos valitsevat, niin turhaan enää ruikuttavat, että kansan elinoloja on parannettava. Jos tuollaisen ahneen, korruptoituneen itsekkään pääministerin uudestaan valitsevat, niin osoittavat hyväksyvänsä hänen valheensa ja varkautensa.

Kansa saa mitä tilaa. Ei Netanyahu tapojaan muuta, jos uudelleenvalinnan kautta saa kansan hyväksynnän epärehelliselle ja itsekkäälle toiminnalleen. Israelin lapset näkee nälkää jatkossakin, ja isot pomot pistää rahat omiin taskuihinsa.

 

Sellaiset valtakunnat on aina ollut helppo vihollisvoimien kaataa, jotka on sisältäpäin mätiä ja heikentyneitä jo valmiiksi.

 

 


Vieras

#3523 Tonight One Third of Israeli Children Will Go To Bed Hungry

01.01.2013 20:22

 

http://www.ezranet.com/campaign/2011/purim/main.jpg...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



http://www.af-ye.org/

 

Combating Poverty

Yad Eliezer is Israel's Largest Poverty Relief Agency. We Make a Difference. So Can You.

 

http://www.af-ye.org/our_programs.php

 

http://www.af-ye.org/images/Home_pic3.jpg...

 

Pyydämme kaikkivaltiaan ja armollisen Jumalan siunausta maallemme ja kansallemme.

#3524 Piispa Huovisen puheesta Senaatintorilla 31.12.2012:

01.01.2013 20:44

Piispa Huovisen puheesta Senaatintorilla 31.12.2012:

Jotta toivo säilyisi, tarvitsemme omien ponnistelujen ohella ihmistä suurempaa tukea ja siunausta. Ei riitä, että luotamme vain omiin voimiimme. Elämä on suuremmassa kädessä.

Vuoden vaihtuessa on tapana pyytää Jumalan johdatusta. Hyvä tulevaisuus on perimmältään Jumalan ja hänen armonsa varassa. Ihminen joka panee toivonsa Jumalaan, on turvallisissa käsissä silloinkin, kun elämässä on vaikeaa.

Uusi vuosi on siis hyvä aloittaa siten, että pyydämme kaikkivaltiaan ja armollisen Jumalan siunausta maallemme ja kansallemme.
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/10107-huovinen-senaatintorilla-mieti-mitae-voit-antaa

Vieras

#3525 Re: Piispa Huovisen puheesta Senaatintorilla 31.12.2012:

01.01.2013 22:12

#3524: Pyydämme kaikkivaltiaan ja armollisen Jumalan siunausta maallemme ja kansallemme. - Piispa Huovisen puheesta Senaatintorilla 31.12.2012:

 

¨Israel ei pyydä mitään keneltäkään. Edes rukouskirjassaan ei ole anomisrukouksia.

Mutta vain harva juutalainen edes uskoo Jumalaan, Jeesukseen häviävän pieni määrä.

 

Sionismi on sosialistinen ja maallinen uskonto. Sionismi ei ano. Se ottaa.

 

Ehkä juutalaistenki olisi hyvä opetella pyytämään Kaikkivaltiaan siunausta Israelin maalle ja kansalle.

 

 

 

 

Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…