KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Sanna K
Vieras

#2001 Re: Re: Re: Re: Re: En mene enää Kissanpäiville!

24.04.2011 22:11

#2000: Carmen - Re: Re: Re: Re: En mene enää Kissanpäiville! 

 Katsoppa vaan.. Carmen on palannut. Kuule täällä netissä kun käyn kerran päivässä vilkaisemassa näitä kirjoituksia ja kirjoitan ehkä jonkun vastauksen niin siihen menee aikaa noin 10 minuuttia. Ja olemme tosiaan suunnitelleet erilaisia toimenpiteitä näiden apua tarvitsevien kissojen auttamiseksi näiden KKY:n päätösten jälkeen.  Mutta ei niistä sen enempää. Vielä.

Aion jatkossakin kirjoittaa kriittisesti KKY:n toiminnasta, koska siihen aihetta tuntuu riittävän. Voisit lisäksi valaista että mistä aiheesta olen riitaa haastanut? Voisit antaa pari esimerkkiä tästä? Olen perännyt oikeuksia niille henkilöille joiden tiedän tekevän kissojen eteen työtä paljon enemmän kuin sinä ja minä ja samalla olen perännyt oikeuksia hädänalaisille kissoille.

Kerrohan Carmen nyt ihan todella jos tänne tulet suutasi soittamaan että mitä olet itse tehnyt kissojen eteen ja tulet seuraavien kuukausien aikana tekemään? Ja kuinka huolissasi olet niistä kissoista, joita KKY on ennen huolta kantanut ja joista jo nyt on tullut useita ilmoituksia? Ja mitkä ovat sinun suunnitelmasi näiden eniten apua tarvitsivien kissojen auttamisessa nyt kun "kissanystävät" saivat tahtonsa läpi että näitä kisuja ei enää KKY:ssä auteta?

Odotan mielenkiinnolla vastausta sulta, joka olet ilmeisesti todellinen kissanystävä. Etkä riidanhaastaja.

Vastaukset


Vieras

#2004 Re: Re: Re: Re: Re: Re: En mene enää Kissanpäiville!

2011-04-25 10:28:22

#2001: Sanna K - Re: Re: Re: Re: Re: En mene enää Kissanpäiville! 

 Sanna K. Sinä et  ollut vielä syntynytkään silloin, kun loukutin ensimmäisiä kissoja, sekä huolehdin niistä, kuten muistakin kissoista.

Sinun ja Jaana Vuorenpään kannanotot tekivät hallaa P.Peltoniemen pj ehdokkuudelle.

Vastedes en tule sivustoille kanssanne visailemaan, koska se on todellakin ajanhukkaa.