Kassapalvelut takaisin Saarijärven Aarresaareen

Aarresaareen hankittu kulunvalvontajärjestelmä ei toimi. Kaupungin asukkaat, Aarresaaren asiakkaat, keskustelevat keskenään päivittäin mm. tällaisista ongelmista: maksuja menee useita, ovet eivät avaudu luvatusti, kerralla pääsee vaikka kymmenen samalla hinnalla, välillä ei pääse kukaan.

Sähköiset laitteistot toimiessaankin ovat epävarmoja asiakaskäyttöön yksinään ja soveltumattomia kohteisiin, jossa tarjotaan useilla hintaluokilla useita eri palveluita.

Aarresaaressa kulkujärjestelmä heikentää asiakasturvaa ja mm. Uimapuku- ja peflettivuokrausta, eli vaikuttaa turvallisuuteen, hygieniaan ja palvelutasoon.

Kehitys- ja liikuntavammaiset, sekä muut kuntoutettavat avustajineen ja hoitajineen, sekä fysioterapeutteineen joutuvat odottelemaan milloin kenenkin varassa sisään pääsyä, samoin kansalaisopiston ohjattavat ryhmäläiset, joille ovia availlaan rajoitetusti.

Kaikkein heikoimmassa asemassa olevat jättävät käynnit kokonaan, kun palveluita ei saa rahalla. Ikäihmiset kokevat suurta vaikeutta, lapset, joiden vanhemmilla ei riitä tsemppi aplikaation tai kortin hankintaan jälkeläisilleen, lapsiperheet jotka kävisivät viikonloppuna, mutta joille suljetut ovet ovat liikaa, kuntoutettavat, joille ei riitä hoitajamitoituksessa saattajaa odottelemaan sisätiloihin, aikuiset, jotka ovat lopen kyllästyneitä toimimattomiin sähköisiin palveluihin.

Suljetuista ovista välittyy vaikutelma suljetusta paikasta, johon ei toivota asiakkaita. Se tuottaa aina huonon asiakaskokemuksen.

Aarresaaressa on liikkunut vuosittain n.63 000 kävijää. Jos uuden kulunvalvonnan aiheuttama, silmin havaittava ja suljetuista ovista pääteltävä asiakasmääräkehitys  jatkuu, voimme todeta hurjan tuloksen, joka sotii sekä liikuntalakia, kuntalakia, Saarijärven tarkastuslautakunnan  huolenaiheita liittyen liikkunattomuuteen, että Saarijärven kaupungin hyvinvointikertomusta sekä ikääntyneen väestön hyvinvointisuunnitelmaa vastaan.

Sähköinen kulkujärjestelmä voi olla TUKIPALVELU, mutta adressi kerätään sen puolesta, että KASSAPALVELU PALAUTETAAN AARRESAAREEN maanantaista - lauantaihin, uimahallin aukioloajoiksi.

Kassapalveluja todellakin tarvitaan käytännössä.

On mahdollisuus purkaa palvelut tiili tiileltä ja ankeuttaa Saarijärvi köyhäksi kyläpahaseksi, kun Aarresaaressa kiinni olevien ovien vaikutusta ei suostuta katsomaan rehellisesti.

Tulonsiirtojen käyttäjät lisääntyvät, kun liikuntapalveluiden saatavuutta vaikeutetaan tarkoituksellisesti.

Tulee ymmärtää, miten EDULLISTA on ENNALTAEHKÄISTÄ sairauksia ja syrjäytymistä liikunnalla.

Kun kakkostyypin diabetes, mielen sairaudet, Alzheimerin tauti, MS-tauti, Sarkopenia, Gerastenia, eri syövät, sydän- ja verisuonisairaudet, tuki- ja liikuntaelinten sairaudet, ylipaino, kuntoutettavat vaivat ym. ennaltaehkäistään ja kuntoutetaan liikkuen, se on kunnalle TULOA!

Liikunnalla lisätään yhteisöllisyyttä sekä terveitä, veronmaksukykyisiä elinvuosia kaupunkilaisille, joten PALVELUN SAATAVUUS TULEE OLLA YKKÖSPRIORITEETTI KUNNASSA.

Uuden kulkujärjestelmän myötä asiakasmäärän voidaan arvioidusti uskoa laskevan Aarresaressa huomattavasti. Sen voidaan arvioida johtavan lopulta, ensin lauantain aukioloaikojen loppumiseen, sitten ilta-aikojen aukiolon loppumiseen ja lopulta Aarresaaren sulkemiseen.

Me adressin allekirjoittaneet pyydämme  palauttamaan kassapalvelut kunnan käytetyimpään ja tärkeimpään palveluun.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn sen, että Petra Virtanen näkee kaikki tällä lomakkeella antamani tiedot.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Annan suostumukseni siihen, että tällä lomakkeella antamiani tietoja käsitellään seuraavissa tarkoituksissa:

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…