Harjuniityn Kosmoksenpuiston rakentaminen vuonna 2025

Nokian Harjuniityn kaupunginosa laajenee jälleen ja uudet tontit tulevat pian hakuun. Harjuniittyä mainostetaan 3000 asukkaan lapsiystävällisenä alueena ja Harjuniityn kaavaluonnoksessa on neljä leikki- ja oleskelualueeksi varattua alueen osaa, mutta alueelle on toteutettu ainoastaan yksi leikkipuisto, joka sijaitsee Harjuniityn eteläosassa.

Kuunkadulta lähtevän kävelytien varteen suunnitellun Kosmoksenpuistoa rakentamista ei ole vieläkään aloitettu, eikä puisto ole varmuudella vuoden 2025 investointisuunnitelmassa, vaikka alkuperäisen suunnitelman mukaan puiston piti valmistua vuoden 2024 aikana. Alueella asuu paljon lapsiperheitä ja puisto olisi tärkeä yhteinen kokoontumispaikka alueen lapsille ja aikuisille. Leikkipuisto myös edistäisi lasten ulkoilua ja liikkumista.

Harjuniityn uutta aluetta mainostettiin jo kolme vuotta sitten tontin hakijoille tuon kaavoitetun ja pian rakentuvan leikkipuiston avulla. Lapset kasvavat nopeasti ja suurin tarve puistolle on juuri nyt.

Vaadimme, että Nokian kaupunki huolehtii myös nykyisten asukkaiden viihtyvyydestä ja Kosmoksenpuisto lisätään investointisuunnitelmaan ja toteutetaan vuoden 2025 aikana.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn sen, että Anni Mansikka näkee kaikki tällä lomakkeella antamani tiedot.

Annan suostumukseni siihen, että tällä lomakkeella antamiani tietoja käsitellään seuraavissa tarkoituksissa:

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…