Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!.
"Lohduttakaa, lohduttakaa minun kansaani"! |
#2326 Re: TULE TUKEMAAN JA ONNITTELEMAAN ISRAELIA JA KEREN KAYEMETH LEISRAELIA!07.04.2012 10:57#2303: Juhani Starczewski - TULE TUKEMAAN JA ONNITTELEMAAN ISRAELIA JA KEREN KAYEMETH LEISRAELIA! Siunattua, Iloista ja Aurinkoista Pääsiäistä! : )) Hyvä! |
Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)
07.04.2012 17:10- Poiston ajankohta: 07.04.2012
- Poistamisen syy:
07.04.2012 17:11- Poiston ajankohta: 07.04.2012
- Poistamisen syy:
07.04.2012 17:12- Poiston ajankohta: 07.04.2012
- Poistamisen syy:
07.04.2012 17:13- Poiston ajankohta: 07.04.2012
- Poistamisen syy:
07.04.2012 17:17- Poiston ajankohta: 07.04.2012
- Poistamisen syy:
07.04.2012 17:24- Poiston ajankohta: 07.04.2012
- Poistamisen syy:
07.04.2012 17:29- Poiston ajankohta: 07.04.2012
- Poistamisen syy:
07.04.2012 17:36- Poiston ajankohta: 07.04.2012
- Poistamisen syy:
Vieras |
#2335 Kun Israel ottaa vastaan Messiaan, se saa Pyhän Hengen, ja Jumala vie sen Luvattuun Maahan07.04.2012 22:03
|
Vieras |
#2336 Re: Kun Israel ottaa vastaan Messiaan, se saa Pyhän Hengen, ja Jumala vie sen Luvattuun Maahan07.04.2012 22:06#2335: - Kun Israel ottaa vastaan Messiaan, se saa Pyhän Hengen, ja Jumala vie sen Luvattuun Maahan
And shall put MY SPIRIT in you, and ye shall live, and I shall place you in your own land: then shall ye know that I the LORD have spoken it , and performed it , saith the LORD.
1) Kun Israel vastaanottaa Messiaan Jeesuksen, 2) he saavat Jumalan Hengen, Pyhän Hengen, 3) ja Jumala itse vie heidät maahansa, luvattuun maahan.
Maan valtaus ihmisjärjen päätelmillä ja tappamalla ja sotimalla oman mielen mukaisessa aikataulussa, tuo vain riitaa, kateutta, katkeruutta ja kuolemaa. Kun Israel toimii kysymättä Jumalalta, Jumala EI AJA SEN VIHOLLISIA POIS ISRAELIN TIELTÄ.
Kun Israel on kuuliainen, ja Jumala antaa Maan, oman aikataulunsa mukaisesti, siinä on rauha ja siunaus. Jumala itse siirtää viholliset pois Israelin edestä. Jos Israel ei ole kuuliainen eikä tottele, Jumala jättää sen vihollisen maahan paikoilleen, niin että heidän kauttaan Jumala koettelee, ovatko juutalaiset kuuliaiset Jumalalle, vai noudattavatko vain omaa mieltään ja omaa tahtoaan.
| ||||
Näin se menee! |
#2337 Ja minulle tuli tämä Herran sana:08.04.2012 15:04"Ihmislapsi, kun Israelin heimo asui maassansa, he saastuttivat sen vaelluksellaan ja teoillaan. Niinkuin kuukautistilan saastaisuus oli minun edessäni heidän vaelluksensa. Niin minä vuodatin kiivauteni heidän ylitsensä veren tähden, jota he olivat vuodattaneet maassa, ja heidän kivijumalainsa tähden, joilla he olivat sen saastuttaneet. Ja minä hajotin heidät pakanakansojen sekaan, ja heidät siroteltiin muihin maihin. Vaelluksensa ja tekojensa mukaan minä heidät tuomitsin. Niin he tulivat pakanakansain sekaan; minne tulivatkin, he häpäisivät minun pyhän nimeni, kun heistä sanottiin: 'Nämä ovat Herran kansa, mutta heidän on täytynyt lähteä pois hänen maastansa'. Niin minun tuli sääli pyhää nimeäni, jonka Israelin heimo saastutti pakanakansain seassa, minne tulivatkin. Sentähden sano Israelin heimolle: Näin sanoo Herra, Herra: En tee minä teidän tähtenne, Israelin heimo, sitä minkä teen, vaan oman pyhän nimeni tähden, jonka te olette häväisseet pakanakansain seassa, minne tulittekin. Minä pyhitän suuren nimeni, joka on häväisty pakanakansain seassa, jonka te olette häväisseet heidän keskellänsä. Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, sanoo Herra, Herra, kun minä osoitan teissä pyhyyteni heidän silmäinsä edessä. Minä otan teidät pois pakanakansoista ja kokoan teidät kaikista maista ja tuon teidät omaan maahanne. Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan. Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen. Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne. Niin te saatte asua maassa, jonka minä annoin teidän isillenne; ja te olette minun kansani, ja minä olen teidän Jumalanne. Minä vapahdan teidät kaikista saastaisuuksistanne. Ja minä kutsun esiin viljan ja teen sen runsaaksi enkä anna teille nälänhätää. 30. Minä teen runsaaksi puitten hedelmän ja pellon sadon, niin ettette enää joudu kärsimään kansojen seassa herjausta nälän takia. Niin te muistatte huonon vaelluksenne ja tekonne, jotka eivät olleet hyvät, ja teitä kyllästyttää oma itsenne rikostenne ja kauhistustenne tähden. En minä teidän tähtenne sitä tee, sanoo Herra, Herra: se olkoon teille tiettävä. Hävetkää ja tuntekaa häpeätä vaelluksenne tähden, te Israelin heimo. Näin sanoo Herra, Herra: Sinä päivänä, jona minä teidät puhdistan kaikista pahoista teoistanne, minä asutan kaupungit, ja rauniot rakennetaan jälleen, ja autiomaa viljellään, sen sijaan että se on ollut autiona jokaisen ohitsekulkijan silmäin edessä. Silloin sanotaan: 'Tästä maasta, joka oli autiona, on tullut kuin Eedenin puutarha; ja raunioina olleet, autiot ja maahan revityt kaupungit ovat varustettuja ja asuttuja'. Niin tulevat pakanakansat, joita on jäljellä teidän ympärillänne, tietämään, että minä, Herra, rakennan jälleen alasrevityn ja istutan aution: minä, Herra, olen puhunut, ja minä teen sen. Näin sanoo Herra, Herra: Vielä tätäkin annan Israelin heimon minulta anoa, että tekisin heille sen: minä lisään heille ihmisiä runsaasti kuin lammaslaumaa. Niinkuin on pyhitettyjen uhrilammasten laumaa, niinkuin Jerusalemin lammaslaumaa sen juhlissa, niin tulevat raunioina olleet kaupungit täyteen ihmislaumaa. Ja niin he tulevat tietämään, että minä olen Herra." |
Nyt on aika rukoilla Israelin syntien ja verivelkojen puolesta, ja evankelioida, ennen puhdistusta |
#2338 Re: Ja minulle tuli tämä Herran sana:08.04.2012 17:17
#2337: Näin se menee! - Ja minulle tuli tämä Herran sana:
Lainaus edelliseltä kirjoittajalta: "Näin sanoo Herra, Herra: Vielä tätäkin annan Israelin heimon minulta anoa, että tekisin heille sen: minä lisään heille ihmisiä runsaasti kuin lammaslaumaa." . . Näin Jumala lupasi. Hän on ollut uskollinen lupauksessaan. Hän on Israelin valtion olemassaolon aikana takaisin Israelille 6 miljoonaa, jotka kuolivat holokaustissa. . . Mutta mitä teki Israel, tuo luopiovaimo, niille lapsille, jotka Jumala hänelle synnytti? . . Israel teurasti teidät aborteilla, teurasti lapset, jotkä Jumala oli luvannut antaa, ja jotka Jumala antoi, miljoonat ihmistaimet, miljoonat juutalaiset ihmistaimet. . Jo pelkästään jokainen naissotilas saa 2 aborttia ilman muuta, useammista on neuvoteltava.
. . .
. . .
Raamatun mukaan Israel on saava Luvatun Maan kokonaan OMAKSEEN vasta, kun se on ottanut vastaan Messiaan ja sanonut "siunattu olkoon Hän, joka tulee Herran nimessä". . . Tämä luvattiin pääsiäisenä, hiukan ennen kuin juutalaiset hylkäsivät Jeesuksen, ja vaativat Roomaa tappamaan Jeesuksen:
. . . Mutta Jeesus sanoi myös:
| |||||||||||||||
Vieras |
#2339 Re: Ja minulle tuli tämä Herran sana:08.04.2012 17:38#2337: Näin se menee! - Ja minulle tuli tämä Herran sana:
Lainaus kirjoittajalta: "Näin sanoo Herra, Herra: Sinä päivänä, jona minä teidät puhdistan kaikista pahoista teoistanne, minä asutan kaupungit, ja rauniot rakennetaan jälleen, ja autiomaa viljellään, sen sijaan että se on ollut autiona jokaisen ohitsekulkijan silmäin edessä."
Mikä on se päivä, jolloin Jumala puhdistaa Israelin kaikista sen pahoista teoista??
Se on tietysti se päivä, jolloin Israel vastaanottaa Jeesuksen, Messiaan veren puhdistuksen!!
Silloin vasta Jumalan täydellinen suunnitelma Maan ja Kansan osalta toteutuu, silloin vasta kansa saa maan omakseen, ja Jumala itse ajaa pois sen viholliset, ja kansa on oleva Jumalan pappispansa, kuten Hän alunperin suunnitteli ja kutsui sen olemaan.
Eivät verivelkaiset sotilaat ja anastajat voi olla Jumalan pappiskansa. Vain ne, jotka ottavat vastaan Messiaan, ja jotka pestään Jeesuksen verellä puhtauteen ja pyhitykseen, voivat olla Jumalan pyhä pappiskansa.
Sanoihan Jumala Daavidillekin, ettei Daavid voinut rakentaa edes Jumalaman temppeliä, koska hän oli soturi, hänen kätensä olivat veressä. Vasta Salomo, rauhan ruhtinas, sai rakentaa Jumalan tenppelin.
Näin sanoo Herra, Herra: Sinä päivänä, jona minä teidät puhdistan kaikista pahoista teoistanne, minä asutan kaupungit, ja rauniot rakennetaan jälleen, ja autiomaa viljellään, sen sijaan että se on ollut autiona jokaisen ohitsekulkijan silmäin edessä."
Amen, tulkoon se päivä pian, päivä, jolloin juutalaiset ottavat vastaan Messiaan Jeesuksen Herranaan ja syntiensä sovittajana.
Sillä vain ne juutalaiset pelastuvat ja pääsevät Taivaaseen. Kaikki juutalaiset, myös holokaustissa kuolleet, joutuvat iankaikkiseen kadotukseen, jos eivät vastaanota Jeesuksen veren puhdistusta ja Jeesusta Messiaaksi. Siksi meidän tulee rukoilla juutalaiselle kansalle syntien sovitusta, ja että he ottaisivat Messiaansa vastaan. Silloin he saavat Pyhän Hengen, ja Pyhä Henki poistaa peitteen heidän silmiltään.
Rukoilkaamme, evankelioikaamme, jotta saisimme mahdollisimman paljon myös juutalaisia kanssamme Iankaikkiseen Elämään ja Taivaaseen! Sillä muutoin he joutuvat iankaikkiseen kadotukseen, jokikinen juutalainen, joka ei ota Jeesusta vastaan.
|
Vieras |
#2340 Päivän sana08.04.2012 17:46Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Sen elämän, jota tässä ruumiissani vielä elän, elän uskoen Jumalan Poikaan, joka rakasti minua ja antoi henkensä puolestani. Gal. 2: 20 |
Vieras |
#234108.04.2012 18:53 |
Vieras |
#2342 Tähän juutalaiset on kutsuttu, pappiskansaksi SIUNAAMAAN kaikkia kansoja, myös arabeja08.04.2012 19:53
|
Vieras |
#2343 Re: Ja minulle tuli tämä Herran sana:08.04.2012 20:09#2337: Näin se menee! - Ja minulle tuli tämä Herran sana:
Lainaus kirjoittajalta:
"Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.
Jeesus, me Uuden Liiton pappiskansa haluamme siunata juutalaista kansaa, että he tulevat kuulemaan ja tuntemaan Messiaansa äänen, ja että he haluavat nähdä sinun kasvosi, Jeesus, Messias. Jeesus, me siunaamme jokaista juutalaiste yksilöä, että sinä, Herra messias vetäisit heitä puoleesi, ja että he heräisivät, ja vastaanottaisivat sinut ihanana Messiaanaan, Lunastajanaan, syntiensä sovittajana. Herra, me siunaamme sinun omaisuuskansaasi Israelia, ja Juudaa, että sinä vaikuttaisit heissä synnintunnon, ja huutaisivat sinun veresi puhdistusta verenveloistaan ja häpeästään ja synneistään kaikista, joita ovat lähimmäisiään ja sinua vastaan tehneet. Herra, siunaa heitä synnintunnon epätoivolla, että he tuntisivat ja tietäisivät, etteivät voi ilman sinun veresi puhdistusta, eivätkä voi elää ilman sinua ja Pyhää Henkeä.
Herra, ilmisaata heissä ikuinen evankeliumi, Herra, kirkasta itsesi heille, Herra anna heille sinun tuntemisesi ja veren puhdistuksesi siunaus.
Herra, siunaa jokikistä arabia ja muslimia. Herra, anna että jokaisen, jonka olet kutsunut ja nimeltä tuntenut, sinä saattaisit tuntemaan pelastuksesi ja syntien anteeksisaamisen ja verenpuhdistuksen. Herra, nosta kummaltakin puolelta rintamaa mahdollisimman moni pois aseista, ja siirrä heidät evankeliumin aseisiin. Herra varjele heidät, siunaa heidät, heidät perheensä ja läheisensä. Herra, siunaa heitä sinun lohdutuksellasi, Herra paranna heidän sydämensä, väkivaltataraumansa MOLEMMIN PUOLIN RINTAMAA. Herra lohduta ja armahda heitä, molemmin puolin rintamaa. Herra paranna heidän haavansa, että he voisivat antaa anteeksi molemmin puolin rintamaa.
|
Vieras |
#2344 Israel, Jenin, 10 vuotta sitten08.04.2012 20:37
Siunatkaa, älkää kirotko
Herra, me siunaamme näitä 14 000 Jeninin pakolaisleirin asukasta, jotka asuvat ahtaasti, vailla mukavuuksia ja vailla tulevaisuutta jo yli 60vuoden ajan. Herra, me julistamme heille sinun siunaustasi, he ovat sinun luomiasi, he ovat sinun kuvasi. Sinulla on kutsu ja suunnitelma heille jokikiselle. Me siunaamme heitä, ja pyydämme, että sinä toteutat hyvän suunnitelmasi heidän elämässään.
Me emme vastaanota vihollisen suunnitelmaa heille, sinä et ole tarkoittanut heitä kuolemaan itsemurhaiskuissa, eikä Israelin hyökkäyksissä ja tulituksissa, ei edes puskutraktorien sortamien talojen raunioihin. Herra, sinulla on heille parempi suunnitelma kuin vihollisella! herra, tee ihme, ja siunaa heitä sinun suunnitelmallasi! Silloin he eivät myöskään iskisi juutalaisten kimppuun. Herra, anna sinun armosi, että vihakierre katkeaisi. Herra, herätä pappiskansasi juutalaisten sydämet, että he alkaisivat siunaamaan, eivätkä murtamaan naapureitaan väkivallalla. Herra, herätä juutalaiset siunaamaan itseään ja omiaan, ja sitten siunaamaan myös naapureitaan ja muita kansoja. Herra, tuo Länsirannalle mielekkyyttä. Tuo sinun siunaustasi. Herra, paranna sydämet haavoista, mielet ja ruumiit lukemattomista vakavista väkivaltatraumoista, ruumiit väkivaltavammoista, niin fyysisestä kuin aseellisesta väkivallasta. Herra paranna sydämet siitä, kuinka omaiset ja ystävät on viety vuosikymmeniksi vankiloihin tai murhattu tai tapettu sotilasiskuissa. Herra, anna sinun yliymmärryksen käyvä ihmeesi, ja paranna koko kansa haavoista ja kivusta, josta ei inhimillisesti ole mitään parantumista. Herra, kohtaa kansaasi, Herra, lohduta heitä. Herra, tee sinun yliluonnollinen ihmeesi, ja päästä heidät vankiloista ja pakolaisleireiltä, ja heille koti. Sinä voit kaiken, Herra, tapahtukoon sinun ihmeesi. Herra, rakenna sinun rauhaasi Lähi-Itään, että maa voisi parantua veriveloista, eikä enää oksentaisi asukkaitaan ulos.
Kaikkivaltian Pyhä Jumala, armahda meitä, ettemme me rikkaitten hyvinvoivien Länsimaitten kristilliset sionistit olisi esteenä Sinun suurillesi töillesi, että emme ottaisi puolia ja vääntäisi köyhän oikeutta Sinun edessäsi. Sinulla, Ainut Iankaikkinen Pyhä Kaikkivaltias herra Sebaot, on iankaikkinen valta, viisaua ja voima, me tunnustamme. Sinä voit kaiken. Sinä rakastat arabia ja juutalaista, yhtälailla, etkä sinä ole puolueellinen, kuten me ihmiset olemme puolueelliset. Me siunaamme yhtälailla arabia ja juutalaista, ja me riemuitsemme jokaisesta siulusta, jonka sinä pelastat sinun iankaikkisiin kartanoihisi, Herra Kaikivaltias Sebaot! Herra, toteutukoon sinun tahtosi, ei meidän lihalliset näkemyksemme. Herra, Messias, Kristus, kaikkien ihmisten Lunastaja, käyköön sinun tahtosi mukaan, Herra. Pelasta yhtälailla niin paljon juutalaisia ja palestiinalaisia kuin on sinun tahtosuunnitelmasi mukaista! Ylistämme sinua, joka olet luonut kaikki ihmiset, joka tahdot pelastaa kaikki luomasi ihmiset! Yeshua HaMasciah!
|
Vieras |
#2345 Juutalaisille ensin EVANKELIUMI08.04.2012 21:07Israelin Pelastuksen Shofar / Evankeliumi juutalaisille http://www.trumpetofsalvation.com/index.php?id=33&L=5 Evankeliumi juutalaisille Monien vuosien ajan kirkko on tulkinnut evankeliumia Kristuksesta täysin "kristityllä" tavalla, uskoen, että Jumalan ilmoitus alkoi vasta siitä hetkestä, kun Jeshua syntyi maan päälle. Vanha testamentti ei ole ollut heille erityisen ajankohtainen, eivätkä he ole kiinnittäneet huomiota siihen, kuinka Jumala oli suunnitellut Jeshuan saapumisen juuri Beetlehemiin ja Hänen ristiinnaulitsemisensa nimenomaan juutalaisen pääsiäisen aikaan. Tämänkaltaisten tärkeiden totuuksien ohittaminen on johtanut siihen, että evankeliumista on tullut yhä vieraampi kansalle, jonka luo Jeshua tuli. Meidän tavoitteemme on saarnata Uuden testamentin raitista evankeliumia ymmärtäen, että Jeshua on juutalainen, että Hän tuli ensin juutalaisen kansan luo, että evankeliumi on ensin juutalaisille, ja että Hänen opetuslapsensa olivat kaikki juutalaisia. Meidän on ymmärrettävä, että Hänen sanomansa oli jatkoa profeettojen sanomalle, ja Hänen elämänsä oli Jumalan Israelille antamien lupausten täyttymys. Liitto, jonka Jumala teki Israelin kanssa Jeshuan kautta, oli ennustettu kauan ennen Hänen tulemistaan Hesekielin kirjan luvussa 36: ”Sen tähden sano Israelin kansalle: Näin sanoo Herra Jumala: En minä teidän tähtenne, israelilaiset, tee sitä minkä teen. Minä teen sen pyhän nimeni tähden, jonka te olette tahranneet, minkä kansojen keskelle olettekin joutuneet. Minä osoitan, miten pyhä on suuri nimeni, vaikka se on tahrattu kansojen keskuudessa – te olette tahranneet sen kansojen keskellä. Kansat tulevat tietämään, että minä olen Herra – näin sanoo Herra Jumala – kun minä siinä, mitä teille teen, osoitan pyhyyteni niiden nähden. Minä otan teidät vieraiden kansojen keskeltä, minä kokoan teidät kaikista maista ja tuon teidät omaan maahanne. Minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte, minä puhdistan teidän kaikesta saastastanne ja epäjumalienne kaikesta iljettävyydestä. Minä annan teille uuden sydämen ja teidän sisimpäänne uuden hengen. Minä otan teidän rinnastanne kivisydämen pois ja annan tilalle elävän sydämen. Minä annan henkeni teidän sisimpäänne ja ohjaan teidät seuraamaan säädöksiäni, ottamaan varteen minun käskyni ja elämään niiden mukaan. Te saatte asua maassa, jonka minä olen isillenne antanut, te olette minun kansani ja minä olen teidän Jumalanne. Minä vapautan teidät kaikesta, mikä on teitä saastuttanut. Minä saatan viljan kasvamaan ja tuottamaan runsaan sadon, enää en anna teidän nähdä nälkää. Minä anna puihin paljon hedelmiä ja pelloille runsaan sadon, niin että te ette enää joudu kärsimään toisten kansojen pilkkaa nälänhädän vuoksi. Te muistatte silloin tekonne ja toimenne, jotka eivät olleet hyviä, ja te inhoatte itseänne syntienne ja iljettävien tekojenne tähden. En minä teidän tähtenne tee sitä minkä teen, sanoo Herra Jumala, se teidän tulee tietää. Hävetkää, muistakaa vaellustanne ja hävetkää, israelilaiset!” |
Vieras |
#2346 Rukoilkaa Israelin rajojen puolesta!08.04.2012 21:23
http://farm8.staticflickr.com/7064/6958106319_e7ac241440_c.jpg...
Israelin pohjoisraja, Kiryat Smone
|
Vieras |
#2347 Shofarin isännöimä ilta08.04.2012 21:41
Illan huipennukseksi Jakov Damkani teki sitä, mitä hän parhaiten osaa – julisti evankeliumia.
Hän aloitti ensin puhumalla siitä, miksi nämä saksalaiset rakastivat juutalaisia niin paljon.
Se, että näimme muiden kuuntelevan täysin syventyneinä, oli todiste Pyhän Hengen läsnäolosta keskuudessamme.
Erään naisen kasvot kirkastuivat hänen kuunnellessaan Jakovia, ja hymy huulillaan hän kuiskasi – niin ettei kukaan kuulisi – rakastavansa Jeshuaa. Lähes kaikki ottivat lähtiessään Jakovin kirjan mukaansa! Halleluja!
Kaiken muun lisäksi tämä ryhmä toi mukanaan neljäkymmentä israelilaista.
Rukoilemme, että teidän rukoustenne ja osallistumisenne kautta tämä poikkeuksellinen ilta olisi vain alkua monille suurille tapahtumille Shofarin työssä.
|
Vieras |
#2348 Jakov Damkani Suomessa 1.-24.5.201208.04.2012 21:49
http://www.trumpetofsalvation.com/fileadmin/images/stuff/meetings_for_newsletter_sm.jpg
http://www.trumpetofsalvation.com/typo3temp/pics/b2fcbd7e20.jpg... Jeshua haMashiach – juutalainen Messias sanoo juutalaisille:
kukaan ei voi tulla Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.” (Joh. 14:6)
Jumala halajaa pelastaa oman liiton kansansa. Hän on kutsunut Israelin Pelastuksen Shofarin julistamaan evankeliumia juutalaisille ensin, ja sitten myös arabeille ja muille kansoille. Raamattu tekee selväksi, että Jumalalla oli ensimmäisenä mielessään kansansa Israel, kun Hän toi pelastuksen maailmaan. On myös selvää, että meidän päämääränämme uskovina, Israelin Jumalan lapsina ja palvelijoina, on tehdä Hänen nimeään tunnetuksi – ensin juutalaisille ja sitten myös pakanoille.
”Sillä minä en häpeä evankeliumia sillä se on Jumalan voima, uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.” (Room. 1:16)
|
Vieras |
#2349 Hermonvuori / Mount Hermon09.04.2012 01:06
Vuoren eteläiset ja läntiset rinteet tulivat Israelin hallintaan vuonna 1967 kuuden päivän sodan seurauksena. Vuorenrinteillä Israelin puolella on laskettelukeskus ja tiettävästi Yhdysvaltain ECHELON-järjestelmään kuuluva signaalitiedusteluyksikkö. On arveltu, että Raamatussa mainittu Kirkastusvuori (Matt. 17) olisi juuri Hermonvuori.[1] |
Vieras |
#2350 Revive Israel - Light to the Nations09.04.2012 20:27
http://www.tikkunministries.org/images/tikkun_banner.gif...
BRIDGE PEOPLE In order for this mandate to be fulfilled, there must be special saints who have made a connection between Israel and the nations by assimilating the culture, language, identity and history of both nations. Here are some examples: Ariel Blumenthal is a Jewish believer, who came to faith in Yeshua in Japan, speaks both Hebrew and Japanese, has been part of our team in Jerusalem and serves now in Japan. Ariel has a deep understanding of Japanese culture, and has really become part of their people. Michael Neil Cohen was ordained as an Anglican priest, while not yet a born again believer in Jesus! He came to faith, was born again and filled with the Holy Spirit. His parents had changed the family name from Cohen to hide their Jewish identity. Michael changed it back to Cohen 12 years ago. He now serves in Jerusalem, and also ministers in England and other nations about the Jewish roots of Christianity. Yoni Yun was a Korean Baptist minister who received a revelation of Israel. He moved to Israel and became a tour guide here. His children were all born in Israel. He speaks Hebrew, and has even translated in conferences for us from Hebrew to Korean. Andy Ernst is a German speaking Swiss, and son of missionary parents. In his twenties he came to Israel, worked on a kibbutz and learned Hebrew. Andy and his wife Jill have spent time in Israel with our team and are now sharing the message of kingdom restoration and Israel in the German speaking world. Miguel N. is a Jewish believer from California. He answered a "missions" call to work among Muslims, and then God brought him to Israel where he worked on a kibbutz and learned Hebrew. But he also continued to respond to the original missions call and has spent much time in Turkey sharing the gospel there. There he also met his wife Elise. Miguel speaks both Turkish and Hebrew, and has served in discipleship training and missions both in Israel and Turkey. Valerie is a native French-speaking Swiss. At the Gateways Training Center in Cyprus, she met her Israeli husband Youval. God has used Youval and Valerie throughout Europe to share messages of hope, restoration and reconciliation. Shmuel B. is the son of an Ethiopian Messianic family. He served as a fighter in an elite combat unit in the Israeli army, nearly escaping death several times. Fluent in Hebrew and Amharic, Shmuel serves in discipleship, prayer and evangelism both in the Israeli and Ethiopian communities. Please pray for these special "bridge" people, and many others like them, who contain within their very "personhood" both the restoration of Israel and destiny of the nations. ---------------------------------------------------------------------------
http://www.tikkunministries.org/newsletters/ai-oct06.asp
|
Kommentoi adressia |
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
29077 Luotu: 27.09.2024
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
1484 Luotu: 25.10.2024
Ikäihmisten palveluiden säilyttäminen Askolassa.
555 Luotu: 27.10.2024
Pohjanmaan hyvinvointialueen säästösuunnitelma koskien Kaskista peruttava /Sparplan för Österbottens välfärdsområde gällande Kaskö bör återtas
454 Luotu: 27.10.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
1897 Luotu: 07.10.2024
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
824 Luotu: 08.10.2024
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
445 Luotu: 15.10.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
203 Luotu: 01.11.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
166 Luotu: 02.11.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28212 Luotu: 08.10.2024
Tikkurilan Lukioon takaisin HSL-aikataulunäyttö
116 Luotu: 28.10.2024
Vaadimme Puistolanraitin koulun lapsille ja henkilöstölle turvalliset ja terveet koulutilat
71 Luotu: 01.11.2024
Vaadimme Haminan päättäjiä perumaan kaupungin veronmaksajille vahingollisen sähkö- ja lämpöverkon kaupan
609 Luotu: 15.10.2024
Vaadimme raudanpuutteen tunnustamista sekä tasa-arvoista hoitoa
15306 Luotu: 20.10.2022
Vetoomus 280 hehtaarin aurinkovoimalan rakentamissuunnitelman perumiseksi maaseutualueellamme
267 Luotu: 21.10.2024
Uusi Päivän jäänti Yle Areenaan
5003 Luotu: 30.06.2024
Wileniuksen perinnetelakan tulevaisuuden ja porvoolaisen monisatavuotisen puuvenekulttuurin puolesta
2955 Luotu: 13.01.2023
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14826 Luotu: 15.07.2023
Vetoomus kirjanvaihtopisteiden ja poistokirjatapahtumien tuomisesta Kotkan kirjastoihin
66 Luotu: 22.10.2024
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
6726 Luotu: 27.09.2024