Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #2339 Re: Ja minulle tuli tämä Herran sana:

08.04.2012 17:38

#2337: Näin se menee! - Ja minulle tuli tämä Herran sana:

Lainaus kirjoittajalta:

"Näin sanoo Herra, Herra: Sinä päivänä, jona minä teidät puhdistan kaikista pahoista teoistanne, minä asutan kaupungit, ja rauniot rakennetaan jälleen, ja autiomaa viljellään, sen sijaan että se on ollut autiona jokaisen ohitsekulkijan silmäin edessä."

Mikä on se päivä, jolloin Jumala puhdistaa Israelin kaikista sen pahoista teoista??

Se on tietysti se päivä, jolloin Israel vastaanottaa Jeesuksen, Messiaan veren puhdistuksen!!

Silloin vasta Jumalan täydellinen suunnitelma Maan ja Kansan osalta toteutuu, silloin vasta kansa saa maan omakseen, ja Jumala itse ajaa pois sen viholliset, ja kansa on oleva Jumalan pappispansa, kuten Hän alunperin suunnitteli ja kutsui sen olemaan.

Eivät verivelkaiset sotilaat ja anastajat voi olla Jumalan pappiskansa. Vain ne, jotka ottavat vastaan Messiaan, ja jotka pestään Jeesuksen verellä puhtauteen ja pyhitykseen, voivat olla Jumalan pyhä pappiskansa.

Sanoihan Jumala Daavidillekin, ettei Daavid voinut rakentaa edes Jumalaman temppeliä, koska hän oli soturi, hänen kätensä olivat veressä. Vasta Salomo, rauhan ruhtinas, sai rakentaa Jumalan tenppelin.

Näin sanoo Herra, Herra: Sinä päivänä, jona minä teidät puhdistan kaikista pahoista teoistanne, minä asutan kaupungit, ja rauniot rakennetaan jälleen, ja autiomaa viljellään, sen sijaan että se on ollut autiona jokaisen ohitsekulkijan silmäin edessä."

Amen, tulkoon se päivä pian, päivä, jolloin juutalaiset ottavat vastaan Messiaan Jeesuksen Herranaan ja syntiensä sovittajana.

Sillä vain ne juutalaiset pelastuvat ja pääsevät Taivaaseen. Kaikki juutalaiset, myös holokaustissa kuolleet, joutuvat iankaikkiseen kadotukseen, jos eivät vastaanota Jeesuksen veren puhdistusta ja Jeesusta Messiaaksi.

Siksi meidän tulee rukoilla juutalaiselle kansalle syntien sovitusta, ja että he ottaisivat Messiaansa vastaan. Silloin he saavat Pyhän Hengen, ja Pyhä Henki poistaa peitteen heidän silmiltään.

Rukoilkaamme, evankelioikaamme, jotta saisimme mahdollisimman paljon myös juutalaisia kanssamme Iankaikkiseen Elämään ja Taivaaseen!

Sillä muutoin he joutuvat iankaikkiseen kadotukseen, jokikinen juutalainen, joka ei ota Jeesusta vastaan.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…