Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kommentoitu viesti

Vieras

#2335 Kun Israel ottaa vastaan Messiaan, se saa Pyhän Hengen, ja Jumala vie sen Luvattuun Maahan

07.04.2012 22:03

8 Minä näin, ja katso: niihin tulivat jänteet ja kasvoi liha, ja päälle vetäytyi niihin nahka; mutta henkeä niissä ei ollut.

9 Niin hän sanoi minulle: "Ennusta hengestä, ennusta, ihmislapsi, ja sano hengelle: Näin sanoo Herra, Herra: Tule, henki, neljästä tuulesta ja puhalla näihin surmattuihin, että ne tulisivat eläviksi."

10 Minä ennustin, niinkuin hän oli minua käskenyt, ja niihin tuli henki, ja ne tulivat eläviksi ja nousivat ylös jaloillensa: ylenmäärin suuri joukko.

11 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, nämä luut ovat koko Israelin heimo. Katso, he sanovat: 'Meidän luumme ovat kuivettuneet, toivomme on mennyttä, me olemme hukassa'.

12 Sentähden ennusta ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne ja vien teidät Israelin maahan.

13 Ja siitä te tulette tietämään, että minä olen Herra, kun minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne.

14 Ja minä annan teihin henkeni, niin että te tulette eläviksi, ja sijoitan teidät omaan maahanne. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra: minä olen puhunut, ja minä sen teen, sanoo Herra."

Vastaukset

Vieras

#2336 Re: Kun Israel ottaa vastaan Messiaan, se saa Pyhän Hengen, ja Jumala vie sen Luvattuun Maahan

2012-04-07 22:06:32

#2335: - Kun Israel ottaa vastaan Messiaan, se saa Pyhän Hengen, ja Jumala vie sen Luvattuun Maahan

And shall put MY SPIRIT in you, and ye shall live, and I shall place you in your own land: then shall ye know that I the LORD have spoken it , and performed it , saith the LORD.

1) Kun Israel vastaanottaa Messiaan Jeesuksen,

2) he saavat Jumalan Hengen, Pyhän Hengen,

3) ja Jumala itse vie heidät maahansa, luvattuun maahan.

Maan valtaus ihmisjärjen päätelmillä ja tappamalla ja sotimalla oman mielen mukaisessa aikataulussa,

tuo vain riitaa, kateutta, katkeruutta ja kuolemaa.  Kun Israel toimii kysymättä Jumalalta, Jumala EI AJA SEN VIHOLLISIA POIS ISRAELIN TIELTÄ.

Kun Israel on kuuliainen, ja Jumala antaa Maan, oman aikataulunsa mukaisesti, siinä on rauha ja siunaus. Jumala itse siirtää viholliset pois Israelin edestä.

Jos Israel ei ole kuuliainen eikä tottele, Jumala jättää sen vihollisen maahan paikoilleen, niin että heidän kauttaan Jumala koettelee, ovatko juutalaiset kuuliaiset Jumalalle, vai noudattavatko vain omaa mieltään ja omaa tahtoaan.

20 Niin Herran viha syttyi Israelia kohtaan, ja hän sanoi: "Koska tämä kansa on rikkonut minun liittoni, jonka minä sääsin heidän isillensä, eivätkä he ole kuulleet minun ääntäni,
21 niin en minäkään enää karkoita heidän tieltänsä ainoatakaan niistä kansoista, jotka Joosua kuollessaan jätti jäljelle.
22 Minä tahdon näin heidän kauttansa koetella Israelia, noudattavatko he Herran tietä ja vaeltavatko sitä, niinkuin heidän isänsä tekivät, vai eivätkö."
23 Niin Herra jätti nämä kansat paikoilleen, karkoittamatta niitä heti kohta; hän ei antanut niitä Joosuan käsiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…