Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Nyt on aika rukoilla Israelin syntien ja verivelkojen puolesta, ja evankelioida, ennen puhdistusta

/ #2338 Re: Ja minulle tuli tämä Herran sana:

08.04.2012 17:17

#2337: Näin se menee! - Ja minulle tuli tämä Herran sana:

Lainaus edelliseltä kirjoittajalta:

"Näin sanoo Herra, Herra: Vielä tätäkin annan Israelin heimon minulta anoa, että tekisin heille sen: minä lisään heille ihmisiä runsaasti kuin lammaslaumaa."

.

.

Näin Jumala lupasi. Hän on ollut uskollinen lupauksessaan. Hän on Israelin valtion olemassaolon aikana takaisin Israelille 6 miljoonaa, jotka kuolivat holokaustissa.

.

.

Mutta mitä teki Israel, tuo luopiovaimo, niille lapsille, jotka Jumala hänelle synnytti?

.

.

Israel teurasti teidät aborteilla, teurasti lapset, jotkä Jumala oli luvannut antaa, ja jotka Jumala antoi, miljoonat ihmistaimet, miljoonat juutalaiset ihmistaimet.

.

Jo pelkästään jokainen naissotilas saa 2 aborttia ilman muuta, useammista on neuvoteltava.

.

.

.

8
Ja jos Herra, sinun Jumalasi, laajentaa sinun aluettasi, niinkuin hän on vannonut sinun isillesi, ja antaa sinulle kaiken sen maan, jonka hän on sinun isillesi sanonut antavansa,
9 jos sinä noudatat tarkoin kaikkia näitä käskyjä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, niin että alati rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, ja vaellat hänen teitänsä, lisää silloin vielä kolme kaupunkia näihin kolmeen,
10
ettei viatonta verta vuodatettaisi sinun maassasi, jonka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, ja ettet joutuisi verivelan alaiseksi.
.
.
.

38 He vuodattivat viatonta verta, poikiensa ja tyttäriensä verta, uhraten heidät Kanaanin epäjumalille, ja maa saastui veriveloista.
.
.

Sillä katso, Herra lähtee asuinsijastaan kostamaan maan asukkaille heidän pahat tekonsa, ja maa paljastaa verivelkansa eikä surmattujansa enää peitä."
.
.

Niin hän sanoi minulle: "Israelin ja Juudan heimon syntivelka on ylen suuri; maa on täynnä verivelkoja, ja kaupunki on täynnä oikeuden vääristelyä
.
.
.
Sinä, ihmislapsi, etkö tuomitse, etkö tuomitse verivelkojen kaupunkia? Tee sille tiettäviksi kaikki sen kauhistukset
.
.
.
Mutta katso, minä lyön käsiäni yhteen sinun väärän voittosi tähden, jota olet hankkinut, ja sinun
verivelkojesi
tähden, joita keskuudessasi on.
.
.
Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Voi verivelkojen kaupunkia!
Voi sitä, joka rakentaa kaupungin verivelkojen varaan ja perustaa linnan vääryyden varaan!

.

.

.

Raamatun mukaan Israel on saava Luvatun Maan kokonaan OMAKSEEN vasta, kun se on ottanut vastaan Messiaan ja sanonut "siunattu olkoon Hän, joka tulee Herran nimessä".

.

.

Tämä luvattiin pääsiäisenä, hiukan ennen kuin juutalaiset hylkäsivät Jeesuksen, ja vaativat Roomaa tappamaan Jeesuksen:

37 Ja kun hän jo oli lähellä, laskeutuen Öljymäen rinnettä, rupesi koko opetuslasten joukko iloiten kiittämään Jumalaa suurella äänellä kaikista voimallisista teoista, jotka he olivat nähneet,
38 sanoen:
"Siunattu olkoon hän, joka tulee, Kuningas Herran nimessä; rauha taivaassa ja kunnia korkeuksissa!

.

.

.

Mutta Jeesus sanoi myös:

34 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle!
Mutta te ette ole tahtoneet.
35 Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi'. Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen'."
.
.

Se aika, josta Jeesus puhui, on koittava vasta viimeisten taistelujen järkytyksissä, kun Jumala on puhdistanut kansastaan 2/3, ja jäljelle jää vain 1/3, ne, jotka ovat Jeesuksen vastaan Messiaanaan, ja sanovat, kuten Jeesus ennen kuolemaansa profetoi:
8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle. 9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan.
He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".        -Sak.13

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…