Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #2343 Re: Ja minulle tuli tämä Herran sana:

08.04.2012 20:09

#2337: Näin se menee! - Ja minulle tuli tämä Herran sana:

Lainaus kirjoittajalta:

"Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.

Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.

NIIN te saatte asua maassa, jonka minä annoin teidän isillenne; ja te olette minun kansani, ja minä olen teidän Jumalanne."

Jeesus, me Uuden Liiton pappiskansa haluamme siunata juutalaista kansaa, että he tulevat kuulemaan ja tuntemaan Messiaansa äänen, ja että he haluavat nähdä sinun kasvosi, Jeesus, Messias.

Jeesus, me siunaamme jokaista juutalaiste yksilöä, että sinä, Herra messias vetäisit heitä puoleesi, ja että he heräisivät, ja vastaanottaisivat sinut ihanana Messiaanaan, Lunastajanaan, syntiensä sovittajana.

Herra, me siunaamme sinun omaisuuskansaasi Israelia, ja Juudaa, että sinä vaikuttaisit heissä synnintunnon, ja huutaisivat sinun veresi puhdistusta verenveloistaan ja häpeästään ja synneistään kaikista, joita ovat lähimmäisiään ja sinua vastaan tehneet. Herra, siunaa heitä synnintunnon epätoivolla, että he tuntisivat ja tietäisivät, etteivät voi ilman sinun veresi puhdistusta, eivätkä voi elää ilman sinua ja Pyhää Henkeä.

Herra, ilmisaata heissä ikuinen evankeliumi, Herra, kirkasta itsesi heille, Herra anna heille sinun tuntemisesi ja veren puhdistuksesi siunaus.

Herra, siunaa jokikistä arabia ja muslimia. Herra, anna että jokaisen, jonka olet kutsunut ja nimeltä tuntenut, sinä saattaisit tuntemaan pelastuksesi ja syntien anteeksisaamisen ja verenpuhdistuksen. Herra, nosta kummaltakin puolelta rintamaa mahdollisimman moni pois aseista, ja siirrä heidät evankeliumin aseisiin.

Herra varjele heidät, siunaa heidät, heidät perheensä ja läheisensä. Herra, siunaa heitä sinun lohdutuksellasi, Herra paranna heidän sydämensä, väkivaltataraumansa MOLEMMIN PUOLIN RINTAMAA.  Herra lohduta ja armahda heitä, molemmin puolin rintamaa. Herra paranna heidän haavansa, että he voisivat antaa anteeksi molemmin puolin rintamaa.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…