Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kommentoitu viesti

Näin se menee!

#2337 Ja minulle tuli tämä Herran sana:

08.04.2012 15:04

"Ihmislapsi, kun Israelin heimo asui maassansa, he saastuttivat sen vaelluksellaan ja teoillaan. Niinkuin kuukautistilan saastaisuus oli minun edessäni heidän vaelluksensa.
Niin minä vuodatin kiivauteni heidän ylitsensä veren tähden, jota he olivat vuodattaneet maassa, ja heidän kivijumalainsa tähden, joilla he olivat sen saastuttaneet.
Ja minä hajotin heidät pakanakansojen sekaan, ja heidät siroteltiin muihin maihin. Vaelluksensa ja tekojensa mukaan minä heidät tuomitsin.
Niin he tulivat pakanakansain sekaan; minne tulivatkin, he häpäisivät minun pyhän nimeni, kun heistä sanottiin: 'Nämä ovat Herran kansa, mutta heidän on täytynyt lähteä pois hänen maastansa'.
Niin minun tuli sääli pyhää nimeäni, jonka Israelin heimo saastutti pakanakansain seassa, minne tulivatkin.
Sentähden sano Israelin heimolle: Näin sanoo Herra, Herra: En tee minä teidän tähtenne, Israelin heimo, sitä minkä teen, vaan oman pyhän nimeni tähden, jonka te olette häväisseet pakanakansain seassa, minne tulittekin.
Minä pyhitän suuren nimeni, joka on häväisty pakanakansain seassa, jonka te olette häväisseet heidän keskellänsä. Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, sanoo Herra, Herra, kun minä osoitan teissä pyhyyteni heidän silmäinsä edessä.
Minä otan teidät pois pakanakansoista ja kokoan teidät kaikista maista ja tuon teidät omaan maahanne.
Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan.
Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.
Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.
Niin te saatte asua maassa, jonka minä annoin teidän isillenne; ja te olette minun kansani, ja minä olen teidän Jumalanne.
Minä vapahdan teidät kaikista saastaisuuksistanne. Ja minä kutsun esiin viljan ja teen sen runsaaksi enkä anna teille nälänhätää.
30. Minä teen runsaaksi puitten hedelmän ja pellon sadon, niin ettette enää joudu kärsimään kansojen seassa herjausta nälän takia.
Niin te muistatte huonon vaelluksenne ja tekonne, jotka eivät olleet hyvät, ja teitä kyllästyttää oma itsenne rikostenne ja kauhistustenne tähden.
En minä teidän tähtenne sitä tee, sanoo Herra, Herra: se olkoon teille tiettävä. Hävetkää ja tuntekaa häpeätä vaelluksenne tähden, te Israelin heimo.
Näin sanoo Herra, Herra: Sinä päivänä, jona minä teidät puhdistan kaikista pahoista teoistanne, minä asutan kaupungit, ja rauniot rakennetaan jälleen, ja autiomaa viljellään, sen sijaan että se on ollut autiona jokaisen ohitsekulkijan silmäin edessä.
Silloin sanotaan: 'Tästä maasta, joka oli autiona, on tullut kuin Eedenin puutarha; ja raunioina olleet, autiot ja maahan revityt kaupungit ovat varustettuja ja asuttuja'.
Niin tulevat pakanakansat, joita on jäljellä teidän ympärillänne, tietämään, että minä, Herra, rakennan jälleen alasrevityn ja istutan aution: minä, Herra, olen puhunut, ja minä teen sen.
Näin sanoo Herra, Herra: Vielä tätäkin annan Israelin heimon minulta anoa, että tekisin heille sen: minä lisään heille ihmisiä runsaasti kuin lammaslaumaa.
Niinkuin on pyhitettyjen uhrilammasten laumaa, niinkuin Jerusalemin lammaslaumaa sen juhlissa, niin tulevat raunioina olleet kaupungit täyteen ihmislaumaa. Ja niin he tulevat tietämään, että minä olen Herra."

Vastaukset

Nyt on aika rukoilla Israelin syntien ja verivelkojen puolesta, ja evankelioida, ennen puhdistusta

#2338 Re: Ja minulle tuli tämä Herran sana:

2012-04-08 17:17:26

#2337: Näin se menee! - Ja minulle tuli tämä Herran sana:

Lainaus edelliseltä kirjoittajalta:

"Näin sanoo Herra, Herra: Vielä tätäkin annan Israelin heimon minulta anoa, että tekisin heille sen: minä lisään heille ihmisiä runsaasti kuin lammaslaumaa."

.

.

Näin Jumala lupasi. Hän on ollut uskollinen lupauksessaan. Hän on Israelin valtion olemassaolon aikana takaisin Israelille 6 miljoonaa, jotka kuolivat holokaustissa.

.

.

Mutta mitä teki Israel, tuo luopiovaimo, niille lapsille, jotka Jumala hänelle synnytti?

.

.

Israel teurasti teidät aborteilla, teurasti lapset, jotkä Jumala oli luvannut antaa, ja jotka Jumala antoi, miljoonat ihmistaimet, miljoonat juutalaiset ihmistaimet.

.

Jo pelkästään jokainen naissotilas saa 2 aborttia ilman muuta, useammista on neuvoteltava.

.

.

.

8
Ja jos Herra, sinun Jumalasi, laajentaa sinun aluettasi, niinkuin hän on vannonut sinun isillesi, ja antaa sinulle kaiken sen maan, jonka hän on sinun isillesi sanonut antavansa,
9 jos sinä noudatat tarkoin kaikkia näitä käskyjä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, niin että alati rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, ja vaellat hänen teitänsä, lisää silloin vielä kolme kaupunkia näihin kolmeen,
10
ettei viatonta verta vuodatettaisi sinun maassasi, jonka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, ja ettet joutuisi verivelan alaiseksi.
.
.
.

38 He vuodattivat viatonta verta, poikiensa ja tyttäriensä verta, uhraten heidät Kanaanin epäjumalille, ja maa saastui veriveloista.
.
.

Sillä katso, Herra lähtee asuinsijastaan kostamaan maan asukkaille heidän pahat tekonsa, ja maa paljastaa verivelkansa eikä surmattujansa enää peitä."
.
.

Niin hän sanoi minulle: "Israelin ja Juudan heimon syntivelka on ylen suuri; maa on täynnä verivelkoja, ja kaupunki on täynnä oikeuden vääristelyä
.
.
.
Sinä, ihmislapsi, etkö tuomitse, etkö tuomitse verivelkojen kaupunkia? Tee sille tiettäviksi kaikki sen kauhistukset
.
.
.
Mutta katso, minä lyön käsiäni yhteen sinun väärän voittosi tähden, jota olet hankkinut, ja sinun
verivelkojesi
tähden, joita keskuudessasi on.
.
.
Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Voi verivelkojen kaupunkia!
Voi sitä, joka rakentaa kaupungin verivelkojen varaan ja perustaa linnan vääryyden varaan!

.

.

.

Raamatun mukaan Israel on saava Luvatun Maan kokonaan OMAKSEEN vasta, kun se on ottanut vastaan Messiaan ja sanonut "siunattu olkoon Hän, joka tulee Herran nimessä".

.

.

Tämä luvattiin pääsiäisenä, hiukan ennen kuin juutalaiset hylkäsivät Jeesuksen, ja vaativat Roomaa tappamaan Jeesuksen:

37 Ja kun hän jo oli lähellä, laskeutuen Öljymäen rinnettä, rupesi koko opetuslasten joukko iloiten kiittämään Jumalaa suurella äänellä kaikista voimallisista teoista, jotka he olivat nähneet,
38 sanoen:
"Siunattu olkoon hän, joka tulee, Kuningas Herran nimessä; rauha taivaassa ja kunnia korkeuksissa!

.

.

.

Mutta Jeesus sanoi myös:

34 Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle!
Mutta te ette ole tahtoneet.
35 Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi'. Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen'."
.
.

Se aika, josta Jeesus puhui, on koittava vasta viimeisten taistelujen järkytyksissä, kun Jumala on puhdistanut kansastaan 2/3, ja jäljelle jää vain 1/3, ne, jotka ovat Jeesuksen vastaan Messiaanaan, ja sanovat, kuten Jeesus ennen kuolemaansa profetoi:
8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle. 9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan.
He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".        -Sak.13

Vieras

#2339 Re: Ja minulle tuli tämä Herran sana:

2012-04-08 17:38:51

Lainaus kirjoittajalta:

"Näin sanoo Herra, Herra: Sinä päivänä, jona minä teidät puhdistan kaikista pahoista teoistanne, minä asutan kaupungit, ja rauniot rakennetaan jälleen, ja autiomaa viljellään, sen sijaan että se on ollut autiona jokaisen ohitsekulkijan silmäin edessä."

Mikä on se päivä, jolloin Jumala puhdistaa Israelin kaikista sen pahoista teoista??

Se on tietysti se päivä, jolloin Israel vastaanottaa Jeesuksen, Messiaan veren puhdistuksen!!

Silloin vasta Jumalan täydellinen suunnitelma Maan ja Kansan osalta toteutuu, silloin vasta kansa saa maan omakseen, ja Jumala itse ajaa pois sen viholliset, ja kansa on oleva Jumalan pappispansa, kuten Hän alunperin suunnitteli ja kutsui sen olemaan.

Eivät verivelkaiset sotilaat ja anastajat voi olla Jumalan pappiskansa. Vain ne, jotka ottavat vastaan Messiaan, ja jotka pestään Jeesuksen verellä puhtauteen ja pyhitykseen, voivat olla Jumalan pyhä pappiskansa.

Sanoihan Jumala Daavidillekin, ettei Daavid voinut rakentaa edes Jumalaman temppeliä, koska hän oli soturi, hänen kätensä olivat veressä. Vasta Salomo, rauhan ruhtinas, sai rakentaa Jumalan tenppelin.

Näin sanoo Herra, Herra: Sinä päivänä, jona minä teidät puhdistan kaikista pahoista teoistanne, minä asutan kaupungit, ja rauniot rakennetaan jälleen, ja autiomaa viljellään, sen sijaan että se on ollut autiona jokaisen ohitsekulkijan silmäin edessä."

Amen, tulkoon se päivä pian, päivä, jolloin juutalaiset ottavat vastaan Messiaan Jeesuksen Herranaan ja syntiensä sovittajana.

Sillä vain ne juutalaiset pelastuvat ja pääsevät Taivaaseen. Kaikki juutalaiset, myös holokaustissa kuolleet, joutuvat iankaikkiseen kadotukseen, jos eivät vastaanota Jeesuksen veren puhdistusta ja Jeesusta Messiaaksi.

Siksi meidän tulee rukoilla juutalaiselle kansalle syntien sovitusta, ja että he ottaisivat Messiaansa vastaan. Silloin he saavat Pyhän Hengen, ja Pyhä Henki poistaa peitteen heidän silmiltään.

Rukoilkaamme, evankelioikaamme, jotta saisimme mahdollisimman paljon myös juutalaisia kanssamme Iankaikkiseen Elämään ja Taivaaseen!

Sillä muutoin he joutuvat iankaikkiseen kadotukseen, jokikinen juutalainen, joka ei ota Jeesusta vastaan.

Vieras

#2343 Re: Ja minulle tuli tämä Herran sana:

2012-04-08 20:09:58

Lainaus kirjoittajalta:

"Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.

Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.

NIIN te saatte asua maassa, jonka minä annoin teidän isillenne; ja te olette minun kansani, ja minä olen teidän Jumalanne."

Jeesus, me Uuden Liiton pappiskansa haluamme siunata juutalaista kansaa, että he tulevat kuulemaan ja tuntemaan Messiaansa äänen, ja että he haluavat nähdä sinun kasvosi, Jeesus, Messias.

Jeesus, me siunaamme jokaista juutalaiste yksilöä, että sinä, Herra messias vetäisit heitä puoleesi, ja että he heräisivät, ja vastaanottaisivat sinut ihanana Messiaanaan, Lunastajanaan, syntiensä sovittajana.

Herra, me siunaamme sinun omaisuuskansaasi Israelia, ja Juudaa, että sinä vaikuttaisit heissä synnintunnon, ja huutaisivat sinun veresi puhdistusta verenveloistaan ja häpeästään ja synneistään kaikista, joita ovat lähimmäisiään ja sinua vastaan tehneet. Herra, siunaa heitä synnintunnon epätoivolla, että he tuntisivat ja tietäisivät, etteivät voi ilman sinun veresi puhdistusta, eivätkä voi elää ilman sinua ja Pyhää Henkeä.

Herra, ilmisaata heissä ikuinen evankeliumi, Herra, kirkasta itsesi heille, Herra anna heille sinun tuntemisesi ja veren puhdistuksesi siunaus.

Herra, siunaa jokikistä arabia ja muslimia. Herra, anna että jokaisen, jonka olet kutsunut ja nimeltä tuntenut, sinä saattaisit tuntemaan pelastuksesi ja syntien anteeksisaamisen ja verenpuhdistuksen. Herra, nosta kummaltakin puolelta rintamaa mahdollisimman moni pois aseista, ja siirrä heidät evankeliumin aseisiin.

Herra varjele heidät, siunaa heidät, heidät perheensä ja läheisensä. Herra, siunaa heitä sinun lohdutuksellasi, Herra paranna heidän sydämensä, väkivaltataraumansa MOLEMMIN PUOLIN RINTAMAA.  Herra lohduta ja armahda heitä, molemmin puolin rintamaa. Herra paranna heidän haavansa, että he voisivat antaa anteeksi molemmin puolin rintamaa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…