KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Ari Sandberg

#2148

28.07.2011 12:20

Jos olette sitä mieltä, että nimimerkin takana kirjoitatte, en tule vastaamaan niihin.Tämä on poikkeus tällä kertaa. Ei hallitus erota ketään sen vuoksi, että sanoo sanottavansa. Täällä halutaan antaa sellainen kuva, että näin olisi. Kirjoittajat eivät edes tiedä KKY:n asioita yhtään itään, arvuutellaan ja sen pohjalta kirjoitetaan. Erottamisen syyt ovat olleet eri syystä. Toki saa olla eri mieltäkin asioita, rakentavasti. Tätä rakentavaa keskustelua ei ole ollut. Laadukkaan ensikodin kriteerit kyllä tiedän. Eivät kommentit satuta, ainoastaan niiden sävy.

Vastaukset

Kulissien takaa

#2149 Re:

2011-07-28 13:09:32

#2148: Ari Sandberg -  

 

Et ole ollut päivääkään ensikotina, kissansijoittajana tai käytännön eläinsuojelutyössä maastossa. Ensikotina olo on vähän muutakin kuin oman lemmikin pitoa. Se eroaa siitä aika paljon. Voitko olla siis keulimatta. Väittämällä että tiedät näin hyvin muita paremmin millainen on laadukas Ensikoti loukkaat meitä jotka sellaisena toimii. Erottamislappujen mukana ei tullut mitään perusteluita miksi erotetaan, joten ne pitää sitten jokaisen päätellä. Mitä erotetut teki ainoastaan oli julkinen hallituksen linjan vastustaminen. Joten se on sitten se syy. Näin tapahtui siis kaikilla erotetuilla, jotka tietooni tuli! Pelkkä kirje että nyt loppu toiminta. Olitte vain unohtanut osan kohdalla että kodeissa oli vielä ensikotikissoja. Ne sitten jäi näiden kotien hoidettaviksi löytää uusi koti. Eikö näin käynytkin? Tässä on yli 2000 viestiä, joista äkkiä näkee mikä on ollut hallituksen reaktio rakentaviin ajatuksiin. Niitä löytyy tästä aikas paljon! Etkä ole ainoa joka KKYn asioista tietää. Kyllä me muutkin osataan pitää silmät ja korvat auki. ONNEKSI olen käyttänyt nimimerkkiä ja ette siksi ole erottanut minua vielä ensikotitoiminnasta.
Kyselyikä

#2150 Re:

2011-07-28 13:37:37

#2148: Ari Sandberg -  

 Miksi poikkesit tämän kohdalla mutta en minun kysymysteni? Kysymykseni olivat asiallisia. Luulen että vastaat juuri niihin joihin sinulla on yhtälailla kärkevä vastaus valmiina kuin kysymys tai heittokin on ollut (kuten muillakin kky:n kommentoijilla tällä palstalla on tapana). Asiallisiin kysymyksiin ei ole vastattu missään vaiheessa. Joten suotta mietit miksi rakentavaa keskustelua ei ole. Sitä ei ole sinunkaan puoleltasi ollut tarjolla. Ja mikä on syy miksi asiallisiin kysymyksiin ei vastata? Voisin kuvitella että niihin ei ole asiallisia vastauksia olemassa. Toki voit vielä osoittaa että olen väärässä.

Ensikoti

#2151 Pakko myös kommentoida

2011-07-28 16:01:51

#2148: Ari Sandberg -  

 On häpeällistä väittää ettei KKY:n hallitus erota ketään jos sanoo sanottavansa. Nimenomaan koko valtava kiista lähti siitä että joku sanoi  sanottavansa hallituksen jäsenille. PISTE

Kuvaa ei vain haluta antaa vaan se on myös totta. toinen PISTE

Erottamisille ei ole ollut mitään pätevää syytä, kaikki on keksittyä ja valheellista. Tai sitten pärstäkertoimella valittuja.

 Tiedän KKY:n asioista paljonkin, ei siellä mikään kovin paljoa ole muuttunut puolessa vuodessa. Kissoja vain otetaan vähemmän. Paljon pitäisi tapahtua että kky saisi hyvän maineen kaiken pottuilunsa ja häpeällisen käyttäytymisensä jälkeen.

Vaikka tämä kirjoittelu ei olekaan mitenkään rakentavaa, niin koska KKY:ssä on haluttu mitään rakentavaa? Ainoastaan muutaman henkilön mielipiteet olivat olleet rakentavia ja heidätkin potkittiin pois toiminnasta. PISTE


Vieras

#2155 Re:

2011-07-28 22:46:24

#2148: Ari Sandberg -

Nythän asia on niin, että sinä Ari et tiedä kaikkea sitä mitä ennen sinua on KKY,ssä on tapahtunut, olet perehtynyt vain siihen toiseen puoleen totuutta mikä sinulle on kerrottu ja hyvin on uponnut kommenttisi sävystä päätellen.

Ja kun nyt istut hallituksessa niin sen lauluja laulat kenen pöydässä istut. Mistä sinä ihan oikeasti tiedät siitä mitä täällä kommentoijat tietävät tai ovat kokeneet?!? Arvuutteluksi se taitaa mennä sinunkin kommenttisi muista kommentoijista. Totuus on totuus, ei siinä ole mitään kuvantamista. Asiat sanotaan niinkuin ne ovat.

Olet varsin uusi yhdistyksessä, luulet ja uskot asioiden olevan noin. Sinä luulet tietäväsi miten asiat olivat joissa et ole ollut mukana (erottamiset ym.)? Kaikki vuosikokouksessa olleet luulivat ja uskoivat kun sinut valittiin hallitukseen, että nyt tuli edes yksi järjen ja oikeudenmukaisuuden ääni yhdistykseen mutta niin ei tainnut käydäkään!? Viisas ihminen ymmärtää ettei tiedä kaikkea, eikä ole kaikista asioista perillä, eikä myöskään kävele tietämättömyydessään toisten yli.

Sinä peräänkuulutat rakentavaa keskustelua ja kannanottoja. Oletko Ari itse vaivautunut kuuntelemaan ja keskustelemaan rakentavassa hengessä "vastapuolen" kanssa, kuuntelemaan mitä sanottavaa heillä on? Heidän näkökantansa kohtaamiinsa epäkohtiin yhdistysessä toimiessaan? Oletko ihmetellyt sitä miksi KKY edelleen puhuttaa ja kuohuttaa ihmisten mieliä? Ei kaikki voi olla väärässä, jotka arvostelevat KKY,n toimintaa. KKY on julkinen ry ja tominta pitää olla läpinäkyvää jonka kritisoiminen on sallittua, jos sitä ei kestä voi luopua tehtävistään koska se on vapaaehtoista.

Ihan rakentavassa hengessä tämän kommenttini laitoin ja nimettömänä, siihenkin minulla on oikeus.