KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #2155 Re:

28.07.2011 22:46

#2148: Ari Sandberg -

Nythän asia on niin, että sinä Ari et tiedä kaikkea sitä mitä ennen sinua on KKY,ssä on tapahtunut, olet perehtynyt vain siihen toiseen puoleen totuutta mikä sinulle on kerrottu ja hyvin on uponnut kommenttisi sävystä päätellen.

Ja kun nyt istut hallituksessa niin sen lauluja laulat kenen pöydässä istut. Mistä sinä ihan oikeasti tiedät siitä mitä täällä kommentoijat tietävät tai ovat kokeneet?!? Arvuutteluksi se taitaa mennä sinunkin kommenttisi muista kommentoijista. Totuus on totuus, ei siinä ole mitään kuvantamista. Asiat sanotaan niinkuin ne ovat.

Olet varsin uusi yhdistyksessä, luulet ja uskot asioiden olevan noin. Sinä luulet tietäväsi miten asiat olivat joissa et ole ollut mukana (erottamiset ym.)? Kaikki vuosikokouksessa olleet luulivat ja uskoivat kun sinut valittiin hallitukseen, että nyt tuli edes yksi järjen ja oikeudenmukaisuuden ääni yhdistykseen mutta niin ei tainnut käydäkään!? Viisas ihminen ymmärtää ettei tiedä kaikkea, eikä ole kaikista asioista perillä, eikä myöskään kävele tietämättömyydessään toisten yli.

Sinä peräänkuulutat rakentavaa keskustelua ja kannanottoja. Oletko Ari itse vaivautunut kuuntelemaan ja keskustelemaan rakentavassa hengessä "vastapuolen" kanssa, kuuntelemaan mitä sanottavaa heillä on? Heidän näkökantansa kohtaamiinsa epäkohtiin yhdistysessä toimiessaan? Oletko ihmetellyt sitä miksi KKY edelleen puhuttaa ja kuohuttaa ihmisten mieliä? Ei kaikki voi olla väärässä, jotka arvostelevat KKY,n toimintaa. KKY on julkinen ry ja tominta pitää olla läpinäkyvää jonka kritisoiminen on sallittua, jos sitä ei kestä voi luopua tehtävistään koska se on vapaaehtoista.

Ihan rakentavassa hengessä tämän kommenttini laitoin ja nimettömänä, siihenkin minulla on oikeus.