Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Jumalan Sanassa on voima ja viisaus

#18129 Re: Re: Jeesus puhuu itsestään "Minä olen"

30.07.2013 13:52

#18123: - Re: Jeesus puhuu itsestään "Minä olen" 

Ystävä hyvä, Raamattu ei ole koskaan tuntenut jälleensyntymisoppia. Heprealaiskirje sanoo yksiselitteisesti :

Hepr. 9.luku, jakeet 27-28: "Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio, samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat."  Jeesus on Totuus, niin Hän itse sanoi itsestään: Minä Olen Tie, Totuus ja Elämä. Ei tässä ole mitään tulkinnanvaraa, tämä on niin selvästi sanottu kuin olla voi.

Vastaukset


Vieras

#18135 Re: Re: Re: Jeesus puhuu itsestään "Minä olen"

2013-07-30 16:02:24


Vieras

#18136 Re: Re: Re: Jeesus puhuu itsestään "Minä olen"

2013-07-30 16:30:24

#18129: Jumalan Sanassa on voima ja viisaus - Re: Re: Jeesus puhuu itsestään "Minä olen" 

 

Mielestäni on tulkinnanvarainen. Jälleensyntymisoppi on kuulunut kunnes se kirkolliskokouksessa postettiin kun herra autoriteeteille ei sopinut kun ihmiset olisivat saaneet vähän funtsailla itsekin. Sellainenhan ei passaa eikä ole muinakaan historian aikoina sopinut. Enemmän tai vähemmän ikeen vallassa on kansat olleet puhumattakaa naisista tai niin muodikkaasti vähemmistöistä. Mutta kukin saa tulkita turvakseen kuinka haluaa.