Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta

Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta.

Kristittyinä suomalaisina olemme järkyttyneitä siitä, miten Suomi äänesti YK:ssa Israelia vastaan vaatien puolen miljoonan juutalaisen siirtämistä pois omista kodeistaan Israelin Jumalan heille lupaamalta maa-alueelta.

Jo Vanhan Testamentin alussa Jumala on antanut neuvon siitä, miten tulisi toimia. 1 Moos. 12:3 ” Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä." Tässä puhutaan Israelin siunaamisesta ja kiroamisesta. Tämäkään Vanhan Testamentin sana ei ole vanhentunut, vaan kuuluu Jumalan pysyviin lainalaisuuksiin.

Herra on nyt kehottanut keräämään puolen miljoonan suomalaisen allekirjoitukset anteeksipyyntöön Israelin valtion johdolle ja Israelin kansalle. Näin voimme peruuttaa kansamme yltä kirouksen, joka muutoin on väistämätön. Passiivisen kristillisyyden aika on ohi Suomessa. Nyt on aika jokaisen valita seuraako vihollista ja saa tuomion vai nöyrtyykö anteeksipyyntöön ja saa armon.

Me kristityt tunnemme syvää murhetta ja syyllisyyttä maamme johdon päätöksestä tuomita Israel. Herra näytti, että tästä taakasta vapautumiseksi meidän uskovien täytyy henkilökohtaisesti osoittaa katumus ja anteeksipyyntö Israelille ja Jumalalle. Äänestys YK:ssa sitoo koko kansan.

Tämän adressin allekirjoituksella jokainen irtisanoutuu tästä äänestyksestä ja niin myös tuomio kansamme yltä murtuu. Monet suomalaiset ovat saaneet Jumalalta kutsun erilaisin kampanjoin vaikuttaa politiikkaan ja mediaan. Nämä kaikki ovat tarpeen, niin myös tämä adressi, jonka allekirjoittamisella siunaamme Israelia ja se vapauttaa Jumalan anteeksiantoa.

Tämän adressin viemme allekirjoituksineen Suomen Israelin suurlähetystöön ja siten Israelin kansan tiettäväksi. Pyydämme sinua allekirjoittamaan tämän adressin ja jakamaan allekirjoitettavaksi muillekin.

Israelin Pyhä sinua siunatkoon.

Espoossa 28.09.2024 Jaana Koivunen ja Kata Vesivalo

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn sen, että Jaana Koivunen näkee kaikki tällä lomakkeella antamani tiedot.

Annan suostumukseni siihen, että tällä lomakkeella antamiani tietoja käsitellään seuraavissa tarkoituksissa:

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…