KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Erivieras
Vieras

#1032 Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

18.02.2011 03:06

Kanervo syö lihaa. Ihmisen tappamiseen soveltuvat laitteet. Mies ollut sotavoimissa. Mikset kysyisi myös itseltäsi naurettavista kommenteista sekä mielipiteistä? Kerro, miten nämä mainitsemasi asiat liittyvät käytyyn keskusteluun Peltoniemen sopivuudesta uudeksi puheenjohtajaksi? Vai oliko taas aika hieman mustamaalata nykyistä yhdistyksen puheenjohtajaa? Kovasti ainakin tunnut tietävän asioita Terttu Kanervon elämästä.

Pirjo Peltoniemi, mikset perustaisi uutta yhdistystä, joka toimisi samalla asialla kuin KKY? Voisit toimia täysin oman kokemuksesi sekä näkemyksesi johdattamana, ilman että toimiasi yritetään estää.  Ja olethan jo kerännyt itsellesi tukiverkostoakin mahdollisiksi jäseniksi. Samalla kissojen suojelutyölle saataisiin lisää resursseja toimia laajemmin kuin nykyisin. Voisit jopa huomioida työssäsi kiistellyn villikissakannan.

Olen syvästi pahoillani yhdistyksen, sekä erityisesti Kissojen puolesta, mikäli peltoniemi valitaan puheenjohtajaksi, vai voisinko sanoa, jos hän ostaa itsensä puheenjohtajaksi. Pelkään, että tässä tapauksessa myös yhdistyksen arvot muuttuisivat. 

Olen itse KKY:n jäsen, ja olen aidosti huolissani kissojen hyvinvoinnista.

Vastaukset

Samavieras
Vieras

#1035 Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

2011-02-18 06:14:44

#1032: Erivieras - Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

Rautalangasta väännettynä, nuo asiat kertovat ihan yhtä paljon sopivuudesta puheenjohtajaksi, kun tieto siitä millä alalla on yrittäjänä ollut. Yhdistyksen nykyistä pj:tä ei tarvitse mustamaalata, hän tekee sen ihan itse.

Ymmärän kyllä miksi välttämättä haluatte, että muut perustaisivat oman yhdistyksen, silloin teidän tekemänne vääryyden eivät tulisi ilmi. Kaikesta voi unelmoida, mutta se on nyt myöhäistä.

Minä tiedän että yhdistyksen arvot muuttuisivat uuden pj:n myötä, nykyisin pääarvo on rahan keruu, muutoksen jälkeen kissojen pelastamien.

Olen itse tuleva KKY:n jäsen , ja aidosti huolissani kissojen hyvinvoinnista.

Vieras
Vieras

#1044 Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

2011-02-18 10:56:00

#1032: Erivieras - Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

Kuinka monta kertaa näitä "perusta oma yhdistys"-juttuja tarvii lukea? Jäsenistöhän tässä vaatii OMISTAMAANSA YHDISTYSTÄ SILLE VARATTUUN TARKOITUKSEEN! Ei jäsenistön tarvitse perustaa omaa yhdistystä, heillä on jo omansa, KKY!

Muuten lainaamani kirjoituksen logiikasta ei saanut kertakaikkiaan mitään selvää.

Nykyistä puheenjohtajaa ei ole panetella tarvinnut, faktat eli JULKITULLUT TOTUUS on kyllä puhunut ja puhuu ihan tarpeeksi puolestaan. Nykyinen pj on kyllä ihan omin voimin, tynkähallituksen suosiollisella avustuksella, osannut jopa kadehdittavan lahjakkaaksi vetää omat kasvonsa kunnon lokaan. Harmi sinänsä, koska mennävuosiin liittyy niin kovasti hyviäkin saavutuksia. Nyt nuo kaikki saavutukset ovat ja tulevat saamaan päälleen todella tahraisen leiman, jota ei saa enää puhtaaksi pestyä muulla, kun nöyryydellä.

Ja vielä, tuohon heittämääsi vitsiin pjn toimen ostamisesta, kerropas meille muillekin, miten tuollainen onnistuu???:D :D :D

 

Minä olen huolissani SINUSTA, kirjoittaja, jos todellakin olet kiinnostunut kissojen hyvinvoinnista, niin asettumalla nykyisen toimintalinjauksen taakse et ikävä kyllä kissojen etua kovin pitkälle saa ajaa.

Vieras
Vieras

#1046 Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

2011-02-18 11:14:25

#1032: Erivieras - Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi! 

 Kun olet nykyisen pj,n leirissä niin ihan oikeasti sinun pitääkin olla kissoista huolissasi , niin ollaan me muutkin, sillä jos et ole huomannut niin kissatoiminta on ajettu alas pj,n toimesta.

Perehdy asioihin paremmin ennenkuin itse syyllistyt samaan mustamaalamiseen mihin pj on nyt sortunut, julkisesti. Totuuden puhuminen ei ole mustamaalausta MUTTA valheiden levittely on ja siitä ei selviä seuraamuksitta.

Juttusi on ihan utopistinen ja läpinäkyvä, so. motiivisi paistavat läpi.

Vieras
Vieras

#1063 Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

2011-02-18 12:44:12

#1032: Erivieras - Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi! 

 Näin juuri! Tähän maahan mahtuu kissa- ja eläinsuojeluyhdistyksiä lisääkin. Esimerkiksi villien kissojen muodostamien ongelmapopulaatioiden hallintaan tarvitaan ihmisiä, loukuttamaan ja hoitamaan tarttuvat taudit, etsimään uusia koteja kssoille.

Yhdistyksen perustaminen sujuu kyllä niinkin viksuilta ja tomerilta ihmisiltä, jotka nyt kohdistavat energiansa hyvän ja maineikkaan edelläkävijän mollaamiseen.

Siitä vain aloittamaan varojen ja jäsenten keruu.  Alkupääoma muodostuu toki omista rahoista, kuten KKY:lläkin aikoinaan. Toivotan aidosti onnea matkaan.

Uskon sitä paitsi, että KKY voisi jopa avustaakin pienellä alkupääomalla uutta yhteistyökumppania. Sen verran hyvää neuvottelutaitoa olisi saatavilla.

Timo Peltoniemi
Vieras

#1074 Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

2011-02-18 13:38:23

#1032: Erivieras - Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

"Erivieras" väittää, että "Ja olethan jo kerännyt itsellesi tukiverkostoakin mahdollisiksi jäseniksi."

Joudun toteamaan kaikille lukijoille, että iso ihmisjoukko valitsi avoimesti omaksi ehdokkaakseen Pirjo Peltoniemen.

Ei hänen ole tarvinnut kerätä tukiverkostoa. Tukiverkosto on syntynyt aivan luonnostaan yhdistyksessä syvällä olevien toimintatapojen ongelmallisuudesta.

Hänen suostumustaan ehdokkaaksemme saatiin sen sijaan vähän maanitellakin. On siksi luonnollista, että emme hyväksy minkäänlaista väheksyntää tai panettelua omaa ehdokastamme kohtaan. Emme tarvitse Kanervon kannattajien neuvoja tässä asiassa. Olemme ihan itse osanneet valita sellaisen ehdokkaan, joka edustaa omia arvojamme.

Eikä tarvitse Pirjon siis lähetellä parjauslehdyköitä muista ihmisistä  ympäri maata KKY:n rahoilla, kuten jotkut ihmiset ovat nyt tehneet. Nimittäin ne ihmiset, jotka haluavat puheenjohtajaksi Terttu Kanervon. Tämä johtopäätös perustuu epämääräisen julkaisun sisältöön.

Tuskin kukaan haluaa sellaisten toimintatapojen enää jatkuvan KKY:ssä.