KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Samavieras
Vieras

#1035 Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

18.02.2011 06:14

#1032: Erivieras - Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

Rautalangasta väännettynä, nuo asiat kertovat ihan yhtä paljon sopivuudesta puheenjohtajaksi, kun tieto siitä millä alalla on yrittäjänä ollut. Yhdistyksen nykyistä pj:tä ei tarvitse mustamaalata, hän tekee sen ihan itse.

Ymmärän kyllä miksi välttämättä haluatte, että muut perustaisivat oman yhdistyksen, silloin teidän tekemänne vääryyden eivät tulisi ilmi. Kaikesta voi unelmoida, mutta se on nyt myöhäistä.

Minä tiedän että yhdistyksen arvot muuttuisivat uuden pj:n myötä, nykyisin pääarvo on rahan keruu, muutoksen jälkeen kissojen pelastamien.

Olen itse tuleva KKY:n jäsen , ja aidosti huolissani kissojen hyvinvoinnista.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#1037 Re: Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

2011-02-18 07:49:02

#1035: Samavieras - Re: Re: Re: Re: Pirjo Peltoniemi uudeksi KKY:n puheenjohtajaksi!

Peltoniemi perustakoon oman yhdistyksen ja hankkikoon sille oman kannatuksensa sekä maksavat jäsenet. Kissojen Katastrofiyhdityksellä on hyvä kaiku julkisuudessa, jonka se on omalla toiminnallaan itse hankkinut. Rohkeasti vain PP luomaan uutta yhdistystä, sille imagoa ja oman ideologiasi mukaista kissojen suojelua. Suomessa yhdistyksen perustaminen on helppoa, mutta sen pärjäämisen eteen on tehtävä töitä. Pane Pirjo siihen energiasi.