ADRESSI PALOSAAREN SUNDIN MATTOLAITURIN PUOLESTA


Vieras

/ #55

25.01.2016 16:40

Tää on Katastrofi  sillä kun itse päättäjät tätä matonpesupaikkaa eivät tarvitse niin se on helppoa laittaa se lopetettujen listalle säästöjen nimisssä.

Mikä on ollut sen hienompaa miehenä,kuin saada pestä mattoja Präntööllä. Vanhana Präntööläisenä palaan mieluusti sinne kun tämä pesupaikka on laitettu että ja olen pessyt oikein ilolla matot siinä muistellessa tai tarinoidessa. 

Kaikki ovat kehuneet  aina kesäisin matonpesupaikkaa ja kaupunkia ja idean isää erikoisesti juuri kaupungin virkamiestä jonka olen tavannut siellä matonpesussa. Kiitin häntä kädestä pitäen että on saanut tämän aikaiseksi.

Samoin sitten  aivan uskomatonta että siellä on tavattu vanhoja tuntemiani henkilöitä mmjalkapallossa VPV:ssä  kuin Präntöönkoulun silloisia luokkakavereitakin  ja kerrottu sitten kuulumiset. 

Sitten yhteiskunnaliset epäkohdat puidaan siellä tuntemattomienkin kanssa ja  kerrotaan kunka tulis toimia että menis paremmin ja oikein.

 Perheen Parisuhteessa olevat saavat siellä tuntea toistensa ajatukset ja puheet niin hyvät kuin pahemmat mitä on hyvä purkaa mattoihin. Nekin välittyy muille pesijöille joko huvituksina tai sitten ei.