Porin Kaanaan K-Market säilytettävä

Kaanaan K-Marketin jatko on epäselvää meille lähiseudun asukkaille. Kuuleman mukaan liiketilan vuokrasopimus päättyy alkuvuodesta, eikä jatkosta ole kuultu. Kylällä kulkee juttuja, joiden mukaan kauppa loppuisi viimeistään vuokrasopimuksen päättymiseen, ellei jo aiemmin.
Seuraavaan lähimpään kauppaan, Pihlavassa, on matkaa 5km ja Reposaaressa yli 10km. Kaikilla ei ole mahdollisuuksia kulkea tuota matkaa omalla autolla, tai kuljettaa bussilla isoja ja painavia kauppakasseja. Suurin osa etenkin omalla autolla kulkevista ja työmatkalaisista ajaa suoraan keskustaan asti kauppaan, jos omalla kylällä ei kauppaan pääse, eikä raha silloin  jää oman lähiseudun kauppoihin.
Kauppa palvelee kesällä kaikkia Yyterin alueella käyviä matkailijoita ja toki ympäri vuoden lähiseudun asukkaita.

Porin kaupunki investoi nyt alueen kehittämiseen. Suuri osa sijoituksesta menee hukkaan, jos alueen viimeinenkin palvelu viedään pois, ja kylä näivettyy.

Adressi toimitetaan Keskolle lokakuun puolivälissä.

Niina-Maija Bergendahl    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn sen, että Niina-Maija Bergendahl näkee kaikki tällä lomakkeella antamani tiedot.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Niina-Maija Bergendahl saa täten minulta valtuudet luovuttamaan tässä kaavakkeessa antamani tiedot seuraaville tahoille:

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…