Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #39374 Re: Tarkoitushakuisesti tai tietämättömyyttään

23.07.2014 17:22

#39335: Lopeta jo! - Todistus

"Ja varo, että näet rikan toisen silmässä, mutta et tukkia omassasi." Kohta on vuorisaarnasta.

Ihan hyvä kohta Raamatussa, ongelmana on vain se, että sitä monesti työnnetään myös sellaisiin yhteyksiin, tarkoitushakuisesti, minne sitä ei ole tarkoitettu.

Siitä kirjoittikin www.kotipetripaavola.com/moraalinrappio     Moraalin rappio ja väärät valinnat - kohdasta Raamattu on mainio kirja.

"Vuorisaarnan pätkä puhui tekopyhistä ihmisistä ja tekopyhä on juuri sellainen, joka vääristää Jumalan sanan opetuksen, perustaen tekopyhän elämänsä vääristetyn Raamatun sanan opetuksen varaan.

Herra Jeesus nimitti kirjanoppineita ja fariseuksia kyykäärmeensikiöiksi, koska he olivat vääristäneet Jumalan sanan opetuksen hyväksikäyttäen omaa asemaansa sen vääristämisessä. Herra Jeesus kohdisti voimakkaimmat sanansa niille ihmisille, jotka vääristivät Jumalan sanan opetuksen. Herran Jeesuksen sanat pätevät yhä tässä nykyisessä ajassa, jossa uskonnolliset johtajat ja vaikuttajat vääristävät Raamatun sanan opetuksen.

Silloin kun puhutaan homoseksuaalisuudesta ja synnistä."

No ehkä sinullakin oli hyvä tarkoitus, mutta et sitten tiennyt mihin tilanteeseen teksti kuuluu.