Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

#27952 Päivän tilasto: kirkosta eroamiset

06.02.2014 18:39

Vieras

#27953 Re: Re: Re: Onnittelut skoteille!

06.02.2014 19:00

#27945: "El Coyote" - Re: Re: Onnittelut skoteille!  

..."sukupuolisesta suuntautumisesta"

Jaa, että nykyään on keksitty tällainen uusi hienompi nimike synnillisen ihmisen homous-taipumukselle.

Vieras

#27954 Re: Re: Re: Re: Onnittelut skoteille!

06.02.2014 19:08

#27953: - Re: Re: Re: Onnittelut skoteille!

..."sukupuolisesta suuntautumisesta"

Jaa, että nykyään on keksitty tällainen uusi hienompi nimike synnillisen ihmisen homous-taipumukselle.

Sukupuolinen suuntautuminen kattaa niin hetero-, bi-, homo- kuin aseksuaalisuuden. Kieriskele sinä tynnyrissä kasvanut rukka vain niissä synneissäsi.

Vieras

#27955 Re: Re: Re: Re: Onnittelut skoteille!

06.02.2014 19:10

#27953: - Re: Re: Re: Onnittelut skoteille!

Sinulla ei sitten taida olla mitään sukupuolista suuntautumista?

Vieras

#27957 Re:

06.02.2014 20:16

#27956: -

Kohta  se talven selkä taittuu,  luvattiin jo leutoa luoteesta.  Kummatkin lempeitä sanoja, leuto  - ja luode,  melkein voit kuvitella keveän kesätuulen koskettavan.

Israelin ja Palestiinalaisten rauhanneuvvottelujen esityslistaa on kuvattu aika  mahdottomaksi käytännössä toteuttaa,  keski-Israelin kapeimmalle kaistaleelle ( 16km ) tulisi vielä kavennusta -49  rajojen suhteen,  niin että siitä tulisi peräti 12 km   -   alueen yli lennettäisiin entisen 4:n minuutin sijasta 2:ssa minuutissa.   Mahdoton puolustettava!  Ja Jordanin takana sentään koko arabimaailma.

Mielenkiintoinen ukaasi rabbien koalitiosta lähti yhdysvaltoihin Kerrylle,  jolla on sormi liipaisimella,  tai pikemminkin pesäpallomaila kädessä ja Nobel - mielessä!

"Rabbit muistuttavat Kerryä, että karkottaessaan 20 % Juudean, Samarian ja Jordanin Laakson hyvin voivista juutalaisista hän aiheuttaisi välittömästi Israelille samankaltaisen turvallisuus-uhkan, kuin Gazan karkotukset muuttaen heidän vapauttamansa alueet islamin rakettien laukaisualueiksi.

Kirjeessä muistutetaan edelleen, että Kerryn suunnitelman mukaan kymmenet tuhannet juutalaiset asukkaat karkotettaisiin ammateistaan, tuhoten heidän elämänsä rahoituksellisesti, taloudellisesti ja psykologisesti,   k u t e n   tapahtui G a z a s t a
k a r k o t e t u i l l e ,    jotka pakotettiin muuttamaan vauraista yhteisöistä, ja joista monet 8 vuoden jälkeen edelleen kärsivät tuhoisten karkotusten jälkiseurauksista. ( Nyt palestiinalaiset ovat muuten itse alkaneet viljellä kaikenlaista vihreää noilta ajoilta virattomiksi jääneissä kasvihuoneissa.)  

"Tunnetut kristillisten kirjojen kirjailijat ovat huomioineet rabbien Kerrylle lähettämän kirjeen. Yksi heistä on Carl Callups, jonka julkaisi kirjan "Rabbi, joka löysi messiaan; Kertomus rabbi Yitzhak Kadurista ja hänen lopunaikaa koskevasta profetiastaan".

Hän kertoo WND:n haastattelussa, että se on samantapainen kirous, kuin se, mikä asetettiin Sharonin päälle. Toinen kristillinen kirjailija Jim Bramlet, joka toteaa: "Uskon rabbien olevan oikeassa. Obama, Kerry ja muut asiaan liittyvät tulevat kärsimään Jumalan tuomion siitä, mitä he ovat tekemässä tai aikovat tehdä Israelille". http://www.wnd.com/2014/02/divine-wrath-of-god-threat-on-kerrys-head

Vieras

#27961 Re: Aaronic Blessing in Hebrew

06.02.2014 22:08

#27960: - Aaronic Blessing in Hebrew

Oletko juutalainen?

Jos et niin tiedätkö että juutalaisuus ei tunnusta Jeesusta?

Vieras

#27962 Re:

06.02.2014 22:16

#27959: -

Katsoin,  vieläkö vanha Al hayat kanava on toiminnassa,  ja siellähän olikin parahiksi
englanniksi tekstitetty kontaktiohjelma menossa.  

Puhelimen päässä on nuori algerialaisnainen, sisar Ferida. 
Hän kertoi hankkineensa omat islamin uskonoppinsa (kirjat) ja 
alkoi tutkia niiden sisältöä,  aivan niinkuin  Al Hayat kehottaa tekemään.  Hänelle 
avautuivat  islamin todelliset kasvot,  ja  syntyi  usko  Kristukseen.

Ferida jäi orvoksi jo 20 v. sitten,  ja siitä lähtien kärsi painajaisista joka ikinen yö.
Nyt hän oli saanut avun siihenkin vaivaan.  Tuuheaviiksinen kristityksi myös tullut entinen 
muslimi ohjaa Feridan vielä rukoilemaan ns. uskoontulorukouksen,  joka laukaisee padot
Feridan sydämessä. Itku,  joka tässä kuullaan on vapautuksen itkua. http://www.youtube.com/watch?v=wuJ8kH6klZ4

Vieras

#27963 Re: Re:

06.02.2014 22:34

#27962: - Re:

(tämä tarina on itsenäinen,  ei kuulu Al Hayat kanavan työhön.)

Toinen naisen tarina. Pakistanissa halvaannuin,  paastosin ja rukoilin.  Mutta ilman tulosta.  Isäni päätti viedä minut Mekkaan ja Medinaan parantuakseni.  Kylvin pyhässä vedessä,  mutta ei tulosta.   Olin muslimi, ja aioin pysyä sellaisena.
Kun olin luopunut toivosta parantua,  silti rukoilin öin päivin ja uhrasin ?    
Kahden vuoden kuluttua isäni kuoli.

Äitini kuoli ensin  ja kohta senjälkeen myös isäni - säryin kokonaan,  itkin itkemästä päästyäni.   En tahtonut enää jatkaa ilman rakkaitani. Ensin äiti ja  kahden päivän kuluttua isä.  Allah !

Yöllä kolmen aikaan kun vain itkin,  enkä voinut nukkua kuulin niin hellän ja ihanan, ja nöyrän ja suloisen   äänen: " Älä itke..  annan sinulle elämän!"

"Lue minusta koraanista Marian suurasta?"            oliko se Jeesus?   ...http://www.youtube.com/watch?v=VB5fMTqffO8

Aloin rukoilla Marian Pojan nimessä.   Kolmen vuoden päästä..     1971   klo 3.00 aamulla nousin,  ja sanoin:  "Olen rukoillut 3 vuotta,"   enkä ole parantunut.  Näin valon,   se tuli kirkkaammaksi ja kirkkaammaksi.  Sitten tuli muita ihmisiä,  ketä nämä ovat?
Sinä olet rukoillut minua kolme vuotta!  Tule minun luokseni. 
En   pääse.  Sitten tunsin voiman kehossani.  Nousin ylös vuoteestani.  
Jeesus auttoi minua seisomaan.  Ja valo tuli taas.  Hänen loistavasta kirkkaudestaan.

... olet todistajani,  mene ihmisten luokse ja kerro,  että tulen pian.  Mihin ikinä menet,  olen kanssasi!
19:n vuoden jälkeen kävelin.  Olin niin onnessani!

Vieras

#27964 Re: Re: Re:

06.02.2014 23:36

#27963: - Re: Re:

Islamilaisessa maailmassa,  suljettujen ovien takana,   tapahtuu aika paljonkin näitä "Jeesuksen ilmestymisiä" tänä päivänä.

Tuo Eshter,  vaikka tuntui vähän oudolta aluksi,  olikin aivan ihanan lämmin ja rakkaudellinen nainen.  Hänen elämänsä olikin suurta seikkailua siitä lähtien.   Ensin tuo hänen sisarensa  sairastui ja kuoli,  ja kun Eshter meni Jeesuksen tykö taas kysymään,  että mitäs nyt?       "Älä pelkää,  huomenna minä näytän kirkkauteni."

Niin seuraavana päivänä suku kerääntyi vuoteen ympärille itkemään.  Eshter saapui ja sanoi:  "Älkää itkekö!   Hän nukkuu"! - aivan kuin evankeliumissa  Jeesus itse sanoi.

Niin todella tapahtui.  

Eshter oli kaksi vuotta täysin kuollut muulle perheelle, valittuaan Kr.uskon. Sitten tuli muutoksia yksi kerrallaan.  Tämän hinnan muslimit yleensä joutuvat maksamaan uskostaan aina.

Vieras (Herran oma)

#27965 Jumala on Kaikkivaltias

07.02.2014 00:23

2. aikakirja 7:13-14

13. Jos minä joskus suljen taivaan, niin että ei tule sadetta, tai jos käsken heinäsirkkojen syödä maan tai lähetän kansani keskuuteen ruton

14. - ja jos silloin kansani, jonka olen ottanut omakseni, nöyrtyy ja rukoilee, kääntyy minun puoleeni ja hylkää pahat tiensä, niin minä kuulen sitä taivaaseen, annan sen synnit anteeksi ja teen sen maan jälleen terveeksi.

(1992)
Vieras (Herran oma)

#27966 Päivän sää

07.02.2014 05:48

Slovenia näyttää aavemaisesti jäätyneeltä "Arendellin kuningaskunnalta" (ks wikipedia Arendelli).

Earth changes sott.net/BBC reported ja The Watchers/The day after tomorrow - blizzards and freezing, rain wreak havoc in parts of central and eastern Europe
Ks. kuvat ja video autoajelusta Postojna v ledu cel film,Slovenian metsässä.

Vieras

#27968 Onnea skoteille!

07.02.2014 07:56

Kaikki ei ole yhtä ylämaan säkkipilliä:

http://www.youtube.com/watch?v=SUH2YnkEF1s

Vieras

#27969 Re: Re: Re: Re:

07.02.2014 08:00

#27964: - Re: Re: Re:

Voi,  kun olin yöllä kirjoittanut sekaisesti tuosta Eshteristä,   Eshterin sisar siis konkreettisesti kuoli.   Ja heräsi.

Mutta Eshter oli "kuollut"  omille veljilleen ja sisarilleen 2:n vuoden ajan,  tarkoitti tuota muslimien kokonaisvaltaista ja lopullista  suhteiden katkaisua kristinuskoon kääntyneisiin.  Joka on muuten erittäin kova rangaistus hyvin yhteisökeskeiselle,   islamin piirissä kasvaneelle,   yksilölle.

Vieras

#27970 Re: Re: Re: Re: Re:

07.02.2014 08:03

Vieras

#27971 Re: Re: Re: Re: Re:

07.02.2014 08:11

" ”Yhdenvertaisuus lain edessä edellyttää, että lainsäädäntö   s  o v e l t u u   kaikkiin yhtäläisesti riippumatta esimerkiksi sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta, ellei muulle ole riittäviä perusteluita” (tummennus tässä), tulisi avioliitto   a v a t a    s a m o i l l a    perusteilla myös    l u k u i s i l l e   m u i l l e   r y h m i l l e.

Varatuomari M.Visakorven  AVOIMESTA KIRJEESTÄ EDUSKUNNALLE:

On huomionarvoista, että viime vuoden joulukuun 13 päivä
Utahissa paikallinen oikeus totesi moniavioisuuden kriminalisoinnin
olevan perustuslain vastaista vedoten perusteluihin samaa sukupuol
ta
olevien avioliittoihin

(ks. esim http://www.breitbart.com/Big-Government/2013/12/14/

Federal-Judge-Rules-Laws-Against-Polygamy-Unconstitutional).

.

SIIS:            .... olevan   p e r u s t u s  l a i n    vastaista v e d o t e n    p e r u s-
t e l u i h i n   s a m a a    s u k u p u o l t a    o l e v i e n  a v i o l i i t t o i h i n 
(ks. esim http://www.breitbart.com/Big-Government/2013/12/14/Federal-Judge-Rules-Laws-Against-Polygamy-Unconstitutional).

Vieras

#27972 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

07.02.2014 08:19

#27971: - Re: Re: Re: Re: Re:

Varatuomari M. Visakorpi on hyvä ja ryhtyy keräämään nimiä moniavioisuuden puolesta. Turha on katkerana jupista, kun ei tee toivomalleen asialle mitään.

Vieras

#27974 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

07.02.2014 08:20

#27972: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Visakorpihan on nimenomaan tekemässä jotakin.  Koko artikkeli:   Judge Cites Same-Sex Marriage in Declaring Polygamy Ban Unconstitutional      olis syytä kääntää,  jos joku ehtisi,  suomeksi

http://www.breitbart.com/Big-Government/2013/12/14/Federal-Judge-Rules-Laws-Against-Polygamy-Unconstitutional).

Alusta pikaisesti katsoin,  että tätä ei sitten sovellettaisi ainoastaan mormooniperheeseen,  niinkuin ilmeisesti tässä 
oli  kyseessä,  vaan myös islamin moniavioisuus saisi perustuslain suojan.

Vieras

07.02.2014 08:44

Päivän Sana

"Jos kuulet Herran, sinun Jumalasi, ääntä ja pidät tarkoin kaikki hänen käskynsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, niin Herra, sinun Jumalasi, asettaa sinut korkeammaksi kaikkia kansoja maan päällä. Ja kaikki nämä siunaukset tulevat sinun osaksesi ja saavuttavat sinut, jos kuulet Herran, sinun Jumalasi, ääntä."

5. Moos. 28:1-2 (KR33/38)
http://raamattu.uskonkirjat.net/daily.html