Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#27964 Re: Re: Re:

06.02.2014 23:36

#27963: - Re: Re:

Islamilaisessa maailmassa,  suljettujen ovien takana,   tapahtuu aika paljonkin näitä "Jeesuksen ilmestymisiä" tänä päivänä.

Tuo Eshter,  vaikka tuntui vähän oudolta aluksi,  olikin aivan ihanan lämmin ja rakkaudellinen nainen.  Hänen elämänsä olikin suurta seikkailua siitä lähtien.   Ensin tuo hänen sisarensa  sairastui ja kuoli,  ja kun Eshter meni Jeesuksen tykö taas kysymään,  että mitäs nyt?       "Älä pelkää,  huomenna minä näytän kirkkauteni."

Niin seuraavana päivänä suku kerääntyi vuoteen ympärille itkemään.  Eshter saapui ja sanoi:  "Älkää itkekö!   Hän nukkuu"! - aivan kuin evankeliumissa  Jeesus itse sanoi.

Niin todella tapahtui.  

Eshter oli kaksi vuotta täysin kuollut muulle perheelle, valittuaan Kr.uskon. Sitten tuli muutoksia yksi kerrallaan.  Tämän hinnan muslimit yleensä joutuvat maksamaan uskostaan aina.

Vastaukset

Vieras

#27969 Re: Re: Re: Re:

2014-02-07 08:00:12

#27964: - Re: Re: Re:

Voi,  kun olin yöllä kirjoittanut sekaisesti tuosta Eshteristä,   Eshterin sisar siis konkreettisesti kuoli.   Ja heräsi.

Mutta Eshter oli "kuollut"  omille veljilleen ja sisarilleen 2:n vuoden ajan,  tarkoitti tuota muslimien kokonaisvaltaista ja lopullista  suhteiden katkaisua kristinuskoon kääntyneisiin.  Joka on muuten erittäin kova rangaistus hyvin yhteisökeskeiselle,   islamin piirissä kasvaneelle,   yksilölle.