Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #27963 Re: Re:

06.02.2014 22:34

#27962: - Re:

(tämä tarina on itsenäinen,  ei kuulu Al Hayat kanavan työhön.)

Toinen naisen tarina. Pakistanissa halvaannuin,  paastosin ja rukoilin.  Mutta ilman tulosta.  Isäni päätti viedä minut Mekkaan ja Medinaan parantuakseni.  Kylvin pyhässä vedessä,  mutta ei tulosta.   Olin muslimi, ja aioin pysyä sellaisena.
Kun olin luopunut toivosta parantua,  silti rukoilin öin päivin ja uhrasin ?    
Kahden vuoden kuluttua isäni kuoli.

Äitini kuoli ensin  ja kohta senjälkeen myös isäni - säryin kokonaan,  itkin itkemästä päästyäni.   En tahtonut enää jatkaa ilman rakkaitani. Ensin äiti ja  kahden päivän kuluttua isä.  Allah !

Yöllä kolmen aikaan kun vain itkin,  enkä voinut nukkua kuulin niin hellän ja ihanan, ja nöyrän ja suloisen   äänen: " Älä itke..  annan sinulle elämän!"

"Lue minusta koraanista Marian suurasta?"            oliko se Jeesus?   ...http://www.youtube.com/watch?v=VB5fMTqffO8

Aloin rukoilla Marian Pojan nimessä.   Kolmen vuoden päästä..     1971   klo 3.00 aamulla nousin,  ja sanoin:  "Olen rukoillut 3 vuotta,"   enkä ole parantunut.  Näin valon,   se tuli kirkkaammaksi ja kirkkaammaksi.  Sitten tuli muita ihmisiä,  ketä nämä ovat?
Sinä olet rukoillut minua kolme vuotta!  Tule minun luokseni. 
En   pääse.  Sitten tunsin voiman kehossani.  Nousin ylös vuoteestani.  
Jeesus auttoi minua seisomaan.  Ja valo tuli taas.  Hänen loistavasta kirkkaudestaan.

... olet todistajani,  mene ihmisten luokse ja kerro,  että tulen pian.  Mihin ikinä menet,  olen kanssasi!
19:n vuoden jälkeen kävelin.  Olin niin onnessani!