Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

#24651 Re: Jumalalle on kaikki mahdollista

12.11.2013 16:08

#24646: sanojemme mukaan meidät tuomitaan - Jumalalle on kaikki mahdollista

Näin on. Siihen täytyy olla tahtoa ja halua parenpaan. 15. Huuda minua avuksi hädän päivänä! Minä pelastan sinut ja sinä kunnioitat minua.
Eija Merilän kaunis laulu tuli mieleen. Apu tulee ylhäältä.....


Vieras

#24652 Christians proclaiming their belief in full LGBT equality

12.11.2013 16:35


Vieras

#24653 Re: Jumalalle on kaikki mahdollista

12.11.2013 17:14

#24632: - Luonnollisuusargumentin lopullinen tuho

Kylläpä on taasen kauas harhautunut keskustelu homoseksuaalisuudesta ja avioliitostakin. Yliopistolehtori Mikael Segerstråle kertoo "homoseksuaalisuuden" esiintymisestä LUONNOSSA. Hänen tiedemieheyttään ei kenenkään tarvitse kyseenalaistaa. Kysymys onkin muualla. Eläimet ovat eläimiä ja ihmiset ovat ihmisiä. Toivon, että ei enää enempää sekoiteta eläinten ja ihmisten asioita toisiinsa. Lesbot ja homot ovat tietysti ihmisiä kuten me kaikki olemme. Ei kaikkea sotketa keskenään.

Kukaan ei niin alhaalla kulje, etteikö Jeesus Kristus siellä ois. Hänellä on valta. Jumalalle on kaikki mahdollista ja on myös mahdollista meidän etsiä Jumalan tahtoa.

 

 


Vieras

#24654 Re: Re: Jumalalle on kaikki mahdollista

12.11.2013 17:24

#24653: - Re: Jumalalle on kaikki mahdollista Kylläpä on taasen kauas harhautunut keskustelu homoseksuaalisuudesta ja avioliitostakin. Yliopistolehtori Mikael Segerstråle kertoo "homoseksuaalisuuden" esiintymisestä LUONNOSSA.

 

Katsopas, pieni, kun nämä jeesustelijat usein vetoavat siihen, että homoseksuaalisuus olisi luonnotonta, vaikka homoseksuaalisuutta esiintyy luonnossa yleisesti.

 

 

 

 

 

 

 


Vieras

#24655 Re: Re: Re: Jumalalle on kaikki mahdollista

12.11.2013 17:39

#24654: - Re: Re: Jumalalle on kaikki mahdollista

Ei ole ensimmäinen kerta kun tällä keskustelupalstalla väännetään jostakin asiasta sen irvikuva. Hyvää jatkoa sinullekin, vähemmän pieni.

 


Vieras

#24656 Re: Re: Re: Jumalalle on kaikki mahdollista

12.11.2013 18:04

#24654: - Re: Re: Jumalalle on kaikki mahdollista

Onko kykyä (pystytkö kykenemään...) erottaa toisistaan ihmisen ja eläimen "homoseksuaalisuus" toisistaan. Toivottavasti.

 

Joitakin äijiä sanotaan sioiksi, senkin porsas jne. Lieneekö/onko siinä sitten äijä muuttunut eläimeksi. Tässä on malliesimerkki irvikuvasta. Tässä irvikuvassa sitten keskusteltaisiin sivukaupalla tästä eläimestä kun aikuisten oikeesti pitäisi keskustella äijästä ja hänen mahdollisesta päihtymyksestään:)

res.matr.

#24657 Re: Re: Re: Jumalalle on kaikki mahdollista

12.11.2013 18:32

#24654: - Re: Re: Jumalalle on kaikki mahdollista 

 Otsikko herättää väistämättä sen filosofisluonteisen kysymyksen, että jos ...Jumalalle todellakin kaikki on mahdollista , niin miksi ihmeessä Hän ei sitten käytä kaikkia niitä mahdollisuuksiaan ,joita  Hänen käytössään on? Hänhän voisi  silloin esim. poistaa kaikki perinnölliset sairaudet , väkivaltataipumukset ihmisten keskuudessa , sodat, ahneuden ,kateuden, eriarvoisuuden...Onko näin tapahtunut maailmassa? Mitä Jumala on kaiken aikaa vain odottanut ? Sieltä Hän vain on (oletetusti) katsellut niin Pol Potin hallituksen , kuin Chilen sotilasjuntankin  toimia...Hieman aikaisemmin Hän  katseli  ´valitun kansansa´ kulkua Auschwitz-Birkenaun krematorioihin , ja  kuunteli toisella puolella maailmaa Hiroshiman asukkaiden hirvittäviä tuskanhuutoja.Eikä Häntä nytkään tunnu häiritsevän Syyrialaisten kansanmurha ,eivätkä itse asiassa  paljon mitkään kärsimykset maan päällä. "Vielä ei ole aika..."   , "tutkimattomat ovat Herran tiet" , " kaikki johtuu synnistä"...siinä selitykset  ja vastaukset ,joita uskovaiset ovat näihin kysymyksiin antaneet .Aina  vain samat ja samat...


Vieras

#24658 Re: Re: Re: Re: Jumalalle on kaikki mahdollista

12.11.2013 18:36

#24656: - Re: Re: Re: Jumalalle on kaikki mahdollista

 

Äläpä vie keskustelua sivuraitelle, vaan lue mitä yliopistolehtori, FT Mikael Segerstråle sanoo juuri niistä asioista, joista yrität väittää älyttömyyksiä.

 

 

 

 

 

 


Vieras

#24659 Re: Re: Re: Re: Jumalalle on kaikki mahdollista

12.11.2013 18:51

Ei, ei olla apinoita...

#24660 Re: Re: Re: Re: Jumalalle on kaikki mahdollista

12.11.2013 19:00

#24656: - Re: Re: Re: Jumalalle on kaikki mahdollista

Kovin vaikea sitä on erottaa, mutta se on taas muinaisiin kirjoihin maailmansa perustavan mahdoton käsittää. Kuitenkin ihminenkin on eläin muiden joukossa, joskin ilmeisesti nokkelin niistä. Eläinhomoja on ollut hieman vaikea mennä haastattelemaan, jotta selviäisi tarkemmin heidän kiintymyksensä laatu ja siihen liittyvät tuntemukset.

 


Vieras

#24661 Siinähän tuota asiaa tuli ihan selvästi. Olisi syytä Ahvionkin kuunnella.

12.11.2013 19:01


Vieras

#24662 Mitä Raamatussa sanotaan?

12.11.2013 19:25

JK

#24663 Hesekiel

12.11.2013 20:23

Ja minä annan heille yhden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne, ja minä poistan kivisydämen heidän ruumiistansa ja annan heille lihasydämen, niin että he vaeltavat minun käskyjeni mukaan ja noudattavat minun oikeuksiani ja pitävät ne; ja he ovat minun kansani, ja minä olen heidän Jumalansa.

Hes. 11:19-20 (KR33/38)

Vieras

#24664

12.11.2013 22:02

Päivän Sana

Mikäli mies varastaa sonnin tai lampaan ja teurastaa sen tai myy sen, hänen tulee korvata sonni viidellä karjalaumasta ja lammas neljällä katraasta.

2. Moos. 22:1

Vieras

#24667

13.11.2013 07:18

Päivän Sana

Ja minä kokoan kaikki kansakunnat sotaan Jerusalemia vastaan, ja kaupunki valloitetaan ja talot ryöstetään ja naisetkin raiskataan. Ja puolen kaupungin täytyy lähteä pakkosiirtolaisuuteen, mutta kansasta jäljelle jääneitä ei karsita pois kaupungista.

Sakarja 14:2

Vieras

#24668 Onnea Havaijille!

13.11.2013 07:51

Homoavioliitot hyväksyvien osavaltioiden lukumäärä on vuodessa enemmän kuin kaksinkertaistunut Yhdysvalloissa. Nyt on vuorossa Havaiji, seuraavana Illinois.

http://yle.fi/uutiset/havaiji_hyvaksyi_homoavioliitot/6931026



Vieras

#24669

13.11.2013 09:52

Päivän Sana

Silloin hän sanoi opetuslapsillensa: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa."

Matt. 9:37-38 (KR33/38)
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Matt.+9%3A1&rnd=1384336303115


Vieras

#24670

13.11.2013 10:57

Päivän Sana

Pastor David in Portland
http://www.youtube.com/watch?v=1DZ0SlgmV0E

Vieras

#24671 “atheist mega-churches”

13.11.2013 11:33


USA:ssa ja Australiassa leviää uudentyyppinen villitys, jota ehkä voisi kutsua suureksi luopumukseksi, sillä he kokoontuvat kirkkoihin tai muihin kokoustiloihin aivan kristillisten seurakuntien tapaan, mutta musiikki on korvia säkevää ja uskontoja rienaavaa nuorisomusiikkia, puheet inspiroivia ja kuulijoita mukaansa tempaavia samaan tapaan, millä USA:n presidenttiehdokas Barack Hussein Obama aka Barry Soetoro villitsi kuulijansa, vakuuttaen olevansa se odotettu ja kaivattu, joka saa muutoksen aikaan, jopa messias, kuten jotkut häntä nimittivät. Tämä uusi liikehdintä on saanut sadoittain ihmisiä tulemaan heidän kokouksiinsa ja liittymään joukkoihinsa, joiden kokouksissa ei edes mainita Jumalan tai Allahin nimeä paitsi ehkä pilkatakseen. He kiertävät ympäri maata kooten rahaa toimintansa levittämiseksi.

http://www.timesofisrael.com/atheist-mega-churches-take-root-across-us-world/


Vieras

#24672 Re: “atheist mega-churches”

13.11.2013 12:03

#24671: - “atheist mega-churches”

Menes nyt nauttimaan sitä teetä niiden muitten partylaisten kanssa, äläkä vain avaa radiota koska sieltä voit vaikka kuulla korvia säkevää ja uskontoja rienaavaa nuorisomusiikkia.

http://en.wikipedia.org/wiki/Barack_Obama_citizenship_conspiracy_theories


Vieras

#24673 Re: “atheist mega-churches”

13.11.2013 12:22

#24671: - “atheist mega-churches”

"korvia säkevää ja uskontoja rienaavaa nuorisomusiikkia." Lähettämäsi linkin mukaan esitettiin mm. kappaleet:

http://www.youtube.com/watch?v=QPoTGyWT0Cg

Lean On Me [with lyrics]

http://www.youtube.com/watch?v=n6j4TGqVl5g

Here Comes The Sun

Todellakin korvia sä(r)kevää ja uskontoja rienaavaa nuorisomusiikkia! :DDDDDDD


Vieras

#24674 Re: Re: “atheist mega-churches”

13.11.2013 12:23

#24672: - Re: “atheist mega-churches”

"USA:ssa ja Australiassa leviää uudentyyppinen villitys, jota ehkä voisi kutsua suureksi luopumukseksi, sillä he kokoontuvat kirkkoihin tai muihin kokoustiloihin aivan kristillisten seurakuntien tapaan, mutta musiikki on korvia säkevää ja uskontoja rienaavaa nuorisomusiikkia..."

 

Eivät kuvassa näyttäneet fyysisesti nuorisolta,

ovat siis henkisesti/hengellisesti eksyksyneitä keskenkasvuisia,mieltymyksistään päätellen!

Säälittäviä!

 


Vieras

#24675 Re: Re: “atheist mega-churches”

13.11.2013 13:13

#24673: - Re: “atheist mega-churches”

Nuo kappaleet esitettiin Hollywood auditoriossa korvaamaan evankeliumin lukua, kertoo artikkeli. Eipä tuosta muuta...