Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!.
Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)
05.05.2012 01:00- Poiston ajankohta: 16.05.2012
- Poistamisen syy:
05.05.2012 01:01- Poiston ajankohta: 16.05.2012
- Poistamisen syy:
Vieras |
#2753 Re: Re: Re: Re: IDF sulki tutkimukset omista virheistään todeten, ettei ollut tehnyt virheitä05.05.2012 15:28#2746: - Re: Re: Re: IDF sulki tutkimukset omista virheistään todeten, ettei ollut tehnyt virheitä
Johtopäätös: koska Israel osuu AINA SIIHEN MIHIN TÄHTÄÄ, ja Israel osuu hirvittävän usein siviileihin, niin Israel siis aina TÄHTÄÄ siviileihin. Onhan se aina parempi tuhota nainen, ettei synny lisää palestiinalaisia, tai lapsi, ettei hän kasva aikuiseksi palestiinalaiseksi. Kyllä Israel OSUU AINA siihen mihin tähtää, uskotaan, uskotaan.
|
05.05.2012 16:12- Poiston ajankohta: 16.05.2012
- Poistamisen syy:
Vähitellen minä karkoitan heidät sinun tieltäsi! |
#2755 Älä tee liittoa heidän äläkä heidän jumaliensa kanssa!05.05.2012 19:12Katso, minä lähetän enkelin sinun edellesi varjelemaan sinua tiellä ja johdattamaan sinua siihen paikkaan, jonka minä olen valmistanut. Ole varuillasi hänen edessään ja kuule häntä äläkä pahoita hänen mieltänsä. Hän ei jätä teidän rikoksianne rankaisematta, sillä minun nimeni on hänessä. |
Vieras |
#2756 Re: Älä tee liittoa heidän äläkä heidän jumaliensa kanssa!06.05.2012 01:26
Katso, minä lähetän enkelin sinun edellesi varjelemaan sinua tiellä ja johdattamaan sinua siihen paikkaan, jonka minä olen valmistanut. Ole varuillasi hänen edessään ja kuule häntä äläkä pahoita hänen mieltänsä. Hän ei jätä teidän rikoksianne rankaisematta, sillä minun nimeni on hänessä. ISRAEL EI NOUDATTANUT JUMALAN EHTOJA, VAAN RIKKOI LIITON JA SOPIMUKSEN.
ISRAEL EI NOUDATTANUT JUMALAN EHTOJA, VAAN RIKKOI LIITON JA SOPIMUKSEN.
Palvelkaa Herraa, Jumalaanne, niin hän siunaa sinun ruokasi ja juomasi, ja minä pidän puutteen sinusta kaukana.
|
Vieras |
#2757 Israel gets fourth Dolphin-class submarine from Germany06.05.2012 01:39
Israel gets fourth Dolphin-class submarine from GermanyForeign reports claim German vessels provide Israel with 'second strike' capability in case of nuclear attack'; IDF official: Submarine has a 'range for everything.'By Gili CohenTags: IDFIsrael received a fourth Dolphin submarine from Germany on Thursday. The new sub, called "Tanin," will be put into operation in 2013. According to a senior Israel Navy officer, the "submarine has a range for everything," adding that it needs to refuel and charge its batteries only once in a long while.
"This submarine can stay underwater for longer," he added, saying it had both"visible and invisible" abilities and was meant to operate in the Mediterranean. In a ceremony in Germany attended by senior members of Israel's Defense Ministry and the IDF, including the Defense Ministry director general Udi Shani, Israel Navy commander Ram Rotberg and German authorities. The officials inaugurated the new ship by s a bottle of champagne on it. The Navy plans to conduct exercises with the submarine, before putting it into operation around mid-2013. Israel is preparing to receive a fifth and sixth submarine from the Germans in the near future. Israel's Navy has had to contend with a serious rise in challenges on multiple fronts in recent years. According to foreign sources, the German submarines are equipped to carry Israel-made cruise missiles with a range of 1,500 kilometers and the ability to carry nuclear warheads. The same reports claim that the submarines are meant to give Israel "second-strike" abilities in case of a nuclear attack.
| |||||
Vieras |
#2758 IDF luovuttaa vanhan armeijan alueen settlereitten käyttöön06.05.2012 01:54
|
Vieras |
#2759 Kutsu isä Zakarian tilaisuuksiin 24.5. ja 26.5.07.05.2012 18:23
Lämpimästi tervetuloa!
- erityisesti seurakuntien ja järjestöjen johtajille ja työntekijöille sekä muslimityön aktiiveille
Kerro nimesi, seurakuntasi/järjestösi ja mihin seminaareihin osallistut (24.5./26.5.). Ilmoittaudu ajoissa, koska tilaa on rajallisesti. Turvallisuuden vuoksi jokaisen osallistujan henkilöllisyys tarkistetaan ennen tilaisuuksia. Ota siis henkilöllisyystodistus mukaan ja tule paikalle hyvissä ajoin ennen tapahtuman alkua jonojen välttämiseksi.
Englanniksi puhuva isä Zakaria tulkataan suomeksi.
|
Vieras |
#2760 Alkusrk:n "viikon ensimmäinen päivä" alkoi lauantai-iltana, ei sunnuntaina08.05.2012 01:16
|
Vieras |
#2761 Mofaz varapääministeriksi: mies joka lupasi antaa Palestiinalle kaiken (maan) mitä se vain pyytää08.05.2012 10:39hesari: JERUSALEM. Suunnitelmat Israelin ennenaikaisista vaaleista näyttävät peruuntuvan, sillä pääministeri Benjamin Netanjahu on nostanut yllättäen pääoppositiopuolue Kadiman maan hallitukseen. Vielä viikonloppuna Netanjahu ilmoitti haluavansa maahan ennenaikaiset vaalit syksyksi poliittisen epävakauden välttämiseksi. Kadiman nousu hallitukseen käytännössä muuttaa tilanteen. Nykyisen parlamentin kausi ulottuu ensi vuoden syksyyn asti. Israelin radion mukaan Kadiman johtajasta Shaul Mofazista tulee varapääministeri, mutta hänelle ei ole nimetty omaa salkkua. |
Jumalan Armo on suurempi kuin sinun lakisi! |
#2762 Re: Re: Älä tee liittoa heidän äläkä heidän jumaliensa kanssa!08.05.2012 23:18#2756: - Re: Älä tee liittoa heidän äläkä heidän jumaliensa kanssa! Katso, minä lähetän enkelin sinun edellesi varjelemaan sinua tiellä ja johdattamaan sinua siihen paikkaan, jonka minä olen valmistanut. Ole varuillasi hänen edessään ja kuule häntä äläkä pahoita hänen mieltänsä. Hän ei jätä teidän rikoksianne rankaisematta, sillä minun nimeni on hänessä. Mitäs sanot, jospa Israelin Jumalan armo kansaansa kohtaan on suurempi kuin sinun vihasi ja tuomiosi!? Sananlasku on: katso, kuin mies eroittaa vaimonsa tyköänsä, ja se menee pois
|
Minä pyhitän suuren nimeni! |
#2763 Re: Re: Re: Älä tee liittoa heidän äläkä heidän jumaliensa kanssa!09.05.2012 23:37 Niinhän se on, ettei Jumala toimi Israelin suhteen Israelin itsensä takia, vaan oman Itsensä ja Nimensä tähden! |
Vieras |
#2764 Re: Re: Re: Älä tee liittoa heidän äläkä heidän jumaliensa kanssa!09.05.2012 23:55
Kyllä. Jumalan armo on suurempi kuin Jumalan laki.
Mutta vain, jos ihminen tunnustaa syntinsä ja pyytää Jumalaltaan armoa.
Jumalan on osoittanut armoaan ja laupeuttaan Israelille jo tuhansia vuosia, on kutsunut parannukseen, on kutsunut uudistukseen, on kutsunut tottelemaan ja palaamaan Liittoon, jonka on tehnyt Jumalan kanssa. Kansa on kuunnellut vain hetkittäin. Jumalan on ollut pakko rankaista esikoispoikaansa. Kansa joutui Egyptissä orjuuteen. Ja palasi liittoon. Mutta kun kansa taas kapinoi, Jumala eväsi siltä pääsyn Luvattuun Maahan, kunnes kapinoiva ja epäuskoinen sukupolvi kuoli erämaassa, ja uusi sukupolvi palasi liittoon. Maassa ollessaan kansa aina unohti Jumalansa, ja niin Jumalan täytyi rankaista sitä, ja lähettää viholliskansat uudestaan ja uudestaan Israelin kimppuun. Kun kansa nöyrtyi, ja kääntyi Jumalan puoleen, Jumala vei viholliset sitä kurittamasta. Lopulta Jumalan oli rankaistava kansaa niin kovin, että hän vei sen pakkosiirtolaisuuten Babyloniaan, ja vain osa kansaa palasi takaisin. SEn jälkeen kansa teki taas parannusta ja teki uskollisuudenvalat ja palasi Jumalansa luo. Joksikin aikaa. Jumala lähetti vihollisia ja miehittäjiä, nälänhätiä, tauteja ja lopulta Jumala ajoi Israelin 1900 vuoden diasporaan.
Jumala on ollut äärettömän armollinen ja uskollinen Israelille. Mutta Hän on myös vanhurskas ja pyhä Jumala, eikä Hän voi sallia syntiä, uskottomuutta ja kapinaa Liitossaan. Hän antaa kyllä anteeksi, JOS ihminen tekee parannuksen ja pyytää anteeksi. Mutta se EI poista synnin tai kapinan seurausta.
Vertaa Daavid. Daavid teki huorin Batseban kanssa ja vielä murhautti Batseban puolison kätkeäkseen syntinsä. Daavid sai kyllä anteeksi, kun TUNNUSTI SYNTINSÄ JA PYYSI ANTEEKSI. Mutta synnin rangaistusta ja seurausta Daavid ei välttänyt. Hän ei voinut herättää kuolleista murhauttamaansa miestä. Daavidin synnin seurauksena siinnyt lapsi kuoli. Eikä miekkä väistynyt Daavidin suvusta, ja toinen otti hänen vaimonsa. Se oli Jumalan määräämä rangaistus. Eikä Jumala peruuttanut sitä.
Jumalan ja Israelin liitossa on Jumalan määräämät säännöt ja Jumalan määräämät rangaistukset. Hän myös päättää niiden toimeenpanosta. Se juutalainen, joka tunnustaa syntinsä liittosuhteessaan Jumalaan, ja pyytää anteeksi Jeesuksen veressä ja nimessä , saa anteeksi, koska Jumala on niin luvannut. Hän saa iankaikkisen armon. Mutta synnin seuraukset ja rangaistus on silti kärsittävä. (jollei Jumala aivan erityisesti tee ihmettä, ja korjaa "rikkimennyttä")
Armo pätee vain Jeesuksen uhrityön ja sovitusveren perusteella. Vain sillä perusteella armoa voi pyytää ja saada.
VAIN Jeesuksen sovituskuoleman ja uhriveren perusteella lunastettu ARMO on suurempi kuin LAKI. Mikään muu ei voita lakia.
|
Israelin Jumala ei ole koskaan liittoa rikkonut! |
#2765 ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....10.05.2012 22:35#2764: - Re: Re: Re: Älä tee liittoa heidän äläkä heidän jumaliensa kanssa! Kyllä. Jumalan armo on suurempi kuin Jumalan laki. Mutta vain, jos ihminen tunnustaa syntinsä ja pyytää Jumalaltaan armoa. Jumalan on osoittanut armoaan ja laupeuttaan Israelille jo tuhansia vuosia, on kutsunut parannukseen, on kutsunut uudistukseen, on kutsunut tottelemaan ja palaamaan Liittoon, jonka on tehnyt Jumalan kanssa. Kansa on kuunnellut vain hetkittäin. Jumalan on ollut pakko rankaista esikoispoikaansa. Kansa joutui Egyptissä orjuuteen. Ja palasi liittoon. Mutta kun kansa taas kapinoi, Jumala eväsi siltä pääsyn Luvattuun Maahan, kunnes kapinoiva ja epäuskoinen sukupolvi kuoli erämaassa, ja uusi sukupolvi palasi liittoon. Maassa ollessaan kansa aina unohti Jumalansa, ja niin Jumalan täytyi rankaista sitä, ja lähettää viholliskansat uudestaan ja uudestaan Israelin kimppuun. Kun kansa nöyrtyi, ja kääntyi Jumalan puoleen, Jumala vei viholliset sitä kurittamasta. Lopulta Jumalan oli rankaistava kansaa niin kovin, että hän vei sen pakkosiirtolaisuuten Babyloniaan, ja vain osa kansaa palasi takaisin. SEn jälkeen kansa teki taas parannusta ja teki uskollisuudenvalat ja palasi Jumalansa luo. Joksikin aikaa. Jumala lähetti vihollisia ja miehittäjiä, nälänhätiä, tauteja ja lopulta Jumala ajoi Israelin 1900 vuoden diasporaan. Jumala on ollut äärettömän armollinen ja uskollinen Israelille. Mutta Hän on myös vanhurskas ja pyhä Jumala, eikä Hän voi sallia syntiä, uskottomuutta ja kapinaa Liitossaan. Hän antaa kyllä anteeksi, JOS ihminen tekee parannuksen ja pyytää anteeksi. Mutta se EI poista synnin tai kapinan seurausta. Vertaa Daavid. Daavid teki huorin Batseban kanssa ja vielä murhautti Batseban puolison kätkeäkseen syntinsä. Daavid sai kyllä anteeksi, kun TUNNUSTI SYNTINSÄ JA PYYSI ANTEEKSI. Mutta synnin rangaistusta ja seurausta Daavid ei välttänyt. Hän ei voinut herättää kuolleista murhauttamaansa miestä. Daavidin synnin seurauksena siinnyt lapsi kuoli. Eikä miekkä väistynyt Daavidin suvusta, ja toinen otti hänen vaimonsa. Se oli Jumalan määräämä rangaistus. Eikä Jumala peruuttanut sitä. Jumalan ja Israelin liitossa on Jumalan määräämät säännöt ja Jumalan määräämät rangaistukset. Hän myös päättää niiden toimeenpanosta. Se juutalainen, joka tunnustaa syntinsä liittosuhteessaan Jumalaan, ja pyytää anteeksi Jeesuksen veressä ja nimessä , saa anteeksi, koska Jumala on niin luvannut. Hän saa iankaikkisen armon. Mutta synnin seuraukset ja rangaistus on silti kärsittävä. (jollei Jumala aivan erityisesti tee ihmettä, ja korjaa "rikkimennyttä") Armo pätee vain Jeesuksen uhrityön ja sovitusveren perusteella. Vain sillä perusteella armoa voi pyytää ja saada. VAIN Jeesuksen sovituskuoleman ja uhriveren perusteella lunastettu ARMO on suurempi kuin LAKI. Mikään muu ei voita lakia. Alla oleva ei vahvista ylläolevaa teoriaasi! Mutta jos te ette kuule minua ettekä pidä kaikkia näitä käskyjä, vaan hylkäätte halpana minun ohjeeni ja teidän sielunne vieroo minun säädöksiäni, niin ettette pidä kaikkia minun käskyjäni, vaan rikotte minun liittoni,niin minäkin teen teille samoin ja rankaisen teitä hirmuisilla onnettomuuksilla, hivutustaudilla ja kuumeella, jotka sammuttavat teidän silmänne ja näännyttävät sielunne; ja te kylvätte siemenenne turhaan, sillä teidän vihollisenne syövät sen. |
Vieras |
#2766 Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....13.05.2012 00:54
Aivan. Jumala ei riko liittooaan. Vain Israel rikkoo.
Jumala ei kadu, että on kutsunut Israelin pappiskansaksi. Vain Israel kieltäytyi olemasta pappiskansa ja murhautti Messiaansa, joka oli Jumalan valitsema ylimmäinen pappi, ja Israel Hänen papistoaan, jonka tehtävä olsi julistaa sanomaa Messiaasta koko maailmalle.
Jumala ei kadu, Jumala ei luovuta. Jumala on jaksanut kouluttaa, kurittaa ja kutsua kansaansa tuhansia vuosia. Hän ei kertakaikkiaan ole luopunut liitostaan Israelin kanssa. Pakanat ovat nyt vain väliaikaisesti pappiskansana, koska he ottivat Messiaan vastaan. Jumala oksasti heidät aitoon öljypuuhun. Armosta.
Vielä kerran, lopunaikoina, lähellä tuhatvuotista valtakuntaa, Israel palaa Liittoon Jumalansa kanssa, Vielä kerran Israel tunnustaa Messiaan, ja Messias tunnustaa heidät pappiskansakseen.
Profeetta Sakariaasta:
1 Sinä päivänä on Daavidin suvulla ja Jerusalemin asukkailla oleva avoin lähde syntiä ja saastaisuutta vastaan. (AVOIN LÄHDE SYNTIÄ VASTAAN= YESHUA)
Jumala on uskollinen Israelille. Hän kuumentaa sitä ahjoissa uudestaan ja uudestaan, kunnes Hän viimein saa syntymään Israelista sellaisen astian käyttöönsä, kuin Hän alunperinkin tarkoitti. Nöyrän, uskollisen, kuuliaisen ja tottelevaisen pappiskansan, jonka käsiä ei sotien ei taisteluitten eikä aborttien veri tahraa. Vaan jokainen siinä pappiskansassa on Messiaansa kuvan kaltainen, jokainen on puhdistanut itsensä kaikesta synnin ja mielen saastutuksesta, jotta voisi pyhänä palvella Herraansa ja Messiastaan, Pyhän Hengen täydellisessä armoituksessa ja voitelussa.
Siinä jäännöksessä toteutuu kuolleiden luiden ihme täyttymykseensä asti. Tällä hetkellä luut ovat tulleet yhteen, nissä on nivelet ja jänteet ja liha, ja ne on siirretty Luvattuun Maahan. Mutta Henkeä, Jumalan Pyhää henkeä niissä ei vielä ole. Kun juutalaiset ottavat vastaan Messiaansa Yeshuan, he saavat tämän Liiton sinetiksi Pyhän Hengen. Silloin kuolleet luut ovat tulleet todella eläviksi, eläviksi Pyhässä Hengessä.
Jumala on armollinen ja uskollinen Israelille. Hän tulee toteuttamaan kaiken tämän, minkä on profeettainsa kautta luvannut, vielä kerran ja aivan taatun varmasti Hän tulee sen toteuttamaan oman aikataulunsa hyvän suunnitelman mukaisesti.
|
Vieras |
#2767 Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....13.05.2012 01:28
Lainaamasi kohdat: Silloin maa saa hyvityksen sapateistaan, niin kauan kuin se on autiona ja te olette vihollistenne maassa. Silloin maa lepää ja saa hyvityksen sapateistaan. Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan, jonka tähden minäkin kävin heitä vastaan ja vein heidät heidän vihollistensa maahan. Silloin heidän ympärileikkaamaton sydämensä nöyrtyy, ja silloin he sovittavat syntivelkansa.
Lainaamasi kohdat kertovat, kuinka Jumala rankaisi Israelia synneistä, jotka se teki ENNEN BABYLONIAN PAKKOSIIRTOLAISUUTTA. Valitettevasti Israel teki syntiä myös pakkosiirtolaisuudessa Babyloniassa, sekä myös sieltä palattuaan. Babylonian pakkosiirtolaisuus-rangaistus hyvitti vain sitä ennen tehnyt rikokset. Se ei kuitannut sen jälkeen tehtyjä rikoksia ja Liiton rikkomuksia, varsinkaan se ei hyvittänyt sitä, että - Israel torjui Jumalan lähettämän Messiaan - Israel surmautti Jumalan ainokaisen pojan
Kuten juutalainen profeetta Lance Lambert on todennut: vain Jumalan surma voi selittää sen, että Israel sai rangaistukseksi 1900 vuoden maastakarkoituksen.
Ei Israel ole ainut, jota Jumala kurittaa, ojentaa ja kasvattaa. Hän tekee niin kaikille ihmislapsille (kunnes he ovat ajautuneet omasta valinnastaan jo kokonaan armon ulottumattomiin). Jumala on vanhurskas ja oikeudenmukainen. Tottakai Hänen täytyy kurittaa, ojentaa ja kasvattaa myös valittua kansaa. Muutenhan se ei olisi Jumalan lapsi, vaan äp*rä. Siinä ei siis ole mitään erityistä, että Jumala kurittaa, ojentaa ja kasvattaa Israelia. Niin Hän tekee myös jokaiselle, joka ON vastaanottanut Messiaan lunastajanaan. Omiaan Hän kurittaa ja kasvattaa paljon tiukemmin kuin muita.
Eikö Israel ole Jumalan? Silloin sille kuuluu myös kuri ja kasvatus. |
Annettiinko Israelille todellisuudessa etsikkoaika? |
#2768 Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....13.05.2012 11:01#2767: - Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä.... Se ei kuitannut sen jälkeen tehtyjä rikoksia ja Liiton rikkomuksia, varsinkaan se ei hyvittänyt sitä, että Ymmärtääkseni Israelilla ei ollut kristillisen historian mukaan muuta mahdollisuutta kuin elää ja toimia näin ns. Jeesuksen aikana. Kaikkihan oli Jumalan etukäteen suunnittelemaa, jotta tuo kristittyjen suuri pelastus saataisiin pakanoille ja sehän oli siksi suljettava suurimmalta osalta juutalaisia. Sitten nämä suuresti pelastetut pakanat ovat kaksi tuhatta vuotta, saatuaan tuon parhaimman lahjan, syyllistäneet ja tappaneet juutalaisia miljoonittain ja edelleen vainoavat ja tappavat heitä, jos mahdollista, messiaan tappamisesta, joka piti tapahtuakin. Eihän ilman Jeesuksen verenvuodatusta olisi sovitusta tai pelastusta. Kyllähän juutalaisen Lambertinkin pitäisi ymmärtää, että veren piti vuotaa ja ristin uhri oli pakko suorittaa. Erikoista on, että suurimmasta palveluksesta ihmiskunnalle joutuu noin suuriin kärsimyksiin ja rangaistuksiin. Kiittämättömyys on maailman palkka! Ja kun hän - Jeesus - tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, itki hän sitä ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu. Sillä sinulle tulevat ne päivät, jolloin sinun vihollisesi sinut vallilla saartavat ja piirittävät sinut ja ahdistavat sinua joka puolelta; ja he kukistavat sinut maan tasalle ja surmaavat lapsesi, jotka sinussa ovat, eivätkä jätä sinuun kiveä kiven päälle, sentähden ettet etsikkoaikaasi tuntenut." |
Vieras |
#2769 Shavuot-matka Israeliin / lennot 319,67e13.05.2012 17:50
|
Vieras |
#2770 Re: Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....13.05.2012 18:00
Kirjoitit: Erikoista on, että suurimmasta palveluksesta ihmiskunnalle joutuu noin suuriin kärsimyksiin ja rangaistuksiin. Kiittämättömyys on maailman palkka!
SINÄKÖ TUOMITSET JUMALAN Hänen suunnitelmistaan ja teoistaan???
| |||||||||||||||||||||||||||
Ei oikein ymmärrä! |
#2771 Re: Re: Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....13.05.2012 20:48#2770: - Re: Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä.... Kirjoitit: Joo, en oikein usko, että Israelin Jumala on halunnut kaiken tapahtuvan niin kuin on tapahtunut. |
Vieras |
#2772 Re: Re: Re: Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....13.05.2012 21:38#2771: Ei oikein ymmärrä! - Re: Re: Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....
Jumala ilmoitti, että Israel on saava Maahan palattuaan ylen runsaasti lisää kansaa, Jumala antaa siunaukseksi Israelille runsaaasti kohdun hedelmää, ja maa on kantava satonsa. Onko Jumalan tahto, että Israel on itsenäisyytensä aikana tuhonnut miljoonia kohdun hedelmiä, tappanut aborteilla ja saanut Maan verivelkojen valtaan?
Onko se Jumalan tahto? Eikö se ole julmaa?
Kohdun hedelmä on Jumalan lahja!
Jokainen naissotilas saa armeija-aikanaan 2-3 aborttia ilman mitään lisäperusteita. Päin vastoin, heidän on PAKKO tehdä abortit. Muutoin heidän on keskeutettävä aikomansa sotilasura. Ilman sotilasuraa Israelissa on toisen luokan kansalainen, jopa koulutusta tai työtä on vaikeampi saada.
Israel on uhrannut miljoonien lastensa hengen ja juutalaisten uuden sukupolven Molokille, jota se palveli jo ammoisina aikoina.
Mitä pitää Jumalan tehdä kansalle, joka murhaa Hänen viattomia lapsiaan kuoleman jumalille? MItä pitää Jumalan tehdä kansalleen, joka sotkee kätensä omien lastensa ja arabisiviilien vereen?
Ristiritareita ei ole enää. On vain juutalaisia, ja syyllisiä kristittyjä sionisteja, joka paijaa ja lepyttelee juutalaisia joka välissä.
USA on Israelin puolella. USA:n vetolle ei kukaan voi mitään. Israel saa harrastaa omaa loputonta pikku holokaustiaan kenenkään asiaan puuttumatta. Jos joku yrittää puuttua, Israel vain kiljaisee "antisemitismiä, antisemitismiä!". Ja sitten Israel taas saa jatkaa Deir Yassin, Saf Saf, Saliha, Operaatio Hiram, Sabra ja Shatila, Cast Lead....
Sionismi on uskonto. Sionismilla on omat ristiritarinsa, ja he ovat palanneet takaisin Jerusalemin ristin lipun alle. Heillä ei ole juurikaan eroa aiempiin ristiritareihin. Aiemmin ristiritarit tappoivat arabit JA juutalaiset. Nykyään Maan vallannut uusi ristiritaripolvi tappaa taas arabeja, ja juutalaisia lapsia äitiensä kohtuun.
Ei mitään uutta auringon alla, sanoi jo Salomo. |
Vieras |
#2773 Re: Re: Re: Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....13.05.2012 21:52#2771: Ei oikein ymmärrä! - Re: Re: Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....
Kirjoitit: Ensin juutalaiset järjesti pakanoille pelastuksen Jeesuksen uhrikuoleman kautta, muutenhan sitä ei olisi heille saatukaan.
Juutalaiset eivät "järjestäneet pakanoille pelastusta". VAIN JUMALA VOI JÄRJESTÄÄ PELASTUKSEN.
Jos olet tosissasi, niin käytännössä sanot, että juutalaiset ovat maailmankaikkeuduin ylpein, suuruudenhulluin ja iljettävin Jumalan pilkkaaja-kansa. Kellään ihmisellä ei ole osuutta eikä ansiota pelastukseen. Jeesus on juutalainen, mutta se ei ole juutalaisten ansiota. Päinvastoin, juutalaiset ovat vuosituhansien kuluessa uudestaan ja uudestaan pilanneet kaikki Jumalan alkuperäiset suunnitelmat, mutta Hän on aina korjannut ihmeellisen ennaltatietämyksensä kautta kaiken, niin että kaikki yhdessä on vaikuttanut Hänen tahtonsa mukaan. Juutalaiset ovat IHMISIÄ. Ehkä Jumalalla on ollut aihetta kurittaa ja kouluttaa ja rankaista heitä... vihollisten kauttaa... jopa ristiritarien kautta.
Hän tietää, millaista tekoa me olemme.
Hän tietää meidät saveksi.
|
13.05.2012 22:37- Poiston ajankohta: 16.05.2012
- Poistamisen syy:
Vieras |
#2775 Halutaan suomalainen Au Pairiksi Haifaan!14.05.2012 00:04
|
Kommentoi adressia |
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
32813 Luotu: 27.09.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
1311 Luotu: 02.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2065 Luotu: 07.10.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
456 Luotu: 01.11.2024
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
1516 Luotu: 25.10.2024
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
889 Luotu: 08.10.2024
Ikäihmisten palveluiden säilyttäminen Askolassa.
569 Luotu: 27.10.2024
Pohjanmaan hyvinvointialueen säästösuunnitelma koskien Kaskista peruttava /Sparplan för Österbottens välfärdsområde gällande Kaskö bör återtas
481 Luotu: 27.10.2024
Vaadimme Puistolanraitin koulun lapsille ja henkilöstölle turvalliset ja terveet koulutilat
150 Luotu: 01.11.2024
Vaadimme raudanpuutteen tunnustamista sekä tasa-arvoista hoitoa
15385 Luotu: 20.10.2022
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
483 Luotu: 15.10.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28257 Luotu: 08.10.2024
Tikkurilan Lukioon takaisin HSL-aikataulunäyttö
119 Luotu: 28.10.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14865 Luotu: 15.07.2023
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
6750 Luotu: 27.09.2024
Vaadimme Haminan päättäjiä perumaan kaupungin veronmaksajille vahingollisen sähkö- ja lämpöverkon kaupan
613 Luotu: 15.10.2024
Wileniuksen perinnetelakan tulevaisuuden ja porvoolaisen monisatavuotisen puuvenekulttuurin puolesta
2974 Luotu: 13.01.2023
Vetoomus kirjanvaihtopisteiden ja poistokirjatapahtumien tuomisesta Kotkan kirjastoihin
68 Luotu: 22.10.2024
Vetoomus Markus Kuotesahon autovanhusten säilyttämisen puolesta
356 Luotu: 16.08.2024
Vetoomus 280 hehtaarin aurinkovoimalan rakentamissuunnitelman perumiseksi maaseutualueellamme
279 Luotu: 21.10.2024