Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kommentoitu viesti

Vieras

#2770 Re: Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....

13.05.2012 18:00

#2768: Annettiinko Israelille todellisuudessa etsikkoaika? - Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....

Kirjoitit:

Erikoista on, että suurimmasta palveluksesta ihmiskunnalle joutuu noin suuriin kärsimyksiin ja rangaistuksiin. Kiittämättömyys on maailman palkka!

SINÄKÖ TUOMITSET JUMALAN  Hänen suunnitelmistaan ja teoistaan???

Jes. 29:16

Voi mielettömyyttänne! Onko savi savenvalajan veroinen? Ja sanooko työ tekijästään: "Ei hän ole minua tehnyt", tai sanooko kuva kuvaajastaan: "Ei hän mitään ymmärrä"?

Jes. 45:9

Voi sitä, joka riitelee tekijänsä kanssa, saviastia saviastiain joukossa-maasta tehtyjä kaikki! Sanooko savi valajallensa: "Mitä sinä kelpaat tekemään? Sinun työsi on kädettömän työtä!"

Jes. 64:8

Mutta olethan sinä, Herra, meidän isämme; me olemme savi, ja sinä olet meidän valajamme, kaikki me olemme sinun kättesi tekoa.

Jer. 18:4

Ja jos astia, jota hän valmisti, meni pilalle, niinkuin savi voi mennä savenvalajan käsissä, niin hän teki siitä taas toisen astian, miten vain savenvalaja näki parhaaksi tehdä.

Jer. 18:6

"Enkö minä voi tehdä teille, te Israelin heimo, niinkuin tekee tuo savenvalaja, sanoo Herra. Katso, niinkuin savi on savenvalajan kädessä, niin te olette minun kädessäni, te Israelin heimo.

1 Sana, joka tuli Jeremialle Herralta ja kuului:
2 "Nouse ja mene alas savenvalajan huoneeseen; siellä minä annan sinun kuulla sanani".
3 Niin minä menin alas savenvalajan huoneeseen, ja katso, hän teki työtä pyöränsä ääressä.
4 Ja jos astia, jota hän valmisti, meni pilalle, niinkuin savi voi mennä savenvalajan käsissä, niin hän teki siitä taas toisen astian, miten vain savenvalaja näki parhaaksi tehdä.
5 Silloin tuli minulle tämä Herran sana:
6 "Enkö minä voi tehdä teille, te Israelin heimo, niinkuin tekee tuo savenvalaja, sanoo Herra. Katso, niinkuin savi on savenvalajan kädessä, niin te olette minun kädessäni, te Israelin heimo.
7 Yhden kerran minä uhkaan temmata pois, hajottaa ja hävittää kansan ja valtakunnan;
8 mutta jos se kansa kääntyy pois pahuudestaan, josta minä sitä uhkasin, niin minä kadun sitä pahaa, jota ajattelin tehdä sille.
9 Toisen kerran taas minä lupaan rakentaa ja istuttaa kansan ja valtakunnan;
10 mutta jos se tekee sitä, mikä on pahaa minun silmissäni, eikä kuule minun ääntäni, niin minä kadun sitä hyvää, jota olin luvannut tehdä sille.
11 Sano siis nyt Juudan miehille ja Jerusalemin asukkaille: Näin sanoo Herra: Katso, minä hankin teille onnettomuutta ja pidän neuvoa teitä vastaan. Kääntykää siis kukin pahalta tieltänne ja parantakaa vaelluksenne ja tekonne.
12 Mutta he vastaavat: 'Se on turhaa! Sillä me vaellamme omien neuvojemme mukaan, ja me teemme kukin oman pahan sydämensä paatumuksen mukaan.'"
13 Sentähden, näin sanoo Herra: "Kysykää kansojen keskuudessa, kuka on tämänkaltaista kuullut? Ylen kauhistuttavia tekoja on tehnyt neitsyt Israel.
14 Luopuuko aukealta kalliolta Libanonin lumi? Ehtyvätkö kaukaa virtaavat vedet, kylmät, kuohuvaiset?
15 Mutta minun kansani on unhottanut minut, he polttavat uhreja turhille jumalille. Nämä ovat saaneet heidät kompastumaan teillänsä, ikivanhoilla poluilla, niin että he ovat joutuneet kulkemaan syrjäpolkuja, raivaamatonta tietä.
16 Niin he tekevät maansa kauhistukseksi, ikuiseksi ivan vihellykseksi. Jokainen, joka ohitse kulkee, kauhistuu ja pudistaa päätänsä.
17 Niinkuin itätuuli minä hajotan heidät vihollisen edessä; minä näytän heille selkäni enkä kasvojani heidän hätänsä päivänä."

Vastaukset

Ei oikein ymmärrä!

#2771 Re: Re: Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....

2012-05-13 20:48:08

#2770: - Re: Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä.... Kirjoitit:
Erikoista on, että suurimmasta palveluksesta ihmiskunnalle joutuu noin suuriin kärsimyksiin ja rangaistuksiin. Kiittämättömyys on maailman palkka!
SINÄKÖ TUOMITSET JUMALAN  Hänen suunnitelmistaan ja teoistaan???

Joo, en oikein usko, että Israelin Jumala on halunnut kaiken tapahtuvan niin kuin on tapahtunut.
Ensin juutalaiset järjesti pakanoille pelastuksen Jeesuksen uhrikuoleman kautta, muutenhan sitä ei olisi heille saatukaan. Sitten pakanat kiittivät pelastuksen heille järjestäneitä juutalaisia vainoamalla ja tappamalla heitä 2000 vuoden ajan niin paljon kuin vain ennättivät tai vieläkin ennättävät!
Jos tämä on Israelin Jumalan täydellinen tahto, että kristittyjen tehtävä on ollut kiittää pelastuksestaan juutalaisia tuolla tavalla: tuhoamalla, kiusaamalla ja tappamalla heitä mahdollisimman paljon, niin on se aika erikoista.
Jumalaa en ole Hänen suunnitelmistaan ja teoistaan tuomitsemassa, vaan olen kysymässä, onko todella niin, että Israelin Jumala käytti ja käyttää kristittyjään juutalaisten tappamiseen ja terrorisoimiseen!?

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…