Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #2766 Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....

13.05.2012 00:54

#2765: Israelin Jumala ei ole koskaan liittoa rikkonut! - ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....

Aivan. Jumala ei riko liittooaan. Vain Israel rikkoo.

Jumala ei kadu, että on kutsunut Israelin pappiskansaksi. Vain Israel kieltäytyi olemasta pappiskansa ja murhautti Messiaansa, joka oli Jumalan valitsema ylimmäinen pappi, ja Israel Hänen papistoaan, jonka tehtävä olsi julistaa sanomaa Messiaasta koko maailmalle.

Jumala ei kadu, Jumala ei luovuta. Jumala on jaksanut kouluttaa, kurittaa ja kutsua kansaansa tuhansia vuosia. Hän ei kertakaikkiaan ole luopunut liitostaan Israelin kanssa. Pakanat ovat nyt vain väliaikaisesti pappiskansana, koska he ottivat Messiaan vastaan. Jumala oksasti heidät aitoon öljypuuhun. Armosta.

Vielä kerran, lopunaikoina, lähellä tuhatvuotista valtakuntaa, Israel palaa Liittoon Jumalansa kanssa, Vielä kerran Israel tunnustaa Messiaan, ja Messias tunnustaa heidät pappiskansakseen.

Profeetta Sakariaasta:

1 Sinä päivänä on Daavidin suvulla ja Jerusalemin asukkailla oleva avoin lähde syntiä ja saastaisuutta vastaan. (AVOIN LÄHDE SYNTIÄ VASTAAN= YESHUA)

2 Ja sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä hävitän epäjumalain nimet maasta, eikä niitä enää muisteta. Myöskin profeetat ja saastaisuuden hengen minä ajan maasta pois.

6 Ja jos häneltä kysytään: "Mitä ovat nuo haavat sinun rinnassasi?" vastaa hän: "Ne lyötiin minun ystäväini huoneessa".
(YESHUAA LYÖTIIN RUOSKALLA, KOSKA HÄNEN YSTÄVÄNSÄ JA OMA KANSANSA= JUUDAN HUONE, JUUTALAISET ANTOIVAT HÄNET TAPETTAVAKSI)

7 Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.

8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
(2/3 JUUTALAISISTA HÄVITETÄÄN, 1/3 JÄÄ JÄLJELLE)

9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan.
(TULI JA SULATTAMINEN= VAINOT, SODAT, VAIKEUDET jne)

He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".
(JAAKOBIN JÄÄNNÖS HUUTAA AVUKSI JUMALAANSA VIIMEINKIN, JA TUNNUSTAA, ETTÄ JUMALA YESHUA ON HEIDÄN JUMALANSA JA MESSIAANSA, HEIDÄN LÄHTEENSÄ SYNTIÄ VASTAAN)

SEURAAVA LUKU alkaa:

1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.

2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan.

Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.

3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.

4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.

Nämä tapahtumat kertovat siis sen, että juutalaiset (ns. Jaakobin jäännös) ottavat Yeshuan vastaan vasta juuri ennen Jeesuksen paluuta maan päälle ja tuhatvuotisen valtakunnan alkua. Juuri ennen tullaan käymään hirvittävät taistelut, joissa em. 2/3 juutalaisita kuolee, ja 1/3 joutuu käymään tulisen ahjonsa.

Jumala on uskollinen Israelille. Hän kuumentaa sitä ahjoissa uudestaan ja uudestaan, kunnes Hän viimein saa syntymään Israelista sellaisen astian käyttöönsä, kuin Hän alunperinkin tarkoitti. Nöyrän, uskollisen, kuuliaisen ja tottelevaisen pappiskansan, jonka käsiä ei sotien ei taisteluitten eikä aborttien veri tahraa.

Vaan jokainen  siinä pappiskansassa on Messiaansa kuvan kaltainen, jokainen on puhdistanut itsensä kaikesta synnin ja mielen saastutuksesta, jotta voisi pyhänä palvella Herraansa ja Messiastaan, Pyhän Hengen täydellisessä armoituksessa ja voitelussa.

Siinä jäännöksessä toteutuu kuolleiden luiden ihme täyttymykseensä asti. Tällä hetkellä luut ovat tulleet yhteen, nissä on nivelet ja jänteet ja liha, ja ne on siirretty Luvattuun Maahan. Mutta Henkeä, Jumalan Pyhää henkeä niissä ei vielä ole.

Kun juutalaiset ottavat vastaan Messiaansa Yeshuan, he saavat tämän Liiton sinetiksi Pyhän Hengen. Silloin kuolleet luut ovat tulleet todella eläviksi, eläviksi Pyhässä Hengessä.

Jumala on armollinen ja uskollinen Israelille. Hän tulee toteuttamaan kaiken tämän, minkä on profeettainsa kautta luvannut, vielä kerran ja aivan taatun varmasti Hän tulee sen toteuttamaan oman  aikataulunsa hyvän suunnitelman mukaisesti.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…