Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kommentoitu viesti

Ei oikein ymmärrä!

#2771 Re: Re: Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....

13.05.2012 20:48

#2770: - Re: Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä.... Kirjoitit:
Erikoista on, että suurimmasta palveluksesta ihmiskunnalle joutuu noin suuriin kärsimyksiin ja rangaistuksiin. Kiittämättömyys on maailman palkka!
SINÄKÖ TUOMITSET JUMALAN  Hänen suunnitelmistaan ja teoistaan???

Joo, en oikein usko, että Israelin Jumala on halunnut kaiken tapahtuvan niin kuin on tapahtunut.
Ensin juutalaiset järjesti pakanoille pelastuksen Jeesuksen uhrikuoleman kautta, muutenhan sitä ei olisi heille saatukaan. Sitten pakanat kiittivät pelastuksen heille järjestäneitä juutalaisia vainoamalla ja tappamalla heitä 2000 vuoden ajan niin paljon kuin vain ennättivät tai vieläkin ennättävät!
Jos tämä on Israelin Jumalan täydellinen tahto, että kristittyjen tehtävä on ollut kiittää pelastuksestaan juutalaisia tuolla tavalla: tuhoamalla, kiusaamalla ja tappamalla heitä mahdollisimman paljon, niin on se aika erikoista.
Jumalaa en ole Hänen suunnitelmistaan ja teoistaan tuomitsemassa, vaan olen kysymässä, onko todella niin, että Israelin Jumala käytti ja käyttää kristittyjään juutalaisten tappamiseen ja terrorisoimiseen!?

Vastaukset

Vieras

#2772 Re: Re: Re: Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....

2012-05-13 21:38:45

#2771: Ei oikein ymmärrä! - Re: Re: Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....

Jumala ilmoitti, että Israel on saava Maahan palattuaan ylen runsaasti lisää kansaa, Jumala antaa siunaukseksi Israelille runsaaasti kohdun hedelmää, ja maa on kantava satonsa.

Onko Jumalan tahto, että Israel on itsenäisyytensä aikana tuhonnut miljoonia kohdun hedelmiä, tappanut aborteilla ja saanut Maan verivelkojen valtaan?

Onko se Jumalan tahto?

Eikö se ole julmaa?

Kohdun hedelmä on Jumalan lahja!

Jokainen naissotilas saa armeija-aikanaan 2-3 aborttia ilman mitään lisäperusteita. Päin vastoin, heidän on PAKKO tehdä abortit. Muutoin heidän on keskeutettävä aikomansa sotilasura. Ilman sotilasuraa Israelissa on toisen luokan kansalainen, jopa koulutusta tai työtä on vaikeampi saada.

Israel on uhrannut miljoonien lastensa hengen ja juutalaisten uuden sukupolven Molokille, jota se palveli jo ammoisina aikoina.

Mitä pitää Jumalan tehdä kansalle, joka murhaa Hänen viattomia lapsiaan kuoleman jumalille?  MItä pitää Jumalan tehdä kansalleen, joka sotkee kätensä omien lastensa ja arabisiviilien vereen?

Ristiritareita ei ole enää. On vain juutalaisia,  ja syyllisiä kristittyjä sionisteja, joka paijaa ja lepyttelee juutalaisia joka välissä.

USA on Israelin puolella. USA:n vetolle ei kukaan voi mitään. Israel saa harrastaa omaa loputonta pikku holokaustiaan kenenkään asiaan puuttumatta.  Jos joku yrittää puuttua, Israel vain kiljaisee "antisemitismiä, antisemitismiä!".  Ja sitten Israel taas saa jatkaa Deir Yassin, Saf Saf, Saliha, Operaatio Hiram, Sabra ja Shatila, Cast Lead....

Sionismi on uskonto. Sionismilla on omat ristiritarinsa, ja he ovat palanneet takaisin Jerusalemin ristin lipun alle.

Heillä ei ole juurikaan eroa aiempiin ristiritareihin. Aiemmin ristiritarit tappoivat arabit JA juutalaiset. Nykyään Maan vallannut uusi ristiritaripolvi tappaa taas arabeja, ja juutalaisia lapsia äitiensä kohtuun.

Ei mitään uutta auringon alla, sanoi jo Salomo.

Vieras

#2773 Re: Re: Re: Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....

2012-05-13 21:52:28

#2771: Ei oikein ymmärrä! - Re: Re: Re: Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....

Kirjoitit:

Ensin juutalaiset järjesti pakanoille pelastuksen Jeesuksen uhrikuoleman kautta, muutenhan sitä ei olisi heille saatukaan.

Juutalaiset eivät "järjestäneet pakanoille pelastusta".

VAIN JUMALA VOI JÄRJESTÄÄ PELASTUKSEN.

Jos olet tosissasi, niin käytännössä sanot, että juutalaiset ovat maailmankaikkeuduin ylpein, suuruudenhulluin ja iljettävin Jumalan pilkkaaja-kansa.

Kellään ihmisellä ei ole osuutta eikä ansiota pelastukseen. Jeesus on juutalainen, mutta se ei ole juutalaisten ansiota.

Päinvastoin, juutalaiset ovat vuosituhansien kuluessa uudestaan ja uudestaan pilanneet kaikki Jumalan alkuperäiset suunnitelmat, mutta Hän on aina korjannut ihmeellisen ennaltatietämyksensä kautta kaiken, niin että kaikki yhdessä on vaikuttanut Hänen tahtonsa mukaan.

Juutalaiset ovat IHMISIÄ.

Ehkä Jumalalla on ollut aihetta kurittaa ja kouluttaa ja rankaista heitä...   vihollisten kauttaa... jopa ristiritarien kautta.

Hän tietää, millaista tekoa me olemme.

Hän tietää meidät saveksi.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2012-05-13 22:37:18

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…