Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #2767 Re: ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....

13.05.2012 01:28

#2765: Israelin Jumala ei ole koskaan liittoa rikkonut! - ....en minä heitä hylkää enkä viero heitä....

Lainaamasi kohdat:

Silloin maa saa hyvityksen sapateistaan, niin kauan kuin se on autiona ja te olette vihollistenne maassa. Silloin maa lepää ja saa hyvityksen sapateistaan.
Niin kauan kuin se on autiona, saa se levätä nauttien sitä lepoa, jota se ei saanut teidän sapatteinanne, asuessanne siinä.

Silloin he tunnustavat syntivelkansa ja isiensä syntivelan, sen että ovat olleet minulle uskottomat ja käyneet minua vastaan, jonka tähden minäkin kävin heitä vastaan ja vein heidät heidän vihollistensa maahan. Silloin heidän ympärileikkaamaton sydämensä nöyrtyy, ja silloin he sovittavat syntivelkansa.
Ja silloin minä muistan liittoni Jaakobin kanssa ja muistan liittoni Iisakin kanssa ja liittoni Aabrahamin kanssa, ja minä muistan myös maan.
Mutta ensin tulkoon maa tyhjäksi heistä ja saakoon hyvityksen sapateistansa olemalla autiona, niin kauan kuin he ovat poissa; ja he sovittakoot syntivelkansa sentähden, juuri sentähden, että he hylkäsivät minun säädökseni ja että heidän sielunsa vieroi minun käskyjäni.
Mutta sittenkään, vaikka he ovat vihollistensa maassa, en minä heitä hylkää enkä viero heitä niin, että lopettaisin heidät ja rikkoisin liittoni heidän kanssansa; sillä minä olen Herra, heidän Jumalansa.
Ja minä muistan heidän hyväksensä liiton heidän isiensä kanssa, jotka minä vein pois Egyptin maasta kansojen silmien edessä, ollakseni heidän Jumalansa. Minä olen Herra."

Lainaamasi kohdat kertovat, kuinka Jumala rankaisi Israelia synneistä, jotka se teki ENNEN BABYLONIAN PAKKOSIIRTOLAISUUTTA.

Valitettevasti Israel teki syntiä myös pakkosiirtolaisuudessa Babyloniassa, sekä myös sieltä palattuaan.

Babylonian pakkosiirtolaisuus-rangaistus hyvitti vain sitä ennen tehnyt rikokset.

Se ei kuitannut sen jälkeen tehtyjä rikoksia ja Liiton rikkomuksia, varsinkaan se ei hyvittänyt sitä, että

- Israel torjui Jumalan lähettämän Messiaan

- Israel surmautti Jumalan ainokaisen pojan

Kuten juutalainen profeetta Lance Lambert on todennut: vain Jumalan surma voi selittää sen, että Israel sai rangaistukseksi 1900 vuoden maastakarkoituksen.

Ei Israel ole ainut, jota Jumala kurittaa, ojentaa ja kasvattaa. Hän tekee niin kaikille ihmislapsille (kunnes he ovat ajautuneet omasta valinnastaan jo kokonaan armon ulottumattomiin).

Jumala on vanhurskas ja oikeudenmukainen. Tottakai Hänen täytyy kurittaa, ojentaa ja kasvattaa myös valittua kansaa. Muutenhan se ei olisi Jumalan lapsi, vaan äp*rä.

Siinä ei siis ole mitään erityistä, että Jumala kurittaa, ojentaa ja kasvattaa Israelia. Niin Hän tekee myös jokaiselle, joka ON vastaanottanut Messiaan lunastajanaan. Omiaan Hän kurittaa ja kasvattaa paljon tiukemmin kuin muita.

Eikö Israel ole Jumalan? Silloin sille kuuluu myös kuri ja kasvatus.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…