Fiksuhuudon toiminta selvitettävä
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Fiksuhuudon toiminta selvitettävä.
Vieras |
#67613.03.2012 17:09Mä voitin sieltä pandasta kahvinkeittimen ja perille tuli viikossa |
Vieras |
#677 Re:13.03.2012 18:33Kyllä se Fiksuhuutokin toimitti ensin tavarat nopeasti. Näin saadaan asiakkaat innostumaan ja ostamaan huutoja ja lopputulos on sama kuin Fiksuhuudossakin. Ensin selitellään ja sitten ei vastata viesteihin jne... En kyllä laittaisi euroakaan siihen jos kerran on samat tyypit asialla. |
Vieras |
#67814.03.2012 13:06ymmärtääkseni fiksuhuudon toiminnan pilasi se arpajaisoikeudenkäynti, joka paskoi koko niiden liiketoiminnan. eihän ne voineet sitä estää. Turhapa siitä on silloin yrittäjiä syyttää. minä sain tavarani pitkän venttaamisen jälkeen, mutta nyt olen vasta tutkittuani havahtunut huomaamaan millaiseen pyöritykseen nuo yrittäjät ovat tahtomattaan joutuneet. nythän nuo tappiot on laitettu heidän syykseen, vaikka oikea syyllinen on sisäministeriön jouni laiho. jokainen asiaa pidemmältä tutkiva ja uutisia lukeva huomaa miten tuo on mennyt. arvostan suuresti sitä, että yrittävät edelleen hankkia tavaroita porukoille. ei takuulla ole ollut helppoa. |
vieras |
#679 Re:14.03.2012 13:37Että mitä?????Fiksuhuutohan voitti oikeudenkäynnin ja häviähän maksaa kulut.Jospa olist vähänkin seurannut näitä sivuja,niin olisit huomannut mitä erilaisempia selityksiä fiksuhuuto on antanut tuotteiden viivästymisestä.Tämä Laihon hommahan on siitä viimeisetä päästä.LUE JA IHMETTELE !!!!! |
vieras |
#680 itRe:14.03.2012 13:45Että mitä ?????Jospa olisit vaivautunut seuraamaan näitä sivuja,niin olisit huomannut mitä eriskummallisempia selityksiä fiksuhuuto on antanut tuotteiden viivästymiselle.Fiksuhuutohan voitti oikeudenkäynnin ja häviähän maksaa viulut.Sitäpaitsi tämä syytös Laihosta on niitä viimeisempiä valeitä,mitä sieltä on tullut. |
Lopen kyllästynyt |
#681 Selityksiä on tosiaan ollut...14.03.2012 17:43Minä en ole vielä saanut tuotteita, joista ensimmäinen voitetti kesäkuussa 2010, selityksiä ollut vaikka millä mitalla, mutta nyt ei ole tullut vähään aikaan mitään vastauksia. Minä olisin "onnellinen" jos tosiaan toimittaisivat tuotteita ja tietäisi että ne tulisivat joskus. Mutta minä en ole pystynyt päättelemään viesteistä onko joku saanut tuotteita tämän kevään aikana. Jos on niin hyvä ja toivottavasti minäkin saan ne. Jos niitä ei toimiteta niin silloin täytyy kyllä sanoa, että ovat fiksuhuudon porukka toiminut kyllä täysin rikollisessa mielessä kun ovat antaneet haastatteluja ja pitävät saittia vielä pystyssä. JOten joko tavarat toimitukseen ja tieto milloin tulevat tai laittaisivat sitten saitin alas, ettei kukaan enään laittaisi sinne rahojaan. |
Vieras |
#682 Re:15.03.2012 08:27Kyllä voit olla hyväuskoinen tai sitten olet fiksuhuudon osakas. Nehän voitti sen oikeudenkäynnin ja eivät olleet siinä maksumiehenä. Kun niitä sivuja kattoo niin tyhmempikin ymmärtää että ei voi oikeesti toimia kyseisillä hinnoilla millä tavarat menee. Sitten on se auto joka on ollut huudettavan jo yli kaksi vuotta. Omat robotit pitää sitä listoilla. Kuvia voi kyllä laittaa sivuille mutta niiden toimittaminen on sitten eri juttu. Toivottavasti kukaan ei sorru tuohon huutobandaan. Mulla saamatta tavarat kesäsätä 2009 asti ja viesteihinkään ei enää ole vastattu pitkään aikaan. |
Vieras |
#68315.03.2012 10:43niitähän syytettiin vuosikausia siitä arpajaishommasta ja sen jälkeen voitettuaan saivat vain omat kulunsa takaisin. kyllä minä uskon että sielä on mennyt hommat sekaisin sen vuoksi kuten itsekin sanovat. miten luulet sitten tuommoisen ajojahdin vaikuttavan tuoreen firman toimintaan? parantavastikko? ovat lehtijuttujen mukaan sen jälkeen hakeneet rahoitusta, jotta pääsisivät samaan tilanteeseen missä joskus olivat. itse sain tosiaan tavarani, mutta en missään vaiheessa uskonutkaan noiden tekevän tuota tarkoituksella ja haluan mielummin hieman tuoda toistakin näkökulmaa tämän yksimielisen nettioksennuksen sekaan. jokainen voi miettiä yrittäjien fiilikset tuossa tilanteessa ja miten itse ne kestäisi. moniko teistä koettaisi korjata tilannetta kaiken tuon jälkeen kuten nämä tuntuvat edelleen tekevän? |
vieras |
#684 Re:15.03.2012 12:32KERROPPA MITÄ ASIOITA FIKSUHUUTO ON MUKA KORJANNUT??? |
Lopen kyllästynyt |
#68515.03.2012 12:46Valitettavasti minulta ei paljoa liikene sympatiaa Fiksuhuudon porukalle, vaikka kuinka olisivat kärsineet tuosta oikeudenkäynnistä ja varmasti ovatkin kärsineet. Jos he haluavat selvittää asiat, niin mikseivät voi sitten vastata asiakkaiden kyselyihin mitään. Eivät ole vastanneet minun viesteihin 2 kuukauteen. Kun kerroit, että olet saanut tavarasi niin milloin sinä olit voittanut neja milloin ne sait? Täällä on ainoastaan yksi ihminen näyttänyt edes jotain konkreettista, että olisi jotain tavaroita saanut, mutta pystyyhän sellaisenkin "lavastamaan" jos jollakin on aikaa ja halua. Eli edelleen minä sanoisin, että Fiksuhuudon pitäisi hoitaa asia kuten normaalin yrityksen, eli vastata asiakkaiden kyselyihin ja ilmoittaa toimitusaikataulu tuotteille. Minä olen 95% varma, ettei tuotteita koskaan tule ja olen hyväksynyt tappioni. Mutta sitä en hyväksy, että jos Fiksuhuudolla ei oikeasti ole aikomusta toimittaa tuotteita niin miksi jatkavat edelleen huijaamista. |
vieras |
#686 Re:15.03.2012 13:59"Nyt päästiin asian ytimeen,pysytään siinä." |
Vieras |
#68715.03.2012 14:14"Valitettavasti minulta ei paljoa liikene sympatiaa Fiksuhuudon porukalle, vaikka kuinka olisivat kärsineet tuosta oikeudenkäynnistä ja varmasti ovatkin kärsineet. Jos he haluavat selvittää asiat, niin mikseivät voi sitten vastata asiakkaiden kyselyihin mitään. Eivät ole vastanneet minun viesteihin 2 kuukauteen. " Sain omani jo 3 viikkoa sitten vaikka olin jo unohtanut koko homman (Voitettu 11/2009), ei toki ollut arvokas tuote. Sinulta ei liikene siis sympatiaa Fiksuhuudon vaikeuksille huolimatta siitä, että tuo niitten oikeudenkäynti mahdollisesti aiheutti sen että tuotteesi on myöhässä? Eikös tuo ole vähän epäjohdonmukaista jos se ei välttämättä olekaan niiden vika? Minun mielestäni ihan ymmärrettävää, ettei jokainen saa tuotettaan yhtäaikaa silloin kun joutuvat hankkimaan nuo tuotteet pikkuhiljaa. Vaikeaa sitä varmasti on silti tunnekuohuissaan ymmärtää. Tärkeintä on nyt ainakin se, että tavara liikkuu vaikkakaan ei kaikille yhtäaikaa. Kovan tempun ovat ainakin tehneet sitten kun ovat saaneet kaikille tavarat, vaikka siihen menisikin aikaa. |
Perusteellisesti petetty |
#688 Re:15.03.2012 20:12MISTÄ IHMEESTÄ OLET SAANUT PÄÄHÄSI,ETTÄ TAVARA MUKA LIIKKUU???SIITÄ EI OLE AINUTTAKAAN TODISTETTA.VOI HITTO,ETTÄ TUOLLAINEN P :N JAUHAMINEN OTTA AIVOON!!!ITSE OLEN ODOTELLUT HUUTAMIANI JA MAKSAMIANI TUOTTETA 3VUOTTA.TAITAVAT TEHDÄ MUUTAMAN MAAILMAN YMPÄRYSMATKAN ENNEN MEILLE TULOA.OVAT SIIS LIIKKELLÄ,VOI S...TANA. |
burns |
#68916.03.2012 23:21MINÄKIN OLEN ODOTTANUT JA ODOTTANUT,MUTTA VOITTAMANI TUOTTEET OVAT SIELLÄ JOSSAKIN. |
Vieras |
#69017.03.2012 11:27niin siis minä olen omat tavarani vastikään saanut ja sen vuoksi tiedän että ne lähettävät tuotteita. minulla ei ole mitään hampaankolossa tuolle firmalle enää. tuskin olisivat lähettäneet tavaroitani jos huijaisivat |
huijatuksi tullut |
#691 nytkö fiksuhuuto lopettaa?17.03.2012 14:25Oletteko käynyt katsomassa fuskun sivuilla? ei ole enää huudossa kuin 5 tuotetta ja kaikki huudot alkavat vasta klo 18!!! veikkaan että sulkevat saitin pian ja jatkavat Huutopandan kanssa! ja tuotteita ei tulla koskaan saamaan!!! |
burns |
#692 Re: nytkö fiksuhuuto lopettaa?17.03.2012 22:39#691: huijatuksi tullut - nytkö fiksuhuuto lopettaa? USKON TODELLAKIN,ETTÄ TÄMÄ HUIJARISAKKI ON TULLUT KONKURSSIKYPSÄKSI,JOTEN VAIHTAMALLA NIMEÄ,NIIN HUIJAAMINEN VOI JATKUA. ON TODELLAKIN HIENOA,ETTÄ ESIM. vieras ON SAANUT TUOTTEENSA. VOI SURKEUKSIEN SURKEUS,ETTÄ TÄHÄN YRITYKSEEN EI KUKAAN SUOMESSA VOI VAIKUTTAA. SILLÄ TIEDÄN,ETTÄ TÄHÄN P..KAAN ON MONI MENETTÄNYT PALJON RAHAA. |
Vieras |
#693 Re:18.03.2012 11:01Luuletko tosiaan,että joku uskoo sinun saaneen tavarat fiksuhuudolta???Minulle ainakin jäisi hampaan koloon ja paljon.Olen tehnyt rikosilmoituksia,ollut yhteydessä eri instansseihin,jotka hoitavat näitä huijausasioita,eikä mitään ole tapahtunut.Selityksetkin ovat loppuneet jo ajat sitten. |
Ottaa päähän |
#694 V....fusku18.03.2012 22:40Minä en ole saanut ainuttakaan tuotetta ja voitettuja on -09 vuodesta asti tulematta 40kpl ja arvo halvimpien sivustojen mukaan laskettuna 8840€. Kyllä vi.....a. Näyttäkää todisteita jos olette saaneet jotain, älkääkä turhaan kirjoitelko? |
samajuttu |
#695 Re: V....fusku19.03.2012 06:13#694: Ottaa päähän - V....fusku tee rikosilmoitus, äläkä turhaan odottele!! |
Vieras |
#69619.03.2012 10:24Meikäläinen peruu sanansa, tänään tuli ilmoitus että muutama paketti on odottamassa Pixmanialta, eli fiksun tavarantoimittajalta. Katsotaanpa mitä sieltä tulee. |
jepsjeps |
#697 Re:19.03.2012 19:30ja höpöhöpö... mistä näitä idiootteja löytyy... seuraavaks varmaan alat mainostaa huutopandaa, joka jatkaa fiksuhuudon petosta... |
vieras |
#698 Re:20.03.2012 14:42On se vaan ihmeellistä kun joku saa ilmoituksen Pixmanialta,vaikka olen kuullut,että Pixmania ei ole enää pitkään aikaan ollut fiksuhuudon tavarantoimittaja.Joillekkin taas rekka tuo tavaraa kotiin ja eräät hakevat postista tuotteitaan.Tuosta Pixmaniasta kuulin fiksuhuudon asiakaspalvelusta.Näissä tavaran toimitusilmoituksissa ei tunnu olevan totuuden häivääkään. |
Karri |
#69920.03.2012 16:22pixmanialta minä olen aina saanut fiksuhuudon tavarani ja niin sain nytkin. sieltähän ne juuri ovat tavaroitaan lähetelleet, joten en ymmärrä miksi koitat sekoittaa asiaa ilman mitään tietoa. mistä olet sellaista kuullut vai keksinyt itse? varmasti harmittaa kun et ole itse ehtinyt saamaan tavaroitasi kun muut jo saivat, mutta en ymmärrä miksi pitää sen lisäksi valehdella asiasta. Tässä esimerkiksi on jonkun muunkin ilmoitus, että tavarat tulivat pixmaniasta: http://www.adressit.com/keskustelu/10261/start/625#632 |
Vieras |
#700 Re: Karri20.03.2012 17:02SE KOIRA ÄLÄHTÄÄ,JOHON KALIKKA KOLAHTAA !!SINULLE TIEDOKSI,ETTÄ EN ENÄÄ ODOTA FIKSUHUUDOLTA MITÄÄN. |
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
60317 Luotu: 27.09.2024
Forssan sairaalan palvelut turvattava
2257 Luotu: 21.11.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
5567 Luotu: 02.11.2024
Jyväskylän kaupunki ei saa luopua Nuorten taidetyöpajan tiloista
958 Luotu: 21.11.2024
Vetoomus Siuntion vuodeosaston ja Villa Charlottan toiminnan säilyttämisen puolesta Vädjan för bevarande av Sjundeå bäddavdelning och Villa Charlotta
694 Luotu: 17.11.2024
Vanhusten virikeohjaajan työtä ei saa lopettaa Ruovedellä
332 Luotu: 23.11.2024
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
1151 Luotu: 13.11.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
1068 Luotu: 05.11.2024
Vaadimme Puistolanraitin koulun lapsille ja henkilöstölle turvalliset ja terveet koulutilat
418 Luotu: 01.11.2024
Adressi Porlammin päiväkodin säilyttämisen puolesta
146 Luotu: 18.11.2024
KEIJÄRVEN SUOJASTENLAHTI YLÖJÄRVELLÄ TULEE SUOJELLA, EI RAKENTAA
135 Luotu: 19.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2917 Luotu: 07.10.2024
VAATIMUS POIKKEUSLUPIEN POISTAMISESTA KOKOMUUNNOSRISTEYTYSTEN OSALTA KARVANLAATUJEN SISÄLLÄ SML:n LIITTOKOKOUKSEEN
76 Luotu: 20.11.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
406 Luotu: 07.11.2024
Opiskelijoiden tukien korotus/ Höja studerandes stöd
74 Luotu: 20.11.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
15026 Luotu: 15.07.2023
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28492 Luotu: 08.10.2024
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
656 Luotu: 15.10.2024
Vastustamme tuulivoimaloiden rakentamista Hillonevalle Saarijärven Pylkönmäelle vakituisen- ja loma-asutuksen läheisyyteen
353 Luotu: 18.03.2021
Länsi-Herttoniemen kaavaehdotus HEL 2022-012662 muokattava
733 Luotu: 14.08.2024