Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Fiksuhuudon toiminta selvitettävä.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

04.04.2012 18:30

Timo Riihimäki

04.04.2012 20:37

#750: petetty - tulemattomat tavarat

näyttäisi olevan tuola adressin ensimmäisellä sivulla! :) ensi viikolla tulee minun tavarani! paitsi kaksi jää uupumaan kun en oo maksanu vielä niiden toimitusmaksuja! Maksan vasta sitten kun omin silmin näen että tavarani ovat todella nyt kaikki muut minulla! :)

Vieras

#753 Petetty

05.04.2012 09:54

Laitoin siihen numeroon viestiä ,eikä kuulunut mitään.mutta ei se mikään yllätys ole
Logistiikka ja FH asiakaspalvelukaan ei ole vastannut mitään.
Taitaa valtiolta saada veturin helpommalla kuin fiksusti vastauksen saati tavaroita!!!

Vieras

#754 Petetty

05.04.2012 10:23

OHO
Uskokaa tai ette Mäntylä soitti ja pahoitteli asiaa ja sano ,että vaikeaa on mutta hän tekee asian eteen kaikkensa että asiakkaat saavat tuotteensa vaikka siihen menisi vuosia.no jännityksellä jään odottelemaan tuleeko lähipäivinä tuotteita vaiko ei.
Vai oliko ne sanat tyhjiä lupauksia!!
Seija

#755 Re: Petetty

05.04.2012 11:10

#754: - Petetty 

Tuskin nyt sentään lähipäivinä.Logistiikalta menee oma aikansa haalia tavarat kokoon.Lupasiko Mäntylä ilmoittaa asiasta logistiikkakeskukseen,sieltähän suurin osa tuotteista lähtee.Ei nuolaista ennenkin tipahtaa.
Seija Koivisto

#756 Re: Petetty

05.04.2012 14:13

#754: - Petetty

Ei Jussi turhia höpöttele.Jos hän sanoi,että tuotteet tulevat,niin ne myös tulevat.

Vieras

#757 petetty

05.04.2012 15:24

joopa joo
40 tuotetta tulematta syyskuusta 2009 alkaen niin ei puheet hirveesti vakuuta,
sit ku tuotteet on kädessä usko palaa,ja kun saan tuotteet niin alan varmaan taas seuraamaan ja huutamaan???

Timo riihimäki

#758 Re: petetty

05.04.2012 19:27

#757: - petetty

Ei kannata ennemmin ruveta huutamaan ennenkuin he ovat saaneet toimitusvaikeudet kuntoon! muuten saa taas odotella hermot kireenä! Itekki rupeen taas huutamaan kun on vaikeudet ohitse! :)

Vieras

#759 745

05.04.2012 23:17

Viestissäsi 745 olit niin fiksuhuudon"ystävää",että olit vetämässä jo tekemääsi rikosilmoitusta pois,vaikka et ole vielä saanut edes tuotteita.Nyt tuntuu olevan toinen ääni kellossa?????

Vieras

#760 Re: Re: Samaa mieltä

06.04.2012 00:17

#2: anonyymi minäkin - Re: Samaa mieltä

Pitänee ruveta mustamaalaamaan sitten siuruan läheisten firmaa binjapuuta, näyttää olevan useampi siurua siellä paremmissa hommissa. jos herra ei muuten tajua lopettaa kusetusta.

Vieras

06.04.2012 01:19

#760: - Re: Re: Samaa mieltä

tein rikosilmoituksen, ainoa kai mitä niille kusettajille tällä haavaa voi.

Timo riihimäki

#762 Re: 745

06.04.2012 02:13

#759: Vieras - 745

tottakai vedän ilmoituksen pois kun saan tavarani! mutta en todellakaan heti rupea huutamaan sieltä kun siltä tuntuu että monella on vielä tavarat saamatta! sen takia ilmeisesti niiden sivuillakaan ei ole kerralla kuin muutama tuote huudossa ja vain joitakin tunteja auki! sitten kun täällä loppuu valitukset saamatta jääneistä tavaroista ja että olen varmistanut fiksuhuudolta rttä toimitukset toimivat taas niin sitten rupean taas huutamaan. en halua kerta taas odotella pitkiä aikoja jos jotain voitan!

kaitsu

#763 Re:

06.04.2012 15:00

#761: -

melki kaikki tavarat tuli vaikka en ollut missään yhteydessä noihin ainakaan vuoteen ja logistiikasta tuli lopuille vaihtopyyntö!! Ei minulla ole mitään niitä jätkiä vastaan kun kerran yrittävät lähettää tavaraa mahkujensa mukaan. tuo kusettajiksi sanominen on typerää ja aivotonta hommaa kun kerran tavara liikkuu ja koittavat parhaansa. Jos valtio olisi pilannut käräjillä sinun pisneksesi, niin mahtaisitko hoitaa asiat kuntoon niinkuin nuo jätkät tuntuvat tekevän vai luovuttaisitko kesken? On tämä kyllä katkera ja tekopyhä kansa.

Raija

#764 Re: Re:

06.04.2012 15:14

#763: kaitsu - Re:

Samaa mieltä. Harva on miettinyt sitä vaihtoehtoa että entä jos nuo ovat rehellisiä yrittäjiä joilla vain menee huonosti niitten oikeudenkäyntien takia. Pitäisi ehkä hieman miettiä ennenkuin tuomitsee ketään vaikka itseä kuinka harmittaisi.

ei pettynyt

#765 Re: Re: kaitsu

06.04.2012 15:16

#763: kaitsu - Re:

Älä nyt sentään koko kansaa tähän sotke,kohtuus kaikessa !!!!!!

kaitsu

06.04.2012 18:52

no ehkä oli liioittelua sanoa että koko kansa kun suuri osa täälä tuntuu ymmärtävän noita yrittäjiä. välillä vain sapettaa nuo jotka huutaa huijareita ja kusettajia ainoastaan siksi kun eivät ole niitä jotka ovat ensimmäiseksi saaneet tavaransa. eikai ne jumalauta kaikille saa yhtenä könttinä niitä lähtemään jos kerran joutuvat ne tavarat haalimaan kovalla työllä pikku hiljaa. itsekään en tullut tänne itkemään vaikka muut olivat tavarat saaneet ennen minua. en myöskään pitänyt noita jätkiä huijareina kun huomasin jo muiden saaneen tavaransa, joten pysyin hiljaa. sieltä ne tulivat minunkin omani kun odottelin. tällä hetkellä pidän noitä yrittäjiä uskomattoman suoraselkäisinä kun ovat kaiken tämän haukun ja pilkan alla tehneet töitä ja onnistuneet siinä jo suurelta osin. tuo on suomalaista yrittäjyyttä. en minä tuota välttämättä kestäisi jos yritykseni pilattaisiin valtion toimesta ja sen jälkeen pitäisi vielä hoitaa tavaroita ihmisille jotka haukkuvat huijareiksi. Nyt kun olen tuon vallitsevan tilanteen ymmärtänyt, niin syljettää nuo joidenkin jauhopäiden huijaripuheet.
Seija Koivisto

#767 Re:

06.04.2012 19:34

#766: kaitsu -  

Olen kanssasi samaa mieltä.Juttelin eilen Mäntylän Jussin kanssa näistä samoista asioista.Parhaansa ne minunkin mielestäni ovat tehneet.Moni olisi heittänyt jo hanskat tiskiin.Minullakaan ei ole mitään valittamista,vaikka tuotteet eivät vielä olekaan minulla.
realisti nykyään

#768 Re: Re:

08.04.2012 17:25

#767: Seija Koivisto - Re:

mitä helvettiä te puhutte... ?? mulla on melkeen kymppitonnin edestä tavaraa tulematta... ! melkeen kolme vuotta odottanut... ainavaan luvattu, mitään ei ole tullut... yhteyttä ei ole pidetty! syksyllä rikosilmoitus, ja asia jää oikeuslaitoksen käsiin! Te kirjoitatte, että olette tyytyväisiä vaikka olette odottaneet vuosia... voi v...ttu! miten voitte olla noin naiveja.. jos joku Mäntylä on soittanu, ja luvannu(myös mulle2 vuotta sit facebookin kautta) että tavarat tulee... ootte tyytyväisiä! en voi ku ihmetellä! myös mun kaveri huutanu yhen pölyimurin kaks vuotta sit ja ei oo kyselly mitään, eikä mitään oo tullu! siis niin kusetusta!! ja jos helvetissä vedotaan johonki oikeudenkäyntiin, joka oli kaks vuotta si, niin hei haloo... kaikki meistä tietää noi selitykset, mut idiootit vielä uskoo !!!

oikeuteen asia menee, ja kaikki vaaditaan takas... korkojen kanssa !!!!

Vieläkin kärsivällinen

#769 Realisti

08.04.2012 22:15

Nyt tuli oikeeta puhetta. En ole itse tehnyt vielä rikosilmoitusta, koska tuskin se mitään vielä nopeuta. Jos poijilla ei oo laittaa rahaa/tuotteita tuleen niin linnaan vaan ja valtio maksaa. Kyllä tässä on leikki jo kaukana ja tuotteet saamatta(arvo n.8800€) tulematta 3vuoden takaa. Olis läppäriä, työkaluja, tv:tä ja vaikka mitä, 40 tuotetta yhteensä. Mitä sanoo Mäntylä ja mitä oikeus?
utelias

#770 Re: Realisti

08.04.2012 22:21

#769: Vieläkin kärsivällinen - Realisti 

Milläs summalla huusit ?!
Ei huutaja

#771 Re: Realisti

09.04.2012 00:01

#769: Vieläkin kärsivällinen - Realisti 

Oli miten oli,mutta näistä huutokauppa jutuista ovat viranomaiset varoittaneet meitä yhtenään.Ahneella on p..kannen loppu.Ketkähän niitä naiveja loppupelissä ovatkaan ??MIETIKÄÄPÄ SITÄ. Tämä on ollut tosiaan mielenkiintoista seurattavaa ( juupas,eipäs kinastelua)

Vieras

09.04.2012 14:32

Niin siis naiiveja tai ei, niin tavarahan liikkuu tällä hetkellä ja tosi moni on jo saanut tuotteensa. En ole mielestäni naiivi jos ymmärrän että tuolla firmalla on ollut vaikeaa ja koettavat parhaansa lähetellä tavaroita. Jotkut ihmiset näkevät huijareita joka puolella. Hanuristahan tämä on, mutta tärkeintä että tavara liikkuu taas paremmin. Mielestäni on hienoa että nuo tyypit jaksavat vääntää asian eteen ja toivotaan että onnistuvat vielä hommissaan!
Vieläkin kärsivällinen

#773 Re: Re: Realisti

09.04.2012 20:36

#770: utelias - Re: Realisti

Kyllä siihen on 2000€+toimituskulut mennyt vuosien varressa. Tottakai on hieno homma että joillekin toimitetaan tuotteita, mutta en ymmärrä missä järjestyksessä jos itse olen odotellut 2009 tammikuusta asti. Ei tarvi selitellä muiden mitään, kun ei laita faktoja pöydälle. Kuka toimittanut, mistä, milloin ja jne...  Kuka voi allekirjoittaa tuotteiden toimitukset ajallaan...

Jos ei ole rahaa/tuotteita mitä toimittaa niin miksi on sivusto auki. Itse sorruin huutamaan ja voittamaan tuotteita, mutta ei yhteydenottoja tai tuotteita kuulu, vain selityksiä!?!

Vieras

#774 Re: Re:

09.04.2012 21:03

#767: Seija Koivisto - Re:

Voisitko laittaa sen Mäntylän puhelinnumeron niin toisetkin vois soittaa ja vähän jutella hänelle. Olis varmaan monellakin asiaa.

Mullakin on asiaa jo vuodresdta 2009 asti.

Seija Koivisto

#775 Re: Re: Re:

09.04.2012 21:23

#774: - Re: Re:  

Sehän löytyy tämän adressin ekalta sivulta.