Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kommentoitu viesti

Vieras

14.03.2012 13:06

ymmärtääkseni fiksuhuudon toiminnan pilasi se arpajaisoikeudenkäynti, joka paskoi koko niiden liiketoiminnan. eihän ne voineet sitä estää. Turhapa siitä on silloin yrittäjiä syyttää. minä sain tavarani pitkän venttaamisen jälkeen, mutta nyt olen vasta tutkittuani havahtunut huomaamaan millaiseen pyöritykseen nuo yrittäjät ovat tahtomattaan joutuneet. nythän nuo tappiot on laitettu heidän syykseen, vaikka oikea syyllinen on sisäministeriön jouni laiho.

jokainen asiaa pidemmältä tutkiva ja uutisia lukeva huomaa miten tuo on mennyt. arvostan suuresti sitä, että yrittävät edelleen hankkia tavaroita porukoille. ei takuulla ole ollut helppoa.

Vastaukset

vieras

#679 Re:

2012-03-14 13:37:48

#678: -

Että mitä?????Fiksuhuutohan voitti oikeudenkäynnin ja häviähän maksaa kulut.Jospa olist vähänkin seurannut näitä sivuja,niin olisit huomannut mitä erilaisempia selityksiä fiksuhuuto on antanut tuotteiden viivästymisestä.Tämä Laihon hommahan on siitä viimeisetä päästä.LUE JA IHMETTELE !!!!!

vieras

#680 itRe:

2012-03-14 13:45:27

Että mitä ?????Jospa olisit vaivautunut seuraamaan näitä sivuja,niin olisit huomannut mitä eriskummallisempia selityksiä fiksuhuuto on antanut tuotteiden viivästymiselle.Fiksuhuutohan voitti oikeudenkäynnin ja häviähän maksaa viulut.Sitäpaitsi tämä syytös Laihosta on niitä viimeisempiä valeitä,mitä sieltä on tullut.

Vieras

#682 Re:

2012-03-15 08:27:41

Kyllä voit olla hyväuskoinen tai sitten olet fiksuhuudon osakas. Nehän voitti sen oikeudenkäynnin ja eivät olleet siinä maksumiehenä.

Kun niitä sivuja kattoo niin tyhmempikin ymmärtää että ei voi oikeesti toimia kyseisillä hinnoilla millä tavarat menee.

Sitten on se auto joka on ollut huudettavan jo yli kaksi vuotta. Omat robotit pitää sitä listoilla.

Kuvia voi kyllä laittaa sivuille mutta niiden toimittaminen on sitten eri juttu.

Toivottavasti kukaan ei sorru tuohon huutobandaan.

Mulla saamatta tavarat kesäsätä 2009 asti ja viesteihinkään ei enää ole vastattu pitkään aikaan.